Προς το περιεχόμενο

St_Petros

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    24
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

0 Neutral

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ St_Petros

  • Κατάταξη
    Member

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ
  1. H Developer King κυκλοφόρησε το επίπεδο υπ'αριθμόν 2000 του Candy Crash Saga, του διάσημου παζλ παιχνιδιού για smartphones που είναι διαθέσιμο δωρεάν. Το Candy Crush Saga κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2012 και από τότε είναι ένα από τα δημοφιλέστερα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα με τα συνολικά κέρδη της συγκεκριμένης βιομηχανίας να αγγίζουν τα $36 δισ. Η επιτυχία του παιχνιδιού οδήγησε στην εξαγορά της Developer King, της εταιρείας που κατασκευάζει το παιχνίδι, από την Activision Blizzard με το ποσό των $5.9 δισ. Άλλωστε το Candy Crash Saga είναι τόσο δημοφιλές που ανήκει στα λίγα παιχνίδια που διαθέτουν 2000 επίπεδα για να παίξει κάποιος. Το επίπεδο Νο2000 είναι διαθέσιμο για λίγες ημέρες ακόμα σε οποιονδήποτε έχει φτάσει το 1999ό επίπεδο, καθώς και σε όποιον έχει φτάσει το 10ο επίπεδο, μέχρι να ολοκληρωθούν οι εορταστικές εκδηλώσεις της εταιρείας. «Είμαστε ενθουσιασμένοι για την κυκλοφορία του νέου επιπέδου του Candy Crash Saga» δήλωσε ο Sebastian Knutsson, επικεφαλής του δημιουργικού τμήματος της Developer King. «Είναι ένα απίστευτο ορόσημο για εμάς, καθώς οι χρήστες έχουν πραγματοποιήσει συνολικά 1 τρις. παιχνίδια. Το Candy Crush Saga συνεχίζει να είναι ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια παγκοσμίως και χαίρει συνεχούς επιτυχίας στις στατιστικές download από την ημέρα της κυκλοφορίας του. Με το πέρασμα των ετών η ομάδα μας δούλεψε σκληρά για να αναπτυχθεί και να δημιουργήσει διάφορα πράγματα έτσι ώστε οι παίχτες μας να έχουν μονίμως μια καινούρια και διασκεδαστική πρόκληση να αντιμετωπίσουν. Κυκλοφορήσαμε αυτό το ξεχωριστό επίπεδο για να γιορτάσουμε και να δώσουμε κάτι πίσω στους παίχτες και ελπίζουμε να διασκεδάσουν τόσο, όσο εμείς κατά τη δημιουργία του.» Η Developer King δημοσίευσε επίσης ένα infographic, που όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω, δείχνει κάποια στατιστικά του παιχνιδιού. Site: Venturebeat
  2. St_Petros

    Το Candy Crush Saga φτάνει στο level 2000

    Το Candy Crush Saga κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2012 και από τότε είναι ένα από τα δημοφιλέστερα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα με τα συνολικά κέρδη της συγκεκριμένης βιομηχανίας να αγγίζουν τα $36 δισ. Η επιτυχία του παιχνιδιού οδήγησε στην εξαγορά της Developer King, της εταιρείας που κατασκευάζει το παιχνίδι, από την Activision Blizzard με το ποσό των $5.9 δισ. Άλλωστε το Candy Crash Saga είναι τόσο δημοφιλές που ανήκει στα λίγα παιχνίδια που διαθέτουν 2000 επίπεδα για να παίξει κάποιος. Το επίπεδο Νο2000 είναι διαθέσιμο για λίγες ημέρες ακόμα σε οποιονδήποτε έχει φτάσει το 1999ό επίπεδο, καθώς και σε όποιον έχει φτάσει το 10ο επίπεδο, μέχρι να ολοκληρωθούν οι εορταστικές εκδηλώσεις της εταιρείας. «Είμαστε ενθουσιασμένοι για την κυκλοφορία του νέου επιπέδου του Candy Crash Saga» δήλωσε ο Sebastian Knutsson, επικεφαλής του δημιουργικού τμήματος της Developer King. «Είναι ένα απίστευτο ορόσημο για εμάς, καθώς οι χρήστες έχουν πραγματοποιήσει συνολικά 1 τρις. παιχνίδια. Το Candy Crush Saga συνεχίζει να είναι ένα από τα πιο δημοφιλή παιχνίδια παγκοσμίως και χαίρει συνεχούς επιτυχίας στις στατιστικές download από την ημέρα της κυκλοφορίας του. Με το πέρασμα των ετών η ομάδα μας δούλεψε σκληρά για να αναπτυχθεί και να δημιουργήσει διάφορα πράγματα έτσι ώστε οι παίχτες μας να έχουν μονίμως μια καινούρια και διασκεδαστική πρόκληση να αντιμετωπίσουν. Κυκλοφορήσαμε αυτό το ξεχωριστό επίπεδο για να γιορτάσουμε και να δώσουμε κάτι πίσω στους παίχτες και ελπίζουμε να διασκεδάσουν τόσο, όσο εμείς κατά τη δημιουργία του.» Η Developer King δημοσίευσε επίσης ένα infographic, που όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω, δείχνει κάποια στατιστικά του παιχνιδιού. Site: Venturebeat
