Προς το περιεχόμενο

Rafahl_r

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    12
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

2 Neutral

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ Rafahl_r

  • Κατάταξη
    Member
  1. Rafahl_r

    Official Lineage 2 Topic

    δεν είναι υπερβολή καθόλου φίλε μου, ξέρεις... και εγώ κάποτε είχα "τυφλωθεί" από το παιχνίδι. Όσο μεγαλώνεις καταλαβαίνεις καλύτερα κάποια πράγματα..., αυτό που θέλω να σου πω είναι ότι σου μιλάει κάποιος που έπαιζε με τις ώρες και έχει παίξει πάρα πολλούς Servers , όσα σου λέω ισχύουν και δεν υπάρχει καμιά δόση υπερβολής. Αν δεν συμφωνείς με κάτι πες μου να το συζητήσουμε.
  2. Πως μπορώ να κάνω την κονσολα όταν κάνει "refresh", δηλαδή system("cls"); και εμφανίζει ξανά κάτι, να μην τρεμοπαίζει η ενναλαγή? Μιλάω για το γνωστό "Console Flickering" Βρήκα αυτό http://www.cplusplus.com/forum/beginner/18191/ αλλά δεν με βοήθησε.
  3. Rafahl_r

    Official Lineage 2 Topic

    Όταν ξεκίνησα το παιχνίδι έπαιζα Zeus με μεγάλη παρέα στο ΝΕΤ, πέρασα πολύ καλές στιγμές, έχω μετανιώσει που ξόδευα πολλά λεφτά στο ΝΕΤ, δεν άξιζε! παρόλα αυτά όμως ήταν ωραίες στιγμές που δεν θα ήθελα να ξαναζήσω με τέτοιο αντίτιμο. Πιστεύω ότι το παιχνίδι θα πρέπει να ξαναπρογραμματιστεί-στηθεί από την αρχή γιατί έτσι όπως το έχουν φτιάξει έχει PC Lag (όχι ΝΕΤ λαγ, αν και αυτό παίζει..) όταν είναι πολλά άτομα σε μια περιοχή (200-300, ανάλογα) Το παιχνίδι αυτό είναι φτιαγμένο με Unreal Engine http://en.wikipedia.org/wiki/Lineage_II, θα πρέπει να στηθεί από το 0 σε κάποια πλατφόρμα όπως OpenGL, επίσης κάποια πράγματα θα πρέπει να γραφτούν σε Assembly. Ένα άλλο λάθος που κάνουν είναι ότι έχουμε φτάσει στο GOD και ο Client κουβαλάει στοιχεία από C4 C5 που δεν εμφανίζονται πουθενά στο παιχνίδι στα τελευταία Client γιατί καταργήθηκαν, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να φορτώνονται στη μνήμη "σκουπίδια" Προσωπικά δεν βρίσκω κάποιο ενδιαφέρον σε αυτό το παιχνίδι, έχω σταματήσει εδώ και 2 περίπου. (δεν παίζω κάτι άλλο όπως LoL, απλά κουράστηκα και δεν νοιώθω την ανάγκη να παίξω κάτι σε RPG)
  4. και 2-3 χρόνια να κουβαλάει στην πλάτη της, αν είναι καλύτερες τότε γιατί να είναι πιο φθηνές από την 760 πχ (δεν ενθουσιάστηκα)
  5. Rafahl_r

