Προς το περιεχόμενο

nikos555man

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    16
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

2 Neutral

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ nikos555man

  • Κατάταξη
    Member

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

255 προβολές προφίλ
  1. Χθες ηρθε τελικα τεχνικος του ΟΤΕ και το μονο θετικο ειναι οτι απο χθες δεν ειναι νεκρη η γραμμη. Αυτο που βρηκε ηταν αναμεσα στο καφαο και στο σπιτι μου μεσα σε ενα κουτι εναν κομμενο πολο απο οτι μου ειπε, απο υγρασια. Πιθανον απο αυτο εκανε αποσυνδεσεις ειπε.Μετα απο 2-3 ωρες ξανα αποσυνδεσεις Σημερα ηρθε και τεχνικος της wind μετρησε στην αρχη μου λεει ρουτερ μαλλον ειναι παρολο που επεμενα πως γινεται να κανει αποσυνδεσεις και απο τα 2 ρουτερ που εχω , επεμενε και αυτος μου λεει ισως φταινε και τα δυο. Μιλαει στο τηλ. με wind μετρανε και απο εκει και διαπιστωνουν προβλημα εξωτερικα στην γραμμη οποτε το ξαναεδωσαν στον ΟΤΕ. Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι πως γινεται σημερα να μετρανε και να βρισκουν προβλημα εξωτερικα ενω πριν τον Νοεμβριο σε αλλες 2 επισκεψεις του τεχνικου ταν μετρουσαν τα εβλεπαν ολα οκ εξωτερικα, και το προβλημα ηταν το ιδιο και τοτε και τωρα (αποδυνδεσεις). Ρωτησα τον τεχνικο του ΟΤΕ χθες πανω σε αυτο που λες. Αυτο που μου ειπε ειναι οτι απο το σπιτι μου ως αυτο το κουτι ειναι ευθυνη της wind ..Και απο το κουτι και μετα προς το καφαο ειναι ευθυνη του ΟΤΕ. Και συμφωνα με αυτα που ειχε πει τοτε ο τεχνικος της wind , το καλωδιο αυτο δεν το αναλαμβανει να το αλλαξει τεχνικος της wind αλλα ηλεκτρολογος που θα φερει ο πελατης. https://prnt.sc/hkdl6r
  2. Χθες ελαβα sms απο την wind. Tεχνικη υποστηριξη wind.Στις 8-12 πιθανον να χρειαστουμε προσβαση στο κτιριο σας για εργασιες.Παρακαλω εξασφαλιστε την προσβαση και αναγραψτε το ονομα σας στο κουδουνι. Αμεσως τηλεφωνησα στο 1212 ρωτησα τι ακριβως σημαινει ενα sms που μου εστειλαν , το κοιταξαν το διαβασαν στο συστημα τους, και μου ειπαν οτι εννοουσαν οτι θα τους ενημερωσε ο ΟΤΕ οτι θα στελει συνεργειο του σημερα να φτιαξουν την βλαβη. Αναμονη λοιπον, αν δεν ερθουν η αν ερθουν και το προβλημα παραμεινει σκεφτομαι να παω το βραδυ στο καταστημα wind και να ζητησω εγγραφως να διακοπει η συμβαση που εχω αοριστου χρονου. Δεν ξερω αν κανω καπου λαθος,σε αυτα που διαβασα η αν ειναι λαθος κινηση αυτο που σκεφτομαι να κανω, να παω στο καταστημα, αλλα με αυτα που διαβασα στους online oρους συμβαλαιου σταθερου της wind , αυτο που καταλαβα ειναι οτι ισως να μην εχω καμια χρηματικη υποχρεωση προς την wind ακομα και αν διακοψω αναιτια το συμβολαιο αοριστου χρονου. (Ποσο μαλλον τωρα που εχω λογο να το διακοψω αφου δεν μου παρεχουν τηλ&ιντερνετ για ενα μηνα+.) Εκτος αν δεν καταλαβα καλα εγω αυτην την σπαζοκεφαλια που γραφουν στους ορους για συμβολαια αοριστου χρονου Κατά τη διάρκεια αορίστου ισχύος της Σύμβασης ο Πελάτης δύναται να καταγγείλει αυτήν αναίτια έπειτα από σχετική ειδοποίηση η οποία θα λογίζεται ότι θα ισχύει μετά από τριάντα (30) ημέρες από τη λήψη της. Ο Πελάτης δύναται να αιτηθεί, επίσης, η σχετική καταγγελία να ισχύει σε χρόνο μικρότερο των ανωτέρω τριάντα (30) ημερών. Στις περιπτώσεις αυτές η Εταιρεία υλοποιεί το αίτημα το Πελάτη, υπό την αίρεση της κατάργησης του βρόγχου από τον πάροχο πρόσβασης στον τοπικό βρόγχο. Σε κάθε περίπτωση, η καταγγελία δεν τίθεται σε ισχύ, πριν την κατάργηση του