Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

constandinos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    39
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

42 Excellent

Σχετικά με constandinos

  • Κατάταξη
    Advanced Member

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Αυτή την στιγμή είμαι στους 32 μήνες, και κοντά στο τέλος.
  2. Ευχαριστώ για αυτό. Βλέπω πως η Toyota έχει ήδη κάποια σε μαζική παραγωγή.
  3. Σου δίνω papers, δεν τα θες, από την άλλη, διαβάζεις έρευνες, αλλά δεν έχεις βρει έρευνες που να υποστηρίζουν αυτό που λες, και δεν παραθέτεις και πηγές που να στηρίζουν τα λεγόμενά σου. Μετά ισχυρίζεσαι πως υπάρχει κινητήρας παραγωγής αυτοκινήτου που έχει 40% απόδοση, και λες και τέσπα, μου κάνεις χάρη δηλαδή. Τρίζουν τα κόκαλα του Otto και του Diesel στον τάφο του. Δεν καταλαβαίνω που μπερδεύεσαι. Πραγματικά όμως. Για τις πηγές σου ισχύει ότι και παραπάνω. Όσο για το τι είναι σχετικό ή όχι, αυτό δεν είναι δική σου επιλογή. Το να επιλέγεις το τι θεωρείς εσύ σημαντικό για να στηρίζεις τα
  4. Επειδή μου αρέσει να κουράζομαι, θέλω στοιχεία που να αποδεικνύουν την θέση σου. Δηλαδή πως το diesel, και όχι ο κινητήρας κύκλου diesel κινεί το 99% των πραγμάτων του πλανήτη, και τον άλλον, από που χρειάστηκε 4 μοτέρ και 3 ζευγάρια μπαταρίες. Μην ξεχνάς πως το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει 15 χρόνια σοβαρής εξέλιξης, ενώ οι ΜΕΚ έναν αιώνα.
  5. Καλημέρα, συγνώμη για την αργοπορία. Τα έξυπνα δίκτυα δεν είναι μια ιδέα, είναι μια διαδικασία που έχει ήδη ξεκινήσει να υλοποιείται σε μεγαλύτερο βαθμό στην απέναντι μεριά του Ατλαντικού. Η Ε.Ε. έχει και αυτή το δικό της framework, που είναι παρόμοιο με του NIST με έμφαση στην διεπαρμένη παραγωγή και την αποδοτική ενσωμάτωσή της στο παρόν δίκτυο. Επίσης, αυτή τη στιγμή όλα τα δίκτυα μεταφοράς της Ε.Ε. είναι διασυνδεδεμένα, βοηθώντας στην σταθερότητα και την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας. Αν θες μπορούμε να ανοίξουμε και την συζήτηση για την αναγκαιότητα της εφαρμογής τους, αλλά
  6. Θεωρώ πως εν τέλει θα είναι κέρδος για τον κάτοχο του οχήματος. Τουλάχιστον σε αυτό ελπίζουμε ώστε να λειτουργήσει αυτό το μοντέλο. Κοίταξε η γενική ιδέα στα έξυπνα δίκτυα είναι η ενεργή συμμετοχή του καταναλωτή στην αγορά ενέργειας. Υπό αυτό το πρίσμα η αγορά και η πώληση ενέργειας με κάποιους κανόνες θα είναι δεδομένη. Σίγουρα το αυτοκίνητο, γιατί αυτό θα αποφασίζει βάση των παραμέτρων που τίθονται, θα προσπαθεί για την μεγιστοποίηση του κέρδους σου, το ίδιο και οι υπόλοιπες συσκευές που καταναλώνουν ενέργεια. Σαφώς θα υπάρχει μια φθορά, αλλά ελπίζουμε με την βελτίωση της τεχνολογίας μπαταρι
  7. Θα μου επιτρέψεις να σου δώσω ένα παράδειγμα. Η τιμή της kWh θα ορίζεται δυναμικά από τον διαχειριστή δικτύου, ανάλογα με τις ανάγκες του. Το αυτοκίνητό σου, συνδεδεμένο στην πρίζα, θα παίρνει αυτές τις τιμές, και θα αποφασίζει για το αν θα πουλήσει η θα αγοράσει ενέργεια από το δίκτυο. Δεν θα έχει σημασία το μέγεθος του οικονομικού οφέλους. Το πλαίσιο για αυτό ήδη αναπτύσσεται από το 2010.
