Προς το περιεχόμενο

voltmod

News Editors
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    21.941
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

6.119 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ voltmod

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

240.313 προβολές προφίλ
  1. Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ο ίδιος, μετά από 15 χρόνια αναβαθμίσεων με επεξεργαστές της Intel, ήταν η πρώτη φορά που επέλεξε επεξεργαστή της AMD. Αυτός από ότι φαίνεται θα είναι και ο υπολογιστής που θα χρησιμοποιεί για εργασίες που πραγματοποιεί στο Linux ή σε άλλα ενδιαφέροντα πρότζεκτ. Σε ανάρτηση του με τον τίτλο «State of the Kernel» και με ημερομηνία 24 Μάϊου, ο Linus Torvalds έκανε γνωστό ότι η αναβάθμιση hardware που πραγματοποίησε τον άφησε ιδιαίτερα ικανοποιημένο καθώς τα δοκιμαστικά builds «allmodconfig» είναι τρεις φορές ταχύτερα σε σχέση με το παρελθόν. «Μάλιστα, ο μεγαλύτερος ενθουσιασμός για μένα αυτήν την εβδομάδα ήταν ότι αναβάθμισα το κύριο μηχάνημά μου και για πρώτη φορά μετά από περίπου 15 χρόνια, το desktop μου δεν βασίζεται στην Intel. Όχι, δεν άλλαξα ακόμα σε ARM, αλλά τώρα τρέχω έναν AMD Threadripper 3970x. Τα test builds «allmodconfig» είναι τώρα τρεις φορές γρηγορότερα από ότι στο παρελθόν, κάτι που δεν έχει και τόσο σημασία τώρα, κατά τη διάρκεια αυτής της ήρεμης περιόδου, αλλά αναμφισβήτητα θα παρατηρήσω τα οφέλη της αναβάθμισης στο επόμενο (χρονικό) παράθυρο συγχώνευσης» έγραψε ο Linus Torvalds. O Linus Torvalds δεν αποκάλυψε άλλες λεπτομέρειες για τον desktop υπολογιστή του, ωστόσο ο AMD Ryzen Threadripper 3970X γνωρίζουμε ότι είναι ένα πραγματικό «τέρας» με 32 πυρήνες και 64 threads που «τρέχει» στα 3,7GHz αλλά με boost μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 4,5GHz ενώ είναι κατασκευασμένος με μέθοδο FinFET 7nm.
  2. Ο δημιουργός των Linux και Git, Linus Torvalds αποκάλυψε ότι αναβάθμισε τον προσωπικό του υπολογιστή με AMD Ryzen Threadripper 3970X. Μάλιστα, όπως αποκάλυψε ο ίδιος, μετά από 15 χρόνια αναβαθμίσεων με επεξεργαστές της Intel, ήταν η πρώτη φορά που επέλεξε επεξεργαστή της AMD. Αυτός από ότι φαίνεται θα είναι και ο υπολογιστής που θα χρησιμοποιεί για εργασίες που πραγματοποιεί στο Linux ή σε άλλα ενδιαφέροντα πρότζεκτ. Σε ανάρτηση του με τον τίτλο «State of the Kernel» και με ημερομηνία 24 Μάϊου, ο Linus Torvalds έκανε γνωστό ότι η αναβάθμιση hardware που πραγματοποίησε τον άφησε ιδιαίτερα ικανοποιημένο καθώς τα δοκιμαστικά builds «allmodconfig» είναι τρεις φορές ταχύτερα σε σχέση με το παρελθόν. «Μάλιστα, ο μεγαλύτερος ενθουσιασμός για μένα αυτήν την εβδομάδα ήταν ότι αναβάθμισα το κύριο μηχάνημά μου και για πρώτη φορά μετά από περίπου 15 χρόνια, το desktop μου δεν βασίζεται στην Intel. Όχι, δεν άλλαξα ακόμα σε ARM, αλλά τώρα τρέχω έναν AMD Threadripper 3970x. Τα test builds «allmodconfig» είναι τώρα τρεις φορές γρηγορότερα από ότι στο παρελθόν, κάτι που δεν έχει και τόσο σημασία τώρα, κατά τη διάρκεια αυτής της ήρεμης περιόδου, αλλά αναμφισβήτητα θα παρατηρήσω τα οφέλη της αναβάθμισης στο επόμενο (χρονικό) παράθυρο συγχώνευσης» έγραψε ο Linus Torvalds. O Linus Torvalds δεν αποκάλυψε άλλες λεπτομέρειες για τον desktop υπολογιστή του, ωστόσο ο AMD Ryzen Threadripper 3970X γνωρίζουμε ότι είναι ένα πραγματικό «τέρας» με 32 πυρήνες και 64 threads που «τρέχει» στα 3,7GHz αλλά με boost μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 4,5GHz ενώ είναι κατασκευασμένος με μέθοδο FinFET 7nm. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
