Προς το περιεχόμενο

tasjmk

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    175
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

4 Neutral

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ tasjmk

  • Κατάταξη
    Senior Member

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. tasjmk

    D-LINK DCS-932L SECURITY CAMERA WiFi NIGHT VISION

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 18/10/2020 05:40 μμ

    • ΠΩΛΗΣΗ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Σε άριστη κατάσταση, με το κουτί της, εκτός εγγύησης. Είμαι επαρχία και στέλνω μετά από κατάθεση, με ΕΛΤΑ (απλό με αριθμό αναζήτησης) με δικά μου έξοδα. Ευχαριστώ.

    25,00 €

  2. Υπάρχει πρόγραμμα για Ελληνικά και λέγεται Ηλεκτρονικός Λογογράφος!
  3. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!
  4. Μπορώ να το κάνω και τώρα; Έχω ταλαιπωρηθει πάρα πολύ και τους αξίζει κάτι τέτοιο
  5. Πως θα γινόταν αυτό; Δηλαδή να πάρω τα λεφτά μου η άλλο μηχάνημα; Με τη βία; Η με κάποιον άλλον τρόπο; Κάθε συμβουλή δεκτή κι ευχαριστώ γι αυτό!
  6. Αγόρασα στις 28/2/2017 τοις μετρητοίς (699 ευρώ) ένα lenovo yoga book windows, από κατάστημα Γερμανός.Την ίδια ημέρα,κατά την ενεργοποίηση του, διαπιστώθηκε πρόβλημα στο wifi - motherboard και την επομένη το πρωί άρχισαν οι επικοινωνίες με Γερμανό και lenovo γιά την αντιμετώπιση του προβλήματος . Στις 7/3 και μετά από τηλεφωνικές οδηγίες κτλ στο προηγούμενο διάστημα που δεν απέδωσαν, γιατί το πρόβλημα ήταν εμφανέστατο, (ελαττωματικό προϊόν), το πήγα ο ΙΔΙΟΣ στην courier, όπου και στάλθηκε στο επισκευαστικό κέντρο CPI. Έκτοτε και μετά από πάμπολες τηλεφωνικές κλήσεις και αφού ενδιάμεσα κάποιο ανταλλακτικό στάλθηκε μετά την παραγγελία του επισκευαστικού κέντρου, αλλά έφτασε λάθος και έγινε εκ νέου παραγγελία του! , πληροφορούμαι πως αν δεν έχει επισκευασθεί έως τις 7/4, τότε θα γίνει αίτημα αντικατάστασης που θα διαρκέσει κάποιες εργάσιμες κτλ κτλ. Σήμερα 7/4 ξαναρχίζει το βασανιστήριο της σταγόνας, αφού δεν ήταν σύμφωνα με τα λεγόμενα της lenovo η ημερομηνία έναρξης γιά την αντικατάσταση η 7/4 αλλά η 10/4 (σύμφωνα με την CPI), με όποια παράταση αυτό συνεπάγεται (βλέπε εργάσιμες, αργίες, Πάσχα κτλ κτλ). Υποθέτω πως είτε επισκευασμένο, (που αποκλείεται), είτε καινούργιο, (πάντα μιλάμε για ελαττωματικό μηχάνημα από την κατασκευή του και στην πρώτη εκκίνηση του), θα έχω αυτό το μηχάνημα των 699 ευρώ μετρητοίς περίπου σε 1 1/5 με 2 μήνες,ίσως και περισσότερο, από την ημερομηνία αγοράς του! , χωρίς εγώ να το έχω χρησιμοποιήσει ούτε ένα λεπτό γιά το λόγο που το αγόρασα. Για τον συγκεκριμένο υπολογιστή έκανα ταξίδι από την έδρα μου σε γειτονικό μου νησί προκειμένου να το αγοράσω , για τον λόγο ότι υπήρχε ανάγκη να το έχω άμεσα και συγκεκριμένα από την Μύκονο στην Σύρο . Τώρα σε περίπτωση αντικατάστασης (αν θα γίνει και πότε!), θα πρέπει να κάνω πάλι αυτό το ταξίδι προκειμένου να το παραλάβω και όχι στην έδρα μου!!! σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας. Δηλαδή αν ήμουν κάποια στιγμή στην άλλη άκρη της χώρας για τυχαίο λόγο και το είχα αγοράσει βλέποντας το σε κάποιο κατάστημα, θα έπρεπε να ξαναπάω στην άλλη άκρη για να το παραλάβω! Κι αυτό είναι το λιγότερο! Αν κάποιος θα μπορούσε να μου πει γιά το πότε περίπου πρέπει να προγραμματίσω τον επαναπατρισμό του μηχανήματος στο νησί μου και