Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

adtakhs

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    12.287
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    4

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

9.599 Excellent

10 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με adtakhs

  • Κατάταξη
    Senior Member

Πρόσφατες Επισκέψεις

24.041 προβολές προφίλ
  1. Ναι απλά στα χρηματά της μπορώ να φτάσω σε 75αρα ή 70αρα . Επειδή ο χώρος είναι μεγάλος το σκέφτομαι. Η TCL έχει βγάλει μια σειρά, την S400 (S435 , S434) η οποία φαίνεται να είναι καλή και οικονομική αλλά δεν την βρίσκω στην Ελλάδα.
  2. Αυτή εδώ που την έχουν σε τιμές ξεστοκαρισματος (550€), λέει τιποτα; LG 75UM7050PLC Smart 4K UHD 75" https://www.skroutz.gr/s/23250958/LG-75UM7050PLC-Smart-4K-UHD-75.html Άλλοι λένε θετικά και άλλοι πως είναι σκουπίδι.
  3. Μόλις είδα και την TCL 65P815 η οποία όπως αναφέρουν έχει PVR και HDMI 2.1 https://www.skroutz.gr/s/26313944/TCL-65P815-Smart-4K-UHD-65.html Σε ότι αφορά τις Hisense η σειρά 7100 αναβαθμίζεται στην νεότερη έκδοση λογισμικού V4.0 ή όχι; Ξέρεις αν η V4.0 έχει κάτι παραπάνω σε χαρακτηριστικά από την V3.0; Αξίζει να πάω σε Hisense 75αρα 7100 ή να κοιτάξω την νεότατη P815 και ας είναι 65άρα; Από εικόνα σε απλή θέαση Digea τι λένε , ποια είναι καλύτερη; Ο χώρος που έχω είναι μεγάλος, περίπου 8 μέτρα X 6 μέτρα. Οι καναπέδες είναι περίπου στα 4.5 μέτρα από την TV.
  4. Καλησπέρα σας. Ψάχνω για οθόνη 65+ ιντσών η οποία θα τοποθετηθεί στο σαλόνι των γονέων μου σαν αντικατάσταση μιας Blaupunkt 50' που υπήρχε μέχρι σήμερα. Η 50 μετακόμισε στο χωριό και πλέον απαιτείται νέα TV στο σπίτι. Η χρήση της είναι πολύ τηλεόραση και λίγες ταινίες από Netflix. Η χρήση γίνεται από τους γονείς μου, η τηλεόραση θα είναι δώρο για αυτούς. Είδα τις Hisense https://www.skroutz.gr/s/25007970/Hisense-65A7100F-Smart-4K-UHD-65.html https://www.skroutz.gr/s/24259562/Hisense-65A7300F-Smart-4K-UHD-65.html Δεν ξέρω ποια η διαφορά μεταξύ 7100 και 7
  5. Παίδες ποιο από τα δυο και γιατί ; Δεν μας ενδιαφέρει το gaming . Φωτογραφίες, απροβλημάτιστη χρήση, καλή αυτονομία, καλή φωτεινή οθόνη, αναβαθμίσεις. Αν υπάρχει κάποιο καλύτερα από αυτά τα δυο σε αυτή την κατηγορία τιμής μπορείτε να τα αναφέρετε.
  6. Άσχετο με το θέμα, αλλά .... Η ΕΕ νομίζει πως παίζει μόνη της στο παγκόσμιο στερέωμα και γενικά η δύση .... Θα κλαίμε σε λίγα χρόνια.
  7. Εγώ προσπαθώ να σε κάνω να δεις παραπέρα. Όχι τι συμβαίνει στην στρεβλή σημερινή κατάσταση που οι Ευρωπαϊκοί κύκλοι για τον Α-Β λόγο θέλουν να προωθήσουν τα ηλεκτρικά. Στο τραπέζι πρέπει να πέσουν όλες οι σταθερές. α) Η Βενζίνη σήμερα έχει φορτωμένους πάρα πολλούς φόρους. Είναι ένα μεγάλο κομμάτι των εσόδων του κράτους. Αυτά τα έσοδα, αν τα ηλεκτροκίνητα διαδοθούν θα θελήσουν να τα πάρουν από εκεί . β) Η Βενζίνη έχει σήμερα μεγάλο κόστος γιατί έχει μεγάλη ζήτηση. Όταν πέσει η ζήτηση θα πέσει και η τιμής της. Νόμος της αγοράς . γ) Η τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος θα αυξηθεί δ