βρόγχου από τον πάροχο πρόσβασης στον τοπικό βρόγχο. Στην περίπτωση αυτή ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει στην Εταιρεία μόνο το τέλος αποσύνδεσης, σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο της Εταιρείας. Στην περιπτωση αυτη ( καταγγελια να τεθει σε ισχυ πριν την καταργηση του βρογχου απο τον παροχο προσβασης στον τοπικο βρογχο) ο πελατης οφειλει να καταβαλει στην εταιρια μονο το τελος αποσυνδεσης. Εννοουν δηλαδη οτι πληρωνεις τελη μονο αν τεθει σε ισχυ η καταγγελια πριν την καταργηση του βρογχου? Εδω το λινκ των ορων https://www.wind.gr/files/1/Wind_v2/statheri/PDFs/enimerotiko/Aitisi_statheri_062014.pdf
  3. Ναι συμφωνω και εγω σε αυτο που λες. Ας μας πει λεπτομερειες πανω στο θεμα συμβολαιων ο Jkoukos η οποιος αλλος γνωριζει.. Το καλωδιο αυτο μου ειπε ο ιδιος ο τεχνικος της wind που ειχε ερθει στο σπιτι μου πριν απο 2 χρονια οτι πρεπει να αλλαχτει, επειδη απο οσο διαπισωσε με τις μετρησεις που εκανε τοτε, μoυ ειπε οτι 99% απο αυτο το καλωδιο γινοντουσαν οι αποσυνδεσεις. Του ειπα ας το αλλαξει τοτε ο ιδιος και αν χρειααστει θα πληρωσω το κοστος. Η απαντηση του: Αυτο δεν μπορει να το αλλαξει τεχνικος της wind, αυτο ειναι ευθυνη του πελατη. βρες εναν ηλεκτρολογο να στο αλλαξει. Μονο απο ηλεκτρολογο μπορει να αλλαχτει. Ακριβως οπως το γραφω. Μαλιστα σε τηλεφωνηματα που εκανα στο 1212 στην wind (μετα την επεσκεψη αυτου του τεχνικου και ΠΡΙΝ αλλαξω το καλωδιο) και παραπονιομουν για τις αποσυνδεσεις που συνεχιζοντουσαν, το πρωτο πραγμα που κοιταζαν ηταν η ενημερωση που ειχαν απο αυτον τον τεχνικο (οτι πρεπει να αλλαξω το καλωδιο) και με ρωτουσαν ειναι αν εχω φερει ηλεκτρολογο να αλλαξει το καλωδιο.Και αφου τους ελεγα οχι , μου ελεγαν αλλαξε το και αν μετα συνεχιζονται οι αποσυνδεσεις τοτε θα ξαναστειλουμε τεχνικο να ελεγξει παλι.Δεν μπορουμε να κανουμε κατι αν δεν το αλλαξεις μου ελεγαν. Εισαι σιγουρος οτι μονο απο τον ΟΤΕ επιτρεπεται η προσβαση σε αυτο το καλωδιο σε αυτην την κολονα και στο κουτι αυτο? Δεν επεμενω, οτι κανεις λαθος, απλα μου φανηκε παραξενο αυτο που λες. Γιατι και ο τεχνικος της Wind που μου ειπε να το αλλαξω τοτε, ειχε ανεβει πανω στην κολονα , και μαλιστα ειχε ανοιξει το κουτι που βρισκεται στο κεντρο της και εκανε μετρησεις μεσα στο κουτι, με καποιο μηχανημα που κρατουσε. Και αν θυμαμαι καλα και ο πρωτος τεχνικος που ειχε στειλει η wind το 2014 ειχε ανεβει στον κολονα και ειχε ανοιξει αυτο το κουτι για να μετρησει Δευτερο screen με καλωδιο και κουτι, πιο καθαρη και κοντινη αυτη η φωτο https://prnt.sc/hkfi4r
  4. Oκ δεν επιμενω, ισως να ειναι και ετσι οπως τα λες.Αν θες στειλε μου λινκ με το σαιτ που γραφει αυτα που μου εστειλες στο δευτερο screen. To διαβασα προσεκτικα το θεμα σου φιλε μου , και απο οσο καταλαβα μοιαζει καπως η βλαβη που ειχες με αυτην που εχω εγω. Μοιαζει εννοω ως προς το οτι και στις 2 περιπτωσεις τα προβληματα συνδεσης ειναι πιο εντονα στις βροχερες μερες. Παντως και εγω λιγο πολυ την ιδια αντιμετωιση ειχα μεχρι να δωσουν την βλαβη στον ΟΤΕ.