  3. Σε εκδήλωση της Google στο Νέο Δελχί, ανακοινώθηκε μια νέα εφαρμογή η οποία σχεδιάστηκε έχοντας υπόψη τις ανάγκες των χρηστών στην Ινδία: το YouTube Go. Η εφαρμογή έχει όλες τις δυνατότητες του YouTube με μερικές επιπλέον επιλογές για να βοηθήσει όσους χρησιμοποιούν mobile internet για να γλιτώσουν χρεώσεις δεδομένων καθώς και όσους βρίσκονται σε περιοχές με περιορισμένη συνδεσιμότητα. Έτσι το YouTube Go περιλαμβάνει προεπισκόπηση των βίντεο σε slideshow μορφή, ώστε ο χρήστης να έχει μια ιδέα τι πρόκειται να δει πριν παίξει στην κανονική του μορφή ή να το αποθηκεύσει συσκευή. Μπορεί επίσης να δει το μέγεθος του αρχείου πριν το κατεβάσει καθώς και πόσο αποθηκευτικό χώρο έχει διαθέσιμο η συσκευή. Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα να στείλει κανείς το βίντεο σε άλλες συσκευές μέσω bluetooth, έτσι ώστε να μη χρειαστεί να ξοδέψει πρόσθετα mb για δεύτερη φορά. Η εφαρμογή αποτελεί συνέχεια της προσπάθειας της Google να διευκολύνει τη χρήση του YouTube σε χρήστες που έχουν χαμηλές ταχύτητες και υψηλές χρεώσεις data. Πριν δυο χρόνια, έγινε διαθέσιμη η επιλογή για offline playback για την Android πλατφόρμα και τον περασμένο Ιούνιο ανακοινώθηκε το Smart Offline, ένα χαρακτηριστικό που κατεβάζει αυτόματα επιλεγμένα βίντεο σε χρονικές περιόδους που υπάρχουν χαμηλότερες ή δωρεάν χρεώσεις από τον πάροχο. Το YouTube Go θα γίνει διαθέσιμο για testing σύντομα, με την εταιρία να μην έχει δώσει ακόμα επίσημη ημερομηνία ή αν θα διατεθεί και σε άλλες χώρες, με τη Google να έχει παρουσιάσει ήδη στην Αμερική το YouTube Red με μηνιαία συνδρομή και αφαίρεση διαφημίσεων. Οι χρήστες στην Ινδία παρόλα αυτά μπορούν να κάνουν signup στη σελίδα του YouTube Go και να ενημερωθούν όταν αυτό θα είναι διαθέσιμο. Site: TheNextWeb
  4. Η εφαρμογή έχει όλες τις δυνατότητες του YouTube με μερικές επιπλέον επιλογές για να βοηθήσει όσους χρησιμοποιούν mobile internet για να γλιτώσουν χρεώσεις δεδομένων καθώς και όσους βρίσκονται σε περιοχές με περιορισμένη συνδεσιμότητα. Έτσι το YouTube Go περιλαμβάνει προεπισκόπηση των βίντεο σε slideshow μορφή, ώστε ο χρήστης να έχει μια ιδέα τι πρόκειται να δει πριν παίξει στην κανονική του μορφή ή να το αποθηκεύσει συσκευή. Μπορεί επίσης να δει το μέγεθος του αρχείου πριν το κατεβάσει καθώς και πόσο αποθηκευτικό χώρο έχει διαθέσιμο η συσκευή. Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα να στείλει κανείς το βίντεο σε άλλες συσκευές μέσω bluetooth, έτσι ώστε να μη χρειαστεί να ξοδέψει πρόσθετα mb για δεύτερη φορά. Η εφαρμογή αποτελεί συνέχεια της προσπάθειας της Google να διευκολύνει τη χρήση του YouTube σε χρήστες που έχουν χαμηλές ταχύτητες και υψηλές χρεώσεις data. Πριν δυο χρόνια, έγινε διαθέσιμη η επιλογή για offline playback για την Android πλατφόρμα και τον περασμένο Ιούνιο ανακοινώθηκε το Smart Offline, ένα χαρακτηριστικό που κατεβάζει αυτόματα επιλεγμένα βίντεο σε χρονικές περιόδους που υπάρχουν χαμηλότερες ή δωρεάν χρεώσεις από τον πάροχο. Το YouTube Go θα γίνει διαθέσιμο για testing σύντομα, με την εταιρία να μην έχει δώσει ακόμα επίσημη ημερομηνία ή αν θα διατεθεί και σε άλλες χώρες, με τη Google να έχει παρουσιάσει ήδη στην Αμερική το YouTube Red με μηνιαία συνδρομή και αφαίρεση διαφημίσεων. Οι χρήστες στην Ινδία παρόλα αυτά μπορούν να κάνουν signup στη σελίδα του YouTube Go και να ενημερωθούν όταν αυτό θα είναι διαθέσιμο. Site: TheNextWeb