  3. Αν αναρωτιέστε πότε θα ολοκληρωθεί το παιχνίδι Star Citizen, αμφιβάλλουμε ότι υπάρχει κάποιος που μπορεί να δώσει μία απάντηση σε αυτό το ερώτημα τα τελευταία οκτώ χρόνια. Πάντως φαίνεται να βρισκόμαστε πιο κοντά στο λανσάρισμα του τίτλου από ποτέ. Ο developer Cloud Imperium Games ανακοίνωσε ένα event διάρκειας δύο εβδομάδων για να γιορτάσει την «Invictus Launch Week» και μέχρι τις 2 Ιουνίου, όσοι το επιθυμούν μπορούν να προχωρήσουν σε εγγραφή και να δοκιμάσουν να «πετάξουν» μερικά φανταστικά διαστημικά σκάφη καθώς το παιχνίδι είναι για την ώρα «free-to-play». Επι του παρόντος, παρέχονται τρεις βασικοί τρόποι για να παίξει κάποιος το παιχνίδι, Universe, Star Marine και Arena Commander. Υπεύθυνος του εγχειρήματος είναι ο Chris Roberts, ο δημιουργός της δημοφιλούς σειράς Wing Commander και του Freelancer, ενός space combat simulator που κυκλοφόρησε για PC το 2003. Ο διάδοχος του παιχνιδιού ανακοινώθηκε στο Kickstarter το 2012 με την πληθοποριστική (crowdfunded) εκστρατεία να κρίνεται εξαιρετικά επιτυχημένη καθώς «μαζεύτηκαν» περισσότερα από $2 εκατομμύρια. Η εκστρατεία στη συνέχεια μεταφέρθηκε στην ιστοσελίδα του παιχνιδιού και μέχρι σήμερα οι developers έχουν ενισχυθεί από φίλους του πρότζεκτ με περισσότερα από $286 εκατομμύρια. Η έκταση του Star Citizen και οι φιλοδοξίες του developer έχουν εξελιχθεί με την πάροδο των ετών, με αποτέλεσμα να μετατίθεται η κυκλοφορία του διαρκώς ενώ για να «καθησυχάζει» τους backers κάθε φορά τους έδινε πρόσβαση σε μικρότερα alpha builds. Στο forum μας υπάρχει ένα εξαιρετικό νήμα για το παιχνίδι.
  4. Η εκδήλωση Free Fly θα διαρκέσει μέχρι τις 2 Ιουνίου. Αν αναρωτιέστε πότε θα ολοκληρωθεί το παιχνίδι Star Citizen, αμφιβάλλουμε ότι υπάρχει κάποιος που μπορεί να δώσει μία απάντηση σε αυτό το ερώτημα τα τελευταία οκτώ χρόνια. Πάντως φαίνεται να βρισκόμαστε πιο κοντά στο λανσάρισμα του τίτλου από ποτέ. Ο developer Cloud Imperium Games ανακοίνωσε ένα event διάρκειας δύο εβδομάδων για να γιορτάσει την «Invictus Launch Week» και μέχρι τις 2 Ιουνίου, όσοι το επιθυμούν μπορούν να προχωρήσουν σε εγγραφή και να δοκιμάσουν να «πετάξουν» μερικά φανταστικά διαστημικά σκάφη καθώς το παιχνίδι είναι για την ώρα «free-to-play». Επι του παρόντος, παρέχονται τρεις βασικοί τρόποι για να παίξει κάποιος το παιχνίδι, Universe, Star Marine και Arena Commander. Υπεύθυνος του εγχειρήματος είναι ο Chris Roberts, ο δημιουργός της δημοφιλούς σειράς Wing Commander και του Freelancer, ενός space combat simulator που κυκλοφόρησε για PC το 2003. Ο διάδοχος του παιχνιδιού ανακοινώθηκε στο Kickstarter το 2012 με την πληθοποριστική (crowdfunded) εκστρατεία να κρίνεται