Προς το περιεχόμενο

badbad

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    555
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

962 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ badbad

  • Κατάταξη
    Senior Member

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

8.513 προβολές προφίλ
  1. Υπάρχουν συγκεκριμένα σημεια φθοράς που συνήθως έχουν μεγάλη παραμόρφωση στα 200.000+ χιλιόμετρα και σχεδόν κανείς δεν αλλαζει. Πρωτα ειναι οι δίσκοι φρένων που κάνουν "νυχι" στον εξωτερικό δακτύλιο και τα λάστιχα των πεταλ που χάνουν τα αυλάκια τους και γίνονται λεία. Επιπλέον ενας φθαρμένος λεβιές μαρτυράει πολλα χιλιόμετρα και ενα πολύ ταλαιπωρημένο τιμόνι. Πολλά συνεργεία κολλανε χαρτακια με το επομενο σερβις στο πλαισιο της πορτας που καποιοι μαντραδες ξεχνανε. Σε αυτο το χαρτάκι αναφερονται και τα χιλιόμετρα και εχει κάψει πολλους απατεώνες μαντραδες. Σε 2 αυτοκίνητα μου εχω βρει τους προηγούμενους ιδιοκτήτες μεσω FACEBOOK απο τα στοιχεία του ΚΤΕΟ και τους εχω ρωτήσει με πόσα χιλιόμετρα τα εδωσαν. Και στις δυο περιπτωσεις οι αριθμοί ευτυχως συνέπιπταν.
  2. Καλά και το Λονδίνο δεν είναι φορολογικός παράδεισος. Επειδή το άρθρο είναι ελλιπές, έκανα αναζήτηση στο διαδίκτυο και είδα πως είναι μια εταιρεία που ξεκίνησε αρχικά στην Αθήνα το 2005 και αργότερα μεταφέρθηκε ως έδρα στο Λονδίνο. Πήρε χρηματοδότηση από το εξωτερικό και τώρα δραστηριοποιείται σε 5- 6 χώρες. Προς τιμήν της συνεχίζει να απασχολεί σύμφωνα με κάποια ρεπορτάζ γύρω στους 80 υπάλληλους στην Αθήνα, ενώ σύμφωνα με άλλα ρεπορτάζ απασχολεί πάνω από 100 υπαλλήλους στο τμήμα έρευνας που εδρεύει στην Αθήνα. Η εταιρεία διαθέτει πράγματι ελληνική ψυχή και δίνει δουλειά σε 100 περίπου πολίτες της Αθήνας ανεξαρτήτου εθνικότητας. Κατά την γνώμη μου το οτι γιγαντώθηκε και έφτασε να εξαγοραστεί από έναν κολοσσό έπαιξε ρόλο η εξωστρέφεια της και η απόφαση της να φύγει ως έδρα στο εξωτερικό. Τώρα κατά πόσο μπορεί να χαρακτηρίζεται "ελληνική" μια εταιρεία που έχει έδρα αλλού, αυτό είναι ένα άλλο θέμα. Θα μείνω απλά στο μπράβο που κάποιοι Έλληνες είχαν ένα όραμα και το υλοποίησαν και τώρα επιβραβεύονται.
  3. Συγνώμη που έχουμε άποψη, δεν θα ξαναγίνει.
  4. Μιας και έχει έδρα το Λονδίνο καλό θα ήταν να ξέραμε φορολογικά που ανήκει η εταιρεία γιατί αν δεν συνεισφέρει ούτε 1 ευρώ στην Ελληνική οικονομία, δεν είναι ελληνική εταιρεία.
  5. Κουτσοί στραβοί στον Αϊ Παντελεήμονα. Έχουν μυριστεί όλοι οτι το χρήμα είναι στους μεσάζοντες των e - συναλλαγών και προσπαθούν να πάρουν μερίδιο.
