Προς το περιεχόμενο

geostratis

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    349
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

174 Excellent

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ geostratis

  • Κατάταξη
    Senior Member

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

2.275 προβολές προφίλ
  1. Γιατί να αφαιρούνται μόνο οι εφαρμογές και όχι όλο το "δωρεάν" λειτουργικό, το οποίο πιθανον να μη θέλω? Και που αμα δεν δεχτώ τους όρους του, δεν θα δουλεψει ποτέ η συσκευή που αγόρασα?
  2. Λοιπόν εσύ μπορει να τα λες γα πλάκα, εγώ ομως ακριβώς αυτό πιστεύω! Καθημερινά θέλω κάτι απλό, να γραψω ενα σημείωμα, ενα γράμμα, μια ανακοίνωση, και να τελειώνω σε 2 λεπτά. Και αντί γι' αυτό, βρίσκομαι στο Word αντιμέτωπος με αυτοματισμούς, με δαιδαλώδη μενού, με εικονίδια που θέλουν Google Translate για να καταλάβεις, με δυνατότητες που όχι μόνο δεν χρειάζομαι αλλά αντίθετα με εμποδίζουν να κάνω τη δουλειά μου. Ισως αν γράψω κάποτε βιβλίο, ή ξανακάνω διδακτορικό, ναι, εκεί μπορεί να το χρειαστώ το Word. Aλλά για το "παρακαλώ μη ρίχνετε χαρτιά μεσα στη λεκάνη" μου είναι άχρηστο. Και φυσικά εχω στραφεί σε λύσεις τύπου Notepad. Συγκεκριμένα, επειδή χρησιμοποιώ Apple, ανοίγω το TextEdit και γράφω, αντί να παλεύω με το πρόγραμμα. Υπήρχε εποχή που το Word μας εξυπηρετούσε. Τώρα είναι ακριβώς το αντίθετο! Να το πληρώσω κι από πάνω? Εδώ με το "σπασμένο" και σπάζομαι ...
  3. geostratis

