Προς το περιεχόμενο

ektelion

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    949
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

1.576 Excellent

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με ektelion

  • Κατάταξη
    Senior Member

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    https://ektelion.gr/

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Δεν νομίζω ότι το argument έχει να κάνει με την προπαραγγελία ως μηχανισμό, αλλά με το ότι σε ορισμένες περιπτώσεις το τελικό προϊόν έχει κριθεί απογοητευτικό. Συνεπώς, κάποιοι που "την πάτησαν" είναι πιο επιφυλακτικοί και διστακτικοί στο να αγοράσουν ένα προϊόν χωρίς να είναι σίγουροι (σε κάποιον ικανοποιητικό βαθμό που είναι άνετα εφικτός με τα υπάρχοντα μέσα) ότι θα τους ικανοποιήσει. That said αναγνωρίζω ότι υπάρχουν πολλοί που δεν έχουν κάποια σχετική εμπειρία, αλλά απλά αναπαράγουν το meme...
  2. Παρότι γενικά συμφωνώ με τα όσα λες, η αντίθεση στην προπαραγγελία δεν είναι πάντα "φετιχιστική". Όλα τα μέσα είναι ουδέτερα, αλλά αναπόφευκτα ο τρόπος που αυτά χρησιμοποιούνται από την πλειοψηφία θα τα "χρωματίσει" σε βάθος χρόνου. Αν π.χ. το μαχαίρι χρησιμοποιούταν κατά 90% σε δολοφονίες αντί για τη μαγειρική, τότε ο κόσμος θα το έβλεπε ως φονικό όπλο και όχι ως μαγειρικό εργαλείο, ανεξαρτήτως αν ο εφευρέτης του το σχεδίασε αποκλειστικά για να καθαρίζει πατάτες. That said, δεν έχω προπαραγγείλει ποτέ παιχνίδι. Νομίζω μόνο το battlefield 4 και ίσως κάνα φίφα, που ήταν εντελώς safe επιλο
  3. Αυτό είναι το βασικό μου πρόβλημα και ο λόγος που λατρεύω το MK11. Γιατί μπορείς να σπας κόμπο και να μην ξεφτιλίζεσαι τελείως, όσο ανώτερος κι αν είναι ο αντίπαλος. Αντίστοιχα, στο ΜΚ10 δεν υπήρχε κάτι τέτοιο κι έτρωγα 12χιτα κόμπο χωρίς να μπορώ να κάνω τίποτα. Δεν βρίσκω το νόημα αυτής της φάσης και προσωπικά το θεωρώ game breaking για ένα fighting game να μην μπορείς να σπάσεις κόμπο. Έχοντας ξεκινήσει δειλά-δειλά το SFV δηλώνω αρκετά έως πολύ ικανοποιημένος. Μου φαίνεται ότι έχει τη φιλοσοφία ενός pure fighting game, χωρίς σάλτσες και gimmicks (βλ. X-Ray attacks κλπ) που εν τέλει μά
  4. Το Redemption του 2000 είναι ένα πολύ underrated παιχνίδι κατά τη γνώμη μου. Το απόλαυσα όσο λίγα. Ίσως λόγω της ισομετρικής προοπτικής περίμεναν κάποιοι κάτι στο στιλ του Diablo, δεν ξέρω. Εξαιρετικό παιχνίδι. Τώρα για το Bloodlines, ό,τι και να πούμε θα είναι λίγο, οπότε θα πω απλά το προφανές, ότι δηλαδή για να το συζητάμε ακόμη 16 χρόνια μετά την κυκλοφορία του και με την κοινότητα να έχει ρίξει απίστευτη δουλειά για να το σώσει από τα bugs και τις ατέλειες, δεν μπορεί παρά να σημαίνει ότι έχουμε κάτι special. Εγώ προσωπικά αυτό το special το εντοπίζω στην ατμόσφαιρα του παιχνιδιού, α
  5. Στην ανακοίνωση ευχαριστούν τη Hardsuit "που έθεσε τα θεμέλια". Φανταστείτε σε τι κατάσταση είναι το παιχνίδι που ούτε τα μπετά δεν έχουν πέσει ακόμη... Κάτι τέτοια φαινόμενα, όμως, σαν να πυκνώνουν. Να δεις που σε λίγο θα αγκαλιάσουν όλοι το "μονίμως υπό ανάπτυξη" μοντέλο του Star Citizen.
  6. ektelion

