Προς το περιεχόμενο

steliosmavros

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    141
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

5 Neutral

Σχετικά με steliosmavros

  • Κατάταξη
    Senior Member

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Σωστά, αλλά οι άλλες περιπτώσεις που είναι?😊 Ρώτησα συγκεκριμένο μαστόρι τις τελευταίες μέρες που ασχολείται με εργοστασιακά της ρενό και μου το είπε το παραπάνω, δεν το έβγαλα από το μυαλό μου. Αγοράζουν αμάξια με εργοστασιακά και λίγο πριν τη δεκαετία τα πωλούν. Εκτός αν είναι φραγκάτοι.. Απευθύνθηκα όπως έγραψα στην ελληνική αντιπροσωπεία, αλλά και τι να τους πω...Γιατί βάζετε ακριβές δεξαμενές? 'Η να τους παρακαλέσω για κανα σκόντο? Θα μου πουν ας μην πιανόσουν κορόϊδο μεγάλε.. Πιο ουσιαστικό ίσως να στείλω στην αντιπροσωπεία της δεξαμενής..Αλλά κι εκεί τι να τους ρωτήσ
  2. Φυσικά και ρώτησα φίλε Γιάννη και δυστυχώς αυτό θα γίνει στο τέλος... Απλά τον πόνο μου να πω και να ενημερώσω ότι ποτέ δεν αγοράζουμε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με εργοστασιακό αέριο...Κυρίως όταν κλείνει η δεκαετία
  3. Μα πήρα, το έγραψα πιο πάνω. Οκ δε ρώτησα για άλλα μοντέλα (γιατί το συγκεκριμένο ρενό δεν το πουλάνε πια) αλλά αυτό είναι το καθεστώς, τέτοιες ταρίφες παίζουν... Ο υπάλληλος μου είπε (όπως έγραψα) μετά από κουβέντα κατανοώντας την κατάσταση, ότι όταν τους λέει την τιμή στις ελάχιστες περιπτώσεις που του έχουν τύχει, του κλείνουν το τηλ. Το αλλόκοτο είναι ότι δεν έχουν δημοσιοποιηθεί τέτοια περιστατικά. Κάθονται όλοι και γράφουν πόσα γλιτώσουν, μετράνε, τσιγκουνεύονται, υπολογίζουν τα χλμ κι αλλά όταν έχει έρθει η ώρα να αντικαταστήσουν την εργοστασιακή...πλήρης άγνοια!
  4. Σάμπως είχα ποτές μου αμάξι που να του έχω κάνει τη μετατροπή... Κάποιος που αποφασίζει κάτι τέτοιο δίνει 500-700 ευρό για τη μετατροπή και μετά από 10 χρόνια, δίνει 100-200 ευρό και αγοράζει την ίδια δεξαμενή για να είναι νόμιμος. Εγώ δε μπορώ να κάνω το ίδιο αφού κοστίζει φαρμάκι. Αγόρασα σε ανεβασμένη τιμή το αμάξι (λόγω του εργοστασιακού) το χάρηκα 1 χρόνο και τώρα επειδή δε μου περισσεύουν εξαναγκάζομαι να βάλω ιμιτασιόν και να πληρώσω και κερατιάτικα κάτι εκατοντάδες ευρό! Χώρια ο μπελάς με το ΚΤΕΟ... Τέπσα... Απλά απορώ που σε όλο το νετ υπάρχουν χιλιάδες σχόλια, καν
  5. Έλα μου ντε! Η μαμίσια. Συγκεκριμένα τη μάρκα δε θυμάμαι, αν τη δω θα τη σημειώσω. Η οποία λογικά είναι ανεκτή για γαλλικές τσέπες αλλά όχι για ελληνικές! Το παράδοξο είναι ότι δεν υπάρχει παρόμοια περίπτωση με τη δική μου. Δε γίνεται να είμαι ο μοναδικός έλληνας με εργοστασιακό αέριο! 'Οπως και να έχει ευχαριστώ για το ενδιαφέρον!
  6. Φίλε μου δύσκολη ερώτηση, πραγματικά δε ξέρω! Ναι μου είπε ο μάστορας ότι ίσως υπάρχει πρόβλημα (π.χ. στο καντράν) Δεν κατάλαβες φίλε μου, ίσως κι εγώ να φταίω που δεν το διατύπωσα καλά (είναι μπλεγμένη και η περίπτωση...). Δεξαμενή έχω, μου τη δώρισε ο μαντράς με την αγορά του αυτοκινήτου, όπως έγραψα, ο οποίος πέρασε με βύσμα το ΚΤΕΟ (και που τώρα στα χαρτία φαίνεται ότι είναι αυτή σε λειτουργία!) Οπότε δεν υπάρχει λόγος να αγοράσω άλλη! Απλά όταν πήγα στο μάστορα να την τοποθετήσω μου είπε ότι δεν έχει σχέση με την εργοστασιακή, άλλη διαδικασία εντελώς, δουλειά από τη
  7. Εργοστασιακό σημαίνει η δεξαμενή να έχει εγκατασταθεί από την αρχή της κατασκευής του αυτοκινήτου (στην Ιταλία)