    Τα Windows 95 γίνονται 25 χρονών

    Παιζει πάντως σοβαρά η πιθανότητα να'χουν τα ίδια ακόμη στις Εφορίες ... Για ρίξτε μια πλάγια ματιά στο monitor του υπαλλήλου, όσο περιμένετε μπροστά στο τζαμάκι, και πείτε μας άποψη!
  4. Eγώ πάντως "ψάρεψα" 2 VAIO λειτουργικά από κάδο ανακύκλωσης ... Αν τώρα κανείς ενδιαφέρεται να γλυτώσει 1499ε, το συζητάω ευχαρίστως.
  5. 12GB κώδικας για να κάνεις το laptop σου κινητό .... Ισα-ισα για να σου "μασήσει" τις δυνατότητες του i9, να τρέχει σαν Atom .. Τουλάχιστο, να ηταν το ανάποδο, να λέγαμε ενα μπράβο ...
  6. Aνεξήγητο, κάτι πάθανε εκεί στην Apple, βγάλανε και κάτι χρήσιμο ...
  7. Θα αυτο-ξεφτιλιστούμε στις μελλοντικές γενιές και στους εξωγήινους που θα τα διαβάσουν, όταν ανακαλύψουν ότι δεν μπορούσαμε να γράψουμε κώδικα της προκοπής και interface κατανοητό, ούτε για τις απολούστερες εφαρμογές ... Σε αντίθεση με το Pioneer όπου αναζητούσαν σύμβολα κατανοητά σε επίπεδο σύμπαντος, εδώ οι μελλοντικοί δεν θα μπορούν να καταλάβουν ούτε το σύμβολο για τις φωτογραφίες ... Θα προσπαθούν να καταλάβουν πως κάναμε copy-paste στο κινητό και δεν θα βγάζουν άκρη ... Ισως βέβαια μας θαυμάσουν και γι' αυτό!
  8. Να κι ενας αυτόπτης μάρτυρας, από τους ελάχιστους που εχουν διαβάσει "τα ψιλά" πριν ορμήσουν στην αγορά ... Δυστυχώς, τουλάχιστο στην Ελλάδα, ο πελάτης έχει πάντα άδικο. Δεν λέω ότι αποκλείεται και στο εξωτερικό να βρείς τράπεζες-απατεώνες, αλλά εδώ είναι κανόνας, βεβαιότητα. Το ίδιο και οι πιστωτικές, ασχετα αν ανήκουν ή όχι στις τράπεζες ή στους Illuminati. Δεν θέλουν να ρισκάρουν 1 cent, δεν θα παρέμβουν ποτέ υπερ του καταναλωτή, δεν θα σου επιστρέψουν αμφισβητούμενο ποσό, εκτός ίσως αν εχεις φίλο τον Κούγια και ξελασπώσει για σένα. Οποιος λοιπόν ισχυρίζεται τα αντίθετα από αυτά, μάλλον εμπίπτει στις μία (ή όλες) από τις εξής 3 περιπτώσεις: (α) δεν εχει εμπειρία από χρήση κάρτας σε προηγμένες καταναλωτικά χωρες του εξωτερικού (β) δεν εχει εμπειρία από χρήση κάρτας στο ξέφραγο αμπέλι (Ελλάδα) (γ) δουλεύει σε τράπεζα (κάποιος ήδη το ομολόγησε, παραπάνω)
  9. Εχεις 1000% δίκηο στα επιχειρήματα, αυτά λεει η λογική, αυτά πιστεύω μέσα μου και αυτά θα'λεγα κι εγώ στο δικαστήριο, αν αξιζε να τους κυνηγήσω. Ναί, αυτή ήταν και η δική μου εμπειρία, αλλά στην ... Αμερική, όταν κάποτε δούλευα εκεί. Γίνονταν παρανομη χρεωση στην πιστωτική ? Δεν σου εστελναν το προϊόν? Δεν σου άρεσε το χρώμα ή η ταινία συσκευασίας ή ο καιρός ? Καμμία ερώτηση, άμεση αποζημίωση, πολλά συγνώμη και bomus διάφορα ... Ατυχώς στην Ελλάδα, ανώμαλη προσγείωση. Οροι αυθαίρετοι, που οφείλεις να τους δεχτείς και να τους υπογράψεις, και αν θες να τους πολεμήσεις πρέπει να τρέχεις μέχρι τον Αρειο Πάγο, με δικά σου εξοδα βέβαια. Γυρω στο 2005 εμένα μου χρέωσαν 200 ευρώ για μια "προσφορά" διαμονής σε ξενοδοχείο που είχα εγκαιρα ακυρώσει και ποτέ δεν πήγα. Εφαγα 1 εξάμηνο από την ζωή μου για να τα πάρω πίσω. Λίγο πιο πριν, σε άλλη κάρτα, επιχείρηση συνεργαζόμενη με την Τράπεζα μου χρέωσε στην πιστωτική κάποια προϊόντα (CD, αν θυμάμαι καλά) που ΠΟΤΕ δεν παρήγγειλα και μου τα έστειλε με το έτσι θέλω. Η Τράπεζα, πριν τελικά μου επιστρέψει το ποσό, με παρέπεμψε να μιλήσω εγώ στον επιχειρηματία, να διαπραγματευθώ, να τον πείσω ότι δεν φταίω, και να ζητήσω τα λεφτά μου από αυτόν !!!!! Κατέφυγα στον Τραπεζικό Διαμεσολαβητή, η Τράπεζα τελικά δεχτηκε μετά από μήνες