    Official Lineage 2 Topic

    επειδή και εγώ ημουν καμένος, θα σου πω ότι δεν αξίζει να ασχοληθείς, ειδικά στους Private Servers Private Servers Γιατί είναι κοροιδια, υπάρχει διαφθορά, είναι πολύ προκλητικό να βλέπεις έναν μλκα να παίζει GM Char να σε ταβλιάζει με 2-3 backstab ενώ είσαι Τανκ πχ και να σου το παίζει μάγκας επίσης δεν υπάρχει καθόλου Balance, αυτό οφείλεται κυρίως στο παιχνίδι, έτσι όπως το κανανε με 100000 armors και Weapons & Σκιλλς επίσης τα Class & τα Skill που έχουν κάνουν το παιχνίδι απογοήτευση, να βλέπεις τώρα Bishop όχι μόνο να μην πέφτει από 3-4 Άτομα αλλά να σε χώνει κιόλας με Augmentet skill (άσε μας τώρα) ένα άλλο που είναι επίσης πολύ σημαντικό είναι ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός, 1-2 Clans υπάρχουν συνήθως και χώνουν Random players. μεγάλη ξενέρα, να βλέπεις 2-3 Parties, να flagarei ένας τυχαίος παίχτης και να ορμάνε 15 άτομα σε αυτόν (ε πολύ μυαλό θέλει? φυσικά και θα τον ρίξουν νύχτα) Official Server όταν λέω official εννόω official, υπάρχουν αρκετοί Servers που "και καλά έχουν Official files" και γράφουν ότι είναι Official. OXI! δεν έχουν καμιά σχέση αυτοί με τον Official O official είναι ένας http://lineage2.com, αποκει και πέρα όλα τα άλλα είναι "παράσιτα" (κυρίως η ρωσία βγάζει τέτοιους Server, έχω ακούσει για 100 Official Servers), ΑΠΛΑ δεν είναι γραμμένοι σε Java και σου λένε "είμαστε official, ο σερβερ είναι γραμμένος σε C με αρκετά κομμάτια Assembly" (so what?) Δεν έχω παίξει Official Official, ξέρω ότι έχει κάποιο Balance, ότι υπάρχουν αρκετές Clan και ότι ρε παιδί μου όλοι κάτι κάνουν και όχι μόνο 1-2 το μόνο αρνητικό που μπορώ να πω είναι για τις πολλές αλλαγές σε κάθε Upgrade, από C6 Μέχρι GOD έχουν αλλάξει τα πάντα, έχουν βάλει 10 όπλα (No Grade, D B C A_low A_top S_low S_Top Dynaty Icarus Vesper Vorpal Elegia_low Elegia_Top ... κάτι Raid weapons ...) είναι πολύ κουραστικό παιχνίδι, δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν 1000 όπλα και στολές. Προσωπικά κουράζομαι μόνο που ακούω "Lineage" πόσο μάλλον να ανοίξω τον Client... καλή τύχη
  6. Ναι αυτό θα κάνω! για την ώρα έχω το παράθυρο (Console32) 110Χ45 και δεν έχει πρόβλημα, μπορώ να εμφανίσω εως και 110 χαρακτήρες στην σειρά. Για να κάνω την ζωή μου εύκολη, πολύ απλά θα δουλεύω γραμμή γραμμή, δηλαδή θα έχω έναν πίνακα 110 θέσεων και όταν θελήσω να κάνω Scroll το Text δεξιά, απλά γεμίζω αριστερά με κενά τον πίνακα. Εδώ είναι μια πολύ γρήγορη-μπακαλίστικη υλοποίηση που δουλεύει #include "stdafx.h" #include <string> #include <Windows.h> using namespace std; #define CONSOLE_WIDTH 80 void ShiftText(string str, int times) { string pStr = ""; // Initialize string with spaces for(int i=0; i < CONSOLE_WIDTH; i++) pStr += " "; // Put our text on the right position on array for(int i=0; i < str.size(); i++) pStr[i + times] = str[i]; // This will cut last position (each character go out of Χ-Axis 80) pStr.resize(CONSOLE_WIDTH); printf("%s", pStr.c_str()); } int _tmain(int argc, _TCHAR* argv[]) { for(int i=0; i < CONSOLE_WIDTH; i++) { ShiftText("Hello How Are You", i); Sleep(50); system("cls"); } return 0; }
