Προς το περιεχόμενο

fangel1983

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    39
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

18 Good

Σχετικά με fangel1983

  • Κατάταξη
    Advanced Member

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.575 προβολές προφίλ
  1. Καλησπέρα σας, θα ήθελα να ασχοληθείτε λίγο με το τεράστιο πρόβλημα που υπάρχει στην αγορά (και εν μέρη κοινό σας) με τις παραδόσεις των PS5. Υπάρχουν τεράστια προβλήματα απο όλες τις εταιρείες και μάλιστα ακόμα και με προπαραγγελίες 17/9. Σε μια τέτοια περίπτωση είμαι και εγώ. Αν και θα μπορούσα να κατονομάσω περιπτώσεις δεν θεωρώ ότι πρέπει να το κάνω σε σχόλιο. Ξέρω ότι έχετε τις γνωριμίες (πχ Κος Γιάννης Βασιλάκος) για να κάνετε μια σωστή έρευνα και τελικά να δώσετε εσείς την πληροφόρηση που καμμια εταιρεία από αυτές που δεσμεύουν τα χρήματα μας εδώ και 3 μήνες δεν μας δίνουν.
  2. Γεια σου φίλε μου, δεν είναι αυτό το λάθος θεωρώ γιατί το Σάββατο έλαβα ένα τηλεφώνημα από εκπρόσωπο της εταιρείας Κωτσόβολος που μου ζήτησε να γίνει η πληρωμή (νωρίτερα δεν μου είχαν αναφέρει κάτι σε όποια επικοινωνία και αν είχε προκύψει), και την ίδια μέρα, μισή ώρα μετά έκανα την εξόφληση. Η μεταφορά των χρημάτων δεν έγινε σε έναν απλό λογαριασμό για να χρειαστεί πιθανών κάποιες μέρες να φανεί (που πλέον όλοι ξέρουμε ότι σε ομοειδή τράπεζες φαίνεται λίγα λεπτά μετά την μεταφορά), αλλά σε ειδικό κωδικό πληρωμής RF. Δηλαδή με αυτόν τον κωδικό δεν πήγα να κάνω μεταφορά σε τρίτο κλπ
  3. Καλησπέρα και από εμένα, αν και δεν διάβασα και τις 197 σελίδες, κατάλαβα ότι μοιραζόμαστε το ίδιο πρόβλημα, κάποιοι και με την ίδια αλυσίδα. Και εγώ κάτι παραπάνω από δυσαρεστημένος είμαι με την εταιρεία Κωτσόβολος. Σας λέω εν τάχει την ιστορία μου: - 17/9 14:22 έρχεται ένα ωραίο newsletter από την εταιρεία Κωτσόβολος που έλεγε ότι οι προπαραγγελίες για το PS5 ξεκίνησαν. Αν και δεν είχα σκοπό να μπω σε αυτόν τον μαραθώνιο, το είδα, είπα δεν έχω πάρει ποτέ κονσόλα day 1, σκέφτηκα ότι αν και δεν είχα υπολογίσει το εξοδο αυτό στο budget μου θα ήταν για 2 μήνες μετά, και έτσι έκανα
  4. Καλησπέρα στο τριο... νομίζω ότι είναι μια καλή μέρα σήμερα να ασχοληθείτε και με τα παράπονα ανθρώπων που έκαναν προπαραγγελία του PS5 όχι απλά στο day 1 αλλα στο πρωτο 10 λεπτο του day one και η μεγαλη αλυσίδα (στην περίπτωση μου) απαντά ότι τηρεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας και οτι εγω θα παραλάβω με την επόμενη, άγνωστη, φόρτωση απο την Sony... Σας παρακαλώ και προκαλώ να μάθετε μέσα στα 4 λεπτά (τόση ήταν η διαφορά από το newsletter τους μέχρι που έλαβα αντίγραφο με την επιβεβαίωση της παραγγελίας μου στο mail μου) πόσες προπαραγγελίες υπήρξαν που δεν ήμουν στην πρώτη φουρνιά αυτής
  5. Εγω μετά την αναβάθμιση εχω παρατηρήσει φοβερό battery drain και κάποια "άκυρα", χρονικά, notification. Βασικά από ένα app έρχονται άκυρα notification και αυτό είναι της Εθνικής (nbg app) το οποίο μπορεί να μου δείξει notification χρέωσης που έγινε πριν 2-3 μέρες (αν και στο τηλέφωνο χτύπησε σε σωστό χρόνο). Το βασικό μου πρόβλημα είναι η διάρκεια της μπαταρίας το οποίο υποψιάζομαι ότι έχει να κάνει με την νεα λειτουργία sleep. Καμια επανεκίνηση σε εμένα.
  6. Καλησπέρα φίλε Vaiosss, και πάλι όμως αυτό δεν σημαίνει κάτι διαφορετικό. Αυτές οι αποστολές (ή αλλιώς παραγγελίες) γίνονται με βάση κάποιο στατιστικό σε σχέση με την περσινή χρονιά. Άρα δεν νομίζω να υπερ στοκάρει κανένας retailer, ιδιαίτερα στους καιρούς που ζούμε.
  7. Καλημέρα φίλε μου, όσο ήμουν στην εταιρεία ξεκίνησα από το κατάστημα στον Πειραιά (Ηρώων Πολυτεχνείου) ως πωλήτής και από εκεί αποχώρησα τότε ως Διευθυντής. Από τις πιο ωραίες εμπειρίες και με την μέχρι τώρα εμπειρία μου από τους καλύτερους εργοδότες.
  8. Αναμνήσεις και εμπειρίες με τον Γιάννη Βασιλάκο. Τον γνώρισα στην εταιρεία Multirama (υπάλληλος εγώ, στέλεχος εκείνος) μεταξύ 2006 - 2008 και έχω να πω μόνο τα καλύτερα. Εκείνος, μαζί με άλλα αντίστοιχα άξια άτομα τότε στην εταιρεία, είναι υπεύθυνα για την εκπαίδευση μου και την μετέπειτα πορεία στον χώρο της λιανικής πώλησης, και όχι μόνο. Όταν έμαθα ότι ανέλαβε και ανελίχθηκε ως αντιπρόεδρος σε έναν τόσο μεγάλο όμιλο, τολμώ να πω, ότι ένιωσα περήφανος που έλαβα μέρος των γνώσεων που έχω σήμερα από εκείνον. Να του ευχηθώ να συνεχίσει την επιτυχημένη του πορεία και να "ζ
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.