Προς το περιεχόμενο

Traleon

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    50
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Γλυφάδα

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.112 προβολές προφίλ

Traleon's Achievements

  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 14/08/2025 09:09 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Netgear GS108E 100PES 8-Port Gigabit Plus Managed Switch στο κουτι του. Στέλνω πανελλαδικά με BOX Now, ΕΛΤΑ ή χέρι με χέρι στα Νοτια προάστια.

    44,90 €

  2. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 14/08/2025 09:09 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    NETGEAR GS105E 100PES Switch 5 Θύρες Gigabit (1Gbps) Ethernet στο κουτι του. Στέλνω πανελλαδικά με BOX Now, ΕΛΤΑ ή χέρι με χέρι στα Νοτια προάστια.

    19,90 €

  3. Traleon

    Apple iPhone 7 Ασημί 128 GB

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 30/07/2025 08:58 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Apple iPhone 7 Ασημί 128 GB στο κουτι του Μπαταρια 68% Στέλνω πανελλαδικά με BOX Now, ΕΛΤΑ ή χέρι με χέρι στα Νοτια προάστια. Quick Specs Οθόνη: 5.5" Είδος οθόνης: IPS Κύρια Κάμερα: 12 MP Χρώμα προϊόντος: Ασημί Ανάλυση εμπρόσθιας κάμερας : 7 MP Μπαταρία: 2900 mAh Αποθ. Χώρος: 256 GB Εσωτερική μνήμη RAM: 3 GB Βάρος: 188 g

    69 €

  4. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 28/06/2025 09:27 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    NetGear N600 WiFi Dual Band USB Adapter στο κουτι του. Στέλνω πανελλαδικά με BOX Now, ΕΛΤΑ ή χέρι με χέρι στα Νοτια προάστια.

    29 €

  5. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 16/06/2025 12:22 πμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    8 θύρες ethernet ταχύτητα 1Gbps full duplex δηλαδη 1+1=2Gbps η καθε θυρα. 16Gbps max speed συνολικα Μεταχειρισμενο στο κουτί του κομπλε. Στέλνω πανελλαδικά με BOX Now, ΕΛΤΑ ή χέρι με χέρι στα Νοτια προάστια.

