Προς το περιεχόμενο

zeibei

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    440
  • ΜΕΛΟΣ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

204 Excellent

Σχετικά με zeibei

  • Κατάταξη
    Senior Member

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. χαρακτηριστικά "να ξέρεις ότι από την αντιπροσωπεία όλα τα επίσημα καταστήματα (φαντάζομαι όχι skroutzομάγαζα πλην εξαιρέσεων) έχουν απόθεμα να καλύψουν όλες τις προπαραγγελίες και ότι άλλο προκύψει μέχρι 15/12 που λένε ότι θα λήξει η καραντίνα. μετά θα δείξει" ξέρω ότι δεν στέκει αλλά δεν μου φαίνεται και παράξενο στο ελλαδιστάν.
  2. δεν μου διευκρίνισε disk ή digital αλλά γενικώς ps5. τα καταστήματα μια χαρά απόθεμα έχουν στις αποθήκες τους.
  3. μόλις μίλησα με τον φίλο συγγενή που εργάζεται στο pr κομμάτι της Sony Hellas και με διαβεβαίωσε ότι όλα τα καταστήματα έχουν κανονικά απόθεμα από τις 10/11 για καλύψουν όλη τη ζήτηση που μπορεί να προκύψει μαζί και τις προπαραγγγελίες έως15/12. μαζί και με κάποια άλλα που συζητήσαμε επί του θέματος κατέληξα στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να γίνει ότι έγινε και συνέβη ώστε να ανέβει το hype και εν όψη εορτών τα καταστήματα να ανεβάσουν τις τιμές. όπως είχα γράψει πιο πριν στο thread 2 προπληρωμένες κονσόλες από κωτσόβολο 20/9 και έλαβα μήνυμα ότι λόγω αυξημένης ζήτησης θα με ενημ
  4. από κωτσόβολο προπληρωμένη παραγγελία από 20/9 και εξαφανίστηκε από τον λογαριασμό μου στη σελίδα. αναφέρει καμία παραγγελία σε αναμονή. προσπαθώ από το πρωί να επικοινωνήσω μαζί τους αλλά τίποτα.
  5. zeibei

    Απατη απο τραπεζα

    υπάρχουν τέτοιοι μισθοί ακόμα; επίσης αν ξοδεύεις 1000 ευρώ σε 2 εβδομάδες για σούπερ μάρκετ σίγουρα δεν θα σου λείψουν.
  6. από το να προσπαθείς να βρεις τους κωδικούς κάποιου για το Facebook του καλύτερα θα ήταν να ζητήσεις να είναι ειλικρινής μαζί σου.
  7. Πολύ σωστή η παρατήρηση αυτή με τα read me τον οποίο εφαρμόζει σχεδόν στα πάντα. Δυστυχώς όμως δεν περιέχεται τίποτα μέσα σε ότι μου έχουν στείλει.
  8. η Πειραιώς είναι. μου έχουν στείλει τα πάντα και η τράπεζα και η κούριερ.
  9. Σ'ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια! Δεν θέλω να ζητήσω κάτι δωρεάν. Φυσικά όποιος με βοηθήσει θα είναι με το αζημείωτο γιαυτό και αναφέρω να μου στείλει dm.
  10. Αρχικά, αν βρίσκομαι στο λάθος topic συγχωρήστε με αλλά δεν έβρισκα κάποιο κοντινό. Το θέμα που αντιμετωπίζω όπως αναφέρει ο τίτλος, είναι ότι δεν βρίσκω τον τρόπο να ενσωματώσω το pug in της τράπεζας όπως και της κούριερ στο eshop που στήνω. Υπάρχουν οι οδηγίες για το πως γίνεται από woocommerce στο papaki ωστόσο δεν είναι καθόλου ξεκάθαρες, χωρίς καμία ουσιαστική καθοδήγηση. Έχω όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται από την συνεργάζουσα τράπεζα και μεταφορική όμως ούτε εκεί εξηγούν κάτι. Με αναζήτηση στο goolge, επίσης δεν βρίσκω πως να το κάνω. Αν κάποιος ασχολείται και έχει τις γνώσεις για
  11. στο app του efood τα στοιχεία της κάρτας δεν αποθηκεύονται στο ίδιο το app αλλά στο ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας με την οποία συνεργάζονται. δεν πιστεύω ότι υπάρχει εταιρεία που να κρατάει η ίδια τέτοιου είδους στοιχεία και να είναι νόμιμη. τώρα όσο για την curved στα ζήτησαν γιατί εκτός από πρώτη φορά που αναφέρεις ότι την καταχώρησες εκεί είναι και sketchy σαν κάρτα γενικώς σε παγκόσμιο επίπεδο. πρέπει να σταματήσω και γω να την χρησιμοποιώ.
  12. ας βγει με το καλό η κάρτα να δούμε τις επιδόσεις της και το συζητάμε. αν και με το σύστημα που έχεις δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιο θέμα στο να τα σηκώσεις όλα ultra σε 1080p. η 5700xt είναι παραπάνω από ικανή σε αυτή την ανάλυση. τώρα για 4 5 χρόνια που λες και τούμπανο δεν υπάρχει σύστημα που να μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται πολύ γρήγορα και οι απαιτήσεις στα παιχνίδια ανεβαίνουν.
  13. zeibei

    Tεχνικός Η/Υ

    να φανταστώ επάγγελμα νομικός, πολιτικός, λογιστής και ασφαλίτης. με κάλυψαν όλα τα παραπάνω που ανέφερες. σ'ευχαριστώ!!
  14. zeibei

    Tεχνικός Η/Υ

    φυσικά. η υπηρεσία ονομάζεται προστασία καταναλωτή και μπορείς να καταγγείλεις οποιαδήποτε υπηρεσία σχετικά με την εμπειρία σου όπως προωθείται στις αρμόδιες αρχές γίνεται ενδελεχής έλεγχος για μήνες όπου η εταιρεία βρίσκεται σε συνεχή παρακολούθηση και σου έρχεται ένα ωραιότατο πρόστιμο. μπορεί να πάρει μήνες ίσως και χρόνο αλλά το ποσό που θα κληθείς να πληρώσεις στο τέλος αξίζει την αναμονή γιαυτούς. και δεν ανέφερα ποτέ χειρούργους τραγουδιστές κλπ επαγγέλματα που αναφέρεις. μίλησα συγκεκριμένα για καταστήματα που παρέχουν υπηρεσίες με ανταλλαγή φυσικών υλικών αγαθών όπως ο πυκνωτής που αν
  15. zeibei

    Tεχνικός Η/Υ

    αν δε γνώριζα δεν θα έφερα άποψη. 17 χρόνια ασχολείται ο αδελφός μου με service mac και επίσημα και σε δικό του κατάστημα. το ότι κάποιοι εσχροκερδούν δε σημαίνει ότι αυτές είναι οι τιμές. το ίδιο κάνει και ο αδελφός ή τουλάχιστον έκανε μέχρι την πρώτη καταγγελία.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.