Προς το περιεχόμενο

Fubar.gr

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.449
  • ΜΕΛΟΣ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

1.952 Excellent

10 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με Fubar.gr

  • Κατάταξη
    Senior Member

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    http://fubar.gr

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

11.375 προβολές προφίλ
  1. One of Autopilot's features was active in fatal Tesla crash CR Engineers Show a Tesla Will Drive With No One in the Driver's Seat
  2. Καλημέρα, σε πέτρινα σκαλοπάτια έχουν σπάσει οι αρμοί και φυτρώνουν χόρτα απο μέσα. Θέλω να τους φτιάξω πάλι αλλά δέν έχω ιδέα ούτε τι υλικό να χρησιμοποιήσω ούτε πώς να τους γεμίσω (κάποιο πιστόλι ?) Οι αρμοί δέν έχουν παντού το ίδιο πάχος, σε σημεία είναι πολύ λεπτοί και αλλού μπορεί να είναι 2 εκατοστά πλάτος.
  3. Τα πλεονεκτήματα των πνευματικών είναι οτι μπορούν να κάνουν μόνο μέσα-εξω για σκάψιμο, ενώ στα απλά κρουστικά το μέσα-έξω συνδυάζεται πάντα με περιστροφή. Επίσης, τα πνευματικά δέν μεταφέρουν τον κραδασμό τόσο έντονα στο χέρι, οπότε είναι πιό ξεκούραστα στην πολύωρη χρήση. Επομένως αν δέν ενδιαφέρει το σκάψιμο ή η συνεχής χρήση, το απλό κρουστικό ίσως είναι πιό καλή επιλογή.
  4. Σε αντίστοιχη περίπτωση εγώ έβαλα screenshot απο τη σελίδα του Aliexpress οπου φαινόταν η τιμή του αντικειμένου και όχι το statement της κάρτας και μου το πέρασαν κανονικά.
  5. Fubar.gr

    Το thread της Tesla

    Εξαρτάται τί εννοείς να ανοίξει ρουθούνι. Κάποιοι πελάτες τους ενδιαφέρει αν το Yaris τους φτιάχτηκε στην Τουρκία ή Ιαπωνία και μπορεί να βασίσουν σε αυτό την επιλογή τους. Κάποιους άλλους δέν τους νοιάζει. Αλλά όταν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο premium και όχι της σειράς, είναι λογικό ο καταναλωτής να το ψάξει παραπάνω. Στην προκειμένη περίπτωση, τα κινέζικα Model 3 έχουν τη φτηνή μπαταρία LFP, οπότε είναι χειρότερα απο τα made in USA. Και αυτό δέν είναι κάτι που θα γίνει μόνο για την Ελλάδα, σε όλη την Ευρώπη απο δώ και πέρα θα διατίθονται τα κινέζικα Model 3.
  6. Το λάδι πάντα αργεί να ζεσταθεί πολύ περισσότερο απο το ψυκτικό. Ακόμα και το καλοκαίρι παίζει να μήν προλαβαίνει να φτάσει σε θερμοκρασία στη διαδρομή που κάνεις.
  7. Fubar.gr