  5. Το Google Trips είναι πλέον διαθέσιμο για τους χρήστες Android και iPhone. Η υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα να συνδυάσει κανείς όλο τον προγραμματισμό ενός ταξιδιού ή των διακοπών σε μια εφαρμογή, προσβάσιμη ακόμα και offline. “Το Google Trips είναι ένας ταξιδιωτικός οδηγός προσαρμοσμένος στον κάθε χρήστη” σύμφωνα με τη Google. Κάθε ταξίδι περιλαμβάνει βασικές κατηγορίες πληροφοριών, όπως τον προγραμματισμό της ημέρας, κρατήσεις, μέρη για να επισκεφτεί κανείς, φαγητό και ποτό και πολλά άλλα, έτσι ώστε να έχει ο χρήστης εύκολη πρόσβαση σε ό,τι χρειάζεται. Ολόκληρη η εφαρμογή λειτουργεί και χωρίς πρόσβαση στο Internet και το μόνο που απαιτείται είναι να κατεβάσει κανείς τον προγραμματισμό του πατώντας το κουμπί Download για να πραγματοποιηθεί η αποθήκευση στη συσκευή. Οι δυνατότητες της εφαρμογής σύμφωνα με τη Google είναι οι εξής: Automatic trip organization. Οι ταξιδιωτικές κρατήσεις συγκεντρώνονται αυτόματα από το Gmail και οργανώνονται σε ξεχωριστά ταξίδια. Κάθε ταξίδι περιλαμβάνει το πρόγραμμα της ημέρας, δραστηριότητες, προτάσεις για εστιατόρια και άλλα. Bundled reservations. Οι πτήσεις, κρατήσεις ξενοδοχείου, ενοικίαση αυτοκινήτου και κρατήσεις σε εστιατόρια μαζεμένα σε ένα μέρος χωρίς να χρειάζεται να ψάξει κανείς ξεχωριστά. Day plans. Υπάρχουν διαθέσιμα, για εκατοντάδες προορισμούς στον κόσμο, ημερήσιοι προγραμματισμοί βασισμένοι στα ενδιαφέροντα του χρήστη και στο διαθέσιμο χρόνο του. Nearby attractions. Βρείτε ποια είναι τα πιο δημοφιλή αξιοθέατα και τις διαθέσιμες ώρες τους, καθώς και κριτικές και βαθμολογίες από άλλους επισκέπτες. Things to do. Σε κάθε σχεδιασμό ταξιδιού υπάρχουν προτάσεις και ιδέες για δραστηριότητες, χωρισμένες σε βασικές κατηγορίες όπως πχ εσωτερικού ή εξωτερικού χώρου. Offline Access. Το Google Trips είναι διαθέσιμο offline για να έχει πρόσβαση κανείς στις πληροφορίες του κάθε στιγμή. Download: Google Trips για Android | ιPhone Site: Thurrott
  6. “Το Google Trips είναι ένας ταξιδιωτικός οδηγός προσαρμοσμένος στον κάθε χρήστη” σύμφωνα με τη Google. Κάθε ταξίδι περιλαμβάνει βασικές κατηγορίες πληροφοριών, όπως τον προγραμματισμό της ημέρας, κρατήσεις, μέρη για να επισκεφτεί κανείς, φαγητό και ποτό και πολλά άλλα, έτσι ώστε να έχει ο χρήστης εύκολη πρόσβαση σε ό,τι χρειάζεται. Ολόκληρη η εφαρμογή λειτουργεί και χωρίς πρόσβαση στο Internet και το μόνο που απαιτείται είναι να κατεβάσει κανείς τον προγραμματισμό του πατώντας το κουμπί Download για να πραγματοποιηθεί η αποθήκευση στη συσκευή. Οι δυνατότητες της εφαρμογής σύμφωνα με τη Google είναι οι εξής: Automatic trip organization. Οι ταξιδιωτικές κρατήσεις συγκεντρώνονται αυτόματα από το Gmail και οργανώνονται σε ξεχωριστά ταξίδια. Κάθε ταξίδι περιλαμβάνει το πρόγραμμα της ημέρας, δραστηριότητες, προτάσεις για εστιατόρια και άλλα. Bundled reservations. Οι πτήσεις, κρατήσεις ξενοδοχείου, ενοικίαση αυτοκινήτου και κρατήσεις σε εστιατόρια μαζεμένα σε ένα μέρος χωρίς να χρειάζεται να ψάξει κανείς ξεχωριστά. Day plans. Υπάρχουν διαθέσιμα, για εκατοντάδες προορισμούς στον κόσμο, ημερήσιοι προγραμματισμοί βασισμένοι στα ενδιαφέροντα του χρήστη και στο διαθέσιμο χρόνο του. Nearby attractions. Βρείτε ποια είναι τα πιο δημοφιλή αξιοθέατα και τις διαθέσιμες ώρες τους, καθώς και κριτικές και βαθμολογίες από άλλους επισκέπτες. Things to do. Σε κάθε σχεδιασμό ταξιδιού υπάρχουν προτάσεις και ιδέες για δραστηριότητες, χωρισμένες σε βασικές κατηγορίες όπως πχ εσωτερικού ή εξωτερικού χώρου. Offline Access. Το Google Trips είναι διαθέσιμο offline για να έχει πρόσβαση κανείς στις πληροφορίες του κάθε στιγμή. Download: ']Google Trips για Android | ιPhone Site: Thurrott
