Προς το περιεχόμενο

D-Pressed

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    18
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

4 Neutral

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ D-Pressed

  • Κατάταξη
    Member

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ
  • Τοποθεσία
    Athens

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

965 προβολές προφίλ
  • atndam

  • Traleon

  1. Από Αγγλία δεν υπάρχουν δασμο'ι ακόμα. Όταν ολοκληρωθεί το BREXIT θα ανακοινωθεί / δημοσιοποιηθεί και ακόμα και τότε όμως μπορεί να υπάρχει ειδικό καθεστώς εισαγωγών από Αγγλία, μπορεί και όχι Όσο για το πότε θα παραλάβεις, αυτό εξαρτάται από τον τρόπο αποστολής αλλα και απο την θεά Τύχη
  2. D-Pressed

    Εγγύηση 2 χρόνια Iphone

    Εγγυήσεις και επιστροφές Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, εάν ένα εμπόρευμα που αγοράσατε αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο έμπορος οφείλει να το επισκευάσει, να το αντικαταστήσει, να μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας. Αν αγοράσατε εμπόρευμα ή υπηρεσία στο διαδίκτυο ή εκτός καταστήματος (τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία, ή από πωλητή κατ΄οίκον) έχετε επίσης το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία. Περιπτώσεις για τις οποίες ισχύει η εγγύηση και η υπαναχώρηση από αγορά: Δωρεάν, 2ετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) για όλα τα εμπορεύματα Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, έχετε πάντα το δικαίωμα ελάχιστης 2ετούς εγγύησης χωρίς καμία επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το εμπόρευμα στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία. Αυτή η 2ετής εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Οι εθνικοί κανόνες της χώρα σας μπορεί να προβλέπουν πρόσθετη προστασία: ωστόσο, κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς το συμφέρον του καταναλωτή. Εάν εμπόρευμα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας. Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος. Ενδεχομένως δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων αν το πρόβλημα είναι ασήμαντο, π.χ. μια γρατζουνιά σε θήκη CD. Πώς να ζητήσετε επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του εμπορεύματος, ή επιστροφή των χρημάτων σας Η 2ετής περίοδος της νόμιμης εγγύησης ξεκινά με την παραλαβή των εμπορευμάτων. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, πρέπει να ενημερώσετε τον πωλητή για το πρόβλημα εντός 2 μηνών αφότου το ανακαλύψετε, διαφορετικά, μπορεί να χάσετε το δικαίωμα εγγύησης. Τους πρώτους 6 μήνες από την παραλαβή των εμπορευμάτων, θα πρέπει να αποδείξετε στον πωλητή ότι αυτά είναι ελαττωματικά ή ότι δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά. Μετά από 6 μήνες, στις περισσότερες χώρες της ΕΕ πρέπει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων, για παράδειγμα, δείχνοντας ότι το ελάττωμα οφείλεται στην κακή ποιότητα του υλικού που χρησιμοποιήθηκε. Ο έμπορος υποχρεούται πάντα να βρει μια λύση. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε επίσης να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή. Το Ευρωπαϊκό Κέντρο ΚαταναλωτώνEnglish στη χώρα σας μπορεί να σας βοηθήσει αν έχετε πρόβλημα με εμπορεύματα που αγοράσατε σε άλλη χώρα της ΕΕ. Τα μεταχειρισμένα εμπορεύματα που αγοράζετε από έμπορο καλύπτονται επίσης από την ελάχιστη 2ετή εγγύηση. Ωστόσο, καμία εγγύηση δεν καλύπτει τα εμπορεύματα που αγοράζετε από ιδιώτες ή σε δημοπρασίες. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ, ο αγοραστής και ο πωλητής μπορούν να συμφωνήσουν σε εγγύηση μικρότερη των 2 ετών, αλλά όχι μικρότερη του 1 έτους. Αυτό θα πρέπει να καταστεί σαφές κατά τη στιγμή της αγοράς. Από το επίσημο site EU: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm
  3. Θεωρητικά αυτές έχουν εκμηδενιστεί από τις 30 Απριλίου 2016, βλέπε: http://europa.eu/youreurope/citizens/travel/money-charges/mobile-roaming-costs/index_el.htm#popup Τα τέλη περιαγωγής της κινητής τηλεφωνίας είναι η επιπλέον χρέωση (καπέλο) που βάζουν οι πάροχες εταιρείες στις συμφωνηθείσες τιμές του συμβολαίου ή της προπληρωμένης εφόσον η επικοινωνία αυτή χρησιμοποιεί δύκτιο παρόχου που βρίσκεται στο εξωτερικό. Αλλά παρόλα αυτά καμία πάροχος στην Ελλάδα δεν το έχει εφαρμόσει μέχρι και σήμερα. Να δούμε τον Ιούνιο αν τελικά εφαρμοστεί. Όσο για το αν μπορεί κάποιος να πάρει μια κάρτα από το εξωτερικό για να έχει φθηνότερες χρεώσεις, αυτό στην πράξη θα είανι σχεδόν ακατόρθωτο μιας και χρειάζεται πιστοποίηση κατοικίας (στις περισσότερες εταιρείες) τοπικό ΑΦΜ κτλ, η ανανέωση / πληρωμή θα είναι ένα θεματάκι επίσης. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι οι πάροχοι θα ελένχουν το Localization δλδ πόσο ποσοστό χρήσης γίνεται στην χώρα τους και πόσο στο εξωτερικό. Συνήθως αν κάποιος έχει πάνω από 1 μήνα χρησης στο εξωτερικό, τότε η χρέωση αλλάζει (σύμφωνα με ανακοινώσεις κάποιων Ευρωπαικών εταιρειών).
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.