Προς το περιεχόμενο

Sofakos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    12
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

3 Neutral

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ Sofakos

  • Κατάταξη
    Member

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Θεσσαλονίκη

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

254 προβολές προφίλ
  1. Sofakos

    ZTE H288A (Nova)

    @Panoutsakos Respect φίλε, 2 post σου πιο αποτελεσματικά από 1 εκατομμύρια τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση του παρόχου. Πρώτο 24ωρο όπου οι συσκευές παραμείναν συνδεδεμένες (εξακριβωμένο με IFTT). @dskoul Δες το post μου, παρότι πήρα τον τεχνικό του εξήγησα την αλλαγή, τον πήγα βήμα βήμα και δεν έβλεπε το band width! (συνημμένο) Οπότε πλέον είμαι πεπισμένος ότι μιλάμε για τυφλούς τουλάχιστον (να μη πω κάτι κατικριτέο...). Ακολούθα τη λύση του Panoutsakos, σε μένα φαίνεται να δουλεύει. p.s. άλλαξα και τον κωδικό admin, να μην μπλέκονται στα πόδια μου, από ότι φαίνεται το παρόν νήμα γνωρίζει πιο πολλά από ότι ο ίδιος ο πάροχος.
  2. Sofakos

    ZTE H288A (Nova)

    Ευχαριστω πολύ guyz! Αυτό με τα 40Mhz, που μπορώ να το βρω στο interface , δεν εννοούμε το κανάλι έτσι;(συνημμένο) Πηρα τηλέφωνο και στην τεχνική υποστήριξη μήπως έχουν πρόσβαση από το δικό τους διαχειριστικό, αλλά ο τεχνικός δεν γνώριζε/έβρισκε κάτι για 20/40/80/160 MHz. παρακαλώ πολύ εάν έχει κάποιος κωδικούς forthnet να τους μοιραστεί με ένα PM, ή να μου δώσει πληροφορίες για το που βρίσκεται η ρύθμιση. Ευχαριστώ!
  3. Sofakos

    ZTE H288A (Nova)

    Επιβεβαιώνω! Για να γίνει πιο αντιληπτό μπορείτε να δείτε το βίντεο του link https://drive.google.com/file/d/1Diu0aTl06GOCyISzRS5cRI-r4V-lO9FK/view?usp=sharing θα δείτε ακριβώς το πρόβλημα. Εκεί που είναι συνδεδεμένες οι συσκευές μία χαρά σε ανύποπτο χρόνο τις πετάει εκτός και εξαφανίζεται! Περιληπτικά το video αφού έχει γίνει μία αποσύνδεση: 1) Από τη στιγμή που με πετάει πάω δίπλα στο ρούτερ και δεν εμφανίζει το δίκτυο 5g (SSID: Thessanoliki_5G) ενώ το λαμπάκι έχει κολλήσει μόνιμα αναμμένο 2) Όσο και να ψάξω και με όποια συσκευή (iphone - android - tv - windows laptop) το ίδιο αποτέλεσμα 3) Το παράδοξο είναι ότι στο 2.4 (SSID Thessaloniki_2.4G) λειτουργεί κανονικά 4) Μόλις μπαίνω ρυθμίσεις του router είναι συνδεδεμένη μόνο η συσκευή του video (iphone 7) οι υπόλοιπες που τις έχω σε 5G εκτός 5) Για να ξανά εμφανιστεί το 5G αλλάζω κανάλι και ως διαμαγείας αρχίζει φλασάρει το λαμπάκι και εμφανίζεται το δίκτυο κανονικά στις συσκευές 6) και μόλις περάσει λίγη ώρα, φτου και από την αρχή (άλλες φορές λεπτά, άλλες ώρες - χθες παραλίγο να μου βγάλει μέρα (!)).. Καταναοώ ότι μπορεί να έχει παρεμβολές, σε ορισμένους χώρους να μην πιάνει καλά, να θέλει συγκεκριμένο κανάλι γιατί πχ μπορεί να υπάρχουν πολλές συσκευές στο συγκεκριμένο φάσμα (εάν και μιλάμε για 5G και Ελλάδα), αλλά το πρόβλημα εδώ είναι ότι κολλάει εντελώς, δεν είναι ότι σε αποσυνδέει και επανασυνδέεσαι. Δηλαδή, κοινή λογική, δεν χρειάζεται να είσαι "γνώστης τεχνικός δικτύων" (τεχνικός παρόχου δηλαδή 🤬) για να καταλάβεις ότι με κάποιον τρόπο ευθύνεται η συσκευή.
  4. Sofakos

    ZTE H288A (Nova)