  6. Δεν σε έχει παρεξηγήσει κανείς. Ο κάθε ένας πληρώνει τα γούστα του. Εμένα μου αρέσουν τα ρολόγια εσένα οι γάτες. Αν και η σύγκριση είναι ατυχής, το κάθε ένα προσφέρει στον ιδιοκτήτη του άλλες συγκινήσεις. Με το ίδιο σκεπτικό ποτέ δεν έχουμε την ανάγκη για ενα καλύτερο αυτοκίνητο γιατί βολευόμαστε με ενα 1000αρακι πόλης ή δεν έχουμε την ανάγκη ενός όμορφου και λειτουργικού διαμερίσματος γιατί βολευόμαστε στο δυαράκι. Τέλος πάντων να χαίρεσαι τα γατιά σου και να χαίρομαι τα ρολόγια μου.
  7. Φίλε μου δεν ξέρω πόσο έχεις ασχοληθεί με σοβαρά ρολόγια αλλά τα τελευταία χρόνια έχω επενδύσει πάνω από 8.000 ευρώ σε ρολόγια. Ένα ρολόι αν δεν είναι smart απλά δείχνει την ώρα άντε και την ημερομηνία. Η ποιότητα, τα υλικά, το σχέδιο και ο μηχανισμός τους τα μεταμορφώνει από απλά ρολόγια σε κοσμήματα. Αν δεν μπορείς να αντιληφθείς την μαγεία που έχει μια αυτόματη μηχανή δεν θα μπορέσεις να εκτιμήσεις ποτέ την ποιότητα ενός τέτοιου ρολογιού, άσχετα αν αυτό είναι ένα ταπεινό Seiko ή ένα επιβλητικό rolex. Κόσμημα εννοιολογικά είναι αυτό που κοσμεί ένα χέρι. Δεν είναι μόνο τα περιδέραια τα βραχιόλια , τα δακτυλίδια και τα σκουλαρίκια.
  8. Συμπερασματικά για εσένα είναι άρχηστο ή χρησιμο;
  9. Φίλε ο καθένας με τα γούστα του. Εγω φοραω μηχανικά ρολόγια χρόνια και γουστάρω. Το ρολόι είναι το μοναδικό κόσμημα που μπορει να φορέσει ενας άντρας σε καθε ηλικία
  10. Tην κάρτα την πήρα για video editing 4k και είμαι ευχαριστημένος. Παιχνίδια παίζω σπάνια. Πληρώθηκε στα 409 ευρώ και είναι η reference υλοποίηση της Asus. Επέλεξα αυτή γιατί δεν χώραγε τίποτα άλλο το κουτί μου αλλά και γιατί μου άρεσε πιο πολύ οπτικά. Τώρα έχει γύρω στα 392 στο κατάστημα που την πήρα. Νομίζω πως θα καλύψει τις ανάγκες μου για τα επόμενα 5-7 χρόνια εκτός απροόπτου. Η asus δίνει 3 χρόνια εγγύηση. Ας ελπίσουμε να μην μου μείνει στο χέρι ως τότε.
  11. Μετα από ανάγνωση όλου το νήματος έχω συμπεράνει πως υπάρχουν πολλοί αστάθμητοι παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν την σταθερότητα της κάρτας. Πολύ φοβάμαι ότι στα διαγνωστικά τεστ των καταστημάτων δεν θα παρουσιαζεται κάποια αστοχία υλικού...
  12. Δυστυχώς αργά η γρήγορα οι 5700xt ίσως να βγάζουν σε όλους θέματα. Ενώ δεν είχα κανένα πρόβλημα 3 μήνες τώρα, ξαφνικά εδώ και 15 μέρες ο υπολογιστής χωρίς να γίνεται χρήση παιχνιδιού ή προγράμματος αρχίζει να γκαζώνει ο ανεμιστήρας και να τρώει Freeze (όχι μαύρη οθόνη) που επανέρχεται μόνο με hard reset από κουμπί. Έχω περάσει τους τελευταίους driver της εταιρείας και το ξανάκανε. Επίσης έχει τύχει να παίζω 3 ώρες assanin όλα στο full και να μην κολλήσει καθόλου. Έχει κανείς κάτι αντίστοιχο; Άβυσσος η ψυχή της κάρτας χα χα
