Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

ATmega

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    31
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

1 Neutral

Σχετικά με ATmega

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.631 προβολές προφίλ
  1. ATmega

    ΔΕΗ MyHome Online/Enter

    Στο πατρικό οι γονείς μου έχουν ΚΟΤ με κατανάλωση μέχρι 1800 το 4μηνο. Συμφέρει να τους αλλάξω μέσω ebill σε online ή enter? Τα προγράμματα αυτά συνδιαζονται με το ΚΟΤ?
  2. Μόλις το πάρεις και το δοκιμάσεις, ενημέρωσε μας αν λέει τπτ το μηχάνημα...
  3. Έχεις κανένας εμπειρία από εταιρεία για τοποθέτηση πόρτας ασφαλείας στο Λουτράκι ή Κόρινθο. Ή καλύτερα να ρωτήσω στην Αθήνα? Στείλτε pm αν δεν θέλετε να αναφέρετε το όνομα της εταιρείας. Ευχαριστώ.
  4. Έχει νομική προστασία. Τον καλύπτει ή ισχύει μόνο στην περίπτωση τροχαίου ατυχήματος για το οποίο δεν ευθύνεσαι? Ευχαριστώ για την άποψη σου. Δε νομίζω να κουράζω κανέναν. Όποιος θέλει μπαίνει, διαβάζει και απαντάει αν θέλει. Δε σε έβαλα με το ζόρι να γράψεις....
  5. Ότι φταίει σε Αυτό δε διαφωνούμε. Απλά η ζημία που προκλήθηκε είναι πολύ μεγαλύτερη επειδή ο μπροστινός είχε κακώς την μπίλια πάνω.
  6. Η ασφαλιστική του φίλου του είπε μόνο αν κινηθεί δικαστικά μπορεί να προσπαθήσει να ζητήσει κάποια λεφτά από την ασφαλιστική του μπροστινού. Να καταλάβεις ότι δε δούλεψε ούτε το σύστημα αυτομάτου φρεναρίσματος, και δεν ξέρω γτ..., Ίσως γτ ήταν λίγα τα χλμ... Αντί να πέσει σε κάτι που θα έπρεπε να απορροφήσει την πρόσκρουση (κανονικός προφυλακτήρα ), έπεσε στην μπίλια η οποία λειτουργεί σαν κοντάρι που προξενεί πολύ μεγαλύτερες ζημίες
  7. Χθες ένας φίλος μου έπεσε σε ένα αυτοκίνητο από πίσω με πολύ λίγα χιλιόμετρα (30-40). Το αυτοκίνητο στο οποίο έπεσε είχε φρενάρει πολύ απότομα και δεν πρόλαβε να αντιδράσει. Από τη στιγμή που έπεσε σε ένα αυτοκίνητο από πίσω σίγουρα φταίει. Η ζημία που έπαθε είναι πολύ μεγάλη για τα λίγα χλμ που πήγαινε (μέχρι και το παρμπρίζ ράγισε). Μιλάμε για καινούριο αμάξι που μόλις έκλεισε ένα χρόνο και ζημία πρέπει να είναι πάνω από 2.000€. Ο λόγος που έγινε τόσο μεγάλη ζημία είναι ο κοτσαδορος με μπίλια που είχε ο μπροστινός. Ήρθαν οι ασφαλιστικές, τροχαία και κατέγραψαν το συμβάν. Σήμερα η ασφαλιστική
  8. Σε καμβά τα θέλω, το έχω αναφέρει και στο αρχικό post... Το site που έστειλες εσυ (https://www.hobby.gr/zografiki-noumera-2) - Προσχεδιασμένοι πίνακες σε σκληρό χαρτόνι. Για το 2ο site που γράφεις, είναι αυτό για το οποίο κάνω την ερώτηση. Φαίνεται ότι είναι στη Σλοβακία. Ευχαριστώ που έψαξες... δεν χρειάζεται να ειρωνεύεσαι. Αν δεν σαρεσει η αρχική ερώτηση δεν χρειάζεται να απαντάς κιόλας. Κάλο βράδυ.
  9. Πως σας φαίνεται αυτό το site: www . ergaleiazografikis. gr / pinakomania . gr Μου φαίνεται λίγο ύποπτο που έχει έδρα τη Σλοβακία. Ξέρετε κανένα αντίστοιχο στην Ελλάδα για πίνακες σε καμβά που ζωγραφίζεις μονός σου βάσει τους αριθμούς και τα χρώματα που σου έχουν δώσει? Αντίστοιχο site αλλά στην Αμερική είναι αυτό https://artofpaintbynumbers.com/