να κάνω τη δουλειά μου, θα ήμουν ευγνώμων. (Γι αυτό γράφω στο forum, ίσως να έχετε κάποια προηγούμενη εμπειρία!). Η lenovo δέχεται ότι υπολογιστής D.O.A. είναι μόνο αυτός που δεν ενεργοποιείται καθόλου. Αυτός που ενεργοποιείται αλλά άμεσα "παγώνει", που δεν έχει Wi-Fi και που στην ουσία είναι άχρηστος, δεν είναι DOA ! και για τον λόγο αυτό πηγαίνει για επισκευή κι έτσι τιμωρεί εμένα που το αγόρασα, που μου κρατά 699 ευρώ χωρίς να έχω και να χρησιμοποιώ αυτό το προϊόν. Σε κάθε περίπτωση η μεγάλη καθυστέρηση της επισκευής ή η άρνηση άμεσης αντικατάστασης γιά μηχάνημα που είναι από κατασκευής ελαττωματικό, είναι κατά τη γνώμη μου απαράδεκτη, αφού εκτός από την αφάνταστη ταλαιπωρία τόσων ημερών (μηνών!!!), μου στοίχισε και για τον επαγγελματικό λόγο που το αγόρασα. Αν αυτό λέγεται after sales support, και μάλιστα για προϊόν που έφτασε στα χέρια μου ελαττωματικό από το πρώτο δευτερόλεπτο, τότε αυτός είναι ο λόγος που δεν πρόκειται να αγοράσω ποτέ πια προϊόντα lenovo.Και φυσικά λόγω της φύσης της δουλειάς μου, θα αποτρέψω κάθε αγορά από την συγκεκριμένη εταιρεία, γιά αυτούς που ζητούν την συμβουλή μου. Για την πορεία τής επισκευής ή της αντικατάστασης δεν ενημερώθηκε ποτέ από κανένα και με κανέναν τρόπο, παρά μόνο μετά από δικές μου κλήσεις και δική μου πρωτοβουλία. Θα επανέλθω με νεότερα για το χρονικό διάστημα τής αποκατάστασης ή της αντικατάστασης (πιστεύω εντός του 2017)!!! Καλό Πάσχα σε όλους!
  7. Αγόρασα στις 28/2/2017 τοις μετρητοίς (699 ευρώ) ένα lenovo yoga book windows, από κατάστημα Γερμανός.Την ίδια ημέρα,κατά την ενεργοποίηση του, διαπιστώθηκε πρόβλημα στο wifi - motherboard και την επομένη άρχισαν οι επικοινωνίες με Γερμανό και lenovo. Στις 7/3 και μετά από τηλεφωνικές οδηγίες κτλ, το πήγα ο ίδιος στην courier, όπου και στάλθηκε στο επισκευαστικό κέντρο. Έκτοτε και μετά από πάμπολες τηλεφωνικές κλήσεις και αφού ενδιάμεσα κάποιο ανταλλακτικό στάλθηκε μετά την παραγγελία του επισκευαστικού κέντρου, αλλά έφτασε λάθος και έγινε εκ νέου παραγγελία του! , πληροφορούμαι σήμερα 27/3 πως ακόμη είναι σε αναμονή ανταλλακτικού και αν δεν έχει επισκευασθεί έως τις 8/3, τότε θα γίνει αίτημα αντικατάστασης που θα διαρκέσει κάποιες εργάσιμες κτλ κτλ. Υποθέτω πως είτε επισκευασμένο, είτε καινούργιο, (πάντα μιλάμε για ελαττωματικό μηχάνημα από την κατασκευή του και στην πρώτη εκκίνηση του), θα έχω αυτό το μηχάνημα των 699 ευρώ μετρητοίς περίπου σε 1 1/5 με 2 μήνες από την ημερομηνία αγοράς του! , χωρίς εγώ να το έχω χρησιμοποιήσει ούτε ένα λεπτό γιά το λόγο που το αγόρασα. Για τον συγκεκριμένο υπολογιστή έκανα ταξίδι από την έδρα μου σε γειτονικό μου νησί προκειμένου να το αγοράσω , για τον λόγο ότι υπήρχε ανάγκη να το έχω άμεσα. Τώρα σε περίπτωση αντικατάστασης θα πρέπει να κάνω πάλι αυτό το ταξίδι προκειμένου να το παραλάβω και όχι στην έδρα μου!!! σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας. Δηλαδή αν ήμουν κάποια στιγμή στην άλλη άκρη της χώρας για τυχαίο λόγο και το είχα αγοράσει βλέποντας το σε κάποιο κατάστημα, θα έπρεπε να ξαναπάω στην άλλη άκρη για να το παραλάβω. Αν αυτό λέγεται after sales support, και μάλιστα για προϊόν που έφτασε στα χέρια μου ελαττωματικό από το πρώτο δευτερόλεπτο, τότε τρέξτε όλοι να αγοράσετε προϊόντα lenovo. Εγώ πάντως και ο περιγυρός μου ΟΧΙ.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.