  13. Οι άνθρωποι είναι αστείοι. Κάλεσα προ 5 λεπτών για να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελιάς στο 210 2899999 που είναι το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας. Πληκτρολογώ τον αριθμό κινητού όπως μου ζητήθηκε από το αυτοματοποιημένο κέντρο και με παραπέμπει σε ένα call center. Εκεί συνομιλώ με έναν ευγενικό κύριο και του ζητώ να μάθω την εξέλιξη της παραγγελίας. Ενω συνομιλούσα μαζί του και κοίταζε τα στοιχεία της παραγγελίας, χωρίς να με ενημερώσει μου κάνει εκτροπή κλήσης και με στέλνει σε άλλον. Το σηκώνει ένας αγουροξυπνημένος υπάλληλος ο οποίος προφανώς και δουλεύει από το σπίτι του με τηλεργασία (πολύ ήσυχο περιβάλλον σε σχέση με τον προηγούμενο που ήταν σε call center) και μου λέει "Παρακαλώ τι θέλετε; Λέω συγνώμη συνομιλούσα με έναν άλλον κύριο και ξαφνικά χωρίς ενημέρωση με παρέπεμψε σε εσάς. Θα έπεσε η γραμμή μου λέει. Τι θέλετε. Του λέω πάλι το παραμύθι και μου λέει δεν βλέπω κάτι σχετικά με την εξέλιξη. Θα την δουν τα παιδιά του ίντερνετ από Δευτέρα και θα σας ενημερώσουν. Του λέω δηλαδή είναι κανονικά καταχωρημένη η παραγγελία. Μου απαντάει θετικά. Πραγματικά πως γίνεται σε κάποιους να λένε πως ήταν λάθος η τιμή και σε άλλους δεν ξέρω θα σας πάρουν από Δευτέρα. Δεν έχω ελπίδες να την δρομολογήσουν την παραγγελία αλλά με ενοχλεί που δεν μπορούν να έχουν ένα αξιόλογο σύστημα παραγγελιών που να δείχνει αποθέματα και πορεία παραγγελίας. Ευτυχώς που η συνομιλία μας όπως με ενημέρωσαν καταγράφηκε και θα ζητήσω αντίγραφο για χρήση σε καταγγελία του ΣΤΚ σε περίπτωση που αρχίσουν από Δευτέρα τις αστείες δικαιολογίες.
  14. Παράγγειλα εχθές μεσημέρι με απευθείας χρέωση της χρεωστικής κάρτας. Μου ήρθε mail επιβεβαίωσης και γραπτό μήνυμα στο κινητό από εχθές. Δέσμευσαν τα χρήματα μου άμεσα και θα μας πουν τώρα ότι ήταν λάθος τιμή και οτι θα κάνουν αντιλογισμό σε 1-2 εβδομάδες; Τα λάθη αυτά τα πληρώνει η εταιρεία. Αν πάω σε ένα κατάστημα και υπάρχει στο ράφι συγκεκριμένη τιμή, αυτή την τιμή πληρώνεις και στο ταμείο. Το ιντερνετικό κατάστημα είναι το "ψηφιακό ράφι" της εταιρείας. Ας φάει λοιπόν ο Κωτσοβολος μια καταγγελία στο 1520 για παραπλανητική διαφήμιση σε όσους έριξε άκυρο. Πρέπει όλοι να ξέρουμε τα δικαιώματα μας.
  15. Υπάρχουν σκέψεις από την κυβέρνηση να παγώσει την πλατφόρμα Arbnb για να ενισχύσει τα ξενοδοχεία 12μηνης παραμονής.
×
×
  • Δημιουργία νέου...