Προς το περιεχόμενο

ProponitisTouKanape

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    885
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

1.917 Excellent

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ProponitisTouKanape

  • Κατάταξη
    Senior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 14 Μαρτίου

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Berlin
  • Ενδιαφέροντα
    Παλινόρθωση Σταλινισμού

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

5.538 προβολές προφίλ
  1. Η άποψη μου είναι όχι με τόσα πολλά χιλιόμετρα. Συμφωνώ πως ταβάνι πρέπει να είναι τα 150,000 και κοιτάς απο εκεί και κάτω. Προφανώς ο πετρελαιοκινητήρας αντέχει πολύ παραπάνω αλλά ακόμα και οι "μεγάλες" επισκευές να έχουν γίνει σε ένα με 300,000χλμ, θα τη δείχνει την κόπωση του. Επίσης σε 4 χρόνια 300,000 δεν είναι νορμάλ χρήση, το έχουν σκίσει, έχει χιλιόμετρα ταξί. Ακόμα και 150,000 για τόσο μικρή ηλικία δείχνει τρελή χρήση αλλά έστω πως ήταν κάποιος commuter. Λογικά κοιτάς για το δίλιτρο το οποίο είναι γενικά τούμπανο, το έχω σε Golf VI
  2. Εγώ λέω να τους διαπομπεύουμε κουρεμένους γουλί με ταμπέλα "Είμαι καγκουρας/γκαζοφονιάς". Καλά κι εγώ χαμηλώνω τη μουσική όταν ψάχνω να παρκάρω, νομίζω όλοι το κάνουμε έστω κι ασυναίσθητα Κοίτα αφού είναι υποχρεωτικό απο το νόμο, καλά κάνεις κι έχεις το Ν αλλά δε θα σε προσέξει άλλος οδηγός επειδή το έχεις. Ούτως ή αλλως όλοι οι οδηγοί θα προσπαθήσουν να αποφύγουν το ατύχημα, είτε έχεις Ν είτε οχι για να γλιτώσουν οι ίδιοι. Εκτός απο ένα φίλο μου που ήθελε να ρίξει το αμάξι του πάνω σε κάποιον που έκαιγε στοπ ελπίζοντας να το βγάλει ολική
  3. Ατύχημα μπορεί πολύ εύκολα να προκαλέσει ένας νέος-άπειρος οδηγός με λίστα απο φοβίες που θυμίζει λίστα σουπερμάρκετ πριν απο χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Ειδικά αν οδηγεί σε μεγάλη και "δύσκολη" πολη για οδήγηση, πανικοβάλλεται και τα χάνει. Όσο επικίνδυνος είναι αυτός που υπερεκτιμάει τις δυνατότητες του, άλλο τόσο είναι κι αυτός που τρέμει σα το ψάρι πίσω απο το τιμόνι... Αν οδηγείς πολλά χρόνια χωρίς ατύχημα, δεν έτυχε που δεν έπαθες κάτι. Δε γίνεται παντα να είσαι κωλόφαρδος και να τη γλιτώνεις απο τύχη ή απο κάποιον άλλο που σε "προστάτεψε". Μια του κλέφτη, δυο του κλέφτη, ξέρεις πως πάει μετά. Οι περισσότεροι που οδηγούν επικίνδυνα έχουν ατυχήματα απλά ρίχνουν το φταίξιμο σε άλλους (στο μυαλό τους) Κι επειδή μερικοί ξένοι οδηγούν κι αυτοί απολίτιστα, δε πρέπει να λέμε οτι οι Έλληνες οδηγούν άσχημα;
  4. ProponitisTouKanape

    Αρχάριος οδηγός

    16 Αυγούστου. "Τράκαρα ξένο αμάξι σε βουνό, ξέρετε τι επιπτώσεις έχω;"
  5. Επίσης τα πανεπιστήμια του εξωτερικού πολλές φορές ζητάνε ένα standardised test (GRE/GMAT) που είναι πιο αντικειμενικό κριτήριο. Έχω βαθμό 6.75, πολυτεχνείο, με GMAT 710 και όπου έκανα αίτηση με πήραν σε λίγες μέρες. Ε τώρα αμα μιλάμε για απαρχαιωμένα μεταπτυχιακά ελληνικών πανεπιστημίων που το καθηγητάτο θέλει 8+ και συνεντεύξεις κλπ, ίσως ο βαθμός μετράει πιο πολύ.
  6. ProponitisTouKanape

