Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

koeltzakoatl

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    233
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

401 Excellent

Σχετικά με koeltzakoatl

  • Κατάταξη
    Senior Member

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    127.0.0.1

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Αναμονή τέλος (~6 μήνες) και παρέλαβα νωρίτερα σήμερα το Volvo XC40 T4 recharge plug-in hybrid. Δεν μπορώ να πω εντυπώσεις καθώς κάτι η αναμονή, κάτι η χαρά του οδηγώ καινούργιο αυτοκίνητο και τα λίγα (<30) χλμ που έχω κάνει μου έχουν αφήσει ένα τεράστιο χαμόγελο μέχρι τα αυτιά! θα επανέλθω με αναλυτικό review και οπτικοακουστικό υλικό
  2. Ευχαριστώ το ts το παρακολουθούσα καιρό και το «τσίμπησα» από Κωτσόβολο: αναμένω να έλθει
  3. Το test drive πρέπει να περιλαμβάνει μικτές διαδρομές: και για να δεις την άνεση σε λακούβες στο «αστικό» τεραίν αλλά και σε αυτοκινητόδρομο να δεις τις επιταχύνσεις, την ποιότητα κύλισης, τους θορύβους, κτλ. Και να μπορέσεις να βγάλεις μια άποψη και για τον κινητήρα αλλά και για το κιβώτιο
  4. Για το τελευταίο δεν είμαι τόσο σίγουρος (offline πίσω από firewalls): τα malware εδώ και 6-7 χρόνια κινούνται lateral στο δίκτυο και χαρτογραφούν τα πάντα. Ειδικά όταν βρουν ΧΡ καταλαβαίνουν πως είναι μηχάνημα πολύ μεγάλης «αξίας» (για να λειτουργεί ακόμα κάτι εξυπηρετεί) και αποτελούν νο1 στόχο. δύσκολο το patching, αλλά -θεωρώ προσωπικά- δυσκολότερο το καθάρισμα από malware
  5. Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να μισείς μια εταιρία που τα τελευταία 40 χρόνια έχει προσφέρει τόσα στο personal computing, στο gaming, στο business computing, στο cloud, στο hardware, κτλ. Υπάρχει άλλη εταιρεία τεχνολογίας που να έχει προφέρει περισσότερα; προφανώς και είχε αποτυχίες (zune, windows mobile και RT, azure stack), είναι απόλυτα φυσιολογικό. όσο για τα κέρδη, εισηγμένη εταιρεία με μετόχους είναι, όχι μη κερδοσκοπικός οργανισμός, με αξία πάνω από ένα Τρις και μερικές δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενους.
  6. Φτου! Δεν θα το καταφέρω (πολυεθνική…) αλλά η σκέψη μου είναι μαζί σας!!! Αλήθεια θα ήθελα πολύ να σας γνωρίσω όλους, με ή χωρίς τα αυτοκίνητα! θα στείλω μια φωτογραφία του Q3 και ελπίζω να υπάρξει επόμενη συνάντηση
  7. Για μένα η Giulietta ήταν το καλύτερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει ποτέ: τιμόνι ακριβέστατο, φρένα άγκυρα, κρατήματα αγωνιστικού, ενεργητική ασφάλεια που δεν με πρόδωσε ποτέ, πέρασε από χώμα, από χείμαρρους, κτλ και δεν έβγαλε το παραμικρό σε 4 χρόνια και περίπου 80.000 χλμ. σαφως δεν ήταν το πιο άνετο αυτοκίνητο (χαμηλό στήσιμο και λίγο κοπάνημα έως πολύ), αλλά το vibe που έβγαζε ήταν αρκετό να με κάνει να τα ξεχνάω όλα. Ακόμα και σήμερα, >10 χρόνια μετά την κυκλοφορία της γυρνάω το βλέμμα να την κοιτάξω. το μεγαλύτερο πρόβλημα των Alfa ίσως είναι ότι το κάθε επόμενο αυτ
  8. Από όσα έχω καταλάβει αυτό είναι το αυτοκίνητο που θέλει. σήμερα. στις 21.07 το βράδυ
  9. Η καριέρα θελει ένα αρκετά σοβαρό, πολύπλοκο και μακρόχρονο πλάνο: αν σε παίρνει οικονομικά και το αντικείμενο σε καλύπτει -προσωπικά- θα σου έλεγα να το δοκιμάσεις. Σκληρές συνθήκες εργασίας, αλλά η εμπλοκή που θα έχεις σε projects, η δικτύωση, η εκπαίδευση κτλ θα σε ξεπληρώσουν μεσοπρόθεσμα, όπως επίσης υπάρχει προοπτική (για τους πολύ λίγους βέβαια) μετά από κάποια χρόνια (οι partners ξεπερνάνε τα 150Κ το χρόνο με πολλά προνόμια επισης). Συμφωνώ πως ο μισθός είναι «πείνας», απλά στον αντίποδα σε μια ελληνική εταιρία (τουλάχιστο στην πλειονότητα) που μπορεί να παίρνεις 20-30% παραπάνω (λέμε
  10. Τι πιστεύεις ότι του λείπει; Με ενδιαφέρει η γνώμη σου μιας και έχεις…εκτεταμένη εμπειρία στα 50κ πάντως παίρνει κάποιος αρκετά φορτωμένο το plug-in hybrid με 200 άλογα και κάποια οφέλη (τέλη, χαμηλή κατανάλωση, κτλ). Αν δηλαδή κάποιος μπορεί να φτάσει σε ένα τόσο υψηλό επίπεδο, όπως ο φίλος…
  11. Με την παρατεταμένη τηλεργασια («υβριδικό μοντέλο»), οι ανάγκες για hardware refresh είναι πολύ μεγάλες και με την έλλειψη ημιαγωγών το πρόβλημα διογκώνεται. με τη λύση αυτή, απλοποιείται το παραδοσιακό VDI, μπαίνει στο cloud και μπορείς από παλαιότερες συσκευές να έχεις καλύτερη εμπειρία. Η πράξη δείχνει ότι αυτά τα συνδρομητικά και ευέλικτα τιμολογιακά μοντέλα είναι πολύ περισσότερο ελκυστικά στις επιχειρήσεις, καθώς τους επιτρεπουν αφενός να προσαρμόζουν τις ανάγκες τους και αφετέρου να βελτιστοποιουν τα resources τους.
  12. ευχαριστώ! Denim blue, με πίσω φιμέ τζάμια και λευκό σαλόνι (μου έβγαλε πολύ ωραία αίσθηση το λευκό δέρμα). Ευτυχώς μένω ισόγειο και θα πετάω…μπαλαντέζα όταν δεν βρέχει εννοειται αυτόματο, δεν υπάρχει δίλημμα ποτέ!
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.