Προς το περιεχόμενο

RafGR

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    17
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

42 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ RafGR

  • Κατάταξη
    Member

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

396 προβολές προφίλ
  1. Όχι, λάπτοπ ήθελα. Δεν ενδιαφέρομαι να κάνω επαγγελματική δουλειά ούτε έχω ψευδαίσθηση πως μπορώ να κάνω σοβαρή δουλειά video editing σε λάπτοπ των 600€. Επίσης δεν έχω μηχανή/κάμερα. Απλή συρραφή/κόψιμο βίντεο θέλω, άντε μοντάζ σύντομων βίντεο σε φάση βιντεοκλίπ. Δεν πήρα το λάπτοπ με αυτό τον σκοπό, απλώς ρωτάω αν μπορώ να κάνω και αυτό.
  2. Ένα τέτοιο παράγγειλα. Και απ' ό,τι διαβάζω στα platform specifications από τη Lenovo δεν αναφέρεται dual channel. Έίναι μεγάλο handicap αυτό, ακόμα και αν φορτώσω 8άρα για συνολικά 12gb ή ακόμη και 16άρα για 20gb; Επίσης, με την επιπλέον RAM θα είμαι εντάξει για video editing 1080p;
  3. Γνωρίζουμε αν διαθέτει αναβαθμίσιμη RAM? Σκέφτομαι να τον παραγγείλω απόψε κιόλας.
  4. Καλησπέρα. Αξίζει αυτός ο υπολογιστής; https://www.mediamarkt.gr/product/laptop-tablet-computing/laptop/ideapad-3-15are05-ryzen-7-4700u-8gb-512gb-ssd-vega/1532883?_§ja=tsid:48889&rbtc=lws|con|CD16639||p|lws_product_feed|&lkws_10719=5f259216-4dbe-39cc-3fea-da0f2e15ded8
  5. RafGR

    Raf's Reviews

    Για να σκάσει το χειλάκι σας βρε!
  6. RafGR

    Raf's Reviews

    Ανεζήτησον, τω όντι, αυτόματον πολυτιστήν, αλλά αι προσπάθειαι απέβησαν άκαρπαι. Ευχαριστώ διά τα καλά σας λόγια.
  7. RafGR