    μισθός σαν IT

    Ο φίλος αμφιταλαντεύεται για το μέλλον του. Δεν τον σπρώχνω εγώ στο εξωτερικό. Τουλάχιστον για δουλειά, γιατί για μεταπτυχιακό είναι μονόδρομος. Το αν αξίζει να κάτσεις για πατριωτικούς λόγους δε θέλω να το συζητήσω γιατί θα βγούμε εκτός θέματος
  7. Αν η διαμονή είναι να μοιράζεσαι δωμάτιο με άλλους 3-4 που θέλει να εκμεταλλεύεται ο πατριώτης εργοδότης, μη πας. Γιατί τέτοια περίπτωση μου μυρίζεται. Αν τα λεφτά είναι μαύρα, μη πας. Η φράση "παρέχεται διαμονή" συνήθως σημαίνει "είμαι τόσο τσίπης που δε δίνω κανονικά λεφτά και εκμεταλλεύομαι συμπατριώτες μου που έχουν ανάγκη στοιβάζοντας τους σα τα ζώα".
  8. ProponitisTouKanape

    μισθός σαν IT

    Σχετικό-άσχετο σχόλιο. Τι στόχος είναι αυτος στα 22 σου; Έχεις ικανοποιήσει οτιδήποτε άλλο στη bucket list σου; Γιατί εμένα μου φαίνεται σα στόχος των γονιών σου παρά δικός σου. Είσαι στην καλύτερη φάση σου, έχεις τρελό βαθμό, μπορείς να κάνεις μεταπτυχιακό όπου θέλεις (εννοείται Ευρώπη-Β. Αμερική, οχι Ελλάδα όπου οι καθηγητές βλογάνε τα γένια τους) και μετά να δουλεύεις στο αντικείμενο σου απολαμβάνοντας τόσο ηθική όσο και υλική ικανοποίηση, γιατί το να κάνεις αυτό που γουστάρεις βγάζοντας καλά λεφτά είναι το τέλειο combo. Και σκέφτεσαι να μαζέψεις λεφτά για σπίτι; Αν το σπίτι είναι αυτοσκοπός, κάτσε στην Αθήνα, βρες μια δουλειά ΙΤ με καλούτσικο μισθό και κάνε την πορεία σου. Γιατί το να πας Λονδίνο/Αμστερνταμ/Βερολίνο/Στοκχόλμη/οποιαδήποτε Ευρωπαϊκή μεγαλούπολη και να κάνεις (πολλή) οικονομία είναι ο σίγουρος τρόπος να πάθεις κατάθλιψη. My two cents.
  9. Καλά Αθήνα θα είναι, όχι Ρώμη. Κι αναλόγως τα δρομολόγια του, μπορεί να μη μπλέκει καθόλου στο κομφούζιο του κέντρου...
  10. Και τα e-shops τεχνολογίας, και τα ορθάδικα για καφέ, και τα σουβλατζίδικα είναι υπερκορεσμένες αγορές. Αυτή η επιχειρηματικότητα δε λέει και πολλά γιατί για να επιβιώσει, απλά κανιβαλίζει τον ανταγωνισμό, δε δημιουργεί νέα αγορά, δεν εξάγει, δε φέρνει λεφτά απ'εξω κλπ κλπ κλπ. Οπότε είναι ξαναμοίρασμα της πίτας. Once upon a time είχε νόημα γιατί υπήρχαν μόνο λίγοι μεγάλοι, τώρα όμως υπάρχουν άπειρα μικρομαγαζάκια και e-shops με προϊόντα κι υπηρεσίες τεχνολογίας. Για κάθε έναν που "πετυχαίνει" σε ένα τόσο κορεσμένο κλάδο, κάποιος άλλος κλείνει.
  11. Ναι, αν η διαφορά είναι C5 ή Q3 στα ίδια λεφτά, και παραπάνω χιλιόμετρα θα άξιζε να κάνεις. Και 200-300€ καύσιμα να χαλάσεις, προφανώς κι αξίζει όταν με το ίδιο μπάτζετ θα πάρεις κάτι πολύ πολύ καλύτερο. Η τιμή στο configurator είναι το άνω όριο που θα πάρεις το συγκεκριμένο αμάξι. Αυτό είναι κανόνας που ισχύει σε όλες τις χώρες στην αγορά καινούριου αυτοκινήτου. Κανένας δεν αγοράζει τιμή καταλόγου.