  7. Σκέφτηκα να αναπαραστήσω την κονσόλα με έναν πίνακα Width * Height και πολύ απλά να δουλέψω πάνω στον πίνακα και στο τέλος να κάνω Draw (Print) τον πίνακα. - Αν θέλω να μετακινήσω κάποιο κείμενο, πολύ απλά θα το ρίξω έξω από τα όρια της "Γραμμης" έστω ότι θέλω να scrollarw αυτό το κείμενο, να αφήσω μόνο το H στην οθόνη [][Η][Ε][Λ][Λ][Ο][][][][] Αυτό που θα κάνω είναι να μετακινήσω τους δείκτες [][][][][][][][][][Η]ello όπου [] είναι ο πίνακας, ότι είναι εκτός [] σημαίνει ότι δεν υπάρχει πλεον στον πίνακα, άρα δεν θα γίνονται Print! Πολύ ωραία! αυτό θα μπορούσε να είναι extra άσκηση! κάνω 2 ασκήσεις σε 1, τι να κάνω όμως! είναι αναγκαίο για την προσομοίωση
  8. Γνωρίζει κάποιος πως μπορώ να κάνω ένα κείμενο όταν φτάσει στα όρια της κονσόλας να μην πηγαίνει από κάτω? απλά να εξαφανίζεται. φανταστείτε 1 τρένο να ξεκινάει από αριστερά προς δεξιά στην οθόνη, θέλω να μετακινηθεί δεξιά μέχρι να μείνει το τελευταίο βαγόνι στην οθόνη. το πρόβλημα είναι ότι αν πχ έχω 3 βαγόνια, θα φτάσει το 1ο βαγόνι στα όρια και θα αναδηπλωθεί, αυτό θα χαλάσει όλο το σχήμα θέλω να προσομοιώσω την λειτουργία του τρένου, κάθε φορά το τρένο θα αφήνει το τελευταίο βαγόνι! - Θεωρώ ότι το τρένο ξεκινάει από τέρμα αριστερά και τέρμα δεξιά είναι η αφετηρία του τελευταίου βαγονιού. το πρόβλημα με τον πάνω κώδικα είναι ότι όταν φτάσει στα όρια της κονσόλας αναδηπλώνεται και χαλάει όλο το σχήμα! αν μπορούσαμε να το κάνουμε απλά να συνεχίζει δεξιά, να κρύβεται δηλαδή θα ήμουν ευτυχισμένος.
  9. Ουσιαστικά προσομοίωση κάνω, στην αρχή σκέφτηκα και εγώ την λίστα άλλα όπως είπα υπάρχουν φυσικοί περιορισμοί! Μόνο ο τσακ νορις θα τα μετακινούσε στην πραγματικότητα με την λογική της λίστας Κάτι ακόμα, Θέλω τώρα να τα προσομοιώσω στην κονσόλα, θέλω να κάνω shift το κείμενο στην οθόνη δεξιά και όταν κάποιο βαγόνι φτάσει στα όιρα της κονσόλας να μην αναδηπληθεί γιατί χαλάει όλο το σχήμα, γνωρίζεις πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο? δηλαδή απλά να κρύβεται από την οθόνη και να μην κάνει wrap.
  10. Ok! το βρήκα! ήταν πιο εύκολο από τι νόμιζα 3 stacks input , output, temp και κάθε φορά πηγαίνω στην output αν είναι αυτό που θέλω αλλιώς τα πηγαίνω στην Temp ή στην Input πάλι πίσω (ανάλογα)
  11. Έστω ότι θέλουμε να αναδιατάξουμε τα βαγόνια μας στην Aθήνα ώστε φεύγοντας από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη να αφήνει πάντα το τελευταίο βαγόνι σε ενδιάμεσες στάσεις Αρχική Σειρά: Λαμία-Θεσσαλονίκη-Λάρισα Θα πρέπει να γίνει: Θεσσαλονίκη-Λάρισα-Λαμία (Με τη σειρά που εμφανίζονται οι πόλεις από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη δηλαδή!) Θα ήθελα κάποια βοήθεια, το σκεπτικό δηλαδή! Τι σκέφτηκα εγώ? #define MAX_WAGONS 4 struct WAGON { int wagonID; int destID; char cityName[15]; }; struct STACK { WAGON wlist[MAX_WAGONS]; int totalItems; }; void MyFunction(...) { STACK myStack; /* myStack[0]: Left side of Horizontal line myStack[1]: Right side of Horizontal line myStack[2]: Up side of Vertical line myStack[3]: Down side of Vertical line */ while(myStack[0] < MAX_WAGONS) { // Re Arrange Wagons // Warning! some moves cant happen, // example: // can't move from myStack[3] to myStack[0] if myStack[2] has wagon } } κάποιον πιο εύκολο τρόπο που να μην ξεφεύγει από την λογική όμως!
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.