  7. Οι 4Κ Ultra HD τηλεοράσεις αναμένεται να διπλασιάσουν τις πωλήσεις τους σε 15 εκ. συσκευές στις ΗΠΑ μέσα στο 2016 όπως προκύπτει από την ομιλία του Gary Shapiro, πρόεδρο της Consumer Technology Association (CTA). Οι πωλήσεις των 4Κ HD Blu-ray players αυξάνονται επίσης με γρήγορους ρυθμούς. Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι οι 4K τηλεοράσεις έχουν μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης στην προτίμηση των καταναλωτών συγκριτικά με την τεχνολογία HD. Σε συνέντευξη τύπου στο Σαν Φρανσίσκο, ο Shapiro ανέφερε πως το 62% των καταναλωτών σκοπεύουν να αγοράσουν μια συσκευή με οθόνη τους επόμενους 12 μήνες. Το 33% σκοπεύουν να αγοράσουν smartphone και το 29% σκοπεύουν να αγοράσουν τηλεόραση. «Οι καταναλωτές δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στις 4Κ οθόνες» οι οποίες έχουν τετραπλάσια pixels απ’ ότι οι HDTV σύμφωνα με τον Shapiro. Μέσα στο 2017 οι πωλήσεις των 4Κ UHD τηλεοράσεων θα φτάσουν τις 20 εκ. πωλήσεις ετησίως στις ΗΠΑ. Αυτό το νούμερο θα διευρυνθεί στα 23 εκ. το 2018 και στα 26 εκ. μέχρι το 2019. Το 2016 υπήρξε αύξηση των πωλήσεων 105% συγκριτικά με το 2015. Πάνω από 700.000 4Κ Blu-ray players έχουν πουληθεί μέχρι στιγμής για το 2016. Ο Shapiro τόνισε επίσης πως το Blu-ray είναι μια τεχνολογία δεκαετίας που ξεκίνησε με υποστήριξη των HDTV. Τώρα, όλα τα μεγάλα studio χρησιμοποιούν τεχνολογία 4Κ για να κυκλοφορήσουν τη δουλειά τους, με το Netflix να υποστηρίζει επίσης streaming σε 4Κ. Περισσότεροι από 500.000 δίσκοι 4Κ Blu-ray έχουν πουληθεί μέχρι στιγμής, σύμφωνα με το Digital Entertainment Group (DEG). Η Amy Joe Smith, πρόεδρος του DEG, ισχυρίστηκε ότι η αξία των επιχειρήσεων 4Κ τεχνολογίας θα αγγίξει το $1 δις. στις ΗΠΑ μόνο μέχρι το 2019. O Shapiro ανέφερε πως 4 στις 10 τηλεοράσεις που πουλήθηκαν φέτος είναι 4K UltraHD, πράγμα που σημαίνει πως οι πωλήσεις των HDTV έχουν ακόμα μεγάλο μερίδιο στην αγορά και συνέχισε λέγοντας πως σχεδόν όλες οι τηλεοράσεις που ξεπερνούν τις 50” είναι τεχνολογίας 4K. Στο μεταξύ οι τιμές πέφτουν. Ο μέσος όρος τιμών για μια 4Κ τηλεόραση ήταν $1.048 για το 2015, ενώ για το 2016 ο μ.ό. έπεσε στα $861. Σε αναφορά του ο Shapiro τόνισε πως το νέο τεχνολογικό στάνταρ, το ATSC 3.0 τελειοποιείται για μεταφορά εικόνας 4K μέσω IP και στις κινητές συσκευές ενώ οι πρώτες τηλεοράσεις που θα έχουν ενσωματώσει την τεχνολογία, αναμένεται να παρουσιαστούν στο Consumer Electronics Show στις αρχές της επόμενης χρονιάς. Site: Venturebeat
  8. Οι πωλήσεις των 4Κ HD Blu-ray players αυξάνονται επίσης με γρήγορους ρυθμούς. Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι οι 4K τηλεοράσεις έχουν μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης στην προτίμηση των καταναλωτών συγκριτικά με την τεχνολογία HD. Σε συνέντευξη τύπου στο Σαν Φρανσίσκο, ο Shapiro ανέφερε πως το 62% των καταναλωτών σκοπεύουν να αγοράσουν μια συσκευή με οθόνη τους επόμενους 12 μήνες. Το 33% σκοπεύουν να αγοράσουν smartphone και το 29% σκοπεύουν να αγοράσουν τηλεόραση. «Οι καταναλωτές δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στις 4Κ οθόνες» οι οποίες έχουν τετραπλάσια pixels απ’ ότι οι HDTV σύμφωνα με τον Shapiro. Μέσα στο 2017 οι πωλήσεις των 4Κ UHD τηλεοράσεων θα φτάσουν τις 20 εκ. πωλήσεις ετησίως στις ΗΠΑ. Αυτό το νούμερο θα διευρυνθεί στα 23 εκ. το 2018 και στα 26 εκ. μέχρι το 2019. Το 2016 υπήρξε αύξηση των πωλήσεων 105% συγκριτικά με το 2015. Πάνω από 700.000 4Κ Blu-ray players έχουν πουληθεί μέχρι στιγμής για το 2016. Ο Shapiro τόνισε επίσης πως το Blu-ray είναι μια τεχνολογία δεκαετίας που ξεκίνησε με υποστήριξη των HDTV. Τώρα, όλα τα μεγάλα studio χρησιμοποιούν τεχνολογία 4Κ για να κυκλοφορήσουν τη δουλειά τους, με το Netflix να υποστηρίζει επίσης streaming σε 4Κ. Περισσότεροι από 500.000 δίσκοι 4Κ Blu-ray έχουν πουληθεί μέχρι στιγμής, σύμφωνα με το Digital Entertainment Group (DEG). Η Amy Joe Smith, πρόεδρος του DEG, ισχυρίστηκε ότι η αξία των επιχειρήσεων 4Κ τεχνολογίας θα αγγίξει το $1 δις. στις ΗΠΑ μόνο μέχρι το 2019. O Shapiro ανέφερε πως 4 στις 10 τηλεοράσεις που πουλήθηκαν φέτος είναι 4K UltraHD, πράγμα που σημαίνει πως οι πωλήσεις των HDTV έχουν ακόμα μεγάλο μερίδιο στην αγορά και συνέχισε λέγοντας πως σχεδόν όλες οι τηλεοράσεις που ξεπερνούν τις 50” είναι τεχνολογίας 4K. Στο μεταξύ οι τιμές πέφτουν. Ο μέσος όρος τιμών για μια 4Κ τηλεόραση ήταν $1.048 για το 2015, ενώ για το 2016 ο μ.