Προς το περιεχόμενο

niksim

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    17
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

3 Neutral

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ niksim

  • Κατάταξη
    Member

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

474 προβολές προφίλ
  1. Darkito πες μου αριθμό παραγγελίας σου αν θες για να δω πόσο πιο μετά είναι από μένα. Απάντηση μόλις από το chat το οποίο μάλλον δουλεύει επιλεκτικά από ότι φαίνεται: - Καλημέρα σας, πως μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε? - Όλες οι πληροφορίες από πλευράς μου και ότι δεν μου γυρνάνε τα λεφτά - Θα μπορούσαμε να σας εξυπηρετήσουμε σε κατι άλλο; - Ότ μου χρωστάτε λεφτά το ξέρετε; Πότε θα τα πάρω;; ΑΠΑΝΤΗΣΗ: - Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.
  2. Δεν ισχύει. Μίλησα με τράπεζα. Χρεώθηκα 15€ από Πειραιώς και μου είπαν πως θα ενημερώσουν την Eurobank και ΑΝ το δεχτεί ο kinitakias τότε θα τα πάρω πίσω. Αν όχι δεν τα παίρνω και δεν επιστρέφονται. Δεν μπορεί κάποιος αυθαίρετα να πάρει πίσω χρήματα από το λογαριασμό του άλλου χωρίς αυτός να το εκγρίνει. Επίσης πήγαμε από την διεύθυνση που δηλώνουν και δεν υπάρχει τίποτα. Λένε ότι μόνο το τηλεφωνικό κέντρο είναι εκεί και δεν λένε που είναι. Επίσης δήλωσαν ότι ΔΕΝ είναι ανοιχτοί στο κοινό! Δεν μπορώ να καταλάω πως εγώ που έχω ενοχλήσει το μέγιστο και έχω δώσει το μεγαλύτερο ποσό με 700€ δεν έχω λάβει καμία απάντηση και επίσης δεν μπορώ εδώ και μέρες να επικοινωνήσω με κανέναν τους. Τα συμπεράσματα δικά σας.
  3. Εξακολουθούν να ΜΗΝ μου επιστρέφουν τα χρήματα από τον Οκτώβρη. Στην ιστοσελίδα άλλαξαν τα στοιχεία στην επικοινωνία τους ώς εξής: Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα λειτουργεί ΜΌΝΟ διαδικτυακά και δεν διαθέτει φυσικό κατάστημα.Οι αποστολές των προϊόντων γίνονται ΔΩΡΕΆΝ στον χώρο σας. Στο site τους είχαν μέχρι χτες είχαν ένα chat που όντως απαντούσαν (ενώ στο τηλέφωνο κυριολεκτικά 1/100 που λέει όλες οι γραμμές κατηλειμένες και στο κλείνει) και τώρα το γύρισαν στο βάλτε στοιχεία επικοινωνίας για να κάνουν ακόμα πιο δύσκολη την επικοινωνία με αυτούς. Κοινώς μου πήραν 700€ και πάνε για 5ο μήνα που δεν μου τα γυρνάνε.
  4. Νέες απαντήσεις: - Υπηρχε ενα λογιστηκό πρόβλημα και υπαρχει μια σειρά προτεραιότητας για τις επιστροφές χρημάτων εχει ενημερωθεί το λογιστήριο για την παραγγελία σας και θα λάβετε άμεσα το αποδεικτικό επιστροφής κάνουμε οτι καλύτερο μπορούμε. - Επικοινωνήσατε με συνάδελφο και χθες και σας εξήγησε το πρόβλημα που υπαρχει. Επισης να σας ενημερώσουμε οτι στην εδρα μας ειναι το τηλεφωνικο μας κέντρο και δεν δεχόμαστε κοινό. Σε μένα χρωστάνε 4 μήνες άρα χρωστάνε και σε πιο παλιούς.
  5. Σημερινή συζήτηση μέσω του chat του site του kinitakia. Στο τηλέφωνο δεν απαντάνε ποτέ. - Ειχατε μιλησει με συναδελφο την παρασκευη και ειχε ενημερωσει το λογιστηριο μολις ολοκληρωθει η διαδικασια θα λαβετε το αποδεικτικο της επιστροφης. - Υπηρξε φορτος εργασιας στο λογιστηριο μας και εχει τηρηθει μια σειρα προτεραιοτητας. Μολις ολοκληρωθει η διαδικασια θα λαβετε το αποδεικτικο δεν μπορω να γνωριζω ακριβης ημερομηνια - Κανουμε οτι καλυτερο μπορουμε θα λαβετε το αποδεικτικο της επιστροφης στο email σας. - Δεν μας δινει ακριβης ημερομηνια το λογστηριο μας εχουμε ενημερωσει και ειστε σε σειρα προτεραιοτητας. - Θα κανουμε οτι καλυτερο μπορουμε για να επιστραφουν τα χρηματα σας. Αρχίζω και πιστεύω ότι τα έχουν γραμμένα. Δεν τα γυρνάνε πίσω με τίποτα. Έκανα σήμερα και αμφισβήτηση συναλλαγής (χρεώνει η τράπεζα 15€ άσχετα με το αποτέλεσμα αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Πρέπει να πατήσει αποδοχή επιστροφής ο kinitakias για να πάρω πίσω τα λεφτά μου).