εξαιρετικά επιτυχημένη καθώς «μαζεύτηκαν» περισσότερα από $2 εκατομμύρια. Η εκστρατεία στη συνέχεια μεταφέρθηκε στην ιστοσελίδα του παιχνιδιού και μέχρι σήμερα οι developers έχουν ενισχυθεί από φίλους του πρότζεκτ με περισσότερα από $286 εκατομμύρια. Η έκταση του Star Citizen και οι φιλοδοξίες του developer έχουν εξελιχθεί με την πάροδο των ετών, με αποτέλεσμα να μετατίθεται η κυκλοφορία του διαρκώς ενώ για να «καθησυχάζει» τους backers κάθε φορά τους έδινε πρόσβαση σε μικρότερα alpha builds. Στο forum μας υπάρχει ένα εξαιρετικό νήμα για το παιχνίδι. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
  5. Μετά την ανακοίνωση του Realme X50 Pro 5G στα τέλη Φεβρουαρίου, η Realme επανέρχεται με μία νέα έκδοση που έχει την ονομασία Realme X50 Pro Player. Η νέα έκδοση Realme X50 Pro Player έχει αρκετά κοινά χαρακτηριστικά με το Realme X50 Pro 5G ωστόσο έχει διάφορες βελτιώσεις με στόχο την βελτίωση της απόδοσης στα παιχνίδια. Η συσκευή τώρα έρχεται με το χαρακτηριστικό HyperBoost 3.0, το οποίο αναλαμβάνει να δεσμεύσει όλους τους διαθέσιμους πόρους (μνήμη, system-on-chip κ.λπ) για χάρη του gaming ενώ παράλληλα απενεργοποιεί τις ειδοποιήσεις, τις εφαρμογές που «τρέχουν» στο παρασκήνιο και τις υπηρεσίες τοποθεσίας. Το HyperBoost 3.0 επίσης φροντίζει για την άμεση εναλλαγή ανάμεσα στα WiFi και LTE ή 5G -οποιοδήποτε είναι ταχύτερο- για να διασφαλίσει ότι δεν θα μειωθεί η απόδοση στο online gaming. Όσον αφορά στην ψύξη, η εταιρεία χρησιμοποιεί φύλλα γραφίτη ανάμεσα στην μπαταρία και στο back panel για να ενισχύσει τη θερμοαπαγωγική ικανότητα και να διασφαλίσει τη βέλτιστη δυνατή απόδοση στο gaming. Το Realme X50 Pro Player διατηρεί σε σχέση με το Realme X50 Pro 5G το system-on-chip της Qualcomm, Snapdragon 865 με τη συνδεσιμότητα 5G, την οθόνη AMOLED 90Hz των 6,44 ιντσών, την μνήμη LPDDR5 και τον αποθηκευτικό χώρο UFS3.0 αλλά και την μπαταρία των 4200mAh που φορτίζει πλήρως μέσα σε 35 λεπτά χάρη στην υποστήριξη γρήγορης φόρτισης 65W. Παρόλα αυτά, η κύρια κάμερα των 64MP έχει αντικατασταθεί από μία κάμερα 48MP και η κάμερα telephoto έχει δώσει τη θέση της σε μία κάμερα 2MP για λήψεις «macro». Κατά τα άλλα διατηρεί την υπερευρυγώνια 8MP (f:/2.3) στο πίσω μέρος αλλά και την κάμερα B&W που λειτουργεί ως αισθητήρας βάθους. Οι δύο εμπρόσθιες κάμερες έχουν επίσης υποβαθμιστεί, με την κύρια στα 16MP να συνοδεύεται από έναν αισθητήρα βάθους 2MP όταν στη κανονική έκδοση Realme X50 Pro 5G υπάρχει μία κύρια εμπρόσθια κάμερα 32MP και μία υπερευρυγώνια 8MP. Η συσκευή θα κυκλοφορήσει σε δύο χρώματα, Light Speed Silver και Phantom Black. Θα κυκλοφορήσει την 1η Ιουνίου στην Κινέζικη αγορά με αποθηκευτικό χώρο και τρία διαφορετικά μεγέθη μνήμης, με 6GB και τιμή CNY 2699 (€350), με 8GB και τιμή CNY 2999 (€385) και 12GB με τιμή CNY 3299 (περίπου €425). Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