    Raf's Reviews

    Μόνιμον Κακόν 4 [Resident Evil 4] Επιθεώρησις εικονοπαιγνίου εις την καθαρεύουσαν Εξετασθείσα έκδοσις: Resident Evil 4 HD (Nintendo Switch) Ότε το εν λόγω παίγνιον εκυκλοφόρησεν εις τον Παιγνιόκυβον εν τω σωτηρίω έτει 2005, επροκάλεσεν σπουδαίαν εντύπωσιν εις τους κύκλους της βιομηχανίας διά την επαναστατικότηταν των μηχανισμών του τε και την επανεφεύρεσιν της παραδεδεγμένης συνταγής της λαοφιλούς σειράς. Έκτοτε παρήχθη πλήθος παιγνίων ακολουθούντων ταύτης της φόρμας, ήτοι μιας τρισδιάστατης υπέρ του ώμου παρακολούθησεως της δράσεως. Τα δε ακόλουθα δύο παίγνια της σειράς απετύχασιν ινα ανταποκριθώσιν εις την εμβληματικήν ποιότηταν του υπό εξέτασιν τίτλου, επιδεικνύοντα μια αμφιβόλου ακεραιότητος στροφήν εις την ωμή δράσιν τε και απομακρυνόμενα από τας καταβολάς τρόμου διά τας οποίας το Μόνιμον Κακόν εκαθιερώθη εις το κοινόν αίσθημα. Η υπόθεσις του παιγνίου ευρίσκει τον Λέοντα Κέννεδυ, Αμερικανόν αστυφύλακαν παρόντα εις τα απεχθή συμβάντα της Ρακούν Σίτυ, αποστελλόμενον εις την Ισπανίαν, αναλάβοντα χρέη μυστικού πράκτορος διά την διάσωσιν της απαχθείσας θυγατρός του Αμερικανού προέδρου υπό αγνώστους θύτας. Απαντήσαντος παλαιών του γνωρίμων τε και κληθέντος διά την ξεδιάλυσιν ανακύπτοντων μυστηρίων, ο ήρως ευρίσκεται αντιμέτωπος με την πραγματικήν τάξιν μεγέθους του προβλήματος το οποίο η ερεβώδης εταιρεία Αμβρέλλαν εξαπέλυσεν εις την υδρόγειον. Τεχνικώς ομιλώντας, η παρούσα εκδοσις δεν προσθέτει τι το καινοφανές. Απολεσθείσης μεν της ευκαιρίας διά κατ' επικουρίαν γυροσκοπικόν χειρισμόν, ώσπερ αι μεταφοραί των δύο ακολούθων παιγνίων ενεσωμάτωσαν εις το υβρίδιον της Νιντένδο, ο δε ρυθμός ανανεώσεως κάδρων επιτυγχάνει την κατά κανόναν διατήρησιν στα εξήκοντα, με ελάχιστας στιγμιαίας εξαιρέσεις. Εικαστικώς το παίγνιον διατηρούται νωπόν τε και ευχάριστον, τόσω εν τη λειτουργία χειρός όσω και λιμένος. Το δε παιγνιοπαίχνιδον καθίσταται εκπλήκτως σύγχρονον, καθώς συνίσταται γαρ εις εν εθιστικόν κύκλον δράσεως, όστις συνετίθεται εκ της σκοποβολής, της πυξ λαξ επιθέσεως, αλλά και της όρμησεως διά εγχειριδίου λεπίδος εις τους παρασιτοφορούντας Γανάδος. Διά να είπωμεν και τα αρνητικά, κάποτε δίδεται η εντύπωσις πως η ατμόσφαιρα τρόμου δημιουργείται διά τον περιοριστικόν χειρισμόν και την δύστροπην κάμεραν - τα δε Συμβάντα Ταχέως Χρόνου, απαιτούντα την αντανακλαστικήν κρούσιν κομβίων κατά τας κοπτοσκηνάς, τυγχάνουσιν ασθενούς γήρατος. Ο βηματισμός της αφηγήσεως ακολουθεί σταδιακήν κλιμάκωσιν δράσεως, χωριζομένου του παιγνίου εις τρία μέρη διακριτού φυσιογνωμίας. Σωθείσης της απαχθείσας κορασίδος, ο παίκτης καλείται βραχέως διά την συνοδείαν τε και προστασίαν αυτής - εν είδος παιγνιοπαίχνιδου όπου ολίγοι, αν όχι ουδείς, ηγάπησον. Πιστόν το παίγνιον εις τας παραδόσεις της σειράς, προσφέρει εις τον παίκτην χώρον ορισμένον διά την τοποθέτησιν των αποκτηθέντων αγαθών, χωριζόμενον εις πλέγματα τετραγώνων, επιτρέπον την στρατηγικήν αναδιάταξή των κατά την βέλτιστην χωροταξικήν οικονομίαν. Η πρόοδος σώζεται εις τυπογραφικάς μηχανάς διεσκεδασμένας εις τον χάρτην, και σημειολογικώς ομιλώντας, άπαν γνώριμον εις τους εραστάς της σειράς δηλοί παρόν. Ετυμηγορούμεν τελικώς διά την ψυχαγωγικήν ποιότηταν του Μονίμου Κακού 4, ου οι ψόγοι απεδείχθησαν εις το πέρας του χρόνου επουσιώδεις, τα δε ωφελήματα αυτού κρισίμου σημασίας δια την εξέλιξιν τε και βελτίωσιν του μίδιουμ.
  8. RafGR

