Προς το περιεχόμενο

toyo73

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    1.038
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

1.133 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ toyo73

  • Κατάταξη
    Senior Member

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

3.622 προβολές προφίλ
  1. toyo73

    Καταλύτης

    Σωστη συντηρηση χρειαζεται και οτι χαλαει να το φτιαχνεις.Δεν νομιζω καποιος να μπορει και να μενει με παλιο αυτοκινητο.Ας δωσει κινητρα το κρατος, μειωση ταξινομησης, τελων, φορων πολυτελειας κτλ και ασε τα περι μπανανιας.Δεν τιμωρης καποιον που δεν μπορει, με του να κανεις την χρηση ασυμφορη, αλλα του δινεις κινητρα για κατι καινουργιο.Αυτο λεγεται κοινωνικη πολιτικη, αυτο που προτεινεις εσυ λεγεται δικτατορια.
  2. toyo73

    Καταλύτης

    Για τον χαρακτηρισμο εγραψα, οτι εγραψα και κατι πρεσες κτλ.Ουτε δικηγορος ειμαι, ουτε καπατανιος.
  3. toyo73

    Καταλύτης

    Το παλικαρι δεν εβαλε νταβατζιδες στην τσεπη του.Ρωτησε για καταλυτη.Τα περι ανακυκλωσης-πρεσας και τσιπιας δεν βοηθανε νομιζω. Και δεν νομιζω να ζητησε δανεικα απο καποιον.
  4. Οτι να ναι πραγματικα.Ποτε δεν ειχε χρεωση για να βγεις για Μπραλο.Ειτε 10 λεπτα ειτε 10 ευρω.Ο ιδιο δρομος που ηταν , ειναι, δεν αλλαξε κατι.Το οτι χρεωνουν κατι χωρις ουσια με ενοχλει.Ο δρομος Λευκαδα-Υγουμενιτσα ειναι μια χαρα και δεν εχει διοδια.Εχει μονο το Ακτιο, που το πληρωνεις για την υποθαλασσια σειραγγα και οχι για τον δρομο.Θα το πληρωνες ακομη και εαν πηγαινες Πρεβεζα.
  5. Oταν ειχα πει την κουνιαδα μου να παρει το 13αρι Yaris το 2007, ηξερα οτι δεν ηταν το πιο ομορφο και πιο ενδιαφερων οδηγικα, αλλα ηξερα οτι το μονο που θα κανεις, ειναι το κλειδι στην μιζα και βενζινη.Πεταμενο απο τοτε στον δρομο σε ολε τις καιρικες συνθηκες και δεν εβγαλε το παραμικρο.Δεν εχει πολλα χιλιομετρα καθως δεν το κινει, εχει γυρο στο 110.000, αλλα χρωμα-ουρανος κτλ ειναι σαν να βγηκε χθες απο το εργοστασιο.
  6. Οι αλητες βαλανε και πλευρικα διοδια στον Μπραλο, για 5 μετρα απο και μεχρι την Λαμια.
  7. Και τα πολυ ζεστα λαδια εχουν εξισου μεγαλες φθορες.Σπανε οι ενωσεις και ερχεται σε επαφη μεταλο με μεταλο.Ειδικα τα τελευταια χρονια με τα τρελα διαστηματα αλλαγης λαδιων, που στο τελος ειναι μαυρο νερο.Τουλαχιστον οταν ειναι κρυο, ολοι λιγο πολυ ειναι προστεκτικοι, δεν στροφαρουν κτλ.Τι κανεις ομως οταν εχει βραζει το λαδι και εισαι με 37c και κλιματισμο. Η λυση για εμενα στο κρυο ξεκινημα ειναι λεπτορεστο λαδι και οσο γινεται λιγοτερες στροφες στην αρχη και χωρις "φορτιο".Δηλαδη περιμενεις 1 λεπτακι σταματημενος στις στροφες κρυου ξεκινηματος.Αυτο το λεπτακι σε σωζει απο πολλες φθορες. Με σωστη συντηριση 600.000++ χωρις καμια επισκευη.Εγω ειμαι στα 380.000 με λιγο καψιμο λαδιου απο τα τσιμουχακια.