  6. Η νέα έκδοση Realme X50 Pro Player έχει αρκετά κοινά χαρακτηριστικά με το Realme X50 Pro 5G ωστόσο έχει διάφορες βελτιώσεις με στόχο την βελτίωση της απόδοσης στα παιχνίδια. Η συσκευή τώρα έρχεται με το χαρακτηριστικό HyperBoost 3.0, το οποίο αναλαμβάνει να δεσμεύσει όλους τους διαθέσιμους πόρους (μνήμη, system-on-chip κ.λπ) για χάρη του gaming ενώ παράλληλα απενεργοποιεί τις ειδοποιήσεις, τις εφαρμογές που «τρέχουν» στο παρασκήνιο και τις υπηρεσίες τοποθεσίας. Το HyperBoost 3.0 επίσης φροντίζει για την άμεση εναλλαγή ανάμεσα στα WiFi και LTE ή 5G -οποιοδήποτε είναι ταχύτερο- για να διασφαλίσει ότι δεν θα μειωθεί η απόδοση στο online gaming. Όσον αφορά στην ψύξη, η εταιρεία χρησιμοποιεί φύλλα γραφίτη ανάμεσα στην μπαταρία και στο back panel για να ενισχύσει τη θερμοαπαγωγική ικανότητα και να διασφαλίσει τη βέλτιστη δυνατή απόδοση στο gaming. Το Realme X50 Pro Player διατηρεί σε σχέση με το Realme X50 Pro 5G το system-on-chip της Qualcomm, Snapdragon 865 με τη συνδεσιμότητα 5G, την οθόνη AMOLED 90Hz των 6,44 ιντσών, την μνήμη LPDDR5 και τον αποθηκευτικό χώρο UFS3.0 αλλά και την μπαταρία των 4200mAh που φορτίζει πλήρως μέσα σε 35 λεπτά χάρη στην υποστήριξη γρήγορης φόρτισης 65W. Παρόλα αυτά, η κύρια κάμερα των 64MP έχει αντικατασταθεί από μία κάμερα 48MP και η κάμερα telephoto έχει δώσει τη θέση της σε μία κάμερα 2MP για λήψεις «macro». Κατά τα άλλα διατηρεί την υπερευρυγώνια 8MP (f:/2.3) στο πίσω μέρος αλλά και την κάμερα B&W που λειτουργεί ως αισθητήρας βάθους. Οι δύο εμπρόσθιες κάμερες έχουν επίσης υποβαθμιστεί, με την κύρια στα 16MP να συνοδεύεται από έναν αισθητήρα βάθους 2MP όταν στη κανονική έκδοση Realme X50 Pro 5G υπάρχει μία κύρια εμπρόσθια κάμερα 32MP και μία υπερευρυγώνια 8MP. Η συσκευή θα κυκλοφορήσει σε δύο χρώματα, Light Speed Silver και Phantom Black. Θα κυκλοφορήσει την 1η Ιουνίου στην Κινέζικη αγορά με αποθηκευτικό χώρο και τρία διαφορετικά μεγέθη μνήμης, με 6GB και τιμή CNY 2699 (€350), με 8GB και τιμή CNY 2999 (€385) και 12GB με τιμή CNY 3299 (περίπου €425).
  7. Η Microsoft επιτέλους φέρνει υποστήριξη cloud για τις υπογραφές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Outlook για Windows. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα The Verge, πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό που οι χρήστες Outlook ζητούσαν για παραπάνω από μία δεκαετία, και τα τελευταία τρία χρόνια βρίσκεται στη κορυφή της λίστας με τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες που ζητούν οι χρήστες του Outlook και των Windows από τη Microsoft. Η Microsoft έκανε γνωστό ότι σχεδίαζε κάποιο τύπο συγχρονισμού για τις υπογραφές στο Outlook τον περασμένο Σεπτέμβριο, και σήμερα λέει πως θα διαθέσει το χαρακτηριστικό μέσω μίας αναβάθμισης λογισμικού τον Ιούνιο. Οι συνδρομητές Office 365 και Microsoft 365 θα αποκτήσουν πρόσβαση σε υποστήριξη υπογραφής μέσω του cloud στο Outlook για Windows, επιτρέποντας τους να έχουν μία σταθερή υπογραφή σε όλες τις συσκευές που χρησιμοποιούν. Δεν ήταν λίγες οι εταιρείες που έπρεπε να στραφούν σε custom λύσεις ώστε οι υπογραφές στο Outlook για Windows να είναι ίδιες σε διάφορες συσκευές, οπότε η συγκεκριμένη εξέλιξη και η επίσημη υποστήριξη από την Microsoft είναι αναμφισβήτητα ευπρόσδεκτη. Η Microsoft επίσης σχεδιάζει να διαθέσει και μία νέα δυνατότητα πρόβλεψης κειμένου για το Outlook που είναι παρόμοια με το χαρακτηριστικό Smart Compose του Gmail. Οι προβλέψεις κειμένου θα επιτρέψουν στις εκδόσεις του Outlook στον Ιστό να γράφουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τους χρήστες χρησιμοποιώντας μία τεχνολογία πρόβλεψης που κάνει προτάσεις την ώρα που πληκτρολογείτε. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
