Προς το περιεχόμενο

Aspidas

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    659
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

57 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ Aspidas

  • Κατάταξη
    Senior Member

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

10.072 προβολές προφίλ
  1. Aspidas

    Στρατός

    Παιδιά, ήμουν ανυπότακτος και διέκοψα την ανυποταξία μου (επειδή πήγα για ένα θέμα στην αστυνομία και με έβαλαν να υπογράψω) και μου επιβλήθηκε πρόστιμο 6.000. Μου ήρθε χαρτί κατάταξης, ας υποθέσουμε ότι δεν πάω και ξαναβγαίνω ανυπότακτος, τι κυρώσεις θα έχω; Αν πάρω χαρτί από δημόσιο ότι είμαι ακατάλληλος για στράτευση, διακόψω την 2η ανυποταξία μου, η υπόθεσή μου μπαίνει στο αρχείο; Το πρόστιμο των 6000+6000ε διαγράφεται;
  2. Καλησπέρα, υπάρχει ένα πιστωτικό το ebw και θα ήθελα να μου πρωτείνετε μέχρι 70ε-80ε το πολύ μια κάρτα γραφικών που να παίζει ταυτόχρονα 3 οθόνες. Ευχαριστώ.
  3. Ένα παράδειγμα για να καταλάβετε καλύτερα για τι πράγμα μιλάω. Τα 2 πίξελς που είναι ορατά από μαύρο φόντο είναι κάπως έτσι ενώ το άλλο που είναι πολύ σπαστικό γιατί είναι περίπου στο κέντρο της οθόνης και μοιάζει με κοκκο σκόνης είναι κάπως έτσι (προβληματικό/καμμένο πίξελ δεν είναι αυτό;) και φαίνεται παντού (εκτός από μαύρο φυσικά). Τις εικόνες τις δανείστηκα από το google. Επειδή δεν κατάφερα τίποτα άλλο, το πήγα στον Γερμανό και το έστειλε στο service. Σε 10-12 εργάσιμες θα το έχω μου είπε και έγγραψε σε ένα χαρτί το πρόβλημα με λεπτομέριες. Πιστεύω αν δεν πάρω αντικατάσταση να πάρω μια επισκευασμένη λειτουργική συσκευή τουλάχιστον...!
  4. Τελικά τίποτα δεν έγινε. Μου εξήγησαν ότι το κατάστημα έχει εντολή να στέλνει Service την συσκευή και εφόσον διαπιστωθεί το πρόβλημα από εκεί μου δίνουν άλλο (απ'ότι μου είπαν συνήθως δεν αλλάζουν για 2-3 πίξελς και θα επιστραφεί χωρίς να επικσευαστεί-αντικατασταθεί). Πήρα το τηλέφωνο και έφυγα. Επικοινώνησα με την Sony και μου είπαν ότι είναι θέμα καταστήματος (αναλογα με το καταστημα) θα θα κάνει άμεση αντικατάσταση ή θα το στείλει Service. Μου πρότειναν να το πάω στο γερμανό αλλά ο γερμανός έχω την εντύπωση ότι τα στέλνει Αρβάτο (βασικά δεν έχω αντιμετωπίσει θέμα με το προηγούμενο xperia L που τελικώς μου έκαναν αντικατάσταση αλλά φοβάμαι κι όλας με τόσα που διαβάζω εδώ μέσα).
  5. Έχετε δίκιο! Παίρνω το κινητό με το κουτί του και τα παρελκόμενα (και το φυλλάδιο που λεει για το όριο των καμμένων πιξελς στο χέρι) και πάω στο κατάστημα να απαιτήσω αντικατάσταση. Μακάρι να πάνε όλα καλά και να μην χρειαστεί να τρέξω μακριά το θέμα! Σας ευχαριστώ πολύ!
  6. Σε περίπτωση που αρνούνται πεισματικά να το αλλάξουν τι κάνω;