Τους το ελεγα απο την αρχη οτι οι αποσυνδεσεις ηταν πολυ πολυ πιο συχνες τις βροχερες μερες, τις μερες που ειχε υγρασια και τις μερες που δεν ειχε καθολου ανεμο, αρα θα επρεπε να το ελεγξουν εξωτερικα, αυτοι επεμεναν να λενε οτι δεν βλεπουν κατι, και ελεγαν συνεχως να αλλαξω ρουτερ αρχικα και μετα καλωδιωση. Αλλαξα τα παντα, εχω αλλαξει οτιδηποτε βρισκεται μεσα στο σπιτι.3 ρουτερ εχω αυτη τη στιγμη,αλλαξα 5 σπλιτερ,,εχω αγορασει 6 καλωδια που ενωνουν σπλιτερ πριζες συσκευες και εφερα και ηλεκτρολογο να αλλαξει την πριζα και το καλωδιο ,που ξεκινα απο τη πριζα του σπιτου και καταληγει σε ενα πλαστικο κουτι (στερεωμενο σε κολονα απεναντι ακριβως απο το σπιτι μου) Οταν τα αλλαξα ολα αυτα , μονο τοτε και μετα απο 2 επισκεψεις τεχνικου της wind παραδεχτηκαν οτι ειναι ολα οκ μεσα στο σπιτι και η βλαβη βρισκεται εξωτερικα.Και την εδωσαν στον ΟΤΕ. Κατα τα αλλα , αλλο κοινο που εχει η δικη σου βλαβη με την δικη μου ειναι οτι και στις 2 περιπτωσεις ηρθαν τεχνικοι που δεν ξερουν που πανε τα 4, Τουλαχιστον εσυ εβγαλες καπως μια ακρη, οταν ηρθε σοβαρος τεχνικος και εντοπισε το σημειο που κανει την ζημια, η εστω μερος της ζημιας, εγω να δω τι θα κανω. Υ.Γ. Φωτο εδω,με το καλωδιο που αλλαξα φαινεται ολη η διαδρομη που κανει το καλωδιο απο την ταρατσα του σπιτιου, καταληγει απεναντι στην κολονα και μετα κατεβαινει στην μεση της κολονας και καταληγει μεσα σε ενα κουτι https://prnt.sc/hkdl6r
  5. Το προφορικα το εννοω οτι πριν απο 21 μηνες, λιγες μερες πριν τελειωσει το συμβολαιο, μας τηλεφωνησαν απο την wind και ρωτησαν αν θα συνεχισουμε να ειμαστε πελατες τους, χωρις ομως να στειλουν τις επομενες μερες καποιο εγγραφο, χωρις να υπογραψουμε καποιο εγγραφο. Αν θες στειλε μου εσυ καποιο λινκ που εχεις δει να γραφει οτι αν ανανεωσα μεσω τηλ μια χαρα τελη αποσυνδεσης υπαρχουν. Γιατι αυτο που ειδα εγω στο πιο εγκυρο σαιτ που θα μπορουσα να ψαξω (ΕΕΤΤ) , ειναι οτι μια χαρα αποσυνδεση κανω οποτε θελω χωρις να πληρωσω τελη. Δεν γραφει κατι για ηχογραφημενη συμφωνια που να δεσμευει τον πελατη, στο σαιτ της ΕΕΤΤ .Αυτο που γραφει ξεκαθαρα ειναι οτι ειναι ακυρη υπερ του πελατη η τηλ. συμφωνια αν δεν λαβει τις επομενες μερες απο την εταιρια καποιο εγγραφο με ορους ο πελατης, και αν δεν το υπογαψει. 7. Αποδέχθηκα τηλεφωνικά να γίνω συνδρομητής σε εταιρία, αλλά δεν έχω λάβει την προσφορά ούτε τους όρους της σύμβασης. Μπορώ να διακόψω τη συνεργασία; Η σύναψη σύμβασης τηλεφωνικά και γενικότερα «από απόσταση» είναι άκυρη υπέρ σας, εάν δεν λάβετε σε εύλογο χρόνο από την ημερομηνία σύναψής της (π.χ. από την τηλεφω- νική συνομιλία) αντίγραφο των όρων της, καθώς και το έντυπο δήλωσης υπαναχώρησης (βλ. και Ερ. 6). Δεσμεύεστε με την προσφορά που δεχθήκατε τηλεφωνικώς μόνον εφόσον την υπογράψετε ή στείλετε τη γραπτή συγκατάθεσή σας. Εάν αυτό δεν ισχύει, μπορείτε να διακόψετε τη συνεργα- σία αζημίως ενημερώνοντας εγγράφως την εταιρία. Εδω το link της EETT. Δες το 7) http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf Εδω και το screen https://prnt.sc/hk2b4z
  6. .Λοιπον..Την Παρασκευη εστειλα μειλ στην Wind, ζητησα τον κωδικο βλαβης, ενεργειες που εχουν κανει για επιλυση και περιγραφη βλαβης. Απαντησαν χθες Δευτερα μεσσημερι: θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αυτή την στιγμή υπάρχει βλάβη σε εκκρεμότητα με κωδικό: xxxxxxxxxxxx.Από 31/10 δρομολογηθηκε επίσκεψη τεχνικού μας από το χώρο σας και μετά δηλώθηκε βλάβη στον ΟΤΕ.Υπάρχει καλωδιακή βλάβη από τον δημόσιο πάροχο με πιθανή ημερομηνία άρσης 06/12/2017 Και μετα απο μια ωρα μου ερχεται sms απο wind γραφοντας η βλαβη διορθωθηκε.. Κοιταζω ρουτερ συσκευη τηλ κτλ νεκρα ολα> Τους παιρνω τηλ μου λενε οτι τους ενημερωσε ο Οτε πριν απο λιγο οτι διορθωσε το προβλημα.Τους τα ψαλλω, δηλωνουν νεα βλαβη με νεο κωδικο.Λαμβανω νεο Sms μετα απο λιγο που εγραφε πιθανη ημ/νια επιλυσης 15/12/2017..