Προς το περιεχόμενο

crazysun

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    24
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

10 Good

Σχετικά με crazysun

  • Κατάταξη
    Member

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

779 προβολές προφίλ
  1. αν ισχυει το πρόβλημα ακομη , ισως κατι από αυτά να βοηθησει .
  2. εχτες (6-3-2017) , επιστραφηκαν τα 6 ευρω που ειχαν αφαιρεθεί την τεταρτη (1-3-2017) , ο συνδρομιτηκος χρονος (300 λεπτα σε κάθε ανανεωση των 10 ευρω και ανω ) παρεμεινε όπως φαινεται από το περιβαλον διαχειρησης και μετα από συζητηση μου με την εξυπηρέτηση μου είπαν ότι εχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμημα και ότι εχω λαβει μηνυμα (που δεν εχω λαβει ) με την εξελιξη . εξηγησα ( στην εξυπηρετηση πελατων ) ότι δεν με ενδιαφερει ο προσθετος χρονος υπο καποιας μορφης συνδρομη και ότι θα ηθελα να αφαιρεθεί αυτή η υπηρεσια και η χρεωση της και μου απαντησαν πως είναι προωθημενο αιτημα αυτό .. ελπιζω να
  3. σημερα ειχα παλι διαλογο με την εξυπηρετηση πελατων της wind οπου οι 2-3 ημερες για την επιλυση του θεματος γινανε 3-5 το ποιημα της εξυπηρετησης αλλαξε σε εναν στιχο , υπερ το συμφέρον της wind . κατά τα αλλα αδιεξοδη η εξυπηρετηση που απλως απηγγειλε το ποιημα . ------- το τι δωρα θα λαβω είναι δικο μου θεμα και όχι αυτου που τα προσφερει . από την στιγμη που ηδη μια φορα εχω εξηγησει ότι δεν με ενδιαφερει το δωρο τους υπο καποια χρεωση , δεν καταλαβαινω πως επιμενουν να μου το προσφερουν και να περιμενουν να χρωθω . σε πολλες περιπτώσεις εχω συναντησει ανθρώπους που εχου
  4. δεν θυμομουν οτι εχω κανει θεμα την προηγουμενη περιπτωση , μιας και ειναι συνεχεια του ιδιου θεματος αυτο το συμβαν , νομιζω οτι ταιριαζει να το προσθεσω http://www.insomnia.gr/topic/608884-δωρο-με-χρεωση-τωρα-απο-την-wind/
  5. σε αλλη περιπτωση μου δωσανε τα χρηματα πισω και με το παραπανω . αλλα γιατι αυτη η υπουλη τακτικη ; αυτο με ενοχλει περισσοτερο απο ολα .
  6. εχω πολλα χρονια καρτοκινητο wind και εδω και καιρο ειχε μια προσφορα 300 λεπτων ομιλιας με καθε ανανεωση των 10 ευρω και ανω . ΔΩΡΕΑΝ ελεγαν . ξαφνικα , αρχισαν ομως περιεργες χρεωσεις , πριν κανα χρονο , εξαφανηστηκαν 5 ευρω επειτα απο αναννεωση των 10 ευρω και μετα απο επικοινωνια με την υποστηριξη της wind μου αναφερανε οτι το δωρεαν ειναι ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΟ (? ) και δεν ειναι δωρεαν , και ας το αναφερει σαν δωρο . να μην μακρυγορω για το τοτε, μετα απο την εκδηλωση της δυσαρεσκειας μου για την αυθαιρετη μετατροπη ενος δωρου σε υπηρεσια με χρεωση , τα 5 ευρω επιστραφηκαν και ο δωρεαν χρον
  7. είναι στα εξαρχεια. η τιμη είναι συμβολικη , θα δουλευει για την αντισταση
  8. κατι νέο σκεφτηκαν εκει στην wind για να δημηουργησουνε χρεωσεις , πως λενε "το μυαλο σου και μια λιρα" ε τετοιου επιπεδου ιδεες . λεει πως εφηυρανε τελος για τα δωρα ! ναι καλα ακουτε , τελος για τα δωρα ! όχι τελος τα δωρα , αλλα μια χρεωση ετησιου συνδρομητικου χαρακτήρα για τα δωεαν λεπτα ομιλιας που προσφερουν σε κάθε αγορα χρονου ομιλιας . στην περιπτωση μου είναι 5 ευρω στα 10 ευρω αγορας χρονου ομιλιας που καταληγουν στην διαθεση μου ως 8,96 ευρω για μετατροπη σε λεπτα και μετα το τελος του "δωρου" μενουν 3,96 ευρω . από εδώ και περα θα εχω το τηλεφωνο σε διαφορετικη τσεπη από
  9. την δευτερα , εβαλα μια καρτα 10 ευρω , μου ηρθε μηνυμα ότι εχω υπολοιπο 8,96 ευρω και 300 λεπτα προς ολους δωρο , χτες το βραδυ που κοιταξα τον λογαριασμο , το υπολοιπο ηταν 3,96 . παλι φαγαν 5 ευρω . αρχιζει και γινεται ενοχλητικο , κάθε φορα που θα βαζω λεφτα στην καρτα να λειπει κατι . ειτε χρονος ειτε λεφτα . σιγουρα ντροπιαστικη προς την εταιρια η επαναλαμβανομενη λαθος χρεωση εις βαρος του καταναλωτή . ειχε τελικα νοημα αυτή η χρεωση , είναι λεει τελος για έναν χρονο για το δωρο των 300 λεπτων που παιρνουμε σε κάθε ανανεωση . δωρο με τελος . ελεος .