  10. Πριν λίγες μέρες, μετά από δικές μου πιέσεις, η Aegean επιτελούς ολοκλήρωσε την επιστροφή του κόστους του εισιτηρίου επιστροφής (Πράγα-Αθήνα). Πέρασαν σχεδόν 4 μήνες για να το κάνει. Πριν 1 μήνα είχαν επιστρέψει και την διαφορά για τα εισιτήρια που είχα πληρώσει για να επιστρέψω μόνος μου από την Πράγα + το κόστος διατροφής.
  11. Μετά από πολλά email με την ΥΠΑ και την Aegean, η Aegean με είχε ενημερώσει ότι θα μου επιστρέψει τα 94,5€ x 2 άτομα για την ακύρωση της πτήσης Πράγα-Αθήνα και άλλα 251€, τα οποία αντιστοιχούν στην πτήση Πράγα-Κωνσταντινούπολη-Αθήνα (επέστρεψα με δικά μου έξοδα στην Αθήνα αφού η Aegean μας παράτησε στην Πράγα χωρίς να μας προσφέρει εναλλακτικό τρόπο επιστροφής). Το συνολικό κόστος πτήσης επιστροφής Πράγα-Κωνσταντινούπολη-Αθήνα για 2 άτομα ήταν 440€. Η Aegean δέχτηκε να πληρώσει μόνο την διαφορά μέχρι τα 440 όποτε έτσι προέκυψαν τα 251 (δλδ 440 - 94,5 x 2 = 251). Επίσης τους ζήτησα άλλα 47€ που
  12. Είμαι και εγώ μέσα για ομαδική. Αν και μου έχουμε πει ότι θα μου επιστρέψουν λεφτά και θα μου πληρώσουν τα έξοδα που χρειάστηκε να πληρώσω για να επιστρέψω με άλλη αεροπορική + τα έξοδα διατροφής, ακόμα δεν έχω δει λεφτά στον λογαριασμό μου. Και στα ερωτήματα μου για το πότε θα τα δω δεν μου απαντάνε.
  13. Σε συνέχεια της τελευταίας απάντησης από την Aegean, στην οποία είχαν αναφέρει ότι έχουν προχωρήσει στην επιστροφή του αντίτιμου της πτήσης που ακυρώθηκε, σήμερα ήρθε και άλλη μια απάντηση πρώτα από την Aegean και μετά από την ΥΠΑ. Όταν η Aegean και η ΥΠΑ μου είχαν απαντήσει αρνητικά στο αίτημα μου και ότι λεφτά δεν έχει και θα πάρω μόνο το voucher βάσει του ΦΕΚ 84 κλπ, τότε είχα στείλει απάντηση στην ΥΠΑ και ζητούσα να μάθουν από την Aegean σχετικά με τον λόγο ακύρωσης της πτήσης και με ποιανού εντολή έγινε η ακύρωση. Όταν η Aegean ακύρωσε την πτήση της επιστροφής Πράγα - Αθήνα, όλες οι υπόλο
  14. Σε συνέχεια της απάντησης από την Aegean και την ΥΠΑ και αφού τους έστειλα και εγώ την απάντηση μου, σήμερα η Aegean έστειλε καινούριο email οποίο λέει ότι "έχουν ήδη προχωρήσει στην επιστροφή του αντιτίμου της πτήσης". Εγώ λεφτά δεν έχω δει στον λογαριασμό μου. Τώρα τι εννοεί με την φράση "έχουμε ήδη προχώρηση", δλδ έχουν ήδη πληρώσει ή έχουν κάνει ενέργειες για να πληρώσουν κάποια στιγμή. Πάντως μεγάλη κλτουμπα, εκεί που έλεγαν δεν πληρώνουμε, τώρα το αλλάζουν. Τι ήταν αυτό που τους έκανε να αλλάξουν την απόφαση τους? Είναι απόφαση μόνο για αυτή την περίπτωση ή κάτι γενικό? Μήπως όσοι είχαν
  15. Όπως έχω γράψει και πιο πάνω, περιμένω απάντηση και από την τσεχική ΥΠΑ στην οποία έχω κάνει καταγγελία. Αυτοί φαντάζομαι δεν μπορούν να πατήσουν στο ελληνικό ΦΕΚ αλλά μόνο στους Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς. Τελευταία βλέπω ότι γίνεται μια κίνηση από αρκετές ευρωπαϊκές χώρες για να αναστείλουν προσωρινά ευρωπαϊκό νόμο χορήγησης επιστροφών - αποζημιώσεων για ακυρωμένες πτήσεις από τις αεροπορικές εταιρίες. https://www.cnn.gr/news/kosmos/story/217381/koronoios-ee-tin-anastoli-ton-apozimioseon-gia-akyromenes-ptiseis-zitoyn-12-xores
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.