Προς το περιεχόμενο

mansa2k

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    1.204
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

1.294 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ mansa2k

  • Κατάταξη
    Senior Member

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

2.359 προβολές προφίλ
  1. mansa2k

    Nintendo Switch Topic v2

    Αν εννοείς τα λαμπάκια πάνω στα joycons είναι ενδεικτικά σχετικά με ποιο νούμερο χειριστήριο έχει αναλάβει το καθένα: Τα ίδια ισχύουν και για τα pro controllers. Η ένδειξη μπαταρίας για τα χειριστήρια προσφέρεται μέσα από την αντίστοιχη εφαρμογή με το ανάλογο εικονίδιο στο κεντρικό μενού του συστήματος.
  2. mansa2k

    Nintendo Switch Topic v2

    Σε άλλα νέα μέσα από συνέντευξη του Takahashi της Monolith Soft. έγινε γνωστό πως η ομάδα (Production Group 1) που έχει αναλάβει το XC1: Remake είναι το ίδιο που είχε αναλάβει τα XC2 και XC2: Torna όπως είχα αναφέρει καιρό πριν. Παρόλα αυτά προέκυψε και μια άγνωστη πληροφορία. Η ίδια ομάδα αναπτύσσει παράλληλα και άλλον τίτλο που δεν έχει ανακοινωθεί. Αυτό που γνωρίζαμε επίσης είναι πως υφίσταται και Production Group 2 το οποίο είχε αναλάβει την ανάπτυξη του XC:X και βοήθησε και στο BotW. Επίσης υφίσταται και το βοηθητικό στούντιο στο Κιότο που αναλαμβάνει συμπαραγωγή σε τίτλους όπως Splatoon, Zelda και Animal Crossing series. Σχετικά με το PG2 μπορεί να έχει την ίδια σύσταση με το PG1. Η Monolith Soft αν και έχει αυξήσει το προσωπικό τα τελευταία χρόνια κατά 100 άτομα περίπου ίσως να μην δημιούργησε PG3 όπως είχα κάποτε αναφέρει. Ίσως απλά να παραμείναν οι ίδιες ομάδες αλλά με πολλαπλά παιχνίδια υπό ανάπτυξη. Ανεξαρτήτως από την εσωτερική σύσταση του στούντιο γνωρίζουμε πως για τις ομάδες στο Τόκιο υπάρχουν δύο τίτλοι υπό ανάπτυξη (ένα φημολογούμενο νέο ip και κάποια συνέχεια στην σειρά xenoblade -X?) ενώ παράλληλα βοηθούν στην ανάπτυξη του BotW2. Στο μεταξύ αυξήθηκαν κατά 5 άτομα σε σχέση με μερικούς μήνες πριν φτάνοντας συνολικά στους 248 υπαλλήλους ενώ παράλληλα συνεχίζουν να ζητούν προσωπικό.
  3. mansa2k

