Προς το περιεχόμενο

koeltzakoatl

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    180
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

280 Excellent

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ koeltzakoatl

  • Κατάταξη
    Senior Member

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    127.0.0.1

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. γενικά οι Ιταλοί έχουν πέσει σε τέλμα (να μην έχεις alfa romeo στην μικρή ή μεσαία κατηγορία να αγοράσεις). Οι κορεάτες το παλεύουν (με τιμές ευρώπης βέβαια...) και οι Ιάπωνες με πολύ τίμιες προτάσεις αλλά design από....videogame.
  2. καλορίζικο και να το χαρείς! τα mini είναι ιδιαίτερα αυτοκίνητα (οδηγός countryman 2020 εδώ). Άλλο στήσιμο, άλλο τιμόνι, πολύ "παιγνιδιάρικο" εσωτερικό και σίγουρα στρίβει με έναν δικό του μοναδικό τρόπο. Από την άλλη, ο δρόμος δεν θα είναι μαγικό χαλί, ούτε θα έχεις απόλυτη ησυχία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου: ελπίζω πως το καταλαβαίνεις αυτό.... Εφόσον είχες την άνεση (οικονομική) να το αποκτήσεις (και ελπίζω να το συντηρήσεις) προχώρα και ευχαριστήσου το. Είναι μακράν το πιο ακριβό στην κατηγορία του, αλλά για μένα είναι το πιο γουστόζικο. Το 3πορτο παραξενεύει (ίσως δεν πουληθεί γρήγορα όταν θα θες να το αλλάξεις γιατί νομίζω πως ένα 3πορτο αυτοκίνητο έχει μικρότερο αγοραστικό κοινό), αλλά εφόσον εσύ είσαι ΟΚ με αυτό τότε οι γνώμες περισσεύουν (μαζί και η δική μου).
  3. καπέλο 90 ευρώ για το 64άρι και 100 ευρώ στο 256άρι σε σχέση με Apple store Γερμανίας. Είναι 15% πάνω, όντως πολύ υψηλή τιμολόγηση από την ελληνική αντιπροσωπία.
  4. πάντως δεν έχω καταλάβει γιατί τα ipad έχουν την front face camera σε αυτό το σημείο - θα έπρεπε να είναι στο μέσο του landscape mode. ΟΚ, τα bezels θα ήταν λίγο πιο χοντρά (κατανοητό), αλλά αυτήν την περίοδο με τόσα call/webex/zoom είναι εντελώς άβολο. αφενός σου βγαίνει ο λαιμός, αφετέρου σε κοιτάνε οι άλλοι διαγώνια (ξέρω ξέρω, το κρατάω λάθος ).
  5. 632 το 64άρι 799 το 256άρι Apple store Γερμανίας. υπολογιζω +40/50 ευρώ καπέλο εδώ
  6. Γλυκοκοίταζα το pro 11 κυρίως λόγω magic keyboard. Πλέον δεν υπάρχει λόγος, το air για τη χρήση που θέλω μονόδρομος....
  7. Ας είμαι ο πρώτος που θα πει Yaris hybrid....
  8. το link https://www.mini.com.gr/el_GR/home/mini-countryman-lp.html copy paste από τη σελίδα: ΜΕ €27.720 ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ 4,9% Το πακέτο εξοπλισμού Executive Plus περιλαμβάνει: Μεταλλικό χρώμα αμαξώματος, Αυτόματο κιβώτιο Steptronic με διπλό συμπλέκτη, Ζάντες ελαφρού κράματος 17" Imprint Spoke ή Ζάντες ελαφρού κράματος 17" Channel Spoke μαύρες, Οροφή και καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών σε ασημί, Ράγες οροφής ή Ράγες οροφής μαύρες, Πακέτο Αποθηκευτικών χώρων, MINI Driving Modes, Έλεγχο Απόστασης Παρκαρίσματος (PDC) πίσω (εναλλακτικά, Έλεγχο Απόστασης Παρκαρίσματος (PDC) εμπρός - πίσω), Αυτόματο κλιματισμό, Cruise Control με λειτουργία φρεναρίσματος, Πακέτο φωτισμού, Υπηρεσίες ConnectedDrive, Απομακρυσμένες υπηρεσίες, Σύνδεση Apple CarPlay®, Σύστημα Πλοήγησης ΜΙΝΙ. ο configurator θέλει προσοχή: δεν διαλέγεις τίποτα (εκτός από μεταλλικό χρωμα) και στην τελική σελίδα επιλέγεις «πακέτο executive plus” - στη σύνοψη βλέπεις όλον τον εξοπλισμό.
  9. Μεγάλη ευκαιρία πάντως και το νέο countryman στα 27,5Κ με αυτοματο κιβώτιο, φώτα led, Apple CarPlay, adaptive cruise control, πίσω φιμέ, και γενικά αρκετά καλό εξοπλισμό. πολύ καλός κινητήρας και χώροι.