  8. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα The Verge, πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό που οι χρήστες Outlook ζητούσαν για παραπάνω από μία δεκαετία, και τα τελευταία τρία χρόνια βρίσκεται στη κορυφή της λίστας με τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες που ζητούν οι χρήστες του Outlook και των Windows από τη Microsoft. Η Microsoft έκανε γνωστό ότι σχεδίαζε κάποιο τύπο συγχρονισμού για τις υπογραφές στο Outlook τον περασμένο Σεπτέμβριο, και σήμερα λέει πως θα διαθέσει το χαρακτηριστικό μέσω μίας αναβάθμισης λογισμικού τον Ιούνιο. Οι συνδρομητές Office 365 και Microsoft 365 θα αποκτήσουν πρόσβαση σε υποστήριξη υπογραφής μέσω του cloud στο Outlook για Windows, επιτρέποντας τους να έχουν μία σταθερή υπογραφή σε όλες τις συσκευές που χρησιμοποιούν. Δεν ήταν λίγες οι εταιρείες που έπρεπε να στραφούν σε custom λύσεις ώστε οι υπογραφές στο Outlook για Windows να είναι ίδιες σε διάφορες συσκευές, οπότε η συγκεκριμένη εξέλιξη και η επίσημη υποστήριξη από την Microsoft είναι αναμφισβήτητα ευπρόσδεκτη. Η Microsoft επίσης σχεδιάζει να διαθέσει και μία νέα δυνατότητα πρόβλεψης κειμένου για το Outlook που είναι παρόμοια με το χαρακτηριστικό Smart Compose του Gmail. Οι προβλέψεις κειμένου θα επιτρέψουν στις εκδόσεις του Outlook στον Ιστό να γράφουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τους χρήστες χρησιμοποιώντας μία τεχνολογία πρόβλεψης που κάνει προτάσεις την ώρα που πληκτρολογείτε.
  9. Οι σημερινές συνδέσεις στο Internet μέσω δικτύων οπτικών ινών προσφέρουν ιδιαίτερα ικανοποιητικές ταχύτητες – τουλάχιστον εκεί όπου υπάρχουν. Οι απλοί χρήστες μπορούν να κατεβάζουν ή να ανεβάζουν σε υψηλές ταχύτητες και να απολαμβάνουν απροβλημάτιστο video streaming ενώ οι εταιρείες μπορούν να καλύψουν επαρκώς τις ανάγκες τους. Όσο όμως το περιεχόμενο γίνεται περισσότερο πολύπλοκο και υψηλότερης ποιότητας, τόσο πιο αναγκαίες είναι οι υψηλότερες ταχύτητες. Ερευνητές στην Αυστραλία ανέπτυξαν μία σύνδεση που αγγίζει τα 44,2 terabits το δευτερόλεπτο. Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, ο μέσος χρήστης στις ΗΠΑ έχει σύνδεση 50,2 megabits το δευτερόλεπτο – περίπου δηλαδή ένα εκατομμύριο φορές πιο αργή από την ταχύτητα που «έπιασαν» οι Αυστραλοί ερευνητές. Η ομάδα, που αποτελείται από ερευνητές από τα Πανεπιστήμια Monash, Swinburne και RMIT κατάφεραν να αγγίξουν τέτοιες εκπληκτικές ταχύτητες χρησιμοποιώντας μία οπτική συσκευή με την ονομασία «microcomb» στη θέση των 80 περίπου λέιζερ που είναι στάνταρντ στις περισσότερες σημερινές τηλεπικοινωνιακές υποδομές. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Phys.org μία συσκευή microcomb «παράγει πολύ καθαρές και ισαπέχουσες γραμμές συχνοτήτων σε ένα μικροφωτονικό chip». Αυτή η εξειδικευμένη τεχνολογία είναι συμβατή με τις υπάρχουσες γραμμές οπτικών ινών, κάτι που σημαίνει ότι δεν απαιτείται να αλλάξει θεμελιωδώς η υποδομή ή τα καλώδια για να έχουμε υψηλότερες ταχύτητες στο μέλλον. «Αυτό που δείχνει η έρευνα μας, είναι η ικανότητα των ινών που έχουμε ήδη στο έδαφος… και που μπορούν να αποτελέσουν τη ραχοκοκαλιά των τηλεπικοινωνιακών δικτύων τώρα και στο μέλλον» δήλωσε ο Bill Corcoran του Πανεπιστημίου Monash. Αν και οι σημερινοί χρήστες δεν χρειάζονται κατά πάσα πιθανότητα σήμερα μία σύνδεση 42,2Tbps, τέτοιες ταχύτητες θα μπορούσαν ακόμα και σήμερα να αξιοποιηθούν από αρκετές επιχειρήσεις που υιοθετούν τάσεις όπως το cloud computing ή το IoT. Επιπλέον, καθώς στον Ιστό το περιεχόμενο γίνεται πλουσιότερο και υψηλότερης ανάλυσης, και οι περισσότερες εταιρείες και βιομηχανίες μεταβαίνουν online και στο cloud, είναι μόνο θέμα χρόνου να χρειαστούμε υψηλότερες ταχύτητες. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
  10. Οι απλοί χρήστες μπορούν να κατεβάζουν ή να ανεβάζουν σε υψηλές ταχύτητες και να απολαμβάνουν απροβλημάτιστο video streaming ενώ οι εταιρείες μπορούν να καλύψουν επαρκώς τις ανάγκες τους. Όσο όμως το περιεχόμενο γίνεται περισσότερο πολύπλοκο και υψηλότερης ποιότητας, τόσο πιο αναγκαίες είναι οι υψηλότερες ταχύτητες. Ερευνητές στην Αυστραλία ανέπτυξαν μία σύνδεση που αγγίζει τα 44,2 terabits το δευτερόλεπτο. Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης, ο μέσος χρήστης στις ΗΠΑ έχει σύνδεση 50,2 megabits το δευτερόλεπτο – περίπου δηλαδή ένα εκατομμύριο φορές πιο αργή από την ταχύτητα που «έπιασαν» οι Αυστραλοί ερευνητές. Η ομάδα, που αποτελείται από ερευνητές από τα Πανεπιστήμια Monash, Swinburne και RMIT κατάφεραν να αγγίξουν τέτοιες εκπληκτικές ταχύτητες χρησιμοποιώντας μία οπτική συσκευή με την ονομασία «microcomb» στη θέση των 80 περίπου λέιζερ που είναι στάνταρντ στις περισσότερες σημερινές τηλεπικοινωνιακές υποδομές. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Phys.org μία συσκευή microcomb «παράγει πολύ καθαρές και ισαπέχουσες γραμμές συχνοτήτων σε ένα μικροφωτονικό chip». Αυτή η εξειδικευμένη τεχνολογία είναι συμβατή με τις υπάρχουσες γραμμές οπτικών ινών, κάτι που σημαίνει ότι δεν απαιτείται να αλλάξει θεμελιωδώς η υποδομή ή τα καλώδια για να έχουμε υψηλότερες ταχύτητες στο μέλλον. «Αυτό που δείχνει η έρευνα μας, είναι η ικανότητα των ινών που έχουμε ήδη στο έδαφος… και που μπορούν να αποτελέσουν τη ραχοκοκαλιά των τηλεπικοινωνιακών δικτύων τώρα και στο μέλλον» δήλωσε ο Bill Corcoran του Πανεπιστημίου Monash. Αν και οι σημερινοί χρήστες δεν χρειάζονται κατά πάσα πιθανότητα σήμερα μία σύνδεση 42,2Tbps, τέτοιες ταχύτητες θα μπορούσαν ακόμα και σήμερα να αξιοποιηθούν από αρκετές επιχειρήσεις που υιοθετούν τάσεις όπως το cloud computing ή το IoT. Επιπλέον, καθώς στον Ιστό το περιεχόμενο γίνεται πλουσιότερο και υψηλότερης ανάλυσης, και οι περισσότερες εταιρείες και βιομηχανίες μεταβαίνουν online και στο cloud, είναι μόνο θέμα χρόνου να χρειαστούμε υψηλότερες ταχύτητες.
