Προς το περιεχόμενο

pikiokos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    11
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

0 Neutral

Σχετικά με pikiokos

  • Κατάταξη
    Member
  1. Τελικά μίλησα με τη Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή, γιατί ΙΝΚΑ όπως το νομίζουμε δεν υφίσταται. Αυτοί θα αναλάβουν την όποια διαδικασία και επικοινωνία με την εταιρία, λέει, και προχωρώντας θα δούμε τι θα κάνουμε. Όχι τίποτα άλλο αλλά δεν μου φταίνε και οι τεχνικοί σε τίποτα, και είναι οι μόνοι που τα έχουν ακύσει μέχρι στιγμής...
  2. Αύριο θα μάθω σχετικά με το πώς κινείται ο ΙΝΚΑ σε τέτοιες περιπτώσεις... Και δεν με βιάζει καθόλου ο χρόνος. Ας τραβήξει όσο θέλει η υπόθεση αν αξίζει τον κόπο. Εδώ τράβηξε ενάμιση μήνα η επισκευή! Ό,τι μάθω θα το αναρτήσω και εδώ, να ξέρουν και τα μέλη τι τρέχει σε ανάλογες περιπτώσεις.
  3. Για να αποφύγουν καταγγελία για ελλατωματικό προϊόν σε οργανισμούς τύπου ΙΚΝΑ φαντάζομαι, σου εκδίδουν και ένα πιστωτικό για να μη διαμαρτύρεσαι πολύ πολύ... Τι να σου πω;
  4. @ektor7 Πήρα και το laptop, θα πάρω και πιστωτικό. Σε παρόμοια περίπτωση ενός θείου μου, η LG επέστρεψε το κινητό (KM900 - Arena), ορίσαμε ένα ραντεβού, πήγα, άφησα εγώ το κινητό πίσω, παραλάβαμε ένα πιστωτικό ίσο με την αξία της συσκευής επί τη αγορά (ένα χρόνο πριν), και πήγαμε την ίδια μέρα κια πήραμε ένα Νοκια. Αυτό μάλιστα. Με επισκευασμένο laptop, κανονικά δε δικαιούσαι πιστωτικό, διότι θεωρείται πως παραλαμβάνεις πίσω μια λειτουργική συσκευή, οπότε κάθε άλλη απαίτηση είναι καταχρηστική. Τα έμαθα πια αυτά. Γι'αυτό η δικιά μου αίτηση στην Toshiba έγινε ανάμεσα σε service, ώστε να είναι
  5. ipal το παρέλαβα αλλά αν ήταν να τρέχουμε έτσι, να έπαιρνα Vaio που τον είχα και άχτι τότε. Τα στέλνουν στο Βέλγιο για επισκευή, αλλά λιγότερο από 45 μέρες θα κάνει να επιστρέψει όπως και να το κάνουμε. ...και θα είναι ΚΑΙ επισκευασμένος. Έτσι. Για να κάνουν τη διαφορά.
  6. Σωστός ο Χριστόφορος... Ξέρουν πως παίζουν μπάλα αυτοί, δεν είναι χαζοί. Αλλιώς έπρεπε να ξηλωθούν και να μου δώσουν όλο το ποσό. Οπότε υπερκοστολογούν τα ανταλλακτικά που μου βάλανε, μειώνουν την αξία του δικού μου laptop, και η διαφορά ανάμεσα στις δύο τιμές θα είναι το πιστωτικό.
  7. Παίδες, αυτή τη στιγμή έχω στα χέρια μου το επισκευασμένο. Προw το παρόν φτου φτου σκόρδα που λέγανε και οι παλιοί, όλα καλά... Από βδομάδα θα μάθουμε και το πιστωτικό που θα μου δώσει η Toshiba για νέο υπολογιστή αλλά δεν το βλέπω να είναι και σπουδαίο ποσό οπότε οι Qosmio ανήκουν στο παρελθόν για μένα και αρχίζει να μου τη δίνει σιγά σιγά. Σε αυτόν αλλάξανε motherboard πάλι, και ο Θεός βοηθός. Θα κοιτάξω μήπως μου δώσουν και μια εγγύηση για άλλο ένα χρόνο, να έχουμε να πορευόμαστε! Άλλωστε 2ο σπίτι μου έχει γίνει η Ideal. Καλύτερο είναι αν κοιτάξεις τα επιμέρους κομμάτια, αλλά
  8. Φίλιππε έτσι είναι... ipal θα το ψάξω! Από βδομάδα θα μου πουν και το πιστωτικό, οπότε θα δω τι με παίρνει να κάνω... Είδα και ένα κτήνος Qosmio Χ500 μέσα! Αλλά είναι πολλά τα λεφτά παναθεμα το! :Ρ
  9. Τελικά συμφωνήσαμε στην έκδοση ενός πιστωτικού, δεν ξέρουμε ακόμα πόσο μεγάλου, για την αγορά νέου υπολογιστή με μια άλφα έκπτωση, και βλέπουμε... Θα επισκευάσουν λέει εκ νέου και τον παλιό. Εφόσον όμως το παλιό, αυτή τη στιγμή κάνει 1000 ευρώ στην αγορά, σε σασί Satellite εγώ γιατί να δεχτώ κάτω από 1000; Διαφορετικά θα κινηθώ μέσω ΙΝΚΑ και τους το είπα. Παραέγινε το κακό! Επίσης τους είπα και για την ανανέωση τις εγγύησης και ήταν σα να μην το άκουσαν. :Ρ Στα υπ'όψιν: τι μέιλ να στείλω στην Τοσίμπα; Αφού μόνο με την Ιντεάλ μπορεί να επικοινωνήσει κανείς και ολα προωθούνται στο τεχνικό τ
  10. Ονομάζομαι Πικιόκος Δ. και είμαι κάτοχος ενός laptop Toshiba Qosmio F50. Στις 12/10 επισκέφτηκα για πρώτη φορά το service τις Ιντεάλ (αντιπρόσωπος Toshiba Ελλάδος) για την αντικατάσταση καλωδιοταινίας οθόνης. Η συσκευή καλύπτεται από την εγγύηση οπότε οι επισκευές ήταν δωρεάν. Προχωρήσαμε λοιπόν στην αλλαγή του καλωδίου εφόσον "σκοτείνιαζε" η οθόνη, και εφόσον έτσι έκριναν οι τεχνικοί. Στην παραλαβή του laptop, παρατήρησα πως δεν παρήγαγε κανένα ήχο με κανένα τρόπο, και τα διαγνωστικά των Windows δεν έβρισκαν το πρόβλημα. Αυτή τη φορά, από κάποιο σφάλμα τεχνικού πιθανόν, είχε καεί η κάρτα ήχ
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.