Ξανα[αιρνω τηλ μου λενε αγνοηστε το sms και θα ερθει τεχνικος μας αυριο. Ερχεται σημερα ο ιδιος βλακας,που ειχε ξαναρθει τον περασμενο μηνα, του λεω απο την αρχη οτι απο την επομενη μερα μετα την προηγουμενη επισκεψη του εως σημερα ειναι κομμενα ολα.Μετραει βρηκε ολα ενταξει απο το σπιτι μου ως το καφαο(40 μετρα σε ευθεια, 100 μετρα το συνολικο μηκος καλωδιου απο την πριζα μου ως το καφαο)..Μου λεει η ζημια ειναι μεσα στο καφαο, και πρεπει να ξαναδωθει στον ΟΤΕ..Εκει αρχιζω και τα παιρνω, του λεω ενα μηνα περιμενα ειχε δοθει πριν ενα μηνα, ενα μηνα ειναι χωρις τηλ-ιντερνετ.Με κοιταζει σαν ηληθιος και απορει, ενα μηνα μου λεει?τοσο πολυ? εχεις δικιο οτι και να πεις..Ενω του ειχα πει απο οταν ηρθε οτι ειναι κομμενα ενα μηνα(ειπαμε βλακας, )...Με συμβυλεψε μαλιστα το εξης..Ρωτα τη wind ποτε θα φτιαχτει.Αν σου πουν 5 μερες περιμενε 5 μερες, και αν δεν φτιαχτει απλα αλλαξε εταιρια και μη σπας τα νευρα σου.. Μιλαμε για πραγματικο μπουρδελο, αυτοδεν ειναι εταιρια παιδια, ειναι ενα μπουρδελο..Ανυπαρκτη εξυπηρετηση,ανυπαρκτοι τεχνικοι. Τεχνικος της εταιριας και να σου λεει και ο ιδιος πηγαινε στον ΟΤΕ, και μην σπας τα νευρα σου, Μιλαμε για πραγματικο μπουρδελο. Με βλεπω να βαζω ΟΤΕ τις επομενες μερες να τελειωνει.29.90€ με 30αρα ταχυτητα, το βασικο fiber οπτικη ινα του ΟΤΕ, (VDSL απο οσο ειδα στο σαιτ του ΟΤΕ) στο καφαο της περιοχης μου ειναι ενεργοποιημενη οπυικη ινα 30 και 50, οποτε το βαζω και ξεμπερδευω σε λιγες μερες και επειδη ειμαι πολυ κοντα στο καφαοστα 100 μετρα ελπιζω να πιασω καπου στα 25 ταχυτητα. Κτα τα αλλα ετσι οπως τα λες ειναι φιλε..Στο μονο που διαφωνω ειναι που μου λες να περιμενω..ΔΕΝ μπορω να περιμενω αλλο..Εν τω μεταξυ ψαξαμε τα συμβολαια και αυτο που ειπα αρχικα οτι εχω 3 μηνες μεχρι να ληξει δεν ισχυει..Απλα δεν θυμομουν οτι ειχε υπογραφτει συμβολαιο απο 3-2014 εως 3-2016 και μετα προφορικα δωσαμε οκ να συνεχισουμε το ιδιο προγραμμα χωρις να υπογραψουμε νεο συμβολαιο...Οποτε δεν τιθεται θεμα τελων αποσυνδεσης.
  7. Τωρα την ετοιμαζω. Θελω να κανω και στην ΕΕΤΤ ομως απο οσο διαβασα στο σαιτ της, θα πρεπει να περασουν πρωτα 20 μερες απο την μερα μου θα στειλω μειλ στην wind και θα ζητησω να μου πουν τον μοναδικο αριθμο της βλαβης την περιγραφη της βλαβης και τις ενεργειες που εχει κανει η wind,(αν δεν μου απαντησει η wind σε 20 μερες και το προβλημα παραμενει) η 20μερες μετα την απαντηση της wind και αν το προβλημα παραμενει.Εκτος αν δεν καταλαβα καλα..Προς το παρον εστειλα μειλ στην wind προχθες και αναμενω απαντηση τους , και ετοιμαζω τωρα και στον συνηγορο του καταναλωτη
  8. Σε ευχαριστω.Το ειδα χθες αυτο.Καποια απο αυτα μου τα ειχαν πει και απο την wind ομως οχι ακριβως ετσι οπως τα παρουσιαζει η ΕΕΤΤ. Στο 23) Μου προτειναν εκτροπη κλησεων απο την αρχη, ομως ο χρονος ομιλιας που εδιναν ηταν πολυ λιγος, οποτε δεν το δεχτηκα.(Ειμαι ενα μηνα χωρις ιντερνετ-τηλ. θα τον ειχα καταναλωσει απο την πρωτη εβδομαδα αυτο τον χρονο που μου εδιναν) Το αλλο που γραφει η ΕΕΤΤ οτι εχω τη δυνατοτητα προσβασης στο διαδικτυο μεσω κινητου τηλεφωνου, η ειναι ανακριβες αυτο που γραφει, η κλεβουν (και ) απο αυτο στην wind..Αυτο που μου ειπαν απο την wind ειναι οτι μου δινουν 500 mb..