  8. Βαζω φωτο απο το δικο μου μοτερ( φωτο απο internet).ΤΟΥΟΤΑ 4A-FE.Σε πρωτη φαση και εντυπωση, βλεπουμε ενα φιλτρο λαδιου τοποθετημενο διπλα στο χταποδι.Το πιο ζεστο μερος του κινητηρα.Για πολλα χρονια πιστευα, οτι ηταν σχεδιαστικο λαθος, η τουλαχιστον εξαναγκασμος η τοποθετηση του εκει.Ομως ο Ιαπωνας σχεδιαστης κινητηρων δεν εκανε λαθος, αλλα ηταν γατονι.Με δεδομενο οτι ο 4A-FE ηταν ενας παγκοσμιος κινητηρας, που πουληθηκε παντου, καθως μπηκε στο πιο καλοπουλημενο αυτοκινητο στον κοσμο ολων των εποχων, την corolla. Επρεπε λοιπον να δουλευει απο -40 μεχρι +50.Το χταποδι, ειναι το σημειο που ζεσταινεται αμεσως, αρα ζεστανει και το φιλτρο που ζεσταινει τα λαδια.Kαλο για τον χειμωνα και ψυχρα κλιματα για να ερχεται το λαδι σε θερμοκρασια καλης αποδοσης πιο γρηγορα..Ομως το καλοκαιρι η στην αφρικη θα εβραζε το λαδι.Ετσι μετα απο καποιους βαθμους, γινεται bypass και παει στο ψυγειο λαδιου.Φαινεται το σωληνακι που παει στο ψυγειο.
  9. Kαι το 2 κανει.Το υγρο ψυξης δεν ξεπερνα του 95-100 βαθμους.Βεβαια ετσι επιβαρυνεται το συστημα ψυξης με επιπλεον φορτια, και εαν ψυχει και τουρπινα ακομη περισσοτερο.Θεωρω τον κλασικο τροπο πολυ καλυτερο.Δηλαδη με ψυγειο στην μετοπη.
  10. Eμενα εχει ψυγειο λαδιου, της παλιας κλασσικης σχολης.Φευγει σωληνακι απο το φιλτρο λαδιου(εχει ανταπτορα)-παει σε ψυγειο μπροστα στην μετοπη οπου ειναι φουλ εκτεθειμενο στον αερα- και επιστρεφει με σωληνακι στο καρτερ.Προφανως εχει θερμοστατικη βαλβιδα ωστε να ανοιγει μετα απο καποια θερμοκρασια(Δεν ξερω στους ποσους βαθμους, δεν το εψαξα) αλλιως τον χειμωνα θα παγωνε το λαδι.
  11. Μια χαρα δρομος ειναι ομως.Κανεις και προσπερασεις. Εγω για να παω σε αυτα τα μερη που αγαπαω, πρεπει να κανω Καλαμπακα-Παναγια μεχρι να βγεις Εγνατια.Ετσι και βρεις φορτηγο, η καποιον να σερνεται, με το χερι να κρεμεται εξω σαν παραλυτος, εχει γινει τρενακι και τον υπιες.
  12. Απο Λευκαδα για Κερκυρα, μονο το Ακτιο πληρωνεις 3ευρω.
  13. Mε το μονο προβλημα, οτι σε αφηνουν μ@λακ@ εκει που δεν το περιμενες π.χ διακοπες και σου χαλανε την ψυχολογια-διαθεση. Για να γλυτωσεις μερικα ευρω. Μερικες πιτσες λιγοτερες στις διακοπες και τελος.
  14. Σε ολα τα πραγματα στη ζωη, ζυγισεις τις επιλογες και τα υπερ και κατα αυτων.Στην προκειμενη περιπτωση, απο την μια δικαστικα εξοδα, ψυχοφθορες δικαστικες διαμαχες, χαμενος χρονος κτλ. Απο την αλλη 100-120 ευρω βαψιμο καπο.Εγω θα επελεγα την κουρτινα 2.Ξεμπερδευω αμεσως.Η κουρτινα 1 εχει αμφιβολα αποτελεσματα-χρονοβορα-και ποιο κοστοβορα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.