  8. Δύο λόγια για αυτό. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να καλύψουν ένα σφάλμα του δικτύου μεταφοράς ηλεκτρισμού παρά ΜΟΝΟ να καλύψουν τις αιχμές του φορτίου. To πρωτόκολλο V2G έχει ήδη αναπτυχθεί, απλά όπως και το μεγαλύτερο μέρος των πρωτοκόλλων που αφορούν την ηλεκτροκίνηση δεν τυγχάνουν ευρείας αποδοχής -μέχρι στιγμής- Αν θέλουμε να το πάμε λίγο παραπέρα, η ηλεκτροκίνηση όπως και η είσοδος των ΑΠΕ στο μίγμα ενέργειας αποτελεί Ευρωπαϊκή πολιτική και θα γίνει, είτε το θέλουμε είτε όχι. Η διεσπαρμένη παραγωγή και τα έξυπνα δίκτυα είναι το μέλλον, σε συνδυασμό με την εί
  9. Η δωρεάν εκπαίδευση είναι κατοχυρωμένη συνταγματικά. Όποιος θέλει να το δει, είναι το άρθρο 16 του συντάγματος. Στην πραγματικότητα, αυτό δεν συμβαίνει. Είναι δεδομένο πως η πανεπιστημιακή εκπαίδευση απαιτεί πόρους που πρέπει να διατεθούν από την οικογένεια του σπουδαστή, ή από τον ίδιο. Οι κρατικές ενισχύσεις είναι ελάχιστες, και αρκετές για ένα πολύ μικρό ποσοστό των σπουδαστών. Από την άλλη, προς το παρόν, τα προπτυχιακά μαθήματα δεν απαιτούν δίδακτρα, και μέρος των μεταπτυχιακών σπουδαστών με συγκεκριμένα εισοδηματικά κριτήρια (αν θυμάμαι καλά το 30% επί των εισακτέων) μπορεί να απαλλαγεί
  10. Ευχαριστώ πολύ. Δεν είχα ιδέα πως υπήρχε αυτή η επιλογή από gearbest. Ξέρουμε κάτι παραπάνω για το KUU ; Το έχετε δοκιμάσει; Και πάλι ευχαριστώ. Ευχαριστώ πολύ. Το είδα που προτάθηκε στις προηγούμενες σελίδες. Κάτι τέτοιο θα ήθελα και εγώ, αλλά βλέπετε το bugdet δεν το επιτρέπει.
  11. Καλησπέρα, Υπάρχει περίπτωση να βρεθεί κάτι αξιόλογο σε μεταχειρισμένο από Ελλάδα στα ~250; Θα προτιμούσα με 8GB ram.
  12. Το πρώτο είναι δικό σου συμπέρασμα, ποτέ δεν το είπα αυτό. Μην συγκρίνεις τα σύκα με τα πορτοκάλια. Αν το θεωρείς τόσο εύκολο, γιατί δεν το κάνεις; Υπάρχει και το ΕΣΠΑ να σε βοηθήσει να καλύψεις τα αρχικά σου έξοδα.
  13. Ο παραλληλισμός που χρησιμοποιείς είναι το λιγότερο ατυχής. Δεν νομίζω πως κινδυνεύει κάποια ανθρώπινη ζωή εδώ, ούτε ζητάνε κάποιο αστρονομικό ποσό από τον TS. Ο τρόπος που χρησιμοποιείς τον παραλληλισμό είναι ο ορισμός του strohmann-argument. Γνωρίζεις πολύ καλά πως η αγορά ορίζει την τιμή. Τα 200 ευρώ που εσύ θεωρείς φυσιολογική τιμή, από πού προκύπτουν;
  14. Την τεχνογνωσία τους πληρώνεις, όχι την εργατοώρα.
  15. Υπάρχει μια σχετική ιστορία που κυκλοφορεί εδω και χρόνια στα ιντερνετς. Τεχνικός επισκέπτεται πελάτη με μεγάλο πρόβλημα στο server. Ο τεχνικός μπαίνει και αφού κοιτά και ψάχνει, βγάζει το κατσαβίδι και βιδώνει μια βίδα. Σαν απο θαύμα, όλα λειτουργούν στην εντέλεια. Ο τεχνικός φεύγει, αφου δέχεται τις ευχαριστίες του τρισευτυχισμένου ιδιοκτήτη, και την επομένη στέλενει τιμολόγιο με χρέωση 1000 ευρώ. Ο ιδιοκτήτης έξω φρενών, τηλεφωνεί στον τεχνικό θεωρώντας την χρέωση παράλογη, καθώς το μόνο που έκανε ήταν να βιδώσει μια βίδα. Η απάντηση του ήταν αφοπλιστική. Για το
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.