  11. Όσοι βεβαίως ασχολούνται με την δημιουργία περιεχομένου, μπορούν να τον επιλέξουν με οθόνη αφής TFT που υποστηρίζει ανάλυση 4K και refresh rate 120Hz. Στο εσωτερικό του υπολογιστή βρίσκεται ο τελευταίος οκταπύρηνος επεξεργαστής της Intel, Core i7-10875H με συχνότητα λειτουργίας 2,3GHz που με «boost» μπορεί να φτάσει τα 5,1GHz. Οι χρήστες μπορούν να συνδυάσουν τον επεξεργαστή με κάρτα γραφικών τύπου Nvidia GeForce RTX 2080 Super Max-Q. Ο Blade Pro 17 μπορεί να εξοπλιστεί με μνήμη DDR4 έως 64GB και με αποθηκευτικό χώρο έως 1TB (στο μοντέλο με την οθόνη 4K). Από άποψη συνδεσιμότητας διαθέτει τρεις θύρες USB 3.2 Gen2 Type-A, δύο USB 3.2 Gen2 Type-C (Thunderbolt 3), μία θύρα Thunderbolt 3, μία θύρα Ethernet 2.5Gb, μία έξοδο HDMI 2.0b ενώ δεν απουσιάζει ένας card reader UHS-III και τα WiFi 6 και Bluetooth. Ο φορητός υπολογιστής Blade Pro 17 στην έκδοση με GeForce RTX 2070 Max-Q στοιχίζει στις ΗΠΑ περίπου $2600 ενώ με GeForce RTX 2080 Super Max-Q στοιχίζει $3800.
  12. Η Razer δίνει τη δυνατότητα σε όσους θελήσουν να αποκτήσουν τον κορυφαίο της φορητό υπολογιστή να τον επιλέξουν με οθόνη 17,3 ιντσών LCD IPS 1080p με refresh rate στα 300Hz. Όσοι βεβαίως ασχολούνται με την δημιουργία περιεχομένου, μπορούν να τον επιλέξουν με οθόνη αφής TFT που υποστηρίζει ανάλυση 4K και refresh rate 120Hz. Στο εσωτερικό του υπολογιστή βρίσκεται ο τελευταίος οκταπύρηνος επεξεργαστής της Intel, Core i7-10875H με συχνότητα λειτουργίας 2,3GHz που με «boost» μπορεί να φτάσει τα 5,1GHz. Οι χρήστες μπορούν να συνδυάσουν τον επεξεργαστή με κάρτα γραφικών τύπου Nvidia GeForce RTX 2080 Super Max-Q. Ο Blade Pro 17 μπορεί να εξοπλιστεί με μνήμη DDR4 έως 64GB και με αποθηκευτικό χώρο έως 1TB (στο μοντέλο με την οθόνη 4K). Από άποψη συνδεσιμότητας διαθέτει τρεις θύρες USB 3.2 Gen2 Type-A, δύο USB 3.2 Gen2 Type-C (Thunderbolt 3), μία θύρα Thunderbolt 3, μία θύρα Ethernet 2.5Gb, μία έξοδο HDMI 2.0b ενώ δεν απουσιάζει ένας card reader UHS-III και τα WiFi 6 και Bluetooth. Ο φορητός υπολογιστής Blade Pro 17 στην έκδοση με GeForce RTX 2070 Max-Q στοιχίζει στις ΗΠΑ περίπου $2600 ενώ με GeForce RTX 2080 Super Max-Q στοιχίζει $3800. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
  13. Αυτό τουλάχιστον αναφέρει η ιστοσελίδα DigiTimes που επικαλείται πηγές από την βιομηχανία (αξίζει να αναφέρουμε ότι η ιστοσελίδα κάνει συχνά λάθη στις εκτιμήσεις της). Τον Σεπτέμβριο επίσης αναμένεται να κάνουν το ντεμπούτο τους και οι 4ης γενιάς επεξεργαστές Ryzen της εταιρείας με την κωδική ονομασία Vermeer που θα τοποθετούνται σε socket AM4 (και ενδεχομένως και οι Renoir). Το ίδιο διάστημα αναμένεται και η Nvidia να παρουσιάσει τις κάρτες γραφικών για desktop συστήματα που θα βασίζονται στην αρχιτεκτονική Ampere. H Intel επίσης θα προχωρήσει στην παρουσίαση των 11ης γενιάς επεξεργαστών Core που έχουν την κωδική ονομασία Tiger Lake για φορητούς υπολογιστές. Από ότι φαίνεται λοιπόν, τον Σεπτέμβριο θα έχουμε πολλές ανακοινώσεις νέου hardware. Το λανσάρισμα των καρτών γραφικών αρχιτεκτονικής RDNA2 είναι ιδιαίτερα σπουδαίο για την AMD, καθώς είναι η πρώτη αρχιτεκτονική της εταιρείας που θα ικανοποιεί πλήρως τις απαιτήσεις DirectX 12 Ultimate, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται οι τεχνικές real-time ray tracing (DXR), variable rate shading, mesh shaders και sampler feedback. Τόσο η AMD όσο και η Nvidia θα ανακοινώσουν τις νέες τους κάρτες γραφικών πάνω στην ώρα για το παιχνίδι Cyberpunk 2077 της CD Projekt RED που αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους τίτλους της χρονιάς.