συζητήσεων και e-mails να μου επιστρέψει το ποσό, αφού κι εγώ επίστρεψα το προϊόν με δικά μου εξοδα, πρώτα. Αλλη Τράπεζα μου χρέωσε επι διετία συνδρομή σε πιστωτική που μου είχε προσφέρει με "εφ' όρου ζωής δωρεάν συνδρομή". Τελικά, με άπειρο ψυχικό και χρονικό μου κόστος, επέστρεψε τα λεφτά, αλλά σε 4 μηνιαίες δόσεις, παρακαλώ!! (Επεφτε βλέπεις μεγάλο το ποσό για μία κι έξω ....) Να θυμήσω επίσης στους παλιότερους τι γίνονταν προ κρίσης? Με τις πιστωτικές, που σου έστελναν κάρτες για τις οποίες ποτε δεν είχες κάνει αίτηση, ή ακόμη και καταναλωτικά δάνεια "με προέγκριση" ? Οι "συνεπείς" (γράφε "μ@λ@κ3s" καλύτερα...) τα φορτώθηκαν με τόκους, δόσεις και συνδρομές. Των αλλωνών τα πληρώνουμε σήμερα ακόμη οι υπόλοιποι ... Αυτά, και αν εχεις την καλωσύνη γράψε μας και αυτή την σουπερ-τραπεζά σου, γιατί τα παραπάνω τα εχω ζήσει σε όλη την γκάμα των μεγάλων Ελληνικών τραπεζών. Δεν εμεινε εξω καμμία. Συναγωνίζονται ποιά θα είναι η χειρότερη. Οπότε μην επικαλεστείς την "Συνεταιριστική Τράπεζα Γαστούνης" ή κάτι τέτοιο, παρακαλώ.
  10. Με χαροποίησε η είδηση, γιατί εχω πάρει ενα ολοϊδιων προδιαγραφών (ή ίσως και με 16GB storage) εδώ και 6-7 χρόνια, μάρκας Xiaomέκαψες και το'χα παρατημένο. Το θυμήθηκα και το ξαναστήνω σήμερα! Και πολύ φοβάμαι, ότι όχι μόνο δε φυσάει, αλλά αντίθετα "ρουφάει" που λένε και οι Αμερικανοί ...
  11. Βρεί δεν βρεί, ο φταίχτης είσαι εσύ! Το λένε και όλα τα συμβόλαια παροχής υπηρεσιών e-banking, από όσο εχω δεί. Και για του λόγου το αληθές, αυτό που είπα παραπάνω το λένε και τόσοι άλλοι εδώ μέσα, από την άμεση εμπειρία τους ...
  12. Miλάμε εδώ μέσα για τις ελληνικές τράπεζες και τις εταιρείες κινητης τηλεφωνίας σαν να πρόκειται για εταιρείες υψηλής ψηφιακής τεχνολογίας. Οποιος είναι παθών όμως ξέρει, ότι πρόκειται για μεταμφιεσμένα μικρά παλιά παραρτήματα του Δημοσίου, για κλάματα, για τα μπάζα .... Δες τράπεζες που δεν μπορούν να βάλουν ακόμη ούτε νούμερα αναμονής για τους πελάτες ... Τράπεζες που δεν μπορείς να ρυθμίσεις εσύ το username σου στο web banking ... Τράπεζες που δεν ξέρουν αν το τάδε υποκατάστημα έχει την κάρτα σου που "ρούφηξε" το ATM ... Που το τηλ. για κατάσταση ανάγκης (π.χ. απώλεια κάρτας) σε βάζει σε ουρά αναμονής ή δεν λειτουργεί Σ/Κ. Eταιρείες κινητής που δεν ξέρουν τι ειδοποιήσεις σου έχουν στείλει ... που δεν ξέρουν ούτε με ποιον μίλησες ούτε για ποιό πρόβλημα τους έγραψες ...
  13. To κυριώτερο πρόβλημα αν τα κοιτάξεις δεν ειναι ότι σπάνε, αλλά ότι ματιάζονται! Γι' αυτό και πρέπει μετά να τα φτύνεις! Αλλά και πάλι προσοχή, όχι στο πληκτρολόγιο γιατι θα χαλάσει!
  14. Εγώ πάντως το βρήκα το αντίμετρο: κολλάω το μάτι μου πάνω στο τρυπάκι της κάμερας και κοιτάω να δώ αν με παρακολουθεί κανένας από την άλλη μεριά. Δεν εχω δεί τίποτα περίεργο ως τώρα. Φήμες είναι λοιπόν, σαν τον κορωνοϊό...
  15. Να συσπειρωθούμε γύρω από την "μαμά", δεν βλέπω τόσο έντονους ύμνους σήμερα ... Λοιπόν, εγώ θα το πω χωρίς φόβο, ότι κάνει η apple καλά το κάνει. Και ολα αυτά είναι ενδειξη τεχνολογικής ανωτερότητας! Και τα σώβρακά μας δίνουμε γι' αυτήν! Και οσοι διαμαρτύρεστε και κοροϊδεύετε είναι γιατί εχετε πολλά κόμπλεξ και λίγα λεφτά! Και στο κάτω -κάτω, ποιος σας είπε ότι σας ανήκει το iPhone που αγοράσατε? Διαβάστε πιο καλά τα ψιλά γράμματα, στουρνάρια! Μόνο άδεια χρήσης εχετε, τίποτε άλλο!
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.