    PlayStation 5 Topic v2

    Αν και έχει ξεφύγει κάπως η συζήτηση θα ήθελα να γράψω κάποια πράγματα σχετικά. Οι εταιρίες θέλουν να μεταπηδήσουν σε οικοσυστήματα και να μην περιορίζονται στην κλειστή πλατφόρμα της μιας κονσόλας. Αυτό μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους όπως το streaming απευθείας από την κονσόλα σε άλλες συσκευές, το streaming ως συνδρομητική υπηρεσία (βλέπε stadia, ps now), με δικά τους καταστήματα σε άλλες πλατφόρμες (βλέπε EA Access, Epic Store) κτλ. Μέσα σε αυτά να θυμίσω πως δεν νοείται παιχνίδι που να στηρίζεται στο ftp μοντέλο και να μην κυκλοφορεί σε όσον δυνατόν περισσότερα οικοσυστήματα. Οι λόγοι που οδήγησαν το Horizon σε κυκλοφορία στο PC είναι πιθανόν πολλαπλοί. Με το κόστος των παιχνιδιών να αυξάνεται οι εταιρίες θα επιθυμούν την μεγαλύτερη δυνατή προβολή-δημοτικότητα ιδιαίτερα για τους ΑΑΑ τίτλους. Προφανώς θέλουν να πάρουν μια πρώτη γεύση για να ακολουθήσουν οι επόμενες κινήσεις. Φανταστείτε όλο αυτό πως θα εξελιχτεί όταν στο παιχνίδι έχουν μπει ήδη οι μεγάλοι διανομείς οι οποίοι φυσικά μέσω της ανάπτυξης του διαδικτύου και των σχετικών εμπορικών μοντέλων επιθυμούν την αύξηση των εσόδων τους χωρίς την μεσολάβηση τρίτων (δηλαδή ps,xb, nintendo). Η EA αναπτύσσει τα EA Access, EA Origins. Η Ubisoft έχει το δικό της store στο PC το οποίο προωθεί μέσω Ubi Play ενώ στην περσινή Ε3 ανακοίνωσε τις δικές της υπηρεσίες καθώς και συνεργασία με το stadia. H Activision-Blizzard δικό τους store στο PC και battlenet. Η CD-Project έχει το GOG.com Ήδη τα έσοδα από τις ψηφιακές πωλήσεις αποτελούν μεγάλο μέρος ενώ παράλληλα αυξάνουν την δυναμική τους στο PC που με την σειρά του βρίσκεται σε άνοδο τα τελευταία χρόνια. Όλα αυτά τα μοντέλα θα αλλάξουν την πίτα της αγοράς και θα ακολουθήσουν οι ανάλογες εξελίξεις. Βέβαια αυτό δεν πρόκειται να συμβεί σε μια νύχτα αλλά σε βάθος χρόνου. Από την άλλη δεν μπορώ να είμαι απόλυτα βέβαιος ούτε και για το τελευταίο γιατί η βιομηχανία προχώρησε γρηγορότερα σε αρκετά μοντέλα κάτι που δεν το περίμενα. Από εμπορικής πλευράς η τωρινή γενιά είχε ενδιαφέρον για το πως θα ανταποκριθεί η gaming βιομηχανία στην μετάλλαξη της αγοράς λόγω smartdevices. Η επόμενη θα έχει ενδιαφέρον πως η ίδια η βιομηχανία του gaming αυτήν την φορά θα μεταλλαχτεί εκ των έσω.
  4. mansa2k

    Nintendo Switch Topic v2

    Το NSW θα είναι οικογένεια προϊόντων και η Ν τα κατατάσσει με βάση το lifestyle όπως εκείνοι τουλάχιστον το αντιλαμβάνονται. Αυτό μπορεί να σημαίνει πως η επόμενη έκδοση μπορεί να μην είναι ένα Pro αλλά κάτι που να βασίζεται στο υπάρχον μοντέλο ως οικογένεια. Όπως και να έχει επόμενη έκδοση πιθανολογώ του χρόνου και ίσως πριν το κλείσιμο του οικονομικού έτους της Ν που σημαίνει κατά το πρώτο τρίμηνο. Αν μιλάμε για επόμενο σύστημα μάλλον κατά το 2023.
  5. mansa2k

    Nintendo Switch Topic v2

    Μια πληροφορία από τις ερωτοαπαντήσεις των αποτελεσμάτων του οικονομικού έτους: "Nintendo Switch just entered the middle of its life cycle, and there are two system versions in the family - Nintendo Switch and Nintendo Switch Lite - so we have not changed our view that it is possible to aim for growth that is unlike the life cycle of any other hardware to date." Το μέσο του κύκλου που αναφέρει η Ν σημαίνει διάρκεια οκταετίας κάτι που έχουν επαναλάβει και στο παρελθόν (6~8 χρόνια). Βέβαια δεν είναι απόλυτα ανάγκη να κλείσει οκταετία το σύστημα για να κυκλοφορήσει το επόμενο σύστημα. Αντίστοιχο παράδειγμα τα NSW/3DS όπου το δεύτερο είδε τα φώτα να σβήνουν φέτος. Επίσης επιβεβαιώνει ξανά πως θα πρέπει να αναμένουμε νέα έκδοση NSW στο επόμενο έτος. Τέλος τα Nintendo Account (όχι οι συνδρομές στο NSO) έχουν ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια και αυξάνονται που σημαίνει ότι η Ν ενισχύει το οικοσύστημα της. Σε άλλα νέα φαίνεται πως η Ν θα ρίξει βάρος σε μια κυκλοφορία ανά μήνα για το υπόλοιπο του έτους. Μάιος: Xenoblade Remake Ιούνιος: Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics Ιούλιος: Paper Mario: The Origami King Απομένουν πέντε μήνες και γνωρίζουμε για Bravely Default II, Νo More Heroes 3, Super Mario Remakes (rumor), Super Mario 3D World Deluxe (rumor), Pikmin 3 port (rumor). Επίσης κάτι ακούστηκε για ένα racing game, splatoon spin-off ενώ το βίντεο του PM: TOK κλείνει με αναφορά σε Metroid που δίνει ελπίδες για κάτι σχετικό από την συγκεκριμένη σειρά.
  6. mansa2k

