Προς το περιεχόμενο

Losky

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    49
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

35 Excellent

Σχετικά με Losky

  • Κατάταξη
    Advanced Member

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.216 προβολές προφίλ
  1. Βρώμικα κόλπα με σκοπό το marketing και μόνο...... Μια χαρά ανάλυση είναι το 4Κ και το HDR ευπρόσδεκτο..... Ας βγάλετε κανένα panel της προκοπής με 10 bit color depth για να δούμε επιτέλους σωστή εικόνα και σταματήστε να θεωρείτε ότι η ανάλυση είναι το παν.....!!!! Oμως για να συμβεί όλο αυτό θα πρέπει και το περιεχόμενο να μας στέλνετε στα 10 bit και όχι στα 8 που γίνεται τώρα.....
  2. Δεν σας πηρε και πολυ εκει στην Apple.... Απο το Σεπτέμβριο του '14 και το iPhone 6 μέχρι και σημερα για να σκεφτείτε λιγο όπως ο Jobs.Τι σκατα κάνετε εκει...?Άσε κατάλαβα τρέλα πουλάτε.
  3. Το θέμα δεν ειναι μονο τα 8Κ αλλα και η δυνατότητα Vista Vision Η απάντηση της RED στην ARRI Alexa 65
  4. Έτσι κι αλλιώς άπατο θα πήγαινε το "8" εφόσον έκαναν την βλακεία και το παρουσιασαν μαζι με το "X"
  5. Εχει δίκιο ο άνθρωπος.ειναι "value price" για να κάνεις μούρη.
  6. Σε παραλία με γυαλιά ηλίου θα γινει δουλιτσα ή μπααααα. Αν τυχών μείνεις αξύριστος ή ξυριστεις γιατι έτσι σου την βάρεσε παίζει ή θα γράφει "not" στο manual?
  7. Χαρά μου να μπορώ να σας μεταδώσω τις γνώσεις μου..... Ειναι παρα πολυ όμορφη και εξαιρετικά απαιτητική η δουλεια μου και η μεγαλύτερη ικανοποίηση που νιώθω ειναι όταν βλέπω την ταινία στο "πανί" και ξερω πως ο κόπος μας θα μείνει αποτυπωμένος για παντα..... Εχεις δίκιο πως τα ράσα δεν κάνουν τον Παππα απλα τον κάνουν να φαίνεται πιο ομορφος και θα συμπληρώσω πως όλοι οι άνθρωποι που δουλεύουν στο project κάνουν την διαφορα. Οι κάμερες, οι φακοί, τα φώτα, τα μηχανήματα κίνησης της μηχανής λήψης και το ντεκόρ ειναι τα εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να πεις με τον καλύτερο τροπο την ιστορία σ
  8. Η συγκεκριμένη κάμερα αποτελεί το entry level μοντέλο της RED με ότι αυτό συνεπάγεται....όποτε ναι έχεις δίκιο που την θεωρείς εμπορικό μοντέλο Θέλει παρά πολύ ψάξιμο για να την χρησιμοποιήσει κάποιος αν είναι εντελώς άσχετος με κινηματογραφικές μηχανές της RED Σε σχέση με την SONY A7S ii που ανέφερες οι διάφορες τους ειναι οι εξής βασικές.... Dynamic range A7sii-13,5 stops Red raven-16,5 stops Η raven γράφει REDCODE RAW VIDEO & ProRes η Sony μόνο XAVC S Η Sony εχει αρκετό roling shutter η RAVEN λιγότερο FPS.....RAVEN [email protected] & [email protected] A7Sii [email protected] & 120 fp
  9. Φιλε Νεκτάριε δουλεύω εδω και 17 χρονια στον χώρο του κινηματογράφου σαν clapper-loader σε παραγωγές φιλμ στην αρχή...έπειτα σαν 1ος Βοηθος κάμερας ή 1st AC και στη συνεχεια σαν οπερατέρ... Ενδεικτικά εχω δουλέψει στις εξής... 1)Το ταγκό των Χριστουγέννων 2)Το γάλα 3)Αν 4)Ένας άλλος κόσμος 5)Batchelor 6)Μαριονετες 7)Αυστηρώς κατάλληλο 8)τέλειο ξένοι...... Αν θέλεις μπορώ να σου στειλω σε ΠΜ το προφίλ μου στο imdb Όλες οι κάμερες ειναι χρήσιμες στο χώρο ελληνικού κινηματογράφου γιατι υπάρχει χώρος για ολα τα budget Σας επισυνάπτω και δυο φωτό με δυο απο τα "κτήνη" set up που πέρασαν
  10. Εχεις απόλυτο δίκιο σε ολα εκτός απο το grain Σε σχέση με τον ανταγωνισμό εχει πολυ περισσότερο κόκκο "by default" ο σενσορας της ο οποίος βγάζει "chroma gain" και όχι οργανικό όπως ειναι στο φιλμ Ειναι εξαιρετική σε σκληρές συνθήκες φωτισμού αλλα πάσχει λιγο σε low light συνθήκες
  11. Μιλαω απο προσωπική πείρα μιας και δουλεύω 17 χρονια στο χώρο του κινηματογράφου έχοντας δουλέψει σε 35 ταινίες μεγάλου μήκους.Στις 15 απο αυτές είχα στα χέρια μου τις κάμερες τις RED (RED ONE, RED ONE MX, RED EPIC, RED SCARLET, RED DRAGON, RED RAVEN). Ειχα την τύχη λοιπόν να τις εχω για πάνω απο 15.000 ώρες χρήσης στα χέρια μου οποτε ξερω ολα τα καλα τους και τα στραβά τους. Εχω δουλέψει και με όλες τις κάμερες τις ARRI που που σας ανέφερα απο Film 35mm μέχρι τις ALEXA Καλοδεχούμενες λοιπόν οι οποίες απορίες σας σχετικά με τα θετικά-αρνητικά και συγκρίσεις Φιλικά Βασιλης
  12. Απο την στιγμη που βασικός ανταγωνιστής της RED η γερμανική ARRI λάνσαρε την ALEXA MINI η πλάστιγγα έγειρε υπέρ της ARRI και η RED ψάχνει τρόπους να κρατηθεί στην αγορά....
  13. Η ανάλυση σε γραμμές στο 4K ειναι μικρότερη απο το φιλμ 35mm και σίγουρα παίζει ρόλο το μεγεθος του αισθητήρα.αλλες διαφορές ειναι στο dynamic range στο color depth και στο organic gain και ολα ειναι υπέρ του φιλμ
  14. Η συγκεκριμένη κάμερα δεν εχει προχωρήσει καθόλου καλα σε πωλήσεις.ειναι μεσα στα bugs όπως και η πρώτη κάμερα της RED η Red ONE.Ειναι κακοσχεδιασμενη ειδικά στο κομμάτι του LCD. πολλοι επαγγελματίες δεν την αγοράζουν γιατι το μεγεθος του αισθητήρα της δεν συμβαδίζει με την αντιστοιχία των φακών που διαθέτουν.Τωρα αυτη η προώθηση μέσω του site της Apple νομίζω πως κρύβει κατι αλλο απο πίσω...
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.