Και αν θελω περισσοτερα θα τα πληρωσω. Στο αλλο που γραφει στo 23) "Ωστόσο, η εταιρία είναι υποχρεωμένη, κατόπιν αιτήματός σας, να σας παράσχει ακριβή πληροφόρηση σχετικά με τη φύση της βλάβης, τον χρόνο και την πορεία αποκατάστασής της." αν στειλω στην ΕΕΤΤ τα 6-7 sms που εχω δεχτει απο την wind και γραφουν διαφορετικη ημερομηνια επιλυσης της βλαβης, το καθενα, τοτε η ΕΕΤΤ θα πρεπει να τους κοψει προστιμο και μαλιστα μεγαλο, γιατι η πληροφορηση που μου παρεχει η wind σχετικα με τον χρονο αποκαταστασης της βλαβης, μονο ακριβης δεν ειναι.Εκτος αν η ΕΕΤΤ εννοει την πληροφορηση που θα εχω απο την wind οταν μου απαντησουν στο μειλ που με συμβουλεψες χθες να τους στειλω (το εχω στειλει ηδη) Στο 24) μαλλον δεν τιθεται θεμα, απο οσο μου ειπαν απο την wind δεν θα πληρωσω το παγιο για οσο διαστημα διαρκει η βλαβη Στο 25) νομιζω οτι και στα 2 εχω δικιο, και εχω το δικαιωμα να ζητησω αποζημιωση. Μαλλον συμβαινει κατι απο αυτα,στην περιπτωση μου δηλαδη ελλιπούς/ελαττωματικής κατασκευής, εγκατάστασης, συντήρησης ή λειτουργίας του δικτύου. Στο κατω μερος του 25) γραφει η αδικαιολόγητη διακοπή του δικτύου και των υπηρεσιών συνεπάγεται δικαίωμα αποζημίωσης. Νομιζω και αυτο ισχυει στην περιπτωση μου, απο την στιγμη που εγω ειχα απλα αποσυνδεσεις και αυτοι χωρις να με ρωτησουν αν το θελω, την επομενη μερα μου κοβουν τελειως ιντερνετ και τηλεφωνο για εναν μηνα, ε διιεδικηση αποζημιωσης χρειαζονται..Το θεμα ομως ειναι στην πραξη ποσο θα μου κοστισει το να διεκδικησω αποζημιωσεις και αν τελικα θα δικαιωθω η θα κανω μια τρυπα στο νερο και θα ταλαιπωρηθω χωρις αποτελεσμα. Οριστε και τα sms που μου στελνουν.. https://image.prntscr.com/image/b3D4bnH0RRW-YToBj3Tlrw.png https://image.prntscr.com/image/9egx5RxLS5i9oFk-qt8AAw.png https://image.prntscr.com/image/j37FljMOQlaGh9l4RIVacw.png
  9. Το θεμα ειναι απο που να καλεσω.Αφου μου εχουν τελειως κομμενο και το σταθερο και δεν λειτουργει καθολου εδω και ενα μηνα.Και απο κινητα εχω μονο καρτοκινητο και εχω χαλασει πολλες καρτες για να κανω την δουλεια μου. Αυτα βλεπω και εχουν σπασει τα νευρα μου, και σαν να μην φτανει αυτο εχουμε και το τελος αποσυνδεσης στην μεση, δηλαδη η wind αντι να με πληρωνει και να με αποζημιωνει για ολη αυτη την ταλαιπωρια, θα απαιτησει και απο πανω να της δωσω 70€ αν θελησω να φυγω να παω αλλου.
  10. Nαι και εγω αυτο καταλαβα διαβαζοντας το σαιτ της κοσμοτε.Στο καταστημα επεμεναν οτι ειναι vdsl.Και δεν θα ξερω απο πριν ακριβως την ταχυτητα μου, ενω στο σαιτ της κοσμοτε γραφει οτι θα γνωριζω ποσο ειναι ακριβως , πριν υπογραψω συμβολαια
  11. Γραφω και αυτο που εγραψα στο αρχικο μου σχολιο για την κοσμοτε, και τι με εκανε να μην βιαστω να προχωρησω σε αλλη εταιρια. Αυτες τις μερες ειδα στο σαιτ της cosmote αυτο το προγραμμα. https://www.cosmote.gr/eshop/global/gadgets/configurator.jsp?productId=prod430037 Με 29.90€ τον μηνα σου δινει ιντερνετ με οπτικη ινα , (ετσι γραφει και δεν ξερω αν ισχυει) το βασικο προγραμμα οπτικης ινας με ταχυτητα εως 30, δωρεαν ρουτερ , και καποιον χρονο ομιλιας (240 σταθερα 30'κινητα)¨που εμενα με βολευει αφου δεν μιλαω πολυ.Και απο οσο γραφει υπαρχει εγγυηση πραγματικης ταχυτητας, δηλαδη θα γνωριζω την πραγματικη ταχυτητα που θα εχω πριν υπογραψω συμβολαιο. Πηγαινοντας να μαθω λεπτομερειες η ακομα και να το προχωρησω , σε καταστημα κοσμοτε τα πραγματα ηταν διαφορετικα.Αρχικα ο υπαλληλος μου ειπε οτι το φτηνοτερο προγραμμα (για εως 30 ταχυτητα) ειναι στα 35€.Του εξηγω ποιο ακριβως θελω, τον βαζω να μπει και στο σαιτ της κοσμοτε να το δει, και μετα μου λεει ναι ειχατε δικιο, απλα δεν μας εχουν ενημερωσει και στον καταλογο μας δεν το εχουμε περασει αυτο το προγραμμα..