Προς το περιεχόμενο

zourman1981

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    468
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

89 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ zourman1981

  • Κατάταξη
    Senior Member

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

4.285 προβολές προφίλ
  1. Ο 1400 140 PS δεν έχει τέτοιο σήμα Ξανά Ρώτα Αν και το Kia που κοίταξες μάλλον συγκρίνεται με την Corolla sedan που δεν έχει 20000...
  2. Μην νοικιάσεις φίλε Είναι άκρως επικίνδυνο Η αν νοικιάσεις δωσε 50 100 ευρώ για σωστή απολύμανση και χρέωσε τα στο συνεργείο
  3. Η λες και έχουμε όλοι τις ίδιες αναγκες
  4. Πραγματικά ότι χειρότερο το Conti , ακόμα και στο στεγνό μου έπιανε το abs σαν τρελό Michelin και από μένα είναι ίσως το καλύτερο all around λαστιχο
  5. Οτι ναι... το εχει πουλησει εδω και 10 σελιδες και δεν ψαχνει αμαξι για να το πουλησει να τον βολευει θελει επειδη ειναι περιεργος
  6. ναι και γω θα ηθελα να γραψεις για ολα με χλμ και κοστη οχι οτι με νοιαζει, ετσι για στατιστικους λογους
  7. επισης δεν ξερω αν εχει νοημα να μιλαμε για μεταχειρισμενα μιας και οταν αγοραζω ενα αμαξι με 40 50 χιλ χλμ αν ειναι απο μαντρα πιθανοτατα να ειναι 140 150 χιλ χλμ
  8. zourman1981

    Γυρισμένα χιλιόμετρα

    ναι η αληθεια ειναι οτι φετος ειναι πιο δυσκολο το γυρισμα αυτο ομως δεν αποκλειει να τα εχει γυρισει απο περυσι προπερσι
  9. zourman1981

    Γυρισμένα χιλιόμετρα

    επισης ενα απο τα κολπα που βγηκαν στην επιφανεια ειναι το εξης παω το πρωι και κανω ελεγχο με 160000 και το απογευμα με 60000 παω και μετα απο ενα μηνα με 60500 και ετσι εχω τα 2 τελευταια κτεο με χαμηλοτερα των πραγματικων Φυσικα ειναι και ο εμπορος και το κτεο στο κολπο
  10. εννοειτε το 1000ρι θα εχει μεγαλυτερη καταναλωση για να παραγει το ιδιο εργο κερδιζει λιγο σε καταναλωση στην πολη (σε νορμαλ συνθηκες) χανει πολυ στην εθνικη Και αν θυμάμαι καλά αποτυπώνεται και στις επίσημες μετρήσεις του κατασκευαστή ειπαμε το φθηνο δεν ειναι παντα φθηνοτερο στο μποτιλιαρισμα εχω απορια και εγω
  11. καθε γεμισμα μηδενιζω το κινητο που το μετραω με εφαρμογη λεει 6,67 μετα απο 15500 χλμ και 1 αλλαγη λαδιων (την πρωτη) στις 10000 και τα παιδια εχω να τα παω σχολειο απο τελη μαρτη
  12. για να τα λεω ολα εχω δει και 8,2 οταν εκανα για ενα 2μηνο μονο μικρες αποστασεις (πηγαινε ελα παιδια σχολειο)(ο δεικτης της θερμοκρασιας φαντασου δεν προλαβαινε να παει στην μεση) και 9 οταν ειχα ολο τον μηνα με μποτιλιαρισμα (φαση 13 χλμ αποσταση σε 1 ωρα) (περυσι τον νοεμβρη δεκεμβρη) συν τα παιδια... οι μετρησεις ειναι ανα γεμισμα
  13. ΑΠΌΛΥΤΑ Οκ ήθελα κάποια έξτρα όπως led και ηλιοροφή αλλά με ούτε 21000 που το πήρα δεν βγάζω άχνα (i30 fastback) Μου εχει κάνει απίστευτη εντύπωση η οικονομία του 6.5 στην πόλη με clima 5.5 6 χωρίς Εθνική εύκολα βλέπεις 4,7 Και ακόμη περισσότερο εντύπωση μου έκανε το προηγούμενο σκ που γυρναγα από ταξίδι φορτωμενος( μέχρι και τις τσέπες που λέμε) με φαμίλια μπαγκαζια 3 ώρες διαδρομη, την μισή ώρα πήγαινα 200 και το υπόλοιπο 150 χωρίς κλίμα Και έγραψε 5,7 Προφανώς και εν γνώση μου δεν είναι επιπέδου BMW Merc η το σαλόνι του group vw και την ανάρτηση του Γάλλου
  14. Ανετοτατο ειναι το 1000ρι σαν τα 1600 10ετιας 20ετιας συγκεκριμενα εχει ιδια ροπη και ιδια αλογα με το seat leon 1600s που ειχα με τα 120 αλογα (2004) ειναι κριμα ομως να μην πας στα 1400 το ιδιο διλημα ειχα σε hyundai i30 και κατεληξα στον 1400t βεβαια στην δικη μου περιπτωση ηταν και πολυ μικροτερη η οικονομικη ψαλιδα (φαση 2000Ε )για ιδιου εξοπλισμου αμαξια με μονη διαφορα στο μοτερ
  15. + 10 κιλά ροπή Καλύτερη κατανάλωση στην εθνική Μόνο 15 20 ευρώ διαφορά στο σήμα Να προσθέσω και πιο αθόρυβος τετρακυλινδρος κινητήρας
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.