Προς το περιεχόμενο

charis_r

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    51
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

4 Neutral

Σχετικά με charis_r

  • Κατάταξη
    Advanced Member

Πρόσφατες Επισκέψεις

896 προβολές προφίλ
  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 18/06/2021 12:44 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Ηχεια 2.1 (2 tweeters, 1 subwoofer) σε αριστη κατασταση, μαυρο χρωμα, με ολα τα παρελκομενα (καλωδια συνδεσης κλπ). Δεκτος καθε ελεγχος (δυνατοτητα κλησης για να ακουσετε οτι δουλευουν αψογα). Ισχυς συστηματος: 20 Watt ισχύος κορυφής/60 Watt ισχύος RMS. Οχι ανταλλαγες. Βρισκομαι στην Καλαμαρια Θεσσαλονικης, μπορω να αποστειλω σε ολη την Ελλαδα με αντικαταβολη.

    45 €

  2. Παιδια κατα 90% με βοηθησε αυτο. Και συγκεκριμενα διεγραψα 3 widgets που ειχα και το προβλημα φαινεται να εφτιαξε. Επιτελους μετα απο 5 μηνες ταλαιπωρια. Ειναι 3η μερα σημερα που ειναι ενταξει, θα περιμενω λιγο ακομα για επιβεβαιωση. Ειναι να μην κραζω την Apple τωρα που με εβαλαν να αλλαξω συσκευη, γιατι και καλα βρηκαν και στις 2 hardware προβλημα? Ευχαριστω στον kapws
  3. Τα 2 λινκς που εστειλες εχουν απο 2 σελιδες το καθενα μεσα σε καμποσα χρονια. Το λινκ που εστειλα εχει 160 σε μισο χρονο. Αν δεν καταλαβαινεις τη διαφορα δεν εχω κατι αλλο να συζητησω μαζι σου. Και 20 να μου εδιναν, αν ολα ειναι χαλασμενα θα τους κραζω απτο πρωι μεχρι το βραδυ. Σκεφτομαι ηδη να κινηθω νομικα η τουλαχιστον θα ρωτησω το δικηγορο μου, εαν δεν μου επιστρεψουν τα χρηματα μου.
  4. Δειξε μου αλλο thread με 160 σελιδες με χρηστες να αναφερουν ενα συγκεκριμένο προβλημα για μια συσκευη που κυκλοφορει στην αγορα 1 χρονο, or cut the [email protected] στις 160 σελιδες εσυ πιαστηκες απο 1 απαντηση. Δες το δασος οχι το δεντρο Τι μου χρησιμευει η εγγυηση εαν μου στελνουν 1 καινούριο τηλεφωνο καθε μηνα και εχει το ιδιο προβλημα? Και στο τελος του χρονου θα μου πουν ‘εληξε η εγγυηση, goodbye’
  5. --> γενικά το 12 δεν φαίνεται να έχει κάποιο τέτοιο θέμα Αυτο που το συμπερανες? Σε αυτο το link βλεπεις οτι υπαρχουν 160 σελιδες με χρηστες με το ιδιο προβλημα. Η Apple απλα δεν το παραδεχεται δημοσιως. Εχω ψαξει τα παντα, δεν ειναι δικο μου θεμα να λυσω τα κατασκευαστικα προβληματα της Apple.
  6. Τα ζητησα ναι και δεν μου τα εδωσε. Δεν με ενδιαφερει αν ειμαι ο μοναδικος που εχει προβλημα η αν ειναι ολα χαλασμενα. Εγω σαν πελατης, οταν αγοραζω κατι περιμενω να δουλευει οπως πρεπει. Μου εχουν δωσει 2 κινητα και τα 2 δεν δουλευουν οπως πρεπει. Και θελουν να μου δωσουν 3ο το οποιο και αυτο παλι δεν θα δουλευει γιατι υπαρχει κατασκευαστικο προβλημα. Τι σου φαινεται περιεργο? Το οτι εδωσα 1000 Ευρω να παρω ενα κινητο το οποιο πρεπει να το φορτιζω 2 φορες τη μερα εδω και 5 μηνες? Και οτι η Apple δεν μπορει να φτιαξει το προβλημα?
  7. Φιλε μου στο Link που εστειλα παραπανω φαινεται πως εκατονταδες αλλοι (για μην πω χιλιαδες) ανθρωποι εχουν το ιδιο προβλημα. Εχω iphone απο το 1ο (10+ χρονια) και ζω στο ιδιο μερος, κοιμαμαι στο ιδιο δωματιο και εχω Vodafone απο τοτε. Δεν σου φαινεται παραξενο που μετα απο 12 iphones εγω και αλλοι ποσοι εχουμε το ιδιο ακριβως προβλημα? Φυσικα και λεω απαραδεκτη την Apple γιατι πρωτον δεν αναγνωριζει δημοσιως το προβλημα, που φαινεται να ειναι κατασκευαστικο. Οσα καινουρια iphone και να μου δωσει, αν ολα εχουν το ιδιο κατασκευαστικο προβλημα, παλι και εγω θα αντιμετωπιζω το ιδιο θεμα.
  8. Ευχαριστώ με τόση απελπισία που έχω τα έκανα όλα. Το γεγονός ότι είναι κλειστή sim δεν είχα καθόλου drain Κάνει να υποπτεύομαι ότι κάτι απο εκει σχετικο φταίει. Επίσης η συμπεριφορά της Apple είναι απαράδεκτη, ειναι 5 μηνες. Τοσος κοσμος εχει προβλημα και δεν βγαινουν καν να το αναγνωρισουν.
  9. Παιδια εχω μεγαλο προβλημα με τη μπαταρια καινουειου iphone 12. Χανω περιπου 30% καθε βραδυ οσω κοιμαμαι. Και τη μερα προφανως αλλα το βραδυ ειναι προφανες γιατι δεν το χρησιμοποιω. Εχω μιλησει με Apple καμια 20αρια φορες, μου εχουν κανει αντικαταστση και παλι τα ιδια. Τωρα λενε να μου κανουν 2η αντικατασταση, αλλα φοβαμαι οτι παλι τα ιδια θα εχω. Εχω δοκιμασει Σχεδόν τα πάντα από ρυθμίσεις Και το μόνο που βοήθησε είναι αν κλείνω την κάρτα sim το βράδυ για παράδειγμα. Δηλαδή κλείνω το κινητό το ξανανοίγω και δε βάζω το PIN. Μίλησα και με τη Vodafone δεν μπορούν να κάνουνε κάτι μου έκαναν αντικ
  10. charis_r