    34 €

  6. Οταν πληρωνεις στο Public η απόδειξη συναλαγής γράφει Public και όχι Mastercard. Οταν πληρωνεις τον πωλητη του ebay η αποδειξη συν/γης γράφει ebay. Αν έχεις κάνει τέτοιου είδους συν'γες δεν εχεις παρα να το τσεκάρεις.
  7. Οντως Εγγυήσεις για αγορές απο ιδιώτη δεν υπάρχουν στην ΕΕ. Ομως οταν κάποιος αγοραζει απο ebay και Etsy παρότι δεν αγοράζει το εμπόρευμα απευθείας από αυτούς αλλά από κάποιον πωλητή που χρησιμοποιει την πλατφόρμα τους για τον σκοπό αυτό (επαγγελματίας, μαγαζί ή και ιδιώτης) την εγγύηση την παράσχει το ebay και το Etsy γιατί η πληρωμή γίνεται σε αυτους και όχι στον πωλητή. Το ebay και το Etsy αφού εισπράξουν τα λεφτά από τον αγοραστή, κατακρατάνε τα fees που χρεωνουν τον πωλητη μαζι με τους φόρους της πώλησης (όταν υπάρχουν) και το ΦΠΑ επι του συνόλου και στελνουν στον πωλητη τα υπόλοιπα. Αφού λοιπον η συναλλαγή του αγοραστή είναι με το ebay / Etsy, αυτοί καθίστανται και υπεύθυνοι για την εγγύηση, απώλεια ή και την υπαναχώρηση (όπως και στην περίπτωση αγοράς από Skroutz). Το ότι αυτοί μεταβιβαζουν αυτες τις απαιτησεις στους εκαστοτε πωλητές αφορά αυτους και την σχεση τους με τον πωλητη (με βάσει την συμφωνία που έχουν κάνει μεταξυ τους) και όχι τον αγοραστή. Παλαιοτερα (2 χρόνια για το ebay και 5 χρόνια για το Etsy), όταν οι πληρωμές σε ebay και Etsy γινονταν με Paypal (και τα fees πληρώνονταν στο τέλος του μηνός από τον κάθε πωλητή στο ebay / Etsy) τοτε υπέυθυνος για τις εγγυήσεις ήταν ο εκάστοτε πωλητής (εκτός και ήταν ιδιωτης) επειδή η πληρωμή του αγοραστή γινόταν στο Paypal του πωλητή. Στο Amazon ειναι λιγο διαφορετικά τα πράγματα γιατί αλλα ειδη πωλούνται απευθειας απο το Amazon και άλλα απο το Amazon Market Place (δλδ όταν ο πωλητης είναι κάποιος ιδιωτης ή και επαγγελματίας και όχι το Amazon αυτό καθαυτό). Δυσκολα μπορεί κάποιος να ξεχωρήσει ποια ειναι Amazon και ποια MarketPlace αλλα ένας ευκολος τρόπος ειναι να δεις αν έχει Free Prime Shipping (οχι απλά Free Shipping) που τότε κατα πάσα πιθανότητα είναι Amazon και στις υπόλοιπες περιπτώσεις (οταν είναι Prime τότε είναι και MarketPlace). Αλλά 'οχι πάντα.
  8. Πουλανε μπαταριες εδω: https://www.saver.gr/katigoria.aspx?cat=1044
  9. Τα στελνουν ολα στην TARGA Gmbh στην Γερμανια. Αν η συσκευη δεν υπαρχει εδω τοτε η TARGA σου στελνει απο Γερμανια αντικατασταση. Αν δεν υπαρχει ουτε στην Γερμανια τοτε περιμενεις και σου την στελνουν αφου επισκευαστει. Αν δεν μπορουν να την επισκευασουν τοτε σου ζητουν ΙΒΑΝ και σου επιστρεφουν τα €. To LIDL δεν πεταει στα σκουπιδια ουτε τα χαρτονια απο τις κουτες τα οποια συμπιεζει και στελνει ανακυκλωση. Πολλω δε μαλλον ηλεκτρικες συσκευες και ειδικα με μπαταριες.
  10. Ναι αλλα αν δεν είχε η κάρτα χρήματα η αν είχε λιγότερα πως θα πληρωνε την 1η χρεωση?
  11. Ολες οι αγορές απο market place καλύπτονται από 2ετή εγγύηση εφόσον ο πωλητής είναι έμπορος. Επίσης και από όποιους ιδιώτες πωλητές δεν έχουν γράψει ξεκάθαρα ότι αποποιούνται αυτής της ευθύνης. Η διαδικασία δεν είναι η πιο ευκολη αλλά υπάρχει και μπορεί ο αγοραστής να την διεκδικήσει εφόσον έχει παρέλθει το 14-30 ημερο του ΣΚΡΟΥΤΖ, 60 ημερο καλυψης των ebay & Amazon, των 100 ημερών του Etsy, των 100-180 ημερών ανάλογα με τον εκδότη της Τραπεζικής κάρτας και των 180 ημερών που καλύπτει το Paypal. Εφόσον λοιπον αυτές οι προθεσμίες παρήλθαν μπορει ο αγοραστής να διεκδικήσει την εγγύηση από τον πωλητή που σημειωτεον είναι οι Skoutz, ebay, Amazon & Etsy αντίστοιχα αφού αυτούς πλήρωσες. Αυτοί βέβαια με τη