    Καλησπέρα, έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα 3 εβδομάδες τώρα, από την πρώτη μέρα που αναβαθμίστηκε η γραμμή και έβαλα το ρουτερ στην πρίζα. Παρακάτω το input μου στα αντίστοιχα σχόλια για να είναι και όλα μαζεμένα. Η επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων φαίνεται να διορθώνει προσωρινά το πρόβλημα, ωστόσο σε βάθος χρόνου (περίπου ημέρα) επανεμφανίζεται. Αυτό με τα 5 λεπτά σε μένα συμβαίνει αφού γίνει το hard reset, και μετά κάνω απλό reboot ή (κάποιες φορές αν αλλάξω κανάλι) Θα συμφωνήσω ότι αξίζει. Στη δίκη μου περίπτωση όταν έκανα την αναβάθμιση από 24αρα σε 50αρα (χρήστης μόνο Ίντερνετ και δεν έχω ανάγκη για τηλεφωνία) μου ανέφεραν μεταξύ άλλων ότι η αγορά νέου ρουτερ είναι υποχρεωτική παρότι είχα το ZTE 169n της nova επίσης vdsl - πράγμα που τελικά το απέρριψε το ίδιο το τεχνικό τους τμήμα - και από τη στιγμή που πλήρωσα 20€ για ένα ρουτερ που στην πράξη το μόνο που προσφέρει παραπάνω είναι το 5g αν μη τι άλλο θα πρέπει να λειτουργεί Σε εμένα αρνούνται κατηγορηματικά να στείλουν τεχνικό , μου είπαν να πάω στο πλησιέστερο κατάστημα και να το ελέγξουν εκεί Στο κατάστημα με hard reset έπαιζε κανονικά για ένα 3 ώρο (μισή ώρα ήμουν και εγώ παρών) με εξαίρεση μια μικρή αποσύνδεση δευτερολέπτου - ίσως και να ευθύνονταν η συσκευή μου 1) 2) 3) 4) Ειλικρινά για τα 4 παραπάνω σχόλια είναι τρελό αυτό που διαβάζω, τους έχω πρήξει, μέχρι και videos με το πρόβλημα τους έχω στείλει , ακόμη και live στο 13731 πετύχαμε αποσύνδεση των συσκευών, έπειτα επανασύνδεση μετά από αλλαγή καναλιού και ξανά αποσύνδεση. Ωστόσο πάλι αρνούνται κατηγορηματικά είτε να μου στείλουν νέο ρουτερ, είτε να μου επιστρέψουν τα 20€ ή έστω να έρθει κάποιος τεχνικός μήπως βρει λύση Όχι μόνο δεν ξέρουν , είναι πολύ χειρότερα από ότι φαίνεται. Ξεκινάω από τα πιο απλά, αφού τους έχω ενημερώσει για το πρόβλημα και σε πιο αριθμό να με καλέσουν, τους έχω ενημερώσει επιπλέον μέσω του live chat (μην και μπερδευτούν), έχω ενημέρωσει την καρτέλα επικοινωνιας μου, το αναφέρω κατηγορηματικά και στη φόρμα παραπόνων που τους έστειλα, επιμένουν να με παίρνουν σε 2ο αριθμό (υπέθεσα ότι το κάνουν για να τους καλώ εγώ με χρέωση στο 13831). Επιπλέον επειδή έχω αγανακτήσει και το ψάχνω νομικά τους ζήτησα να μου στείλουν στο e-mail τη φορμα για να μου αποστείλουν ολες τις ηχογραφημενες μας συνομιλίες, παρότι μου είπαν ότι θα το κάνουν, τελικά ούτε αυτό (εκεί βεβαιώθηκα ότι είναι απλά τραγικοί και δεν το κάνουν για να βγάζουν εξτραδακι από τις κλήσεις). Προσωπικά μου είχαν πει ότι αν δεν μείνω ευχαριστημένος θα έχω δυνατότητα υπαναχώρησης και θα επιστρέψω στην προηγούμενη κατάσταση, ενώ είχαν γίνει και αμέτρητα τηλέφωνα για να μην λάβω εξ αρχής νέο ρουτερ καθώς πρακτικά μου ήταν άχρηστο και μεταξύ άλλων μου είχαν αναφέρει ότι μπορώ να το επιστρέψω και να ζητήσω τα 20€, όπως τώρα με ενημερώνουν τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει και θα με χρεώσουν κανονικά τα τέλη σύνδεσης/αναβάθμισης και δεν θα μου επιστραφεί το ποσό για το ρουτερ 1) 2) Όσον αφορά τα σχόλια 1-2 κρατα μικρό καλάθι για το συμπέρασμα που έβγαλες, ειδικά εάν στο είπε