  12. Στον τομέα των ακινήτων υπήρχαν πολύ μεγάλες ευκαιρίες. Υπάρχουν αλλά όχι σε όλους τους κλάδους. Επίσης ακόμα και για το Θριάσιο Πεδιο πολύ αμφιβάλλω για τα λεγόμενα σου γιατί μέχρι τουλάχιστον πριν 2 χρόνια υπήρχε πολλή ζήτηση για αποθήκες, τόση που δεν έφταναν οι διαθέσιμες.
  13. Αν έχεις παιδιά, μη τα τιμωρήσεις κι αυτά κι εσένα με το CHR. 1. Είναι κλειστοφοβικό για τους πίσω 2. Στριμωγμένο πολύ όταν κουβαλάς μπαγκάζια. Κι απο εμφάνιση χάνει. Κι απο επιδόσεις χάνει. Ford δαγκωτό
  14. Μια εταιρία που είναι κρατική σε ανταγωνισμό με ιδιωτικές και δη ξένες, δεν παίζει επι ίσοις όροις. Πως να το κάνουμε. Κι ειδικά στην εποχή που η Κίνα ιντερνετικά απομονώνεται για λόγους εσωτερικής λογοκρισίας, το να προμοτάρει φουλ τη Huawei στο εσωτερικό που οι χρήστες δεν έχουν πρόσβαση σε κακές αμερικάνικες εφαρμογές είναι προς το συμφέρον της. Η Apple ούτε ελέγχεται απο την κυβέρνηση ούτε ανήκει στο κράτος. Τα οφέλη απο την απαγόρευση της Huawei τα καρπώνεται μαζί με τις υπόλοιπες ανταγωνίστριες της. Επίσης το ποσοστό των συσκευών Huawei στις ΗΠΑ ήταν αμελητέο ούτως ή άλλως. Δεν έχει 70% το ντόπιο προϊόν. 70% των πωλήσεων της Huawei είναι εντός Κίνας. Τελείως διαφορετικό νούμερο. Για μια χώρα που στηρίζεται στις εξαγωγές, ένας απο τους κολοσσούς της να στηρίζεται μόνο στην εγχώρια κατανάλωση, είναι ανησυχητικό. Ειδικά όταν πρόκειται για μια αγορά δις, στην οποία η Κίνα φαίνεται να μένει στην απέξω καθώς οι υπόλοιπες κινέζικες εταιρίες δεν μπορούν να κοντράρουν στα ίσια τους Αμερικάνους και τους Κορεάτες. Το χουμε;
  15. Παράπονα; Στην Ελλάδα; Σε δημόσιο οργανισμό; Και να τα πάρουν σοβαρά; Μπα σε καλό σου. Δεν τους αγγίζει τίποτα. Live your myth in Greece. Πριν χρόνια είχε λογομαχήσει η μητέρα μου με οδηγό λεωφορείου επειδή του έκανε παράπονα πως το ακυρωτικό έτρωγε 20+λ. Το ιδιο εντόπισαν κι άλλοι επιβάτες κοιτάζοντας τα εισιτήρια τους, ήταν πριν την ATHENA card. Όταν σε κάποια στάση του το είπε, ο οδηγός άρχισε να τσιρίζει οτι θέλει να τον κοροϊδέψει για να γλιτώσει το εισιτήριο (???), να τον κάνει να τρακάρει και να τον κλείσει φυλακή και να απειλεί πως αν δεν συμμορφωθούν οσοι διαμαρτύρονταν θα τους πετάξει έξω δια της βίας. Επαναλαμβάνω, σε στάση όλα αυτά, η ώρα ήταν κοντά 8.15 και τα εισιτήρια έδειχναν χτυπημένα μετά τις 8.20. Την ίδια μέρα έκαναν τρια άτομα επώνυμα παράπονο στον ΟΑΣΑ, με διευθυνση, τηλέφωνο επικοινωνίας κλπ. Έξι μήνες μετά, ήρθε χαρτί πως ο ΟΑΣΑ έκανε εσωτερική έρευνα και αποφάνθηκε πως ο οδηγός δεν έπραξε τίποτα λάθος και "απαλλάχθηκε". Το τμήμα παραπόνων του ΟΑΣΑ είναι τα χοντρά βύσματα που κοιτάνε μόνο διευθύνσεις και στέλνουν μερικούς μήνες μετά (μη φανεί οτι δεν ασχοληθήκαμε κιολας) το ιδιο προκάτ χαρτί.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.