σειρά τους διεκδικούν τα έξοδα από το εκάστοτε πωλητη που πουλάει τα εμπορευματα του μεσω των πλατφορμων αυτων αλλα αυτό είναι κάτι που δεν αφορά τον καταναλωτή. Ο ΣΚΡΟΥΤΖ τιμά τα παντελόνια του και μπορώ να διαβεβαιώσω οτι όχι μόνο με κάλυψε αλλά και μου στείλαν υπενθύμηση όταν καθυστερησα να στείλω ενα εμαιλ που μου ζήτησαν. Link εδω: https://www.skroutz.gr/ecommerce/return_policy Στο Amazon χρειάζεται λίγη προσπάθεια ανάλογα από ποιο Amazon αγόρασες (de, uk, κτλ) αλλα αμα βρεις τα σκουρα μπαινεις στο support και το κάνει ο support agent για σενα. Στο ebay πρεπει αναγκαστικά να εμπλακει support agent κατόπιν email or chat. Στο Etsy ειναι ανάλογα με την εκδοση του λογισμικου τους. Αλλες φορες μπορεις να βρεις το link και αλλες φορες πρεπει να ζητήσεις βοήθεια από το support το οποίο ειναι σημαντικά υποδεεστερο όλων των υπολοιπων σε δυνατοτητες & αποτελεσματικότητα.
  12. Εδω να σημειωσω ότι όσο και αν φαίνεται παράξενο, την Εγγύηση στον καταναλωτή την παρέχει ο Πωλητης και όχι ο Αντιπρόσωπος / Εισαγωγέας / Κατασκευαστής. Η προωθηση απο τον Εμπορο στον Κατασκευαστή του εμπορευματος έχει να κάνει (συνήθως) με τον έλεγχο της συσκευής, πιθανή επισκευή κτλ. καθώς ο έμπορος συνήθως δεν έχει αυτήν τη δυνατότητα / ικανότητα. Μετά τον έλεγχο και εφόσον οι όροι της εγγύησης εχουν τηρηθει, ο καταναλωτης πρεπει αν πάρει από τον Εμπορο την συσκευη επιδιορθωμένη, ή μια ισάξια συσκευή ή επιστροφή χρημάτων ή μια υποδεέστερη συσκευή και επιστροφή της διαφοράς (κάτι που μου έχει κάνει το ΠΛΑΙΣΙΟ). Εδω να πω ότι συνηθως υπάρχουν συμβόλαια / συμφωνίες μεταξύ εμπόρων και εισαγωγέων, εισαγωγέων και κατασκευαστων κτλ στα οποία αναφέρονται και πόσες συκευές θα παρέχονται χωρίς χρέωση ανα πλήθος πουλημένων. Δλδ πχ για κάθε 100 TV ο κατασκευαστής έχει προβλέψει και πχ 10-15 TV (ανάλογα με το πόσο αξιόπιστες είναι) χωρίς χρέωση για πιθανές αντικαταστάσεις λόγω βλαβών. Λεω αντικαταστάσεις και όχι επισκευες μιας και πλεον οι επισκευες ειναι όλο και πιο δύσκολο να γίνουν τοπικά στην Ελλαδα. Αυτο που συμβαινει στην πραγματικότητα είναι ότι αν υπάρχει διαθέσιμη η συσκευη θα την αντικαταστήσουν και την χαλασμένη θα την προωθήσουν σε κάποιο εργοστάσιο του κατασκευαστή στην Ευρώπη για επισκευή για να πουληθεί μετα ως refurbished ή για ανταλακτικα. Επίσης κάποιοι όπως η HP που αντιπροσωπευε επάξια η Quest έστελναν printer & scanner στο Βελγιο και από εκει αφου ελένχαν ότι η βλάβη δεν οφείλοταν σε κακη χρήση / νερο κτλ σου εστελναν ένα ίδιο επισκευασμένο. Ετσι κάποιες φορές μπορει να είχαν περισσότερα χιλιόμετρα χρησης και τα rubber rollers κτλ να ήταν πιο ταλαιπωρημένα κτλ από αυτά που είχε η δικιά σου συσκευή αλλα απο την αλλη δεν περίμενες 2+ μηνες να επισκευαστεί (εαν αυτο ήταν δυνατο βεβαια γιατι πάντα ήταν πιθανό να σου πουν μετά από 2 μήνες ότι δεν επισκευαζεται). Εδώ είναι ένα πολύ κατατοπιστικό link από το site της Ευρωπαικης Ενωσης europa.eu :https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm στο οποίο αναφέρει επί λέξει: Q: Το καινούργιο μου έξυπνο τηλέφωνο δεν λειτουργεί. Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω, τον πωλητή ή τον κατασκευαστή; A: Η 2ετής νομική εγγύηση εφαρμόζεται στο συμβόλαιο με τον πωλητή. Καλύπτει προϊόντα που αγοράζονται οπουδήποτε εντός της ΕΕ. Μπορεί να σας δοθεί πρόσθετη εμπορική εγγύηση, η οποία θα εξηγείται λεπτομερώς στη σχετική δήλωση. Η εμπορική εγγύηση μπορεί να είναι ευνοϊκότερη από τη νομική εγγύηση, αλλά δεν την αντικαθιστά.
  13. Traleon