    Raf's Reviews

    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, πραγματικά με σκλάβωσες. Όταν γράφεις με την ψυχή σου και αντιμετωπίζεις τα βιντεοπαιχνίδια ως αυτό που είναι, ως τη 10η Τέχνη δηλαδή κι όχι απλώς ως άμυαλη ενασχόληση, δεν έχεις παρά να βγάζεις τέτοια αποτελέσματα.
  9. RafGR

    Raf's Reviews

    Αυτό το τόπικ φιλοξενεί κείμενα-παρουσιάσεις για διάφορα παιχνίδια που ολοκληρώνω. 01. Ori and the Blind Forest (Switch) 02. Resident Evil 4 HD (Switch) ~ Πρόσφατα έπαιξα και τερμάτισα το Ori and the Blind Forest στο Switch και μου έκανε μεγάλη εντύπωση, οπότε έγραψα ένα κείμενο που το περιγράφει. Μια ανήσυχη νύχτα, κάπου μέσα στο μαγικό δάσος του Νίμπελ, ένα μοναχικό πλάσμα, η Νάρου, βρίσκει ξάφνου την αγάπη σε ένα μικρό και χαμένο πνεύμα του δάσους, ονόματι Όρι. Έπειτα, παρακολουθούμε ίσως την πιο συγκινητική σεκάνς στην ιστορία του μίντιουμ: το μεγάλωμα του Όρι στη στοργική αγκαλιά της Νάρου, θαρρείς με ψήγματα κινηματογραφικής ιδιοφυίας. Τα αμέριμνα παιχνίδια μητέρας και θετού παιδιού, τα πειράγματα, τις απλές στιγμές αγάπης, σαν αναμνήσεις από μια παιδική ηλικία που δεν ζήσαμε ποτέ... Κι έπειτα μια βροχερή νύχτα, το αρχαίο δέντρο ζητά ξανά το χαμένο παιδί του. Έτσι πέφτει κατάρα στο μαγικό δάσος του Νίμπελ, και η Νάρου με αυτοθυσία πραγματικής μητέρας απαρνείται τους τελευταίους καρπούς του ρημαγμένου τοπίου για να έχει μια μπουκιά να φάει το σπλάχνο της. Ο Όρι μένει ορφανός και ξεκινάει το δικό του ταξίδι, για να ενωθεί με το ριζικό του και να φέρει ξανά την ειρήνη στο μαγικό δάσος του Νίμπελ. Κάπως έτσι ξεκινάει το Ori and the Blind Forest, το πόνημα της Moon Studios, που έβαλε ξανά στον χάρτη το νιτς είδος των metroidvania. Και είναι πράγματι ένα εξαίσιο παιχνίδι, γεγονός που προδίδει κάθε πτυχή του τεχνικού του τομέα. Τα γραφικά, σαν να έχουν βγει από ταινία της Πίξαρ. Ο ηχητικός τομέας, με τα πλούσια εφέ και το πλήρως ενορχηστρωμένο σάουντρακ. Οι φυλωσιές στο προσκήνιο, που με χάρη πολλές φορές κρύβουν τη δράση. Η απαλή κίνηση του χαρακτήρα, καθώς ελίσσεται στα πανέμορφα σκηνικά του μαγικού δάσους του Νίμπελ. Αν νομίζετε πως η τρυφερή ιστορία του Όρι είναι και μια εύκολη ιστορία, είστε γελασμένοι. Καραδοκούν κάθε λογής κίνδυνοι, από ακανθώδεις μπάλες μικρές, ακανθώδεις μπάλες μεγάλες, ακανθώδεις μπάλες που χωρίζονται σε μικρότερες ακανθώδεις μπάλες κι αυτές με τις σειρά τους σε ακόμα μικρότερες. Όμως, οι καλλιτέχνες της Moon Studios έχουν εξοπλίσει τον παίχτη με τη