    Nintendo Switch Topic v2

    Μακάρι να διάβαζε η Ν το θέμα για να δώσει λύσεις σε αρκετά θέματα. Προσωπικά με ενοχλούν ιδιαίτερα τρία ζητήματα: Το κατασκευαστικό, οι υπηρεσίες και το έκτρωμα NOS που δυστυχώς περιλαμβάνει εκβιαστικά το online multiplayer όπως πράττουν και οι άλλες εταιρίες και τέλος το σημαντικότερο η κακή ροή αποκλειστικών κυκλοφοριών. Επίσης αν κάποιος με ρωτούσε για το NSW θα του έλεγα να μην το αγοράσει εκτός αν θέλει αρκετά την πρόσβαση σε Ν παιχνίδια παραβλέποντας όλα τα υπόλοιπα. Κατά τα άλλα το NSW ξεπουλάει σε αυτό οικονομικό κλίμα και είναι ευκαιρία για όσους θέλουν απαλλαχτούν από αυτό το βάρος. Δυστυχώς στο τιμόνι είναι ο Furukawa που είναι ένας επιχειρηματίας αλλά από την άλλη έχει το βάρος όχι μόνο να καλύψει το κέρδος του NSW αλλά και την χασούρα που δημιούργησε το WiiU. Δεν περιμένω ότι η Ν θα καλυτερεύσει κανένα από τα τρία ζητήματα που αναφέρω. Το κατασκευαστικό μπορεί να λυθεί μόνο με ένα νέο σύστημα και αν. Οι υπηρεσίες θα πάρουν αιώνες για να φτάσουν σε ένα μέτριο επίπεδο. Ας διορθώσουν πρώτα το netcode τους στα παιχνίδια και το συζητάμε για λειτουργικό και σχετικά. Ενώ κανονική ουσιαστική ροή παιχνιδιών δεν πρόκειται να δούμε ποτέ. Αυτά για να μην υπάρχουν αυταπάτες. Και παρόλα τα όλα τα προβλήματα η Ν πουλάει, ίσως κάποιοι πρέπει να αναθεωρήσουν τις όποιες απόψεις σχετικά με την δυναμική της αγοράς και πως αυτή κινείται.
  7. mansa2k

    Nintendo Switch Topic v2

    Βρίσκω τίμια την πολιτική της Ν σχετικά με την εσωτερική μνήμη και εξηγώ. Δεν προτιμούν όλοι ψηφιακά παιχνίδια επομένως δεν βρίσκω κανένα λόγο ένα μέρος του κοινού να χρεωθεί για κάτι που δεν προτιμά. Επίσης είναι πολύ πιο τίμιο να επιλέγει ο καταναλωτής το μέγεθός της χωρητικότητας που τον καλύπτει. Στην τελική οι micro sd είναι αρκετά φτηνές πλέον και δεν τίθεται θέμα. Να θυμίσω κάποτε οι κονσόλες μας χρέωναν κάρτες μνήμης οι οποίες δεν είχαν άλλη χρήση πέρα από την κονσόλα που προοριζόντουσαν σε σχέση με τις κοινές κάρτες sd σήμερα.
  8. mansa2k

    Xbox Series X Topic v2

    Η αλήθεια είναι πως έχουν δει πολλά τα μάτια μου σε αυτά τα θέματα. Από την μια έχουμε άτομα να υπερασπίζονται πως οι αποκλειστικότητες της Sony παίζουν τον καθοριστικό ρόλο στα συστήματα της που μετέπειτα την μετάλλαξαν σε αποκλειστικότητες σε συνδυασμό με τρίτες εταιρίες. Είδα εικασίες για ένα σύστημα ψύξης που δεν έχει καν αποκαλυφθεί. Υπάρχουν απόλυτες απόψεις που όμως δεν συνοδεύονται με τα ανάλογα τεκμήρια. Τεσπα, η άνοδος της MS στην επόμενη γενιά -εφόσον συμβεί- είναι καλό για όλους μας. Επίσης μην περιμένετε ότι θα αλλάξετε την ροή των πραγμάτων μέσα από διαξιφισμούς σχετικά με tech demos. Οι τιμές πιστεύω ότι τελικά θα παίξουν τον μεγαλύτερο ρόλο, στο αποκλειστικό περιεχόμενο γνωρίζουμε πως η Sony έχει το πάνω χέρι αλλά δεν θα είναι αρκετό από μόνο του για να επαναληφθεί μια απόκλιση στα νούμερα πωλήσεων παρόμοια με αυτήν την γενιά.
  9. mansa2k