    AVR Mode σε UPS

    Τα νούμερα αυτά (207 και 253) είναι η ονομαστική τάση του δικτύου 230 +- 10% Οτιδήποτε μέσα σε αυτό το όριο θεωρείται φυσιολογικό βάσει πανευρωπαικών κανονισμών. Τα φτηνά UPS έχουν ένα μετασχηματιστή με πολλές λήψεις, οπότε μπορούν να αυξήσουν (η μειώσουν) την τάση κατα κάποια συγκεκριμένα ποσοστά σύν ή πλήν 5% 10% 20% κτλ. Είναι αδύνατον να στη ρυθμίσει σε ένα συγκεκριμένο νούμερο και να την κρατήσει σταθερή. Μπορείς να πάς σε πιό ακριβές λύσεις, πχ AVR με servomotor ή online UPS που θα κρατά την έξοδο στα 230 ακριβώς, αλλά έχει κάποιο νόημα? Ισχύει αυτό, αν μετ
  8. Και στο δικό μου 12 pro μπορώ να πώ οτι κάποιες φορές έχει δυσκολία το touch, ειδικά στις πάνω γωνίες, εκεί που βγάζει το βελάκι για back.
  9. Τριφασικός διακόπτης φορτίου είναι, κατα πάσα πιθανότητα ο γενικός διακόπτης του πίνακα. Εδώ ενας αντίστοιχος πιό σύγχρονος διακόπτης που όμως κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά: https://www.skroutz.gr/s/22883541/Legrand-DX3-406469.html Cosφ 0,85 σημαίνει οτι μπορεί να διακόψει και ελαφρώς επαγωγικά φορτία, όπως μικρά μοτέρ. Πλέον αναγράφεται το Utilization Category, ο συγκεκριμένος είναι κάτι ανάμεσα σε AC-21 (cosφ=0,95) και AC 22 (cosφ=0,65) Προφανώς η εσωτερική εγκατάσταση του σπιτιού είναι τριφασική, αλλά κάποια στιγμή το γύρισαν σε μονοφασικό για μικρότερο πάγιο. Πολύ συχνό
  10. Θα πρότεινα κάποιο της WPL όπως τα παρακάτω: https://www.e-gadgets.gr/tilekateythynomeno-us-army-truck-wpl-b16r-6x6-klimakas-1-16.html https://www.e-gadgets.gr/tilekateythynomeno-rc-gaz-66-russian-military-truck-wpl-b24r-4x4-klimakas-1-16.html Το κατάστημα τυχαίο, υπάρχουν και σε aliexpress κτλ. Αρκετά ικανά όπως είναι απο το κουτί και αν θέλει να ασχοληθεί στο μέλλον υπάρχουν τα πάντα απο βελτιωτικά εξαρτήματα Προσωπικά έχω το C14 και για την ώρα το μόνο που του έχω βάλει είναι το transfer case με μεγαλύτερο μοτέρ.
  11. Αυτό που δειχνεις στο βίντεο είναι το ακριβώς αντίθετο του απροβλημάτιστου. Αμολάς ολόκληρη καλούμπα (την οποία πρέπει να κουβαλάς συνέχεια μαζί σου) και περιμένεις πχ 2 ώρες για να φορτίσει 30 χιλιόμετρα (δηλαδή ίσα ίσα να σε βγάλει μέχρι το επόμενο χωριό) Και μετά άντε να την ξαναμαζεύεις. Το οποίο γίνεται ακόμα 10 φορές πιό προβληματικό αν βρέχει ή χιονίζει. Εκτός του οτι θα γίνεις μούσκεμα μέχρι να τυλίγεις-ξετυλίγεις τα καλώδια, θα πρέπει και με κάποιο τρόπο να τα προστατέψεις απο τα νερά για να μήν βραχυκυκλώσουν και πέσει το ρελέ.
  12. Fubar.gr

    Καλωδια διχρωμα

    Σκοπός του restoration δέν είναι απλά να φέρουμε το όχημα σε λειτουργική κατάσταση, αλλά και να παραμείνει όσο το δυνατόν ιστορικά ακριβές. Έτσι πατέντες και μετατροπές πρέπει να αποφεύγονται. Εξαίρεση είναι αν η μετατροπή που θέλουμε να κάνουμε ήταν κάτι που συνηθιζόταν να γίνεται την εποχή που το όχημα ήταν ακόμα καινούριο, πχ κάποια παλιά εγγλέζικα αυτοκίνητα είχαν θετική γείωση, οπότε τα μετέτρεπαν με το που το αγόραζαν σε αρνητική γιατι ήταν πιό εύκολο να μπεί ραδιόφωνο. Με γρήγορη αναζήτηση βρήκα αυτό: https://4rcustomswire.com/ Φτιάχνουν οποιοδήποτε χρωματικό συ
  13. Αυτά παίρνουν μπαταρίες λιθίου, μή επαναφοτιζόμενες, ειδικής χημείας για να κρατάνε χρόνια Κατα 99% είναι custom κατασκευή και δέν υπάρχει στο εμπόριο. Και αν κάνεις πατέντα και ταιριάξεις κάποια άλλη μπαταρία, το πιό πιθανό είναι οτι θα βγεί off σε ελάχιστο χρόνο. Φοβάμαι οτι το 50αρι δέν το γλιτώνεις
  14. Έγραψα προηγουμένως βαλβίδα ρελαντί όχι τυχαία, αλλά επεδή είχα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (8βάλβιδο με ψεκασμό μονου σημείου, λίγο πιό παλιό, του '92) Έχει ευασθησία στη βαλβίδα ρελαντί, εγώ το κράτησα για 250 χιλιάδες χιλιόμετρα και χρειάστηκε να την αλλάξω δύο φορές. Όπως λέει ο φίλος @ikonio καλό είναι πρώτα να ελεγχθούν και όλα τα σωληνάκια υποπίεσης κτλ. Επίσης το κανονικό ρελαντί στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, τουλάχιστον βάσει του στροφόμετρού του, είναι ένα κλίκ κάτω απο τις 1000 στροφές, δηλαδή στις 900-950. Σίγουρα όχι πάντως στις 700-750.
  15. Τα 12 pro πότε έρχονται Ελλάδα?
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.