Προς το περιεχόμενο

sakisspahos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    44
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

7 Neutral

Σχετικά με sakisspahos

  • Κατάταξη
    Advanced Member

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Εδώ πάλι το buyer protection είναι σύμμαχός σου(εφόσον η αγορά σου έχει γίνει με paypal),καθώς επιστροφές ελαττωματικόν προϊόντων, απομιμήσεις και γενικά οτιδήποτε διαφέρει απο την περιγραφή που έχει δώσει ο έμπορος στο site,ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΠΥΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΟ(!). Πως γίνετε αυτό;Ο έμπορος σου στέλνει ένα prepaid κωδικό μεταφορικής,το οποίο το πας στην μεταφορική εταιρία και στέλνεις το δέμα πίσω με έξοδα του αποστολέα.Σε περίπτωση που έμπορος αρνηθεί να πληρώσει τα έξοδα μεταφοράς,το αναφέρεις στο paypal, και απο εκεί και πέρα το paypal θα διευθετήσει το θέμα.
  2. Απο την στιγμή που ένας πετάγεται και λέει "Το κείμενο σου έχει ΑΠΕΙΡΑ λάθη",και δεν μπορεί να αναφέρει ούτε ένα απο αυτά...τι να πω εγώ παραπάνω Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά με την νοημοσύνη κάποιων.
  3. Δεν τα γράφω περισσότερο αναλυτικά,καθώς νομίζω πως δεν είναι απαραίτητα. Μια γενική ιδέα για το πως γίνονται η διαδικασία είναι αρκετά καλή. Επίσης,στο θέμα χρόνου,εξαρτάτε απο το ίδρυμα καρτών(Visa/Mastercard etc.),κάθε κάρτα έχει τις δικές τις προθεσμίες που κατά μέσο όρο είναι 1 χρόνος. Παρ'όλα αυτά αν η σύμβαση σου με την τράπεζα αναφέρει κάτι διαφορετικό,ισχύει αυτό απο αναφέρεται στην σύμβαση. Γνωρίζω στα σίγουρα πως στην Eurobank έχεις 45 ημέρες περιθώριο για chargeback. Στην Πειραιώς,με επιφύλαξη,αν θυμάμαι καλά έχεις 6 μήνες. Με το paypal είναι όντως τόσο απλό όσο περιγράφω
  4. Μπορώ να σου πω ότι το άρθρο είναι άριστο και δεν έχει ούτε ένα λάθος. Για πες μου,εσύ,που βρίσκεις διαδικαστικό λάθος; Καθώς όλες οι διαδικασίες περιγράφονται με απόλυτη ακρίβεια και ισχύουν κατά 100%.
  5. Επειδή δεν ξέρω σε ποια κατηγορία μπαίνει ακριβώς θα παρακαλούσα έναν admin να το μεταφέρει στην σωστή. Αρχικά,αν χρησιμοποιήσετε Paypal για πληρωμή το πρόγραμμα που σας προστατεύει λέγετε Paypal BUYER PROTECTION. ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ,ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΚΑΤΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ Π.Χ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΜΊΜΗΣΗ RAZER ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ. ΑΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ BUYER PROTECTION. Απο την στιγμή που έχεις λάβει προϊόν που δεν ταιριάζει στην περιγραφή(ελαττωματικό,διαφορετικό και γενικό οτιδήποτε ΔΕΝ ταιριάζει στην περιγραφή του εμπόρου(στο ebay π.χ η γενικά στο
  6. Η Forthnet είχε την φαεινή ιδέα να χρεώνει το helpdesk της... ΜΗΝ ΚΑΛΕΊΤΕ ΣΤΟ 13831 καθώς χρεώνει 0.0295... Αντίθετα,καλέστε στο 211 100 8000. Αυτό βέβαια είναι λύση μόνο για όσους είναι σε κάποιο double play έτσι ώστε να έχει λεπτά προς σταθερά. Στην περίπτωση των ατόμων που δεν έχουν double play και έχουν χρονοχρέωση...τότε αναγκαστικά 13831...Και βασικά σκεφτείτε να πάρετε κάποιο double play πακέτο...δεν συμφέρει γενικά η χρονοχρέωση. Το μήνυμα του τύπου "Η κλήση αυτή χρεώνετε 0.0295 "κτλ. θα ακουστεί και όταν καλέσετε το 211 100 8000,παρόλα αυτά δεν ισχύει.Απλώς σας συνδέει με το τηλ.
  7. Φίλε μου απλά πάρε στο 211 100 8000.Αφού έχεις απεριόριστα σταθερά,η κλήση αυτή συμπεριλαμβάνεται.Αντί για 13831 απλώς θα καλέις το 211 νούμερο.
  8. http://s12.postimg.org/m7oceohnh/IMG_20151218_113145.jpg http://s12.postimg.org/58fdzf6fx/IMG_20151218_113148.jpg http://s12.postimg.org/a8cu7dc2l/IMG_20151218_113151.jpg http://s12.postimg.org/wcw6vqezh/IMG_20151218_113226.jpg Δεν είμαι expert στα hardware θέματα :/ Νομίζω ότι είναι ήδη 3pin το fan Ευχαριστώ πάντως. Θα πάρω καινούργιο fan και βλέπω.
  9. Δεν έχω καπάκι στο πλάι,και έτσι βλέπω όταν σταματάει ναι. H ψήκτρα ζεματάει όταν σταματάει το fan της...Αλλά όταν κάνω restart και αρχίζει πάλι να λειτουργεί μέσα σε δευτερόλεπτα κρυώνει πάλι. Αν ήταν θέμα connector,πιστεύω ότι δεν θα λειτουργούσε καθόλου...Αλλά θα το δοκιμάσω και αυτό.
  10. Γεια σας,έχω τον 8350 και πανω του μία ψήκτρα της coolermaster,και έχω ένα πρόβλημα. Το fanακι της ψήκτρας σταματάει,και για να ξαναρχίσει πρέπει να κάνω restart το pc... Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει;
  11. Aυτήν την στιγμή είμαι στον ΟΤΕ,και πληρώνω 25.90 για ίντερνετ και 250' προς σταθερά και 30' προς κινητά. Πήρα τηλέφωνο την Hol(Vodafone Home) και μου έκαναν φοιτητική προσφορά 15€ τον μήνα,μόνο ίντερνετ χωρίς τέλος ενεργοποίησης. Η προσφορά είναι πάρα πολλή καλή. Παρόλα αυτά έχω μερικές αμφιβολίες για την HOL. Αν και εδώ στην περιοχή μου λένε ότι έχουν ιδιόκτητο δίκτυο...δεν ξέρω... Έχει κανείς σας HOL;Η εξυπηρέτηση τους σχετικά με τυχόν τεχνικά θέματα που προκύπτουν είναι καλή;Απο ταχύτητες;Έχει αποσυνδέσεις;
  12. sakisspahos