  10. έχει αρκετά πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα. κατ'εμέ, ένα SUV υπερτερεί στα παρακάτω: περισσότερους χώρους χωρίς να αυξάνεται το συνολικό αποτύπωμα: όλα είναι πιο ψηλά/κάθετα και γίνεται καλύτερη εκμετάλλευση μπαίνεις/βγαίνεις πιο εύκολα: σημαντικό για παιδιά και για ηλικιωμένους που δυσκολεύονται στο μπες-βγες αντοχή στο χρόνο (όχι μηχανικά, αυτό δεν το ξέρει κανείς): επειδή τους χώρους θα τους χρειαστείς κάποια στιγμή στη ζωή σου, τους έχεις εύκαιρους πρακτικότητα: θα γλιτώσεις πολλά 10ευρα μεταφορικά για μεγάλα αντικείμενα που μπορείς να χωρέσεις και θα εξυπηρετήσεις και κάποιον γνωστό για αντίστοιχη ανάγκη θέση οδήγησης: επειδή κάθεσαι πιο ψηλά έχεις καλύτερη περιμετρική ορατότητα αντίστοιχα, θεωρώ ότι μειονεκτεί: ταχύτητα και επιταχύνσεις: είναι πιο βαριά (συνήθως) και με αεροδυναμική...περιπτέρου, οπότε αναμένεις μεγαλύτερες καταναλώσεις στο ίδιο στυλ οδήγησης (είναι οικονομικά όσο πας με τα νερά τους) στροφές: θα οδηγείς πιο αργά για στρίψεις, έχουν μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, δεν είναι καρτ να μπαίνεις με όσα θες γενικά, κάθε αυτοκίνητο έχει τα + και τα - του, ανάλογα πάντα με τις προσδοκίες σου: αν περιμένεις από ένα SUV να σου δώσει οδηγική απόλαυση, έκρηξη, στροφές, κτλ. κοιτάς σε τεράστια ποσά και πιθανότατα δεν θα το βρεις. Αν περιμένεις να έχεις άνεση χώρου και πρακτικότητα από ένα super car, μάλλον θα απογοητευτείς. το αυτοκίνητο σημαίνει διαφορετικά πράγματα για τον καθένα: προσωπικά, τα SUV τα έχω βολευτεί πολύ τα τελευταία 10 χρόνια (τώρα με ένα παιδί 2 ετών, ενώ και πριν ήμουν τύπος που έκανε πολύ συχνά εκδρομές και σπορ που φόρτωνε εξοπλισμό, φίλους, κτλ.).
  11. δεν είναι άνετα δεν είναι και δραματικά όμως (τουλάχιστο για εμένα στο 1.85 στη δική μου θέση οδήγησης κάθομαι σχετικά ΟΚ πίσω). Σημαντικό είναι να δεις το κεφάλι και το χώρο για τους ώμους (εγώ δεν ένοιωθα τόσο άνετα αλλά ΟΚ, στο golf ήμουν πολύ πιο άνετα). Επίσης, επειδή δεν έχει τούνελ υψωμένο, διευκολύνει τους επιβάτες πίσω να κάτσουν πιο άνετα (εγώ έκανα λάθος όταν έκατσα λες και κάθομαι σε καρέκλα πίσω, έβρισκαν τα πόδια μου και απογοητεύτηκα. Στο test drive, επειδή το οδήγησε και ο αδερφός της γυναίκας μου που έχουμε το ίδιο ύψος και έκατσα πίσω ήμουν αρκετά άνετα - αν το σκεφτείς ποτέ δεν κάθεσαι με τα πόδια μπροστά, πάντα τα αφήνεις να "ανοίξουν" στο πλάι). Αλλά εσύ θα το κρίνεις. Τα SUV έχουν σίγουρα περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες.
  12. Ωχ... βλέπω να ζούμε μέρες (Peugeot) 2008!
  13. Μην το πάρεις αψήφιστα, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να συμβουλευτείς εργατολόγο και αξιολογήσεις την άποψή του. Έχω προσωπική εμπειρία, από υποψήφιο που θέλαμε να προσλάβουμε στην προηγούμενη εταιρεία που δούλευα από ανταγωνιστή (αρκετά senior θέση). Μόλις μαθεύτηκε η αποχώρηση του (παραίτηση) τού επιδόθηκε εξώδικο (καθώς κατά την αποχώρηση αρνήθηκε να υπογράψει εκ νέου γνωστοποίηση των υποχρεώσεων του, δηλαδή του χαρτιού που περιγράφει ο TS με αντίστοιχους όρους), να επιστρέψει τα χρήματα των εκπαιδεύσεων των τελευταίων 12 μηνών και το sign in bonus που του είχε δοθεί, να καταβάλλει τη ρήτρα εμπιστευτικότητας και διάφορα άλλα. Η Διοίκηση να σου πω την αλήθεια "μάσησε" (σου λέει θα έχω ένα συνάδελφο που θα τρέχει σε δικαστήρια + του ότι μπήκαν υποψίες μήπως κάνει τα ίδια...), ο υποψήφιος "τρελλάθηκε" και χρειάστηκε παρέμβαση των δικηγόρων των εταιριών για να τα βρουν κάπου στη μέση (οι 6 μήνες έγιναν 3 και επιστράφηκε η χρηματική διαφορά 3 μισθών που θεωρητικά θα έπαιρνε από την παλιά εταιρεία - (κόστος εκπαίδευσης + sign in bonus)). Συμβιβασμός δηλαδή. Αποτέλεσμα: έναρξη εργασίας μετά από 3 μήνες (αντί 3 εβδομάδες), επιστροφή χρημάτων και ταλαιπωρία. Τον θέλαμε πολύ για αυτό και τον στηρίξαμε, ίσως σε χαμηλότερο position να μην γίνονταν, ή ίσως άλλη εταιρεία να μην το έκανε.
  14. Κάτσε, έχουμε και τα αξεσουάρ. Αποκλείεται να το αφήσει «μαμά» παντού!
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.