(Αν πηγαινα χωρις να το εχω ψαξει ισως να υπεγραφα να πληρωνω κατι στα 35€ που αλλοι το πληρωνουν 29.90€) Ρωταω στην συνεχεια πως θα μαθω ακριβως την πραγματικη μου ταχυτητα πριν υπογραψω συμβολαιο, μου λεει ακριβως δεν γινεται αλλα στο περιπου, ισως εχεις 15 ισως 25..Του λεω τοτε γιατι γραφει αλλα το σαιτ της κοσμοτε, απαντησεις αλλα αντι αλλων.Στο σαιτ της κοσμοτε αυτο που καταλαβαινω διαβαζωντας το,ειναι οτι καποιος τεχνικος τους θα μετρησει με ακριβεια την πραγματικη μου ταχυτητα πριν υπογραψω, η τελος παντων θα μπορουν με καποιον τροπο να μου πουν ποσο ακριβως ταχυτητα θα εχω πριν υπογραψω,,Στο καταστημα μου ειπαν να τους πω το τηλ και την διευθυνση ενος γειτονα που να εχει κοσμοτε , και με βαση αυτον θα υπολογισουν την δικη μου ταχυτητα στο περιπου. Μετα μου πεταει το απιστευτο..Σε ερωτηση μου αν θα χρειαστουν εργασιες στο σπιτι μου για την οπτικη ινα, μου λεει οτι αυτο δεν ειναι οπτκη ινα και ειναι το vdsl, και απλα η κοσμοτε για διαφημηστικους λογους το αναφερει στο σαιτ της ως προγραμμα οπτικης ινας.Αστεια πραγματα δηλαδη, και αντε βγαλε ακρη τωρα ποιος κοροιδευει, το καταστημα η το σαιτ της κοσμοτε. Εκτος απο αυτο αρχικα ηταν προθυμοι να με εξυπηρετησουν, οταν ειδαν οτι πηγα καπως διαβασμενος στο καταστημα ειχαν ενα υφος ενταξει να τελειωνουμε με αυτον, περιμενει κοσμος
  12. Αυτοι απλα μου λενε οτι την βλαβη την εχουν δωσει στον ΟΤΕ και ο Οτε τους εμημερωνει με νεα παραταση επιλυσης σε επομενη ημ/νια. (αυτο μου λενε μονο στο τηλ, και σε ερωτησεις για λεπτομερειες πχ σημειο που εντοπισε βλαβη ο ΟΤΕ, δεν ξερουν να μου απαντησουν, λεγωντας πιθανον και ισως,πιθανον κανουν καπου στην περιοχη εργασιες σε καλωδια συνεργειο του ΟΤΕ, ισως σκαβουν σε καπιο σημειο στην περιοχη, για να καταλαβεις για τι service μιλαμε,και για τι συστημα υπαρχει, με ρωτουσαν αν εχω δει καποιο συνεργειο. δηλαδη εχει περασει ενας μηνας και δεν εχουν καν ενημερωθει απο τον ΟΤΕ για λεπτομερειες σχετικα με την βλαβη.Η εχουν και δεν θελουν να μου πουν, η μπορει κιολας να μην εχουν ασχοληθει καν απο τον ΟΤΕ..Επισης σε ερωτηση μου στο τηλ. αν ηρθε καποιο συνεργειο της wind να ελεγξει σημεια οπου μπορουν και εχουν διακαιωμα να ελεγξουν, νομιζω απο το καφαο μεχρι το σπιτι μου, ολα αυτα τα καλωδια, δεν ηξεραν καν να μου απαντησουν, και αλλα μου λεει ο ενας υπαλληλος και αλλα αλλος στα τηλεφωνηματα που κανω!!! Αρχικα 1 Νοεμβριου αυτη την ενημερωση ειχα. Και τηλεφωνικως και με γραπτο sms οτι αυριο 2 Νοεμβριου να τους παραχωρησω προσβαση στην εισοδο της αυολοπορτας και στο κουδουνι μου, γιατι θα ερθει συνεργειο της wind. Που ποτε δεν ηρθε .kαι απο την επομενη μερα και μετα το μονο που μου λενε ειναι οτι εχει αναλαβει την βλαβη ο ΟΤΕ Τωρα εγω στο μειλ που θα στειλω στην wind να γραψω και 2 λογια με το προβλημα ποιο ειναι τι ενημερωση εχω απο το τηλ. τους κεντρο ? Η δεν χρειαζονται λεπτομερειες? Μακρια και απο τις 2 φιλε μου.Με μια ματια που εριξα στην σελιδα της wind αυτες τις μερες διαπιστωσα οτι οι μισοι και βαλε πελατες τους ειναι δυσαρεστημενοι
  13. Σε ευχαριστω φιλε μου, για την αμεση απαντηση.Θα το ετοιμασω να το στειλω τωρα κιολας το εμαιλ..Αν δεν σου κανει κοπο, μπορεις να μου πεις αν γνωριζεις σε ποια διευθυνση εμαιλ της wind να το στειλω?Επισης το συμβολαιο το εχει υπογραψει αλλο μελος της οικογενειας μου, οποτε στο μειλ και γενικα σε καταγγελιες να χρησιμοποιησω απαραιτητως το ονομα του η μπορω να βαλω το δικο μου?