  6. KINITAKIAS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Company Number 149026301000 Status Active (Ενεργή) Incorporation Date 29 January 2019 (about 1 year ago) Company Type Private Company (Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία) Jurisdiction Greece Registered Address ΖΗΝΩΝΟΣ, ΑΘΗΝΑ, ΑΘΗΝΑΙΩΝ / ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 10431 ΑΘΗΝΑ Greece Alternative Names KINITAKIAS Μ ΙΚΕ (trading name) Directors / Officers ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΙΑΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, Μοναδικός Εταίρος και Διαχειριστής, 29 Jan 2019- Registry Page https://www.businessregistry.gr/publi...
  7. Εσείς απόλυτο δίκιο. Μας έγινε μάθημα δυστυχώς μετά το πάθημα. Το θέμα είναι να μην την ξανά παθει κάποιος από τον kinitakia και να κινηθούμε όσοι την έχουμε πάθει ομαδικά μήπως και καταφέρουμε κάτι. Με όλα τα μέσα.
  8. Φίλε Πρόδρομε σε παρακαλώ μην περιμένεις ούτε λεπτό για καταγγελία. Όλα δείχνουν ότι δεν θα μας γυρίσουν τα λεφτά. Κάνε αγωγή και σε προστασία καταναλωτή και σε δίωξη ηλεκτρονικής απάτης. Εμένα δεν μου τα γυρνάνε εδώ και μήνες. Βρήκα και το ονοματεπώνυμο του διαχειριστή της εταιρείας από το site του ΓΕΜΗ για να το συμπεριλάβουμε στην αγωγή μας. Αν θες στείλε μου πμ να σου πω τι ακριβώς εδώ κάνει. Έχω συμπεριλάβει και τα στοιχεία της τηλεφωνήτριας που μου απάντησε.
  9. Όταν σε κάποιο μαγαζί έχεις δώσει χρήματα από 24/10/2019 και μαλώνεις γιατί πρέπει να στα επιστρέψουν 21/2/2020 δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να πεις. Σκέψου το είπα αμα δεν έχεις λεφτά στείλε μου ότι προϊόν έχεις το οποίο κοστίζει 700€ στείλτο μου. Αρκεί να μην μου χρωστάς λεφτά. Απάντηση: Δεν έχουμε. Όλα είναι με παρραγελία......
  10. Ότι και να πείτε παιδιά έχετε δίκιο. Έκανα λάθος για αυτό και παιδεύομαι τώρα. Από kinitakia πάντως έχω πάθει σοκ με τη συμπεριφορά. Στις 100 προσπάθειες το σηκώνουν 1. Χτυπάει το τηλέφωνο, σου λέει όλες οι γραμμές είναι κατηλλειμένες και στο κλείνει. Έχω κάνει καταγγελία και στη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και περιμένω νέα τους. ΠΡΟΣΟΧΗ σε όσους τυχόν πέσουν ξανά σε αυτό το κατάστημα! Υπάρχει κάτι ακόμα που θα μπορούσα να κάνω; Επίσης στο facebook έχου κλειδώσει τα comment γιατί προφανώς το έχουν κάνει και σε άλλους. Και με τη bestprice μέσω της οποίας βρήκα τον kinitakia επικοινώνησα αλλά είπαν ότι δυστυχώς δεν μπορούν να κάνουν κάτι αλλά θα προσπαθήσουν και αυτοί από πλευράς τους να κοινοποιήσουν το αίτημα μου προς αυτούς. Μόλις κατάφερα μετά από ατελείωτα τηλέφωνα να βρω την τηλεφωνήτρια η οποία προφανώς δεν είναι η μόνη (ακούγεται και άλλη από πίσω) και ΔΕΝ δίνει τηλέφωνο ούτε όνομα λογιστηρίου, ούτε υπεύθυνου προφανώς (γιατί λείπει συνέχεια). Μετά από έντονη επιμονή μου, προφανώς και μου το έκλεισε γιατί απλά ζήταγα να μιλήσω με κάποιον πέρα από την κοπέλα στο τηλεφωνικό κέντρο. Η απάντηση μια και μοναδική: "Θα λάβετε αποδεικτικό επιστροφής χρημάτων" ότι λένε εδώ και μήνες δηλαδή!
  11. Γράφω την ιστορία γιατί έχω ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ και έχω χάσει πολύ χρόνο εκτός από χρήματα. Από τις 24/10/2019 που έκανα παραγγελία κινητού στο kinitakias.gr παραγγέλνοντας ένα κινητό και στέλνοντας όλα τα απαραίτητα νομικά έγγραφα για έκδοση τιμολογίου με απαλλαγή ΦΠΑ με ενημέρωσαν στις 18/11/2019 πως ελέγχθηκαν και εντός 4-10 εργάσιμων ημερών θα είχα το κινητό στα χέρια μου. Στις 13/12/2019 έστειλα με email πως ΔΕΝ θέλω να προχωρήσω την παραγγελία καθώς είναι εκτός του χρονοδιαγράμματος που ανέφεραν εξαρχής. Σήμερα 20/02/2020 μετά από 100 τηλέφωνα (κυριολεκτικά) η τηλεφωνήτρια λέει θα μιλήσω με το λογιστήριο και ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ τα χρήματα. Έκανα καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και πάλι το παίζουν ανήξεροι! Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Το ποσό 700 ευρώ!
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.