σαν αιτία το τεχνικό τμήμα του παρόχου. Εμένα προσπαθούσαν να με πείσουν ότι ευθύνεται το Philips hue bridge (έξυπνος φωτισμός) τι και αν μάταια προσπαθούσα να τους εξηγήσω ότι είναι συνδεδεμένο ενσύρματα, με τις συσκευές επικοινωνεί με zigbee και ότι το WiFi που έχει ακόμη και εάν είναι always on τρέχει στα 2.4g. Εν τελεί για να το αποδείξω, το αποσύνδεσα τελείως, προφανώς χωρίς καμία διαφορά. @marlborakis τελικά πιο firmware σου εγκατέστησε; Και εγώ αυτό έχω Έχει κάποιος το εν λόγω firmware (σε 50αρα) ξέρουμε εάν βοηθάει στο πρόβλημα @dskoul? 1) 2) Για τα 1) & 2) άρα καταλήγουμε ότι είναι κατά βάση θέμα firmware, σίγουρα δεν βοηθαν οι παρεμβολές , αλλά δεν γίνεται σε κάποιους να λειτουργεί και σε άλλους όχι. Σε εμένα όταν αποσυνδέεται δεν εμφανίζει το δίκτυο καν, ακόμη και να είμαι απόσταση 1 εκατοστό από ρουτερ. Πραγματικα δεν είναι τα 20€ είναι όλη αυτή η ταλαιπωρία και κοροϊδία. Στην τελική αφού το προϊόν που πουλάν δεν ανταποκρίνεται σε αυτά που τάξανε (ένας λόγος παραπάνω εάν ευθύνονται με το firmware) ας το πάρουν πίσω και να επιστρέψουν τα 20€ ή ας κάνουν μια έκπτωση στη συνδρομή εάν λογιστικά τους είναι δύσκολο η επιστροφή, εάν υπάρχει διάθεση λύσεις υπάρχουν. Ωστόσο από αυτά που διαβάζω και εδώ... ή σηκώνεις τα χέρια ψηλά ή η νομική οδός είναι μονόδρομος.
  5. το έψαξα από bios δεν μου την εμφανίζει την εικόνα που λέτε ποτέ δεν την εμφάνιζε ακόμη και όταν έχω τα πάντα ενεργοποιημένα από Site: το POST μου . Λογικά είναι όλα κομπλέ δεν έχω καταλάβει κάτι να μην πηγαίνει ομαλά. τις 2+2 δεν τις βγάζω ακόμη μέχρι να πωληθούν γιατί σε όλα μα όλα τα benchmarks βλέπω μόνο όφελος όταν τα τρέχω με 12gb στα 1066 παρά στα 8gb και 1333. Οπότε για ποιον λόγο να τα βγάλω; Επίσης υπάρχει άλλος τρόπος να το checkarω; Μήπως αυτό το synchronous σημαίνει κάτι σχετικό;
  6. Πάλι καλά . Δεν το βλέπω αυτό που μου λές κατά την έναρξη βλέπω για 6-10sec μία εικόνα intel μετά για 3-5sec μια μαύρη εικόνα μετά φορτώνει τα Windows και ανοίγει. Οι πληροφορίες του συστήματος από bios πάντως είναι οι εξής για την ώρα φοράω 12gb ram μέχρι να πωληθούν τα 2χ2gb που ήταν χρονισμένα στα 1066. Όλα κομπλέ;
  7. Καλησπέρα παιδία ξαναφέρνω το θέμα στην επιφάνεια γιατί ψάχνω εκ των υστέρων διευκρινήσεις. Έχω την μητρική intel dp55wb και ήθελα να κάνω μια αναβάθμιση στο pc δεν γνώριζα την διαφορά μεταξύ dual και single channel και κινήθηκα με μοναδικό κριτήριο την συμβατότητα με την μητρική και την τιμή. Προτίμησα Kingston γιατί ήμουν ευχαριστημένος από την εώς τώρα χρήση τους. Το θέμα μου είναι ότι αγόρασα και έβαλα 2 από τις Site: KINGSTON KVR13N9S8/4 4GB DDR3 1333MHZ PC3-10600 σύνολο 8gb σύμφωνα με τα παραπάνω δεν είναι τόσο μεγάλο λάθος αλλά αν έχω την δυνατότητα να τις επιστρέψω και να βάλω dual σετ θα το προτίνατε ή τσάμπα κόπος? σε κάτι τέτοιο ας πούμε Site: KINGSTON KVR13N9S8HK2/8 8GB (2X4GB) DDR3 1333MHZ VALUE RAM DUAL CHANNEL KIT Είναι κρίμα τόσα λεφτά έριξα για την αναβάθμιση αν θα έχει διαφορά και το προτείνετε να το κοιτάξω. Επί της ουσίας τώρα έχω καλύτερο cas latency αν τις γυρίσω σε dual τι θα κερδίζω;
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.