  8. SORRY κι όλας . Η τιμή της βενζίνης φέρει επάνω της πάνω από 100+% φόρους (markup) . Το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο έρχεται αυτή την στιγμή με επιδότηση (κάποια στιγμή θα κοπεί).... θέλει αλλαγή συσσωρευτών ( μεγάλο κόστος στην 8ετία) και ΔΕΝ έχουν προστεθεί ΑΚΟΜΑ σε αυτό εξτρά φόροι στο ρεύμα. Η ζήτηση για βενζίνη είναι στον θεό, ενώ όταν αρχίσουν τα ηλεκτρικά να πληθαίνουν θα πέσει ... άρα θα πέσει και η τιμή. Από την άλλη με αυξημένη ζήτηση σε ηλεκτρική ενέργεια και πόσο μάλλον από ΑΠΕ (για να έχει το ηλεκτροκίνητο νόημα) ... η τιμή του ρεύματος θα πάει στον θεό. Αν
  9. Το project ηλεκτροκίνηση θα μπορέσει να σταθεί μόνο αν αποδείξει πως ΔΕΝ απαιτούνται νομικά τερτίπια για να το καθιερώσουν στην αγορά. Αν λέγεσαι ελεύθερη οικονομία και πρεσβεύεις την ελευθερία της αγοράς και τον ανταγωνισμό, δεν δημιουργείς τέτοιου τύπου νόμους που προωθούν συγκεκριμένη τεχνολογία εις βάρος μιας άλλης. Αφήνεις την αγορά να δείξει τι τελικά είναι καλύτερο. Το τι λέει η κάθε εταιρεία και για ποια χρήση μετρά, δεν μου λέει κάτι. Οι δηλώσεις τους είναι σαν τις δηλώσεις κατανάλωσης των ΜΕΚ τους .... που αναφέρουν κάτι νούμερα από άλλο πλανήτη. Πχ. Εγγύηση τύπου FOR
  10. Αγοράζεις ηλεκτροκίνητο με 40.000 - 45.000€ αντί για 25.000-30.000€ που έχει αντίστοιχο βενζίνης. Περνά μια 8ετία - 10ετία και έχεις κάνει μια μικρή απόσβεση λόγω χαμηλότερης τιμής ρεύματος σε σχέση με την βενζίνη, λοιπής συντήρησης κ.λ.π. αλλά το όχημα θέλει καινούριες μπαταρίες ... Η εμπορική του αξία του μεταχειρισμένου πλέον αυτοκινήτου με πλήρως λειτουργικές μπαταρίες θα ανέρχεται στα 8 - 10.000€ , αφού ο ανταγωνισμός με τα βενζίνης στα μτχ δεν θα σταματήσει να υπάρχει. Το κόστος όμως αντικατάστασης των συσσωρευτών του θα ανέρχονται στις 5000-7000€ . Ποιος σώφ
  11. Το σημαντικότερο είναι αυτό. Η Ελλάδα των πεφωτισμένων ... (λες και είναι βιομηχανική χώρα ) έχασε την ενεργειακή της επάρκεια .... Ότι χειρότερο έκαναν οι φωστήρες της Ελλάδας τα τελευταία χρόνια!
  12. Στη Γερμανία η βασική τιμή του ηλεκτροκίνητου ID.3 με τη συστοιχία συσσωρευτών των 45 kWh είναι περίπου 30.000 Ευρώ η οποία είναι μεν αρχικά μεγαλύτερη από την τιμή ενός συμβατικού Golf 1.5 TSI που κοστίζει περίπου 26.500 Ευρώ, όμως μετά την αφαίρεση του ύψους 6.750 Ευρώ παρεχόμενου οικονομικού κινήτρου η διαφορά τιμής όχι μόνο μηδενίζεται αλλά αντιστρέφεται και το αποτέλεσμα της σύγκρισης καταλήγει να είναι υπέρ του ID.3 κατά 3.250 Ευρώ............ ...... ...... η VW προσφέρει εγγύηση των συσσωρευτών του αυτοκινήτου διάρκειας οκτώ ετών ή 160.000 χιλιομέτρων προκειμένου να απαλλ
  13. Οι Γερμανοί που είναι οι πρώτοι σε χρήση λιγνίτη στην Ευρώπη, σπρώχνουν σε πλήρη ηλεκτροκίνηση ... για την προστασία και καλά του περιβάλλοντος. Μια τεχνολογία που έχει τελειώσει πριν καν ξεκινήσει.... Υπάρχουν τόσες άλλες τεχνολογίες που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν, αλλά πρέπει πρώτα να βγουν τα σπασμένα της ανάπτυξης των ηλεκτροκίνητων...
  14. Πηγαίνει σε μικρότερη λιθογραφία, ρίχνει στο 3d stack την Cache και τον χώρο που κερδίζει τον ρίχνει εν μέρη στο AVX 512. Πιο πριν η AMD θεωρούσε προτιμότερο να παίζει με διπλούς πυρήνες, αντί να υποστηρίξει AVX512 σε έναν. Αυτό λόγω της μικρής του διείσδυσης στην αγορά και των θεμάτων με την μείωση συχνότητα στην χρήση του για να παρεινει το ΤDP σταθερό.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.