    Nintendo Switch Topic v2

    Νομίζω η εσωτερική μνήμη του NSW είναι διαφορετικής τεχνολογίας από τις micro sd. Αν δεν κάνω λάθος είναι flash memory οι οποίες είναι ακριβότερες. Αν κάποιος ξέρει περισσότερα ας γράψει σχετικά.
  10. mansa2k

    Nintendo Switch Topic v2

    Οι λόγοι που οι τρίτες εταιρίες επιλέγουν στο eshop να έχουν υψηλότερες τιμές και να μην ακολουθούν παρόμοια τιμολόγηση στις εκπτώσεις έχει να κάνει με χρήμα. Πιθανολογώ δύο λόγους γύρω από αυτό. Η Ν -τουλάχιστον σε κάποιο βαθμό- έχει ακριβότερα δικαιώματα κυκλοφορίας των παιχνιδιών στην πλατφόρμα της. Αυτό είναι μέσα στους λόγους περισσότερο παρά ο κύριος που είναι το παρακάτω. Έχει να κάνει με τις συμφωνίες μεταξύ τρίτων εταιριών και των κατασκευάστριων εταιριών. Συγκεκριμένα η Sony, MS εξασφαλίζουν αρκετά έσοδα από τις συνδρομές που τους επιτρέπουν καλύτερες συμφωνίες ακόμα και για την περίοδο εκπτώσεων. Επίσης, μην ξεχνάμε, πως είναι δύο εταιρίες -ειδικά η MS, που έχουν πολύ μεγαλύτερα αποθεματικά συγκριτικά με την Ν. Όσα και να σκάσει η Ν στις τρίτες εταιρίες πάντα οι άλλοι δύο θα έχουν την δυνατότητα να σκάσουν περισσότερα. Όπως και να έχει συσχετίζεται με το χρήμα και τις αντίστοιχες συμφωνίες. Προσωπικά συνεχίζω να προτιμώ συνδρομές που δεν θα συμπεριλαμβάνουν το online multiplayer παρά την εκβιαστική αντιμετώπιση που υπάρχει σήμερα και δυστυχώς η Ν ακολούθησε με πάτημα τους υπόλοιπους.
  11. mansa2k

    Nintendo Switch Topic v2

    Εμένα με κέρδισε οπτικά περισσότερα παρά σε gameplay. Για αυτό έβαλα και τις πρώτες πληροφορίες για το παιχνίδι σχετικά με μηχανισμούς. Στο τέλος του βίντεο υπάρχει και το προσωπείο του DK επομένως μπορεί απλά να πρόκειται για easter egg όπως και κάτι από αυτό το σκηνικό. Σε ένα τραβηγμένο σενάριο ίσως η RS βοήθησε στην ανάπτυξη του παιχνιδιού αλλά έτσι και αλλιώς τα αναλαμβάνει παραδοσιακά η Intelligent systems. Από την στιγμή που θα κυκλοφορήσει σύντομα θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το gameplay. Το battle system δεν με εντυπωσίασε σε μια πρώτη ματιά, αντίθετα το βρίσκω χρονοβόρο δίχως ουσία. Να περιστρέφεις τους αντιπάλους για να τους φέρεις σε μια ευθεία δεν δείχνει ιδιαίτερα ενδιαφέρον μηχανισμός. Περιμένω περισσότερα. To παιχνίδι είναι adventure σύμφωνα με την Ν κάτι και δεν αρέσει σε αρκετούς που περίμεναν το κλασσικό Paper RPG όπως περιμένουν εδώ και χρόνια. Αυτό που πρέπει -μέσα σε άλλα-να κάνει η Ν είναι να αντικαταστήσει μελλοντικά τον ψηφιακό σταυρό με ένα στρογγυλό οκτώ κατευθύνσεων που παράλληλα θα έχει ως επιπλέον λειτουργία την περιστροφή. Κάτι τέτοιο θα βοηθήσει αρκετά τα RPG γενικότερα αλλά και θα επιταχύνει τις επιλογές μέσα στα μενού ειδικά σε συνδυασμό με το gyro aiming, Γενικώς η περιστροφή θα γλίτωνε αρκετό χρόνο σε πολλά παιχνίδια ακόμα και στο battle system του PM:TOK.
  12. mansa2k