  8. Γειά χαρά και πάλι παιδάκιααα... Να λοιπόν πάλι εδώ από τότε (Νοέμβριος 2018) που με βοηθήσατε από εδώ να κατευθύνω την επιλογή μου για αγορά αμαξιού και να μάθω λεπτομέρειες σχετικά με την υγραεριοκίνηση... Και σας ευχαριστώ πολύ γι αυτό! Αγοράσαμε λοιπόν τότε με τον αδελφό μου ένα μεταχειρισμένο Renault Clio [2009] με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ αέριο έτσι όπως το έψαχνα. Στα παζάρια με τον μαντρά (ανάθεμα την ώρα) μου πρότεινε ότι θα μου αγοράσει αυτός τη μπουκάλα αερίου που λήγει σε ένα χρόνο μαζί με ΚΤΕΟ που έτσι κι αλλιώς θα πέρναγε εκείνη την περίοδο. Τη νέα μπουκάλα μου σύστησε να μην τη βά
  9. Οκ. Κάλεσα την αντιπροσωπεία του συγκεκριμένου μοντέλου που ενδιαφέρομαι και δίνοντας τον αριθμό πλαισίου μου επιβεβαίωσαν ότι είναι LPG..Οπότε μάλλον θα προχωρήσω στην αγορά. Θενκς για τη βοήθεια!
  10. Ω μπράβο ευκολάκι και για έναν αρχάριο.. Οπότε γι αυτό εδώ που ενδιαφερόμαστε δε μπορούμε να βγάλουμε βασικά συμπεράσματα έτσι?
  11. Ωραίες infos αυτές! Μπράβο, ούτε που το 'ξερα..Κι επειδή το αντικείμενο είναι εξειδικευμένο δύσκολο σε κάθε ραντεβού να πληρώνω μάστορα. Οκ τα μπεκ κατανοητό, αλλά αν μπορούστατε να πείτε κάτι παραπάνω για τον δείκτη θα σας ευγνωμονούσα! Γιατί αν ένας άσχετος γκουγκλάρει "πως καταλαβαίνω αν το υγραέριο είναι εργοστασιακό" δεν παίρνει σαφές απαντήσεις..
  12. Ενας εγκαταστατης μπορει ευκολα να δει αν ειναι εργοστασιακο.Ο μαντρας σε αφηνει να το δει ? Ναι ο μαντράς μ' αφήνει αλλά δεν είναι όλοι οι μηχανικοί-φίλοι μας γνώστες του αερίου. Εννοώ και τη μπουκάλα να δούμε είναι κάποιες φορές - μπλέξιμο. Είναι η άδεια του 2009 βλέπουμε ότι η μπουκάλα είναι του 2009. Άρα σου λέει ο μαντράς "να είναι από τη μάνα του". Ναι αλλά εγώ ρε μάστορα σε 1-2 χρονάκια θα την αλλάξω. "Έλα μωρέ φτηνή είναι"... Ή και το ανάποδο. Η μπουκάλα είναι του 2015. "Γιατί ρε μεγάλε η μπουκάλα είναι το 2015 και η άδεια το 2010 και γράφεις και καλά εργοστασιακό?" "Ε ναι αλ
  13. Αυτά τα μοντέλα Terry δυστυχώς είναι "βαριά" για την τσέπη μας η οποία μας οδηγεί να βλέπουμε 10ετίας (chevrolet kalos,matiz,citroen,Kia,Daihatsu κ.α.)..Κι εκεί είναι το ερώτημα. Αυτές οι μάρκες που βλέπουμε και αναγράφονται στις αγγελίς ως "από τη μάνα" τους αληθεύει? Γιατί όσο και να το γκουγκλάραμε άκρη δε βγάλαμε. Πάντως εκεί που ξανάρχισαμε να ψάχνουμε για βενζίνα ξαναερχόμενος σε επαφή με 1-2 μαντράδες (αλλά και έναν ιδιώτη) είναι κατηγορηματικοί ότι τα αμάξια τους είναι με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ υγραέριο (και με υφάκι - μην πιστεύεις αυτά που σου λένε, δε ξέρεις, μη διαβάζεις σχόλια στο νετ
  14. Οκ παίδες, δε ξέρω αν θα μου βγει σε καλό αυτό αλλά μ'επηρρεάσατε! Ήδη ψάχνω με βενζίνα.. Θενκς!
  15. Γειά χαρά παίχτες, ο αδελφός μου εδώ και καιρό κάνει έρευνα για αγορά αμαξιού μεταχειρισμένο με ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ υγραέριο και είναι λίγο άσχετος (όπως κι εγώ βέβαια). Θέλουμε μέχρι 1300cc και περίπου δεκαετίας και οι επιλογές είναι περιορισμένες. Από τους μαντράδες που έχουμε επισκεφτεί (παρουσία φίλου ερασιτέχνη μηχανικού ο οποίος όμως δεν κατέχει πολλά από υγραεριοκίνηση) έχουμε διαπιστώσει τα εξής: - Όλα τα αμάξια προέρχονται από Ιταλία - 3-4 μαντράδες επέμεναν από το τηλέφωνο ξυνισμένα μετά από ερωτήσεις ότι το αέριο που αναγράφουν στην αγγελία είναι εργοστασιακό. Στον επί
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.