ό. έπεσε στα $861. Σε αναφορά του ο Shapiro τόνισε πως το νέο τεχνολογικό στάνταρ, το ATSC 3.0 τελειοποιείται για μεταφορά εικόνας 4K μέσω IP και στις κινητές συσκευές ενώ οι πρώτες τηλεοράσεις που θα έχουν ενσωματώσει την τεχνολογία, αναμένεται να παρουσιαστούν στο Consumer Electronics Show στις αρχές της επόμενης χρονιάς. Site: Venturebeat
  9. Η LG κυκλοφορεί επιτέλους τη 77'' Signature OLED 4K τηλεόραση την οποία είδαμε στις αρχές του χρόνου στη CES, και τώρα μαθαίνουμε και το τελικό κόστος της το οποίο φτάνει τα $20.000. Δεδομένου ότι η OLED σειρά της LG θεωρείται από τις καλύτερες της αγοράς, η συγκεκριμένη μπορεί να αξίζει το κόστος για όποιον θέλει ένα τέτοιο μέγεθος οθόνης. Η 77'' Signature περιλαμβάνει HDR, με υποστήριξη τόσο για Dolby Vision όσο και HDR 10. Επιπλέον έχει πολύ βαθύ μαύρο χρώμα λόγω της OLED τεχνολογίας και τρέχει λειτουργικό webOS 3.0 το οποίο προσφέρει όλα αυτά που περιμένουμε από μία έξυπνη τηλεοράση. Ασφαλώς, για κάποιον που θα διαθέσει το πόσο των $20.000, θα περίμενε κανείς κάποια προνόμια και η LG είναι διατεθειμένη να προσφέρει μερικά. Έτσι με την αγορά της συγκεκριμένης Signature τηλεόρασης από την LG, ο κάτοχός της θα έχει πρόσβαση στην LG Signature Concierge, μια VIP υπηρεσία με εξυπηρέτηση 24/7 με προσωπική υποστήριξη. Η υπηρηεσία LG Signature Concierge μπορεί να στείλει τεχνικό στο σπίτι όσων αγόρασαν την τηλεόραση, οποιαδήποτε στιγμή για κάθε πρόβλημα της τηλεόρασης και η LG προσφέρει επιπλέον δωρεάν το LG G Pad tablet της. Site: TheVerge
  10. Δεδομένου ότι η OLED σειρά της LG θεωρείται από τις καλύτερες της αγοράς, η συγκεκριμένη μπορεί να αξίζει το κόστος για όποιον θέλει ένα τέτοιο μέγεθος οθόνης. Η 77'' Signature περιλαμβάνει HDR, με υποστήριξη τόσο για Dolby Vision όσο και HDR 10. Επιπλέον έχει πολύ βαθύ μαύρο χρώμα λόγω της OLED τεχνολογίας και τρέχει λειτουργικό webOS 3.0 το οποίο προσφέρει όλα αυτά που περιμένουμε από μία έξυπνη τηλεοράση. Ασφαλώς, για κάποιον που θα διαθέσει το πόσο των $20.000, θα περίμενε κανείς κάποια προνόμια και η LG είναι διατεθειμένη να προσφέρει μερικά. Έτσι με την αγορά της συγκεκριμένης Signature τηλεόρασης από την LG, ο κάτοχός της θα έχει πρόσβαση στην LG Signature Concierge, μια VIP υπηρεσία με εξυπηρέτηση 24/7 με προσωπική υποστήριξη. Η υπηρηεσία LG Signature Concierge μπορεί να στείλει τεχνικό στο σπίτι όσων αγόρασαν την τηλεόραση, οποιαδήποτε στιγμή για κάθε πρόβλημα της τηλεόρασης και η LG προσφέρει επιπλέον δωρεάν το LG G Pad tablet της. Site: TheVerge
  11. Δεν είναι μυστικό πως ο Brian May, ο κιθαρίστας του διάσημου συγκροτήματος Queen, είναι φαν της εικονικής πραγματικότητας (έχει σχεδιάσει και τα δικά του VR γυαλιά) και υποστηρίζει πως είναι το μέσο που θα αλλάξει τον κόσμο. Σήμερα, όλοι μπορούν να έχουν μια ιδέα για τα σχέδια του May με το The Bohemian Rhapsody Experience, μια interactive εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας που δημιουργήθηκε από τους Queen, τη Google και τα στούντιο Enosis VR. Μια πρωτότυπη έκδοση που έδωσε μια μικρή γεύση της εμπειρίας παρουσιάστηκε στο Google I/O συνέδριο φέτος καθώς και στο event του ίδιου του Brian May λίγο νωρίτερα. Η τελική έκδοση είναι έτοιμη για την πλατφόρμα του Android και σύντομα για το iOS. Η Google περιγράφει την εφαρμογή σαν «ένα ταξίδι μέσα στο υποσυνείδητο του Freddie Mercury» και θυμίζει αρκετά την εφαρμογή Spotlight Stories που κυκλοφόρησε η Google με τους δημιουργούς Patrick Osborne και Justin Lin. Ο θεατής μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα Cardboard headset ή μια οθόνη σαν «παράθυρο» στον κόσμο του βίντεο. Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά αυτού του βίντεο είναι το γεγονός πως χρησιμοποιεί μια ειδική μορφή του κλασσικού τραγουδιού των Queen με τον ήχο να δίνει την αίσθηση ότι αντιστοιχεί σε συγκεκριμένα σημεία στον κόσμο γύρω σου ανάλογα με το που ο χρήστης στρέφει το κεφάλι του. Δίνει βάθος σε μια σειρά από κινούμενα σχέδια που ποικίλλουν από λεπτομερείς σκηνές έως τη μορφή του Freddy Mercury σχηματισμένη από νέον φωτισμό. Όπως και με τα βίντεο του Spotlight Stories, μπορεί κανείς να κινηθεί και να ανακαλύψει μικρές, ανεπαίσθητες εικόνες σε διάφορα μέρη της οθόνης. Παραδόξως, το συγκεκριμένο κομμάτι δεν υπάρχει στο YouTube, σε αντίθεση με τα περισσότερα VR βίντεο της Google. Η Google δουλεύει πάνω σ’ αυτά τα κομμάτια από το 2013, πολύ πριν η εικονική πραγματικότητα γίνει διάσημη. Όμως, όπως είδαμε στο συνέδριο Google Ι/Ο, οι προσδοκίες μεγαλώνουν και παράλληλα με το Bohemian Rhapsody Experience, η Google πληρώνει κινηματογραφιστές του YouTube και εταιρίες παιχνιδιών, εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια για να δημιουργήσουν υλικό για το Daydream. Το DayDream είναι η πλατφόρμα VR της εταιρείας, που αναμένεται να αποτελέσει κεντρικό θέμα στην φημολογούμενη παρουσίαση της εταιρείας στις 4 Οκτωβρίου. Site: TheVerge
  12. Σήμερα, όλοι μπορούν να έχουν μια ιδέα για τα σχέδια του May με το The Bohemian Rhapsody Experience , μια interactive εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας που δημιουργήθηκε από τους Queen, τη Google και τα στούντιο Enosis VR. Μια πρωτότυπη έκδοση που έδωσε μια μικρή γεύση της εμπειρίας παρουσιάστηκε στο Google I/O συνέδριο φέτος καθώς και στο event του ίδιου του Brian May λίγο νωρίτερα. Η τελική έκδοση είναι έτοιμη για την πλατφόρμα του Android και σύντομα για το iOS. Η Google περιγράφει την εφαρμογή σαν «ένα ταξίδι μέσα στο υποσυνείδητο του Freddie Mercury» και θυμίζει αρκετά την εφαρμογή Spotlight Stories που κυκλοφόρησε η Google με τους δημιουργούς Patrick Osborne και Justin Lin. Ο θεατής μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα Cardboard headset ή μια οθόνη σαν «παράθυρο» στον κόσμο του βίντεο. Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά αυτού του βίντεο είναι το γεγονός πως χρησιμοποιεί μια ειδική μορφή του κλασσικού τραγουδιού των Queen με τον ήχο να δίνει την αίσθηση ότι αντιστοιχεί σε συγκεκριμένα σημεία στον κόσμο γύρω σου ανάλογα με το που ο χρήστης στρέφει το κεφάλι του. Δίνει βάθος σε μια σειρά από κινούμενα σχέδια που ποικίλλουν από λεπτομερείς σκηνές έως τη μορφή του Freddy Mercury σχηματισμένη από νέον φωτισμό. Όπως και με τα βίντεο του Spotlight Stories, μπορεί κανείς να κινηθεί και να ανακαλύψει μικρές, ανεπαίσθητες εικόνες σε διάφορα μέρη της οθόνης. Παραδόξως, το συγκεκριμένο κομμάτι δεν υπάρχει στο YouTube, σε αντίθεση με τα περισσότερα VR βίντεο της Google. Η Google δουλεύει πάνω σ’ αυτά τα κομμάτια από το 2013, πολύ πριν η εικονική πραγματικότητα γίνει διάσημη. Όμως, όπως είδαμε στο συνέδριο Google Ι/Ο, οι προσδοκίες μεγαλώνουν και παράλληλα με το Bohemian Rhapsody Experience, η Google πληρώνει κινηματογραφιστές του YouTube και εταιρίες παιχνιδιών, εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια για να δημιουργήσουν υλικό για το Daydream. Το DayDream είναι η πλατφόρμα VR της εταιρείας, που αναμένεται να αποτελέσει κεντρικό θέμα στην φημολογούμενη παρουσίαση της εταιρείας στις 4 Οκτωβρίου. Site: TheVerge
