Προς το περιεχόμενο

merphi

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    175
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

780 Excellent

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με merphi

  • Κατάταξη
    Senior Member

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.063 προβολές προφίλ
  1. Δεν είναι αυτή η φιλοσοφία της SpaceX και γενικά ο τρόπο που δουλεύουν οι μηχανικοί που χρησιμοποιούν πρότυπα κατά την ανάπτυξη. Η λέξη κλειδί είναι ανάπτυξη. Δεν είναι ένα ολοκληρωμένο τελικό προϊόν που κάνουν δοκιμές αξιοπιστίας για να το βγάλουν στην παραγωγή. Πειραματίζονται με νέες ιδέες. Κυριολεκτικά η δουλειά τους είναι να το σπρώξουν στα όρια του και να δουν τι δουλεύει και που σπάει. Το ότι χρειάστηκαν 5 προσπάθειες δεν λέει τίποτα, αυτό που μετράει είναι χρόνος και το κόστος ανάπτυξης και μιλώντας συντηρητικά τα πηγαίνουν απίστευτα καλά και στα δύο. Τίποτα από αυτά που κάνουν δε
  2. Δεν με νοιάζουν οι προγνωστικές δυνατότητες, αλλά οι επιστημονικές είναι εκπληκτικές. Αν αρκετοί άνθρωποι το έχουν ενεργοποιημένο σε μια περιοχή, η google μπορεί να συλλέγει δεδομένα με χαρακτηριστικά του σεισμού. Ούτε ακόμα και στην Καλιφόρνια ή το Τόκιο δεν έχουν τόσο πυκνό σύμπλεγμα σεισμογράφων όσο έχουν κινητά. Θεωρητικά ένας σεισμογράφος μπορεί να καταγράψει έναν σεισμό στην άλλη άκρη του κόσμου, αλλά ένα πλέγμα απο εκατομμύρια μικρούς κινητούς σεισμογράφους μπορεί να επαυξήσει σημαντικά την κατανόηση μας για τους σεισμούς. Αν το δέλεαρ για να την εγκαταστήσει ο χρήστης είναι η πρόγ
  3. Τα έχω υπόψιν μου αυτά. Εσύ τα διάβασες προσεκτικά; Πρώτα για το link απο το cosumer reports. Αυτό που δείχνουν είναι ότι προσπάθησαν και ξεγέλασαν τις δικλείδες ασφαλείας του Tesla. Είναι σαν να έχει τοποθετήσει κάποιος κάγκελα 2 μέτρα ψηλά και κάποιος άλλος να σκαρφαλώνει απο πάνω τους και να πέφτει στο κενό. Αν ο άλλος είναι @$#%# και αποφασισμένος να παρακάμψει τις δικλείδες ασφαλείας κανένας δε του φταίει. Πρόσεξε όμως γιατί το κάνανε. Καταλήξανε στο συμπέρασμα ότι το Tesla μπορείς να το ξεγελάσεις τοποθετώντας έξυπνα βάρη, ενώ τα FORD και GM έχουν κάμερα και δεν θα συνέβαινε αυτό. Τ
  4. ΟΚ, θα πω και εγώ την γνώμη μου. Μου άρεσε πολύ ως παιχνίδι, πολύ καλή εμπειρία. Η αλήθεια είναι πως κάποια σημεία του ήταν ξεκάθαρα μισοτελειωμένα, με το χειρότερο από όλα την φυσική. Σαν εμπειρία όμως από τις καλύτερες τα τελευταία χρόνια. Άξιζε τα λεφτά του.
  5. Που ξέρεις αν ο αερόσακος άνοιξε ή όχι; Δεν έχουμε αυτή την πληροφορία. Στα περισσότερα οχήματα ο αερόσακος του οδηγού πάντα ανοίγει (μερικά θέλουν και ζώνη), δεν υπάρχει αισθητήρας βάρους στην θέση του οδηγού. Το άρθρο αναφέρει πως δεν ξέρουν αν άνοιξε ο αερόσακος του συνοδηγού. Προφανώς δεν βγάλανε συμπεράσματα ούτε για του οδηγού μέσα στα αποκαΐδια. Πρόσεξε πως δεν έχει γίνει ακόμα επίσημη εκτίμηση απο ειδικούς παρά μόνο επιτόπου εκτίμηση από τον βοηθό σερίφη. Εδώ εμείς σαν