    E-xerolas.gr

    Ο μονος λογος που ζηταω email/τηλεφωνο ειναι για να ειδοποιησω οταν ερθει απαντηση. Ο σκοπος που δεν εβαλα εγγραφη ειναι για να το κανω οσο πιο ευκολο/γρηγορο και απλο γινεται, στην αρχη. Εγγραφη με email/τηλεφωνο/social logins θα προστεθουν συντομα. Ομως και εγγραφη χρηστη με email να βαλει καποιος στο site του, μπορει μετα να παρει τα emails αυτα και να spammarei οσο θελει. Οποτε το οτι ζηταω email για να spammarω' δεν ειναι επιχειρημα. Καθε site που προσφερει υπηρεσιες και προιοντα πρεπει καπως να μπορει να επικοινωνησει μαζι σου. Τα 'αρθρα' δεν ειναι αρθα (ουτε τα αναφε
  11. charis_r

    E-xerolas.gr

    Πως εβγαλες το συμπερασμα οτι δεν δινω καμια πληροφορια @NikosKallithea ? Γραψε ερωτηση αν εχεις, και θα λαβεις την πληροφορια που θελεις ως απαντηση. Σωστα, βιντεακια υπαρχουν και Google υπαρχει και οι τραπεζες εχουν κεντρα υποστηριξης οπως και οι εταιριες ΔΕΚΟ, κλπ. Το θεμα ειναι πως καποιοι δεν γνωριζουν, δεν θελουν, φοβουνται η για καποιον αλλο λογο δεν τα χρησιμοποιουν. Θελουν καποιον να τους ‘κραταει το χερί’ και να τους δειξει ο,τι τους δυσκολευει. Αυτη ειναι η ιδεα, σε αυτους απευθυνεται το site. Σιγουρα απο οσους στηνονται στις ουρες, καποιοι δεν μπορουν να αποφυγουν τη
  12. charis_r

    E-xerolas.gr

    Καλησπερα σε ολους, προσφατα δημιουργησα ενα site που βοηθαει οσους τα βρισκουν δυσκολα με την τεχνολογια, ακομα και για τα βασικα. Το site λεγεται: e-xerolas.gr και μεσω αυτου μπορει καποιος να μαθει πως πληρωνει λογαριασμους μεσω Ιντερνετ, πως κανει ψωνια και αγορες απο το κινητο, υπολογιστη η tablet, αν το υποπτο email που ελαβε ειναι spam/scam/απατη και να ρωτησει για ο,τι αλλο τον δυσκολευει με την τεχνολογια. Θα χαρω να ακουσω τα σχολια σας. Αν σας αρεσει μοιραστειτε το με αυτους που το χρειαζονται. ΥΓ: Σημερα συγκεκριμενα περασα εξω απο μια τραπεζα και ε
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.