  13. Όπως στα περισσότερα καινούρια μοντέλα iPhone, στην ημέρα της κυκλοφορίας τους αποκαλύπτονται προβλήματα, όπου τα περισσότερα από αυτά καταλήγουν να είναι ασήμαντα. Με την κυκλοφορία του iPhone 7, χρήστες παρατήρησαν έναν περίεργο θόρυβο στο iPhone 7, έναν ήχο σαν σφύριγμα, να προέρχεται από τη συσκευή τους όταν δοκίμαζαν τις αντοχές του νέου Α10 Fusion επεξεργαστή. Η πρώτη παρατήρηση ήρθε από τον Stephen Hackett του 512 Pixels, και μετά ακολούθησαν κι άλλοι podcasters, πως το iPhone 7 κάνει έναν διακριτό ήχο όταν λειτουργεί σε heavy load. Ο Hackett ανέβασε ένα βίντεο στο YouTube όπου ηχογράφησε το θόρυβο, που είναι παρόμοιος με αυτόν που κάνει ένα ηχείο όταν δεν έχει συνδεθεί σωστά. Τα παράπονα του Hackett επιβεβαιώθηκαν και από άλλους, συμπεριλαμβανομένου και του Darrell Etherington, πρώην εργαζομένου στην Apple στον τομέα PR και νυν αρθρογράφου στο TechCrunch, ο οποίος δήλωσε πως ο ήχος ακουγόταν κατά τη διαδικασία του setup. Η γενική εντύπωση που δημιουργήθηκε είναι ότι ο ήχος σχετίζεται με κάποιο τρόπο με τον Α10 Fusion επεξεργαστή καθώς ακούγεται μόνο όταν δουλεύει σε πλήρη λειτουργία και εντοπίζεται στην περιοχή που είναι τοποθετημένος. Ο θόρυβος μοιάζει με ήχο ανεμιστήρα laptop σύμφωνα με άλλους που παρατήρησαν το ίδιο πρόβλημα, κάτι που δημιουργεί εντύπωση αφού το iPhone προφανώς δεν έχει κάποιο ανεμιστηράκι, πράγμα που κάνει ακόμα πιο μυστήρια την προέλευση του ήχου. Δεδομένου ότι το iPhone είναι συσκευή σχετικά χαμηλής κατανάλωσης, είναι ασυνήθιστο να δημιουργείται τέτοιος θόρυβος από το ηχείο. Ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο αν ο ήχος επηρεάζει όλα τα iPhone 7/Plus ή αν έτυχε απλά σε ορισμένες συσκευές. Αν συμβαίνει το δεύτερο, μπορεί να είναι θέμα κακού έλεγχου ποιότητας στην κατασκευή ορισμένων συσκευών. Αν επηρεάζει όλες τις συσκευές iPhone 7, τότε θεωρητικά μπορεί να είναι κάποια μέθοδος ψύξης που έχει ενσωματώσει η Apple. Αν ήταν κάτι τέτοιο όμως θα είχε φανεί στα πρώτα teardown που έγιναν. Η απάντηση της AppleCare στο θέμα του Hackett, υπονοεί ότι υπάρχει κάποιο ελάττωμα. Ο Hackett μίλησε με την υποστήριξη πελατών σχετικά με το θέμα και του πρότειναν να αλλάξει τη συσκευή με μια καινούρια σε κάποιο Apple Store (παρόλο που η διαθεσιμότητα είναι πολύ περιορισμένη αυτή τη στιγμή). Σε θέμα κατανάλωσης ενέργειας, το iPhone 7 περιλαμβάνει έναν τετραπύρηνο A10 Fusion επεξεργαστή και έναν Μ10 motion coprocessor. Ο Fusion έχει δυο high-performance επεξεργαστές και δύο high-efficiency επεξεργαστές που τρέχουν στο 1/5 της ενέργειας για μεγαλύτερη διάρκεια της μπαταρίας. Έχει έναν καινούριο controller για την απόδοση που εγγυάται τη σωστή χρήση των επεξεργαστών στις διεργασίες, διασφαλίζοντας τον καλύτερο συνδυασμό επίδοσης και διάρκειας ζωής της μπαταρίας. Site: 9to5mac
  14. Με την κυκλοφορία του iPhone 7, χρήστες παρατήρησαν έναν περίεργο θόρυβο στο iPhone 7, έναν ήχο σαν σφύριγμα, να προέρχεται από τη συσκευή τους όταν δοκίμαζαν τις αντοχές του νέου Α10 Fusion επεξεργαστή. Η πρώτη παρατήρηση ήρθε από τον Stephen Hackett του 512 Pixels, και μετά ακολούθησαν κι άλλοι podcasters, πως το iPhone 7 κάνει έναν διακριτό ήχο όταν λειτουργεί σε heavy load. Ο Hackett ανέβασε ένα βίντεο στο YouTube όπου ηχογράφησε το θόρυβο, που είναι παρόμοιος με αυτόν που κάνει ένα ηχείο όταν δεν έχει συνδεθεί σωστά. Τα παράπονα του Hackett επιβεβαιώθηκαν και από άλλους, συμπεριλαμβανομένου και του Darrell Etherington, πρώην εργαζομένου στην Apple στον τομέα PR και νυν αρθρογράφου στο TechCrunch, ο οποίος δήλωσε πως ο ήχος ακουγόταν κατά τη διαδικασία του setup. Η γενική εντύπωση που δημιουργήθηκε είναι ότι ο ήχος σχετίζεται με κάποιο τρόπο με τον Α10 Fusion επεξεργαστή καθώς ακούγεται μόνο όταν δουλεύει σε πλήρη λειτουργία και εντοπίζεται στην περιοχή που είναι τοποθετημένος. Ο θόρυβος μοιάζει με ήχο ανεμιστήρα