Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

helen7

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    15
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

42 Excellent

Σχετικά με helen7

  • Κατάταξη
    Member

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.277 προβολές προφίλ
  1. helen7

    προβλημα σε ainol novo 10 hero.

    Παιδιά εχω το συγκεκριμένο ταμπλετ και έχει χαλάσει η υποδοχή του φόρτιση με αποτέλεσμα να μην φορτίζει.ξέρει κανεις κάπου να το πάω για φτιαξιμο;
  2. Με ειδοποιησαν μετα την παρεμβαση της γ.γ καταναλωτη οτι θα το καλυψει η εγγυηση τελικα το κινητο και θα μου το επισκευασουν δωρεαν.Εννοειται οτι συνεχισαν να λενε οτι εγω το χαλασα και το πειραξα αλλα δεν με απασχολει εφοσον θα το καλυψει η εγγυηση εν τελει.
  3. ο συνηγορος του καταναλωτη και η γενικη γραμματεια καταναλωτη στους οποιους απευθυνθηκα, κοινοποιησαν την καταγγελια μου στην arvato η οποια (η καταγγελια) λεει οτι σε δεκα μερες πρεπει να απαντησουν σχετικα με το ζητημα που εχει τεθειι!τωρα περιμενω νεοτερα !!!περιμενω να δω τι θα μου απαντησουν οι απατεωνες. Παντως παραπονο δεν εχω!και ο συνηγορος του καταναλωτη και η γενικη γραμματεια κινητοποιηθηκαν αμεσως!
  4. αυτοι απο εξωδικα παιρνουν χαμπαρι ή μπα?
  5. Αφου απο την εταιρια που το πηρα μου ειπαν να συννενοηθω με την Arvato σημερα,πηρα τα κεντρικα της Huawei στην Ελλαδα οπου μου μιλαγαν στα Αγγλικα και απο οτι καταλαβα και αυτοι παιρνουν το μερος της Αρβατο γιατι λενε εχει πολυ καλο σερβις και ειναι πολυ αξιοπιστη εταιρια και μ_ _ _ _ ίες. Πως θα βγαλω ακρη...................
  6. χαχαχα θερμο το λες και αυτο αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι αερας!
  7. Ευχαριστω!θα στειλω αμεσως email.Εν τω μεταξυ ειναι δυνατον να το πηγαινα το κινητο οπως λεει ο παραπανω φιλος στον ''Μπομπ το μαστορα της γειτονιας μου'' απο τη στιγμη που ειχε εγγυηση????
  8. Τους εκανα καταγγελεια στο ΙΝΚΑ Ειναι απαραδεκτοι.Ειναι δυνατον το κινητο να κανει 127 ευρω και να ζητανε 182 για επισκευη?? Δηλαδη ειναι ο ορισμος της απατης οι τυποι εκει μεσα. Ας ισχυριστουν οτι θελουν το κινητο θα το φτιαξουν δωρεαν γιατι ειναι μεσα στην εγγυηση.
  9. To οποιο συμφωνα με την Arvato ειναι πολυ φυσικο να το εχω και να το χρησιμοποιησω στο κινητο μου ετσι για να δω τι θα γινει.
  10. Tην ιδια απορια εχω και εγω!!Περιμενω νεοτερα τωρα!!Να δω τι εκανε και το ΙΝΚΑ !!Θα τους ξαναστειλω μαιλ τη Δευτερα
  11. Eχεις απολυτο δικιο.ελπιζω να πανε ολα καλα!!!!Εχω κανει προσφυγη παντου και ειμαι διατεθειμενη να το τρεξω οσο πιο πολυ μπορω και να το φτασω μεχρι τελους.Απαραδεκτη εταιρεια.
  12. οχι ημουνα δρακουλας και ετρωγα γλυφιντζουρι
  13. Ειχα αγορασει το huawei sonic u8650.Εκανα καταγγελεια στο ινστιτουτο κατανλωτη.Ειχα παρει το κινητο απο την εταιρεια birdphone.H birdphone μου ειπε λοιπον να στειλω το κινητο στην ARVATO γιατι αυτη ειναι υπευθυνη για τα σερβις των κινητων αυτων,Τι να πω περιμενω αυριο τι θα μου απαντησουν. Παντως απο οτι ειδα στο ιντερνετ η συγκεκριμενη εταιρεια εχει δημιουργησει παρομοια προβληματα σε πολυ κοσμο. Οριστε και η φωτογραφια που μου εστειλαν απο το κινητο η οποια οπως υποστηριζουν αποδεικνυει οτι ''. Έχει γίνει προσπάθεια με θερμό αέρα αφού έχει λιώσει κομμάτι από το πλαστικό της υποδοχής τη
  14. Απεστειλα το κινητο μου Huawei sonic με την εγγυηση του στην εταιρεια ARVATO για επισκευη διοτι δεν αναγνωριζε την καρτα sim και την καρτα sd.Nα σημειωσω οτι η εταιρεια αυτη ειναι η επισημη αντιπροσωπεια στην Ελλαδα των κινητων Huawei και HTC.Η εν λογω εταιρεια μου απαντησε μετα απο καποιες μερες οτι το κινητο εχει υποβληθει σε επεξεργασια με θερμο αερα απο μη εξουσιοδοτημενους τριτους και εχει καει λεει η πλακετα. Δεν εχω πειραξει το κινητο καθολου καθως το ειχα μονο 3 μηνες.Εχουν το θρασος να μου ζητανε 182 ευρω για αντικατασταση της πλακετας,ενω το κινητο το ειχα αγορασει 127 ευρω.Και μου
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.