Προς το περιεχόμενο

eMike

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    64
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

55 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ eMike

  • Κατάταξη
    Advanced Member
  • Ημερομηνία γέννησης 02/03/1978

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Athens

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

2.221 προβολές προφίλ
  1. eMike

    ΙΚΕΑ ακριβο ?

    Εκτός ότι συμφωνώ γενικά...Νομίζω στα στρώματα δίνει πλέον 30 χρόνια εγγύηση.
  2. eMike

    Φιμέ τζαμάκι πινακίδας

    Αυτό είναι όλη η ουσία.. Τεράστιο θέμα, τεράστια συζήτηση..
  3. eMike

    αύξηση βάρους

    Ένα δάκρυ κύλησε....
  4. eMike

    ΙΚΕΑ ακριβο ?

    Σε medium-low budget που ψάχνεις, για κρεβάτι πήγαινε Istikbal και δες όχι το πιο οικονομικό που διαφημίζουν, αλλά το αμέσως επόμενο. Αξιόλογη επιλογή. Για τους καναπέδες της ΙΚΕΑ ότι είπε ο φίλος παραπάνω ότι είναι γενικά μέτριοι. Τα μικροέπιπλά τους είναι πολύ καλά ποιοτικά σε σχέση με την τιμή τους. Πολύ μεγάλο ατού της ΙΚΕΑ η άμεση διαθεσιμότητα.
  5. Φίλε TS.... ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ απόλυτα το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις και τη δυσαρέσκεια.. Παρόλα αυτά, εγώ στη θέση σου δε θα ήθελα με τίποτα να βαφτεί εκ νέου το αμάξι. Δεν υπάρχει λόγος.. Οι ατέλειες είναι αρκετές αλλά στη συντριπτική τους πλειοψηφία ανεπαίσθητες. Η όποια ζημιά/ατέλεια υπάρχει μπορεί να επιδιορθωθεί πανεύκολα από έναν σωστό φανοποιό ή κάποιο εξειδεικευμένο κατάστημα τύπου Paint Bull, Chips Away κλπ.. Μην ξαναβάψεις το αμάξι, είναι κρίμα... Επιδιόρθωση, και δες τι άλλο μπορείς να πάρεις ως αποζημίωση για όλη αυτή την ταλαιπωρία.
  6. Οι "καλοί για τα δεδομένα της εποχής" μισθοί, που αναφέρετε μερικοί ποιοι είναι? Και ποια είναι τα "δεδομένα της εποχής"?
  7. eMike

    Formula 1 2020

    Ο αγαπημένος μερικών VER το πέταξε στο gravel το τιμόνι.... Αν ήμουν ο Χορνερ θα του το εβαζα υπόθετο.. Γι αυτό δε θα γίνει ποτέ κορυφαίος. Δε φτάνει μόνο το ταλέντο.
  8. eMike

    Formula 1 2020

    Τι στενό ρε παιδιά; πόσο φαρδύ να είναι δηλαδή; Σιγα μη δώσουμε 29 μέτρα φάρδος για να κάνουν δεξιά αριστερά ο Λατιφι και ο Τζιοβινατσι... Δηλαδή η Βαρκελώνη πόσο φαρδιά είναι; Τι λέμε τώρα;
  9. eMike

    Formula 1 2020

    Mugello φίλε.... Η πιο ωραια πίστα στον πλανήτη... Έχω πάει 6 φορές και εχω δει MotoGP και καθε φορά το λατρεύω και περισσότερο.. Διαβολεμενα γρήγορη για F1...
  10. eMike

    Δραπανοκατσαβιδα

    Κάνε την υπέρβαση και ξόδεψε τα καλύτερα 75 ευρώ που θα δώσεις ποτέ για τέτοιο εργαλείο. https://www.leroymerlin.gr/gr/ergaleia/ilektrika-ergaleia/drapana/drapanokatsavido-kroustiko-mpatarias-dexter-18v-82047626/
  11. Νομίζω γράφω ότι το αμάξι είναι ΦΠΕ...
  12. Ο Revlimit εδρεύει Πάτρα και αντιπροσωπεύεται, νομίζω, στην Αθήνα από ένα μαγαζί. Είναι σοβαρός και τα προγράμματά του είναι καλά. Τυχαίνει και κυκλοφορώ συχνότατα με ένα S3 (ΦΠΕ) με τέτοιο πρόγραμμα, το οποίο όταν βγαίνει πάει ΜΟΝΟ τέρμα, είναι περίπου 390 και στο δρόμο ξυράφι.. Καλή επιλογή και πολύ safe, αν ρωτάει ο φίλος TS.
  13. Ωραίο @xx1100!! Εντάξει είναι θηρίο το αμαξι, και 19'' σηκώνει άνετα.. Να ρωτήσω πόσα έδωσες; Η ζάντα μοιάζει πολύ με OEM Audi TT.
  14. Για να μη κάνω πολλαπλές παραθέσεις, πολλά που έχουν γραφτεί δεν ισχύουν. Αυτό που κάνει τη διαφορά στην απόδοση είναι το πρόγραμμα, και όπως αντιλαμβάνεσαι έχει λογική, διότι χωρίς σωστό προγραμματισμό ούτε βελτιώνεις την νορμάλ κατάσταση ούτε επωφελείσαι από τις μετατροπές που κάνεις. Και σκέτο πρόγραμμα να φτιάξεις, χωρίς καν εξάτμιση, θα δεις διαφορά αισθητή. Τα προγράμματα έχουν εξελιχθεί σε τεράστιο βαθμό και πλέον και ένα "κονσέρβα" -που λέμε- πρόγραμμα μπορεί να αλλάξει το αυτοκίνητο σε όλο το φάσμα απόδοσης χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Η εξάτμιση, για να δεις ουσιαστική διαφορά, θα πρέπει να είναι από downpipe μιας και ελευθερώνει πολύ την έξοδο από την τουρμπίνα. Αν το κάνεις, δώσε κάτι παραπάνω και φτιάξτη με καταλύτη, διαφορετικά και θα μυρίζει το καυσαέριο και θα έχεις θέματα με κτεο. Δε ξέρω τι φίλτρο φοράει το αμάξι σου, αλλά οκ μπορείς να βάλεις ένα πιο ελεύθερο. Στο δικό μου πχ μέσα στο φιλτροκούτι έχει χοάνη οπότε για πρώτο στάδιο μπορεί κάποιος να μη το αλλάξει καν. Intercooler για τη βελτίωση που θες δε χρειάζεσαι. Συνοπτικά, για το κλασσικό ΦΠΕ στάδιο που θες εσύ (Φιλτρο, Πρόγραμμα, Εξάτμιση), κοιτάς για περίπου 200 άλογα στο μοτέρ απροβλημάτιστα με αισθητά βελτιωμένη καμπύλη σε όλο το φάσμα και πιθανότατα με βελτιωμένη κατανάλωση σε νορμάλ συνθήκες. Έξοδο, λίγο πάνω από τα μισά από αυτά που θες να δώσεις.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.