    NETGEAR Life Time Warranty

    Θελω να μοιραστώ την εμπειρία μου απο ένα NETGEAR GS-108 Gigabit Switch αγορασμένο από ΠΛΑΙΣΙΟ τον Απρίλιο του 2004 ! Το Switch αυτο ήταν σε λειτουργία 24h την ημέρα, 365 μέρες τον χρόνο. Δεν έκλεινε ποτέ! Δλδ δουλεβε ασταμάτητα 20 χρόνια ακριβώς ! Ολο αυτό το διαστημα κολησε 5-6 φορές και χρειάστηκε να του βγάλω το power και να το ξαναβάλω μιας και αυτό ειναι το μονο πράγμα που μπορεις να κάνεις αφου δεν υπαρχουν διακοπτες. Ηταν τόσο απροβλημάτιστη και αδιατάρακτη η λειτουργία του που ξέχναγα την υπαρξη του. Σε σημείο που την πρώτη φορά που κολησε (μετά από χρόνια) έψαξα όλες τις υπόλοιπες συνδεσεις / καλωδια πριν διαπιστώσω ότι ειχαν σβησει τα LED του. Το απόλυτο Fire & Forget Φτάσαμε λοιπον 20 χρόνια μετά στο 2024 και οι πυκνωτές του παρέδωσαν με αποτέλεσμα να πεθάνει και το switch. Ειπα να μην ασχοληθώ να τους αλλάξω (αν και κοστίζαν λιγότερο από €3 στον Σακιώτη) μιας και ειχε Life Time Warranty και δεν ήθελα να μπλέχω με πιθανό troubleshooting κατόπιν. Επίσης ήθελα να τσεκάρω αν όντως είναι Life Time η εγγύηση. Ετσι πήρα τηλ το ΠΛΑΙΣΙΟ και μου είπαν να το πάω σε ενα Service τους. Το πήγα μαζί με αντ/φο της απόδειξης στο Service στο Πλαισιο Γλυφαδας και ο νεαρός το παρέλαβε απορημενος μιας και πιστευε μεχρι τοτε ότι δεν υπάρχει συσκευή με Life Time Warranty. Ομως η απόδειξη το έγραφε ξεκάθαρα. 4 μέρες μετά μου στείλανε μνμ να περάσω να το πάρω. Πηγα και μου δωσανε σε αντικατάσταση του παλιου, ένα TP-Link 8 ports Gigabit εξωτερικά σχεδόν ίδιο αλλά τα LED ειναι πολυ μικρότερα και τα μισά απότι στο NETGEAR. Δυστυχως το ΠΛΑΙΣΙΟ δεν έχει πλεον NETGEAR και έτσι μπορούσαν να μου το αντικαταστήσουν μόνο με ότι είχαν αντίστοιχο. Δυο πράγματα με στεναχώρησαν: α. Το ότι πλέον το αγαπημένο μου και απροβλημάτιστο NETGEAR GS-108 δεν είναι πια μαζί μου. β. Το ότι πλέον έχω 2 χρόνια εγγύηση αντι για Life Time όπως πριν. Δυο πράγματα με χαροποίησαν: α. Το ότι όντως η NETGEAR εχει Life Time Warranty β. Το ότι το ΠΛΑΙΣΙΟ εξακολουθεί να είναι ενας αξιοπιστος συνεργάτης/προμηθευτης που τιμά τις υποσχέσεις του χωρίς γκρίνιες. Να σημειώσω ότι υπευθυνος για την εγγύηση βάσει του Νομου είναι ο πωλητης και όχι ο εισαγωγέας / αντιπρόσωπος / Κατασκευαστης. Δλδ στην δική μου περιπτωση το ΠΛΑΙΣΙΟ το οποίο όπως και κάθε φορά που παρουσιαστηκε κάποιο προβλημα σε συσκευη / σκληρο δισκο κτλ τα τελευταία 30 χρόνια που αγοράζω από αυτους, σε κάθε περίπτωση, πάντα, γρήγορα και χωρίς κανένα αντίλογο μου αλάζανε τις συσκευες που ήτανε σε εγγύηση. Συνολικά σε πάνω από 100 περιπτώσεις (οι περισοτερες με HDD που πριν το 2015 χτυπάγανε για πλάκα ). Ετσι και τώρα μετά από 20 ολόκληρα χρόνια !!!
  14. Traleon

    Αποθηκευση Επαφων

    Αν εκανες Το backup με το kies, τοτε οταν συνδεσεις ενα οποιοδηποτε Samsung κινητο με το PC σου και πας στις επαφες, θα σοθ βγαλει ως επιλογη για restore, ολα τα backup επαφων που εχει κανει. Επιλεγοντας αυτο που θελεις απο αυτα λογικα θα στις επαναφερει. Αλλη λυση ειναι να ψαξεις για αρχειο με καταληξη csv στο pc σου. Με τετοια καταληξη σωζει το kies τις επαφες.
  • Δημιουργία νέου...