  14. Καλησπερα.Αυτες τις μερες που διαφημιζουν Wind και Cosmote την οπτικη ινα με την απιστευτη ταχυτητα διαπιστωνω ποσο υποτιμουν την νοημοσυνη του κοσμου.Διαβαστε εδω τι τραβαω εδω και εναν μηνα.Μιλαμε για καταστασεις που ουτε σε τριτοκοσμικη χωρα δεν νομιζω να συμβαινουν. Απο οταν εβαλα wind (Μαρτιος 2014) ειχα αποσυνδεσεις.Βροχερες μερες κυριως οι αποσυνδεσεις, και νυχτα,μου εκανε καθε μιση ωρα και πιο συχνα καποιες φορες.Τους το λεω στελνουν τεχνικο, μου λεει φταει το ρουτερ.Το αλλαζω40€ κοστος ενα καπως καλο TP LIΝΚ,τα ιδια. Μετα απο καιρο ξαναζηταω να το ελεγξουν ξαναστελνουν τεχνικο(αλλον) δεν βρηκε κατι και μου λεει 99% φταιει το καλωδιο που Ξεκιναει απο την κολονα απεναντι απο το σπιτι μου, και καταληγει μεσα στο σπιτι στην πριζα.Αλλαξε το ολο αυτο και θα εισαι οκ.Φερνω ηλεκτρολογο το αλλαζει.14 μετρα καλωδιο 85€ κοστος, τα ιδια παλι. Eφοσον το εκανε σε βροχερες μερες κυριως, τους παιρνω τηλ.και επεμενα οτι κατι γινεται με τα καλωδια του ΟΤΕ η κατι τετοιο φταιει εξω απο το σπιτι μου, απο την κολονα ως το καφαο που ειναι στα 50 μετρα απο το σπιτι μου, η απο το καφαο και προς το κεντρο της πολης που ειναι γυρω στο 1,5 χιλιομετρο. Ξαναστελνουν τεχνικο(αλλον παλι) μου λεει φταιει το σπλιτερ (ειναι απο τα φτηνα) και η συσκευη τηλεφωνου( ειναι παλια και κανει παρεμβολες στο σημα).Του λεω πως γινεται αυτο αφου εχω δοκιμασει και κατευθειαν χωρις να μεσολαβουν σπλιτερ-τηλ.συσκευη αφου τα εχω αποσυνδεσει και κανει παλι τα ιδια, αυτος επεμενε.Περνανε 5 μερες, συνεχιζουν οι αποσυνδεσεις ξαναζηταω να ερθει τεχνικος, ερχεται παλι ο ιδιος, τοποθετει ρουτερ-σπλιτερ -συσκευες-πριζες ολα δικα του και αναμεναμε αποσυνδεση, τυχαινει να κανει μια αποσυνδεση οσο ηταν εκει, μετρανε με την wind εχοντας ταυτοχρονα τηλ επικοινωνια ολη αυτην την ωρα αφου μιλουσε με τεχνικο στα κεντρικα της Wind, και τελικα ο τεχνικος διαπιστωνει αυτο που φωναζα τοσο καιρο και μου ελεγαν οτι μετραμε και ειναι ολα οκ εξω απο το σπιτι σου.Διαπιστωνουν οτι το προβλημα ειναι στα καλωδια του ΟΤΕ και θα δωσουν την βλαβη στον ΟΤΕ.!!! Kρατιεμαι, δεν αρχιζω τα μπινελικια και δεν του πεταω ρουτερ και συσκευες στα μουτρα που επεμενε να λεει και αυτος και οι αλλοι ασχετοι απο τα κεντρικα οτι η βλαβη ειναι μεσα στο σπιτι και εξω ειναι ολα οκ, αφου φανταστηκα οτι επιτελους λυθηκε το προβλημα μου και σε 2-3 μερες θα ειναι ολα ρολοι. Αμ, δε.Μολις ξεκινησε η περιπετεια.Την επομενη μερα (1 Νοεμβριου 2017), τελειως κομμενο και ιντερνετ και τηλεφωνο.Τους παιρνω τηλ,μου λενε δωσαμε την βλαβη στον ΟΤΕ πιθανον κανουν εργασιες και το εχουν αποσυνδεσει.Εκτιμωμενη ημ/νια λυσης προβληματος 9 Νοεμβριου.Τους ζηταω αν γινεται να εχω ιντερνετ εστω με αποσυνδεσεις μεχρι να φτιαχτει μου λενε οχι και αυτο εξαρταται απο τον ΟΤΕ αφου πιθανοντα οι τεχνικοι του ΟΤΕ το εκοψαν τελειως για να το φτιαξουν Στις 9 Νοεμβριου τιποτα,ξαναπερνω τηλ.μου λενε οτι η ενημερωση που εχουν απο τον ΟΤΕ ειναι οτι χρειαζονται εκτεταμενες εργασιες και η νεα εκτιμωμενη ημ/νια λυσης προβληματος ειναι 13 Νοεμβριου. Στις 13 Νοεμβριου τιποτα, παιρνω τηλ,παλι τα ιδια,νεα αναβολη για 20-Νοεμβριου.Την επομενη μερα (14 Νοεμβριου) μου στελνουν SMS νεα αναβολη για 21 Νοεμβριου. Στις 21 Νοεμβριου, νεα εκτιμωμενη ημ/νια λυσης προβληματος ειναι 1 Δεκαμβριου. Xθες νεα εμημερωση, νεα αναβολη με εκτιμωμενη ημ/νια λυσης του προβληματιος για τις 6 Δεκαμβριου. Ολες αυτες τις μερες τους λεω καντε κατι πιεστε τον ΟΤΕ μου λενε κανουμε οτι μπορουμε αλλα δεν εξαρταται απο εμας η καθυστερηση αλλα απο τον ΟΤΕ που πιθανον σκαβουν η περνανε καλωδια στην περιοχη σας, αφου οπως μας ενημερωσαν δεν εχετε προβλημα μονο εσεις αλλα και αλλοι κατοικοι εκει που μενετε.Πιανω και ρωταω εναν εναν τους γειτονες,(τουλαχιστον 30 ατομα) ολοι κανονικα ιντερνετ-τηλεφωνο και μαλιστα χωρις καν αποσυνδεσεις, καποιοι σε wind καποιοι αλλου, γενικα σε ολες τις εταιριες.