    FIFA 21 [PC]

    Ακριβώς ρε φίλε, αυτό είναι το θέμα του PES. Έτη φωτός μπροστά από gameplay, αλλά τι να το κάνεις που δεν βρίσκεις αντίπαλο ούτε με αίτηση. ΟΚ, υπάρχουν πολλοί που κάθονται και παίζουν master league, αλλά για μένα δεν αξίζει πια να ταλαιπωριέμαι με την ΑΙ. Αν γνωρίσεις τη γλύκα του online, there's no going back.
  7. Νταξ, ίσως να μην το έθεσα σωστά. Ίσως πιο σωστή διατύπωση θα ήταν "να συνυπολογίζεται το skill κατά το matchmaking". Έχω λιώσει Tekken σε Playstation, αλλά αυτή τη φορά είπα να δοκιμάσω Street Fighter που έχω να παίξω από εποχές Amiga. Θα γελάσει ο κάθε πικραμένος XD
  8. Όντως, βλέπω ότι είναι στα 7 ευρώ στο Steam. Θα το τσιμπήσω να θυμηθώ τα νιάτα μου Thanks!
  9. Με το Χ όντως ίσχυε αυτό. Με το 11 όμως είχα απίστευτα ισορροπημένα ματσαρίσματα. Γενικά, πολύ balanced καταστάσεις. Το βρήκα σε ένα κλειδάδικο για 7 ευρώ, οπότε λέω να το τσιμπήσω. Worst case scenario, να μη βρίσκω πάλι κόσμο στο PC και να πάνε στον κουβά τα 7 ευρώ.
  10. Αναφέρομαι στο Χ. Έχω και το Χ και το 11 στο PS4. Το 11 δεν μπήκα στον κόπο να το αγοράσω σε PC, γιατί η εμπειρία μου με το Χ ήταν άθλια. Αντίθετα, στο PS ήταν απόλαυση το online του. Γενικά προτιμώ το 11 σε όλα τα επίπεδα ως παιχνίδι, αλλά αν παραμένουν οι διαφορές ανάμεσα στις δύο εκδόσεις (για το Online μιλάμε πάντα), τότε μακριά κι αλάργα. Το lag ευελπιστώ ότι σε κάνα μήνα δεν θα είναι θέμα, γιατί σκοπεύω να πάω σε οπτική ίνα από την 24άρα που έχω τώρα, η οποία μέχρι πρόσφατα κλείδωνε στα 12 και τώρα ούτε καν...
  11. Αχά! Πάλι καλά, γιατί νόμιζα ότι ήταν τα γεράματα XD Ε, επειδή είναι μπαμ μπαμ η φάση. Μπαίνεις, όσες ρίξεις κι όσες φας και σε τρία λεπτάκια έχεις καθαρίσει. Ενώ με FIFA κλπ είναι ολόκληρη ιστορία. Αυτό ήταν που μου άρεσε και στο Rocket League, πέρα από το άψογο matchmaking.
  12. Καλά, αυτό αποκλείεται, είχα κολλήσει με το Rocket League πριν κάνα δίμηνο και με έπιαναν ημικρανίες, χωρίς πλάκα. Αλλά μια στο τόσο κάνα στριτ φάιτερ δεν θα με χάλαγε, υπό τις προϋποθέσεις που αναφέρω βέβαια. Επί του παρόντος φυτεύω πεπόνια στο Stardew Valley
  13. Γεια στην παρέα. Βασικά, ό,τι γράφει ο τίτλος. Ψάχνω για ένα fighting game ΓΙΑ PC το οποίο να είναι playable online. Τι εννοώ: - Να μη χρειάζεται να περιμένεις 32 ώρες να σου βρει αντίπαλο. - Να μην είναι οριακά playable ή/και unplayable από το lag το 80% των matches. - Να απευθύνεται και στον πιο κάζουαλ παίχτη, δηλαδή να μην έχει μόνο τέζα ανταγωνιστικά modes, κατακλυσμένα από κάτι 12χρονα που δεν έχουν τι να κάνουν στη ζωή τους κι έχουν απομνημονεύσει 987394 δεκάχιτα κόμπο και τρως ΚΟ πριν προλάβεις να φτύσεις τον πασατέμπο. Το Mortal Kombat - αν και αγαπημένο μου α
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.