  10. εκανα μια αλλαγη στις ρυθμισεις ,εσβησα καποιο group που ειχε με το ονομα wind ,και ελαβα κανονικα την ενημερωση για το μηνυμα που με πιστωσανε 5 ευρω . δεν ειναι το θεμα της αποζημιωσης που γενναιοδωρα προσφερανε , ειναι κυριως το θεμα της αξιοπιστιας των τηλεπικοινωνιων ,το οτι εξαφανιστηκε το υπολοιπο απροσδοκητα και εμεινα χωρις να μπορω να κανω κλησεις το κοστολογω περα απο 25 η 50 η 100 ευρω . αν ημουνα σε μια εκτατη αναγκη και ειχα αυτην την εντυπωση οτι εχω υπολοιπο και μου συνεβαινε κατι τετοιο , δεν θα μετριωτανε σε κοστος χρηματων . μιλαμε για εγκαταστασεις που υπαρχου
  11. το μεσημερι μου ηρθε μηνυμα οτι πιστωθηκα 5 ευρω για το προβλημα , που αργοτερα προστεθηκαν στα ηδη 20 που μου ειχε προσφερει το τμημα εξυπηρετησης πελατων της wind . σιγουρα περα απο ικανοποιητικη η γενναιοδωρη προσφορα τους , αλλα θα ηθελα να μαθω γιατι εχει γινει αυτη η δυσλειτουργια και ποιες ειναι οι πιθανοτητες να ξανασυμβει . δεν μου αρεσε καθολου το οτι εμεινα στα καλα καθουμενα χωρις να μπορω να τηλεφωνησω και δεν θα ηθελα να ξαναεπαναληφθει . θα επικοινωνησω παλι αυριο μηπως υπαρξει καποια ενημερωση . ο λογος που περιγραφω την περιπτωση , δεν ειναι κανενας αλλος απο την
  12. σε συνεχεια της υποθεσης , αφου και σημερα το πρωι δεν ειχε λυθει το θεμα ουτε ειχα ενημερωθει , ξαναπηρα τηλεφωνο με σκοπο να μην το κλεισω αν δεν καταληξουμε σε καποια λυση . αυτην την φορα επεσα και σε ανθρωπο που χωρις να το κουρασει περαιτερω το θεμα μου προσφερε καποια προχειρη λυση , οπως το να μου δωσουνε 200 λεπτα προς ολους , το οποιο βρηκα ικανοποιητικο , χωρις να με ενδιαφερει να βγω κερδισμενος απο την υποθεση (ειχα 3,59 ευρω , 82-85 προς wind και 35 λεπτα προς ολους +96 sms ) . αφου περιμενα λιγο στην αναμονη , αντι για τα 200 λεπτα , με ενημερωσε οτι θα μου προσφερουν 1
  13. ειναι να μην μπλεξεις στα γραναζια του συστηματος της wind , οταν λειτουργει μοιζει σωστο αλλα στο σφαλμα του , αποδεικνειεται ενοχλητικα ανοητο . χθες κατα την αναφορα του προβληματος , με ενημερωσε η κοπελα οτι θα μου ερθει μηνυμα με τον κωδικο της αναφορας του προβληματος , κατι που δεν συνεβη .και αλλη δυσλειτουργια . σημερα παιρνω τηλεφωνο να μαθω τι εχει συμβει , και αν υπαρχει καποια εξελιξη , μου λεει ο ανθρωπος που μιλησαμε στο τηλεφωνο , υπομονη θελει μια εργασιμη μερα , ωραια του λεω , μπορεις να μου δωσεις τον αριθμο αναφορας του προβληματος ; ναι μου λεει , δωστε μου τον α
  14. ουτε επαρκεια στο σημα εχω , ουτε ενημερωσεις για κλησεις που δεν ελαβα λογο σηματος . αλλα επειδη ειμαι σε χωριο και το κινητο δεν το χρησιμοποιω και παρα πολυ , δεν με πειραζουν ιδιαιτερα αυτες οι υστερησεις που εξακολουθει να παρουσιαζει . το εχω πιο πολυ για οταν ειμαι εξω απο το σπιτι και χρειαζεται να επικοινωνησω με καποιον . πηγα να συμπληρωσω και την φορμα επικοινωνιας αλλα εχει περιορισμο 1000 χαρακτηρες και δεν ειχα ορεξη να καθομαι να κανω τον συντακτη κοβοντας λεπτομερειες που κατα την κριση μου χρειαζοταν να ειπωθουν το πρωτο μηνυμα , ειναι διασκευασμενο αποσπασμα του κ
  15. δικαιολογημενα ο saruman εφερε σαν δεδομενο την ενημερωση απο την wind ,το οτι η wind τα εχει μπερδεμενα νομιζω οτι ειναι ανευθυνοτητα της εταιριας στο πεδιο της σελιδας διαχειρησης του f2g λεει ξεκαθαρα οτι "Ο υπολειπόμενος χρόνος ομιλίας σου λήγει στις: 14/07/2016 " δεν λεει οτι ληγει η καρτα ! και το οτι δεν εχουν 24ωρη εξυπηρετηση μου κακοφανηκε απο την στιγμη που παρεχουν 24ωρες υπηρεσιες
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.