Και αφου ολες αυτες τις μερες δεν ειδα πουθενα καποιο συνεργειο ΟΤΕ να κανουν κατι στην περιοχη, πχ να σκαβουν η εστω να περνανε καλωδια κτλ.τους παιρνω τηλ ρωταω πως γινεται να μου λετε οτι εχει προβλημα η περιοχη γενικα αφου ολοι οι γειτονες εχουν κανονικα ιντερνετ+τηλεφωνο,και πως γινεται αυτο που μου ειπατε οτι κανουν εργασιες αφου εγω ολες αυτες τις μερες δεν εχω δει καν καποιο συνεργειο στην περιοχη ουτε υπαρχει καποιο μερος που να εχουν σκαψει κτλ., μου απαντανε λες και μιλαει αυτοματος τηλεφωνητης και μου λενε αυτη ειναι η ενημερωση που εχουμε απο τον ΟΤΕ, δεν μπορυμε εμεις να κανουμε κατι. Φυσικα εχοντας σπασει τα νευρα μου με ολη αυτην την κοροιδια αρχισα τα μπινελικια, και τους λεω οτι εφοσον ο ΟΤΕ παιρνει καποιο ποσο απο τα 22€ που πληρωνω καθε μηνα,ειναι υποχρεωμενος να φτιαξει την βλαβη μεσα σε λογικο χρονικο διαστημα.Και στο κατω κατω .δεν με ενδιαφερει απο ποιον εξαρταται, ουτε εχω καμια δουλεια με τον ΟΤΕ εγω με εσας εχω συμβοαλαιο.Και οπως δεν θα δεχοσασταν εσεις να σας πληρωνω καθυστερημενα ενα μηνα μετα, λεγοντας σας οτι δεν φταιω εγω αλλα ο εργοδοτης μου που δεν με πληρωνει στην ωρα του, ετσι κι εγω δεν δεχομαι αυτο που μου λετε οτι δεν φταιτε εσεςι για την καθυστερηση αλλα ο ΟΤΕ. Εχω φτασει στο αμην, το μονο που με κρατησε τοσες μερες και δεν εχω κινηθει προς αλλη εταιρια ειναι οτι εχω προς το παρον ιντερνετ απο τον γειτονα, αφου μου εδωσε τον κωδικο του.Ομως δεν ειναι λυση αυτο, πχ να πρεπει να ανοιγω παραθυρα μεσα στο κρυο για να εχω σημα. Γενικα δεν ξερω τι να κανω γιατι απο οτι βλεπω πειμενωντας να το φτιαξουν και αυτοι να δινουν αναβολη στην αναβολη, ειναι πολυ πιθανον να μπει το 2018 και ακομα να μην εχει φτιαχτει η βλαβη . Μια σκεψη που κανω ειναι οτι ισως επιτηδες καθυστερει ο ΟΤΕ, ισως να μην εχουν ασχοληθει καν με την βλαβη, και απλα να ειναι αυτη η πολιτικη τους, να σε κανουν να φτασεις στο αμην να φυγεις απο την wind και να πας σε αυτους. Οποτε, να παω σε αλλη εταιρια πχ κοσμοτε και μεσα σε 3-4 μερες να εχω καθαρισει αφου πιθανον να μην χρειαστει καν επεμβαση απο τεχνικο, αφου λογικα θα μου δωσουν ιντερνετ απο αλλη γραμμη? Επισης με το τελος αποσυνδεσης δεν ξερω τι ακριβως ισχυει.Εννοω αυτο το 70αρι η κι εγω δεν ξερω ποσο βγαινει, που χρεωνουν αν διακοψεις πριν την ημερομηνια ληξης του συμβολαιου.Και τι ακριβως σημαινει αυτο το τελος αποσυνδεσης.Αν δηλαδη ειναι μια αποζημιωση που δινεις στην εταιρια για τον εξοπλισμο που σου εδωσε,.η απλα αν ειναι κατι σαν νταβατζιλικι για να στα παρουν, και να φοβασαι να πας αλλου. Εχουμε υπογραψει 2 συμβολαια, ενα απο Μαρτιο 2014 ως Μαρτιο 2016 (περιλαμβανε και εξοπλισμο (ρουτερ σπλιτερ καλωδια) και ανανεωση απο Μαρτιο 2016 εως Μαρτιο 2018.(Αρχες Μαρτιου) Αρα μιλαμε για 2+2 χρονια 2 συμβολαια, με 3 ακριβως μηνες να απομενουν μεχρι να ληξει η δευτερη διετια. Φυσικα μετα απο ολη αυτην την κοροιδια-ανυπαρκτη εξυπηρετηση-ασχετους τεχνικους δεν προκειται να το πληρωσουμε στην Wind, και αν μου πουν οτι χρωσταω 70€ η κι εγω δεν ξερω ποσα για τελος αποσυνδεσης , θα παρουν την καταλληλη απαντηση, οτι κανονικα θα επρεπε να μου πληρωσουν αυτοι και μαλιστα πολυ πανω απο 70€ αν υπολογισουμε αυτα που πληρωσα 125€ για καλωδιο-ρουτερ ενω ηταν ενταξει, συν το οτι ειχα ιντερνετ προβληματικο επι 4 χρονια με συνεχεις αποσυνδεσεις συν το οτι για μια βλαβη με εχουν ενα μηνα χωρς τηλεφωνο-ιντερνετ (και θα εχει και συνεχεια οπως φαινεται ισως παμε σε διμηνο και βαλε) Περιμενω απαντησεις-αποψεις μηπως και βγαλω ακρη. Υ.Γ. Κινηθηκα προς κοσμοτε αλλα πηγαινοντας σε καταστημα διαπιστωσα οτι μαλλον και αυτοι δεν πανε πισω, αλλα γραφει το επισημο σαιτ της κοσμοτε, αλλα μου ειπαν στο καταστημα..Με κρατησε και αυτο και δεν εχω κανει ακομα κινηση για αλλη εταιρια. Πιο κατω σε σχολιο γραφω αναλυτικα τι διαβασα ατο σαιτ της κοσμοτε και τι μου ειπαν στο καταστημα κοσμοτε.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.