  14. Πρόσφατα, κυκλοφόρησαν φήμες ότι τον Σεπτέμβριο θα λανσαριστούν οι νέας γενιάς κάρτες γραφικών Radeon RX που βασίζονται στην αρχιτεκτονική RDNA2 της AMD. Αυτό τουλάχιστον αναφέρει η ιστοσελίδα DigiTimes που επικαλείται πηγές από την βιομηχανία (αξίζει να αναφέρουμε ότι η ιστοσελίδα κάνει συχνά λάθη στις εκτιμήσεις της). Τον Σεπτέμβριο επίσης αναμένεται να κάνουν το ντεμπούτο τους και οι 4ης γενιάς επεξεργαστές Ryzen της εταιρείας με την κωδική ονομασία Vermeer που θα τοποθετούνται σε socket AM4 (και ενδεχομένως και οι Renoir). Το ίδιο διάστημα αναμένεται και η Nvidia να παρουσιάσει τις κάρτες γραφικών για desktop συστήματα που θα βασίζονται στην αρχιτεκτονική Ampere. H Intel επίσης θα προχωρήσει στην παρουσίαση των 11ης γενιάς επεξεργαστών Core που έχουν την κωδική ονομασία Tiger Lake για φορητούς υπολογιστές. Από ότι φαίνεται λοιπόν, τον Σεπτέμβριο θα έχουμε πολλές ανακοινώσεις νέου hardware. Το λανσάρισμα των καρτών γραφικών αρχιτεκτονικής RDNA2 είναι ιδιαίτερα σπουδαίο για την AMD, καθώς είναι η πρώτη αρχιτεκτονική της εταιρείας που θα ικανοποιεί πλήρως τις απαιτήσεις DirectX 12 Ultimate, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται οι τεχνικές real-time ray tracing (DXR), variable rate shading, mesh shaders και sampler feedback. Τόσο η AMD όσο και η Nvidia θα ανακοινώσουν τις νέες τους κάρτες γραφικών πάνω στην ώρα για το παιχνίδι Cyberpunk 2077 της CD Projekt RED που αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους τίτλους της χρονιάς. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
  15. Η ITC, η Αμερικανική Επιτροπή Διεθνούς Εμπορίου, κατέληξε στην απόφαση να σταματήσουν οι εισαγωγές και οι πωλήσεις των drones της DJI καθώς την έκρινε ένοχη για παραβίαση ευρεσιτεχνίας. Στις 2 Μαρτίου, η διεθνούς εμβέλειας νομική εταιρεία Steptoe, κέρδισε μία πολύ σημαντική υπόθεση για λογαριασμό της εταιρείας Autel Robotics USA στην Αμερικανική Επιτροπή Διεθνούς Εμπορίου (US ITC). Ο αρμόδιος δικαστής έκρινε ότι η SZ DJI Technology Co. Ltd., που είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής consumer drones, και επτά ακόμη οντότητες γνωστές συλλογικά ως «DJI» παραβίασαν την κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας τεχνολογία της Autel Robotics (US Patent No. 9, 260,184.) Ο δικαστής της ITC συνέστησε την απαγόρευση της εισαγωγής διάφορων προϊόντων της DJI στις Ηνωμένες Πολιτείες συμπεριλαμβανομένων των Mavic Pro, Mavic Pro Platinum, Mavic 2 Pro, Mavic 2 Zoom, Mavic Air και Spark. Ο δικαστής επίσης διέταξε να σταματήσει η πώληση οποιουδήποτε από τα παραπάνω προϊόντα που έχουν ήδη εισαχθεί στις ΗΠΑ. Η Autel Robotics επιχείρησε επίσης να εμποδίσει την πώληση και άλλων προϊόντων της DJI από τις σειρές Phantom 4 και Inspire. Αξίζει πάντως να αναφερθεί, ότι το πρώτο Inspire και το μεγαλύτερο μέρος της σειράς Phantom 4 δεν πωλούνται πλέον, με εξαίρεση το Phantom 4 Pro V2.0. Το Spark και τα πρώτα επίσης μοντέλα Mavic Pro δεν παράγονται πλέον από την Κινέζικη εταιρεία. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
×
×
  • Δημιουργία νέου...