δυνατότητα σωσίματος κατα βούληση. Έτσι, η εκτεταμένη διαδικασία δοκιμής και λάθους, πάνω στην οποία ιδιοφυώς πατάει το γκέιμ πλέι, προσγειώνεται στα... πούπουλα, καθώς η αποτυχία του παίχτη δεν τιμωρείται με ένα σκληρό Game Over, παρα μονάχα μεταφέρεται λίγες στιγμές νωρίτερα, με τη γνώση του λάθους να οπλίζει τη φαρέτρα του. Και είναι πράγματι μια φαρέτρα γεμάτη βέλη-ικανότητες. Μέχρι το τέλος του παιχνιδιού ο Όρι θα μπορεί να σκαρφαλώσει, να εκτοξευθεί απο θέση σκαρφαλώματος, να επιτελέσει διπλό άλμα, τριπλό άλμα, να προσγειωθεί με δύναμη, να απογειωθεί με δύναμη, να επιτεθεί με φλεγόμενες μπάλες απλές ή φορτωμένες με ενέργεια, να κάνει dash στο έδαφος ή στον αέρα, να κάνει bash και να χρησιμοποιήσει σαν γκλάιντερ το φτερό του άσπονδου εχθρού-κουκουβάγιας. Μια πανδαισία κινήσεων, μερικές από τις οποίες ο παίχτης θα κληθεί να χρησιμοποιήσει πάνω από μια φορά, χωρίς ποτέ να αμφισβητήσει τη χρησιμότητά τους. Σε αυτό το πλήθος των διαθέσιμων ικανοτήτων έρχεται να προστεθεί και ένα δέντρο αναβαθμίσεων που σταδιακά ενδυναμώνει τον χαρακτήρα και εν πάσει περιπτώσει βοηθάει στην εθιστική ψευδαίσθηση της προόδου. Το σύστημα μάχης αποτελεί άλλη μια πρωτοτυπία: ο παίχτης επιτίθεται σε απόσταση ασφαλείας, πατώντας παρατεταμένα το πλήκτρο της επίθεσης ώσπου ο εχθρός τελικά να εξοντωθεί. Πραγματικό χαϊλάιτ του παιχνιδιού όμως είναι η κινηματογραφικότητα, έτσι όπως αποπνέεται από τις "σκηνές καταδίωξης" στο τέλος του κάθε μπουντρουμιού, γεμάτες με απρόσμενες παγίδες και χωρίς τη δυνατότητα σωσίματος στο ενδιάμεσο. Οι δεκάδες φορές που ο μέσος παίχτης θα χρειαστεί να τις κάνει από την αρχή, προκειμένου να προχωρήσει, βοηθούν ουτωσώστε να εμπεδωθεί αυτή η κινηματογραφικότητα στο μαγικό δάσος του Νίμπελ. Το Ori and the Blind Forest είναι κάτι παραπάνω από ένα παιχνίδι. Είναι μια ιστορία αγάπης και συμφιλίωσης, η τρυφερότητα της οποίας μαρτυρείται κι από το χαρακτηριστικά συναισθηματικό τραγούδι τίτλων, μια ιστορία που λαμβάνει χώρα σε έναν πανέμορφο και χρωματιστό κόσμο που μας θυμίζει με τον πιο γλυκό τρόπο πως τα βιντεοπαιχνίδια, τελικά, είναι τέχνη...
  10. Αγόρασα μεταχειρισμένo wii u γι' αυτό το παιχνίδι όταν είχε βγει. Έπειτα, επειδή το είχα συμφωνήσει, έδωσα την κονσόλα και έβλεπα αυτό το παιχνίδι στον ύπνο μου για 2 χρόνια μέχρι που τον Σεπτέμβρη πήρα Switch. Τώρα το έχω σχεδόν τερματισμένο, και αφήνω 30 shrines να τα φάω αργά μέσα στο hype για το σίκουελ.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.