laptop σύμφωνα με άλλους που παρατήρησαν το ίδιο πρόβλημα, κάτι που δημιουργεί εντύπωση αφού το iPhone προφανώς δεν έχει κάποιο ανεμιστηράκι, πράγμα που κάνει ακόμα πιο μυστήρια την προέλευση του ήχου. Δεδομένου ότι το iPhone είναι συσκευή σχετικά χαμηλής κατανάλωσης, είναι ασυνήθιστο να δημιουργείται τέτοιος θόρυβος από το ηχείο. Ακόμα δεν είναι ξεκάθαρο αν ο ήχος επηρεάζει όλα τα iPhone 7/Plus ή αν έτυχε απλά σε ορισμένες συσκευές. Αν συμβαίνει το δεύτερο, μπορεί να είναι θέμα κακού έλεγχου ποιότητας στην κατασκευή ορισμένων συσκευών. Αν επηρεάζει όλες τις συσκευές iPhone 7, τότε θεωρητικά μπορεί να είναι κάποια μέθοδος ψύξης που έχει ενσωματώσει η Apple. Αν ήταν κάτι τέτοιο όμως θα είχε φανεί στα πρώτα teardown που έγιναν. Η απάντηση της AppleCare στο θέμα του Hackett, υπονοεί ότι υπάρχει κάποιο ελάττωμα. Ο Hackett μίλησε με την υποστήριξη πελατών σχετικά με το θέμα και του πρότειναν να αλλάξει τη συσκευή με μια καινούρια σε κάποιο Apple Store (παρόλο που η διαθεσιμότητα είναι πολύ περιορισμένη αυτή τη στιγμή). Σε θέμα κατανάλωσης ενέργειας, το iPhone 7 περιλαμβάνει έναν τετραπύρηνο A10 Fusion επεξεργαστή και έναν Μ10 motion coprocessor. Ο Fusion έχει δυο high-performance επεξεργαστές και δύο high-efficiency επεξεργαστές που τρέχουν στο 1/5 της ενέργειας για μεγαλύτερη διάρκεια της μπαταρίας. Έχει έναν καινούριο controller για την απόδοση που εγγυάται τη σωστή χρήση των επεξεργαστών στις διεργασίες, διασφαλίζοντας τον καλύτερο συνδυασμό επίδοσης και διάρκειας ζωής της μπαταρίας. Site: 9to5mac
  15. Εκτός από την Asus που ανακοίνωσε το ZenWatch 3 στην IFA 2016, φαίνεται πως κανένας άλλος κατασκευαστής Android συσκευών δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει Android Wear ρολόγια μέχρι το τέλος του 2016. Τουλάχιστον όχι οι LG, Huawei και Motorola όπως οι ίδιες οι εταιρείες επιβεβαίωσαν. Ενώ η LG διέθεσε το Watch Urbane 2nd Edition LTE στις αρχές του 2016, η Huawei και η Motorola παραδοσιακά κυκλοφορούν τα ρολόγια τους στο δεύτερο εξάμηνο του έτους. Με την ολοκλήρωση της IFA καμία από τις παραπάνω εταιρείες δεν ανακοίνωση κάποια νέα κυκλοφορία, με όλες τις ενδείξεις να φανερώνουν ότι κάτι τέτοιο θα ισχύσει τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους. Το 2016 θα μείνει ως η χρονιά κατά την οποία τα Android Wear ρολόγια μεταπηδούν από το να κατασκευάζονται από κορυφαίους κατασκευαστές Android smartphones, στο να είναι βασικό προϊόν εταιριών που παραδοσιακά κατασκευάζουν ρολόγια και προϊόντα fashion brands. Έχουμε δει ήδη προτάσεις των Fossil και Michael Kors να τρέχουν το λειτουργικό της Google και πολύ πιθανό να δούμε στο μέλλον τα smartwatches να μετατρέπονται από αξεσουάρ κινητών σε fashion statement. Φήμες αναφέρουν ότι η Google θα παρουσιάσει σύντομα το δικό της έξυπνο ρολόι πολύ σύντομα με την ονομασία Pixel, όπως και τα επερχόμενα smartphones που αναμένεται να παρουσιάσει η εταιρεία. Πάντως οι LG, Huawei και Motorola αναμένεται να συνεχίσουν να έχουν σημαντική παρουσία στην κατηγορία των έξυπνων ρολογιών. O εκπρόσωπος της LG Ken Hong, ανέφερε «Περιμένουμε να δούμε τι αρέσει στον κόσμο». Εκπρόσωπος της Motorola αντίστοιχα δήλωσε «ένα από τα πράγματα που βλέπουμε για το μέλλον είναι ρολόγια με ενισχυμένη τη δυνατότητα διασυνδεσιμότητας και η άποψή μας είναι πως ενώ κάτι τέτοιο τεχνικά είναι δυνατό να γίνει, οι συνεχείς αλλαγές πάνω στο ίδιο προϊόν μας λένε ότι δεν είμαστε ακόμα έτοιμοι». Η Huawei φαίνεται πως περιμένει να μικρύνουν σε μέγεθος τα επί μέρους κομμάτια και να γίνουν πιο αποδοτικοί οι επεξεργαστές μέχρι να ονομάσουν διάδοχο του πρώτου wearable που κυκλοφόρησαν, σύμφωνα με εκπρόσωπο που θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του. Site: GSMArena
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.