    Nintendo Switch Topic v2

    Η Ν έσπασε νέο ρεκόρ, ανακοίνωσε νέο παιχνίδι δύο μήνες πριν την κυκλοφορία του. Προφανώς ήθελαν να είναι σίγουροι λόγω της κατάστασης πως θα καταφέρουν να το παραδώσουν σε προγραμματισμένη ημερομηνία. One of Mario’s new abilities, called 1000-Fold Arms, allows you to interact with the landscape by stretching out and pulling, peeling and revealing new locations, helping you to solve puzzles and uncover unexpected surprises. Paper Mario: The Origami King also introduces a new ring-based battle system that lets you flex your puzzle-solving skills to line up scattered enemies and maximize damage. While the enemies may be crafted from paper, these dynamic, turn-based battles are far from stationary. It’ll require a sharp mind to make short work of these crafty enemies. Το τέλος του βίντεο υπονοεί κάτι; Μάλλον ότι θα περιμένουμε και άλλο. Η Retro Studios μπορεί να έκανε κάποιες προσλήψεις τελευταία αλλά στον ιστότοπο τους πλέον ζητάνε ακόμα περισσότερα άτομα....
  13. mansa2k

    Nintendo Switch Topic v2

    Βασικά ισχύει και στην δική μου περίπτωση το παραπάνω. Αυτό που δεν επισήμανα άμεσα και είναι όλη η ουσία είναι πως δυστυχώς οι παρουσιάσεις επηρεάζουν ως ένα σημείο τις πωλήσεις των παιχνιδιών. Βέβαια δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις αλλά η ζημιά γίνεται κάποιες φορές. Σε αυτό φταίνε και οι εταιρίες αρκετά. Αν και για μένα βράζουν όλοι στο ίδιο καζάνι αφού έχει δημιουργηθεί ένας ιστός συμφερόντων με βάση το χρήμα. Όλοι ξέρουμε ότι υπάρχει παρασκήνιο από πίσω. Θυμάμαι παλιότερα σε bonus round στο παλαιότερο gametrailers ο Geoff Keighley έπαιρνε συνέντευξη από τον Michael Pachter και την Jessica Chobot. Η τελευταία άρχιζε να ξεφουρνίζει πως κατα την περίοδο του ps3/xb360 νόμιζαν ότι ήταν "θεοί" και περπατούσαν σε κόκκινα χαλιά. Οι εταιρίες τους πλήρωναν τα έξοδα για τα αεροπορικά ταξίδια, τους έσκαγαν δωράκια (πχ tablets) και άλλα σχετικά. Σε κάποια άλλη περίοδο δημοσιογράφοι του χώρου "πλακωνόντουσαν" στα social media για το ποιος έπαιρνε τα περισσότερα δωράκια. Ειδικά τώρα που σκάνε οι νέες κονσόλες κάποιοι τρίβουν τα χεράκια τους. Ευτυχώς η Ν έχει καταφέρει να ανεξαρτητοποιηθεί από αυτόν τον ιστό κατά ένα μεγάλο ποσοστό.
  14. mansa2k

    Nintendo Switch Topic v2

    IGN: 9 Gamespot: 4 Άντε να βγάλεις άκρη με τις μαϊμούδες τους δημοσιογράφους που ουσιαστικά έχουν το ρόλο του πλασιέ σε όποιον τους τα σκάσει περισσότερο. Απορώ πως ο κόσμος διαβάζει ακόμα παρουσιάσεις όταν πλέον υπάρχουν τόσα μέσα για πρόσβαση σε περιεχόμενο του παιχνιδιού. Κατά τα άλλα το W101 έχει την ευκαιρία να πουλήσει περισσότερο κυκλοφορώντας σε πολλαπλές πλατφόρμες σε σχέση με τα όποια νούμερα πωλήσεων είχε σημειώσει στο WiiU. Βέβαια το γενικότερο πρόβλημα είναι πως ο Kamiya δεν είναι ιδιαίτερα εμπορικός.
  15. mansa2k

    Xbox Series X Topic v2

    Σχετικά με το demo της UE5: The Keighley interview has a quote that the content for that demo took 7 months and 2000 people. And they say they couldn’t have done it without the Quixel library. DF: The Unreal Engine 5 Demo was running at 1440p and used upscaling for 4k. Ανώμαλη προσγείωση.
×
×
  • Δημιουργία νέου...