    Paysafecard σε Paypal

    Δεν καταλαβαίνω ποιο site δίνει 100% ποσό της paysafecard για μεταφορά χρεώνοντας μόνο 1 Ευρώ. Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνεις σχετικά με την paysafecard,όταν ένα κατάστημα υπογράφει συμβόλαιο με την paysafecard,όταν ένας πελάτης κάνει μια αγορά h paysafecard κρατάει προμήθεια 2.9%.Πως γίνετε λοιπόν ένα site να δίνει παραπάνω απο αυτά που παίρνει;Δεν σου ακούγετε λίγο περίεργο;Σε ποιο site αναφέρεσαι,αφού λες οτι δεν είναι καζίνο.
  13. sakisspahos

    Paysafecard σε Paypal

    Ακόμα δεν απαντάς σε κάτι αρκετά βασικό. Που κάνεις την κατάθεση 100%; Αφού επρόκειτο για καζίνο τότε ναι,θεωρείτε ξέπλυμα γιατί ουσιαστικά τα βάζεις και μετά τα βγάζεις,αν το κάνεις 2-3 φορές στον έκλεισαν τον λογαριασμό.
  14. sakisspahos

    Paysafecard σε Paypal

    Στην αρχή,επιλέγεις πρώτα paysafecard και μετά paypal,οπότε το email εννοείτε ότι είναι του Paypal. Τηλέφωνο το χρειαζόμαστε αν έγινε απο την μεριά σας κάποιο λάθος στο email να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Και φυσικά το PIN της κάρτας. Δεν καταλαβαίνω γιατί σου φαίνονται αυτές οι πληροφορίες ανεπαρκής.
  15. Πολύ καλός στα μαθηματικά βλέπω. Οι χρεώσεις του Paypal είναι χρεώσεις του Paypal,δεν έχουμε καμία σχέση με το τι χρεώνουν αυτοί.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.