  7. Δηλαδή καινούριο τηλέφωνο, θα το ανοίξουν για να το "ψυρίσουν" και μετά θα βγάλουν πόρισμα αν θα δώσουν άλλο ή όχι; Είναι δυνατόν; Ας βάλουν μια άσπρη και μια μαύρη εικόνα στο τηλέφωνο να την δουν. Έλεος δηλαδή, υγρασία 2 ημερών κινητό; Πως γίνεται αυτό; Εγώ όταν άκουσα "έλεγχο" σκέφτηκα ότι θα κοιτάξουν στην οθόνη να εντοπίσουν τα χαλασμένα πίξελς και τέλος. Πιστεύω να καταφέρω να πάρω DOA αλλιώς τι πιθανότητες έχω να πάρω καινούρια συσκευή (αντικατάσταση) από την Αρβάτο; Στον ΟΤΕ θα μου πουν τα ίδια. Πως δεν έχει τεχνικό το κατάστημα και πρέπει να το δει τεχνικός, άρα θα πάει αντιπρωσοπεία και μετά τον έλεγχο θα αποφασίσει αυτή για το αν θα πάρω νέο κινητό ή όχι. Την προηγούμενη φορά πήγα να τσακωθώ και όταν τους είπα: "Δηλαδή θα μείνω χωρίς κινητό τώρα;" μου απάντησαν "τι να σου κάνω εγώ". Το πήρα και έφυγα. Ήμαρτον.
  8. Grey warden και τι να κάνω αν δεν δώσουν άλλο με την δικαιολογία 'δεν εχουμε άλλο κομμάτι'; Το κινητό εναι κανονισμένο με δόσεις στον τηλεφωνικό λογαριασμό. Για πιο λόγο δηλαδή να 'κρατήσω μικρό καλάθι';
  9. Θα τους το πω για άμεση αντικατάσταση (που ειλικρινά δεν το πιστεύω)! Δεν υπάρχει πρόβλημα που η εγγύηση δεν αναγράφει το δικό μου όνομα ετσι;
  10. Ο ΟΤΕ δεν δίνει άλλο (που κανονικά θα'πρεπε), το στέλνει αντιπροσωπία και αν πουν αυτοί το ΟΚ τότε δίνει (εμπειρία από το δικό μου sp )!
  11. Καλησπέρα! Αγόρασε ο αδερφός μου την Παρασκευή το xperia sp και παρατήρησα πως το κινητό έχει προβληματικά ή και καμμένα πίξελς! Τα 2 φαίνονται όταν το φόντο είναι μαύρο (είναι κάπως πράσινα) και τα άλλα 2 μοιάζουν σαν σκουπιδάκι μέσα στην οθόνη (πίσω από το πάνελ για να καταλάβετε) και είναι ορατά σε φωτεινά χρώματα (άσπρο, κίτρινο κτλ-το ένα απο αυτά θέλει καλό ματι να το δεις)! Τι κάνουμε παιδιά; Το πάμε στον ΟΤΕ (απο κει αγοραστηκε) για να το στείλουν για έλεγχο ή το στέλνουμε κατευθεία Αρβάτο; Κινητο μιας ημέρας και είναι κρίμα να μην μας δώσουν άλλο! Α, στο βιβλιο σημαντικών πληροφοριών που υπάρχει στη συσκευασία λέει ότι 2 προβληματικά πίξελς θεωρούνται αποδεκτά, άρα είναι υποχρεωμένοι μετά τον έλεγχο να μας δώσουν άλλο κινητό, σωστα;
  12. Καλησπέρα, καλή χρονιά. Έχω το xperia L και καταλάθος γρατσουνίστηκε (είναι εκνευριστικό γιατί είναι στο κέντρο της οθόνης. Μπορώ να κάνω κάτι να επιδιορθώσω την γρατσουνιά? Αυτά κάνουν δουλειά? https://www.skroutz.gr/c/599/analosima-katharismou.html?from=most-popular&keyphrase=displex
  13. Ναι σιγά μην πουλήσω 3 μηνών κινητό! Θα περιμένω custom rom από τo xda!
  14. Sony θέλουμε 4.3 και στο Xperia L! Δεν είναι δυνατόν να μην εκμεταλευτούμε τις open Gl 3 γραφικάρες!!!
  15. Θα το παραγγείλω και πιστεύω να με καλύψει, αλλιώς θα βάλω την 6770 για αυτή τη δουλειά που υποστηρίζει 3 monitors ταυτόχρονα! Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.