Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Dmoystakas

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    30
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Dmoystakas

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.236 προβολές προφίλ

Dmoystakas's Achievements

  1. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η σκουριά. Το πρόβλημα είναι ότι τα χιλιόμετρα κατεβαίνουν σε εξευτελιστικά επίπεδα και έρχονται με πλαστά ΚΤΕΟ και πολλές φορές τρακαρισμένα, όπου επισκευάζονται εδώ και πωλούνται ως "ευκαιρία" Επίσης πρόβλημα είναι ότι η πινακίδες τους είναι ολοκαίνουριες, άρα δεν μπορείς να έχεις ούτε ιστορικό ιδιοκτητών, ούτε ατυχημάτων. Για να μην κρυβόμαστε, όλοι έχουμε τον φίλο ασφαλιστή που μας τα λέει. Σε ένα αυτοκίνητο εισαγωγής, η αγορά είναι τελείως τυφλή. Επίσης, θα ήθελα να σχολιάσω παραπάνω που γράφεις άμα δεν είναι ελληνικό μας ξινίζει. Ναι προσωπικά μου ξινίζει. Αφενός γιατί με όλα τα παραπάνω προβλήματα που περιέγραψα, ο πωλητής ζητάει το μέγιστο της αξίας, και αφετέρου, είναι και θέμα ασφάλειας εάν το κοντέρ γράφει 100.000-150.000-200.000 χιλιόμετρα κάτω απ το πραγματικό.
  2. Αυτό που λες είναι το γενικό και θα συμφωνήσω. Πολλοί ψάχνουν με κριτήριο αποκλειστικά την τιμή, δυστυχώς πολλές φορές από ανάγκη. Αν μιλήσουμε ειδικά όμως και όχι γενικά, τα λεφτά δεν μου είναι πρόβλημα. Είμαι της νοοτροπίας ότι το καλό θα το πληρώσεις, δεν ψάχνω την ευκαιρία σε τιμή, ψάχνω την ευκαιρία σε επίπεδο κατάστασης. Όπως είπα παραπάνω οι τιμές που βάζουν είναι οι μέγιστες τιμές που μπορεί να φτάσει το συγκεκριμένο μοντέλο, ούτε ευκαιρίες είναι ούτε τίποτα. Είναι δυνατόν ένα εισαγωγής να πωλείται ίδια τιμή με ένα Ελληνικό; Μπες αυτή τη στιγμή στο car και δες τα 3 μοντέλα που αναφέρω παραπάνω και βάλε στα φίλτρα ιδιώτης...Θα δεις εάν είμαι υπερβολικός. Φιλικά πάντα. Όχι δυστυχώς, αν εννοούσαν αυτό δεν θα το ανέφερα καν στο ποστ. Σίγουρα δεν είναι όλα από πρώτο χέρι τέλεια, αλλά τουλάχιστον ένα αυτοκίνητο που έχει όλα του τα ΚΤΕΟ και βιβλίο σέρβις δεν υπάρχει περίπτωση να έχει κατεβασμένα 100 και 200 χιλιάδες χλμ, όπως στις περιπτώσεις εισαγωγής με πλαστά ΚΤΕΟ. Δεν είναι το ίδιο.
  3. Δυστυχώς ναι! Για να έρχονται, σημαίνει ότι πουλάνε. Αν δεν πουλούσαν, δεν θα τα φέρνανε. Λύκοι θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν πρόβατα, όπως λέει και ο Νότης. Το θέμα είναι ότι η εξαίρεση κατάντησε να γίνεται ο κανόνας. Δυστυχώς είναι μονοπάτι που ούτε κι εγώ έχω εξερευνήσει, για να το κάνουν τόσοι πολλοί όμως, πόσο δύσκολο μπορεί να είναι;
  4. Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους, Είμαι σε διαδικασία αναζήτησης για μικρό 1000αρι (Aygo, 107, c1) για τις ανάγκες μου στην πόλη. Παρακολουθώ αγγελίες παντού, 3 φορές τη μέρα εδώ και 1,5 μήνα, μου έχει γίνει εμμονή. Αυτό που πρόσεξα με σόκαρε..Παντού αυτοκίνητα εισαγωγής σε τιμές Ελληνικών..Έμποροι και ιδιώτες..Απ' ό,τι κατάλαβα, μόνο εγώ δε φέρνω αμάξια από το εξωτερικό στην Ελλάδα, όλοι οι άλλοι φέρνετε!! Πέρα από την πλάκα, τι γίνεται; Δοκίμασα να επικοινωνήσω με γνωστή εταιρεία που έκανε το μεγάλο της όνομα αγοράζοντας μεταχειρισμένα από ιδιώτες, ας την πούμε Spot a Car για να μη λέμε ονόματα και εκεί όλα από Γαλλία, Ιταλία, Βέλγιο, Γερμανία... Προς τιμήν τους δεν το κρύβουν, όχι ότι κρύβεται κιόλας, αλλά εγώ σε ένα αυτοκίνητο που μου έφεραν με 60.000 χλμ εντόπισα σκουριές. Θυμάμαι χαρακτηριστικά φορές που επικοινώνησα στο τηλέφωνο με ιδιώτες, στην ερώτηση μου εάν το αυτοκίνητο είναι ελληνικό, έπαιρνα απάντηση "Εισαγωγής φυσικά!" λες και είναι το νέο στάνταρ πλέον. Εσείς θα πληρώνατε το 100% της αξίας ενός αυτοκινήτου (στην Ελληνική αγορά) που έχει άγνωστο ιστορικό, πιθανώς να έχει έρθει με πλαστά ΚΤΕΟ και έχει οργώσει όλο το Βέλγιο ενώ το κοντέρ γράφει 70.000χλμ πάνω ή μόνο εγώ είμαι ο μυστήριος της υπόθεσης; Από την άλλη, εάν τύχει και μπει αγγελία Ελληνικό αυτοκίνητο (άσχετα από την κατάσταση του), εάν η τιμή είναι λογική φεύγει την άλλη μέρα! Έχοντας περιορισμένο χρόνο λόγω δουλειάς, δεν προλαβαίνω ούτε να τα δω. Δηλώνω πλέον πολύ απογοητευμένος από την κατάσταση που επικρατεί στην αγορά. Για τους μαντράδες το ξέραμε εδώ και χρόνια. Προσωπικά, τους αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι, τώρα που μπήκαν και ιδιώτες στο παιχνίδι, η αναζήτησή αγοράς αυτοκινήτου είναι μία διαδικασία ψυχοφθόρα. Είμαι πλέον πεπεισμένος ότι η Ελλάδα κατάντησε το νεκροταφείο αυτοκινήτων της Ευρώπης.
  5. Dmoystakas

    Taifun GT3 Γνήσιος

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 01/01/2022 05:07 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Στο κουτί του με όλα τα ανταλλακτικά o-rings. Τιμή 120€ Πωλείται λόγω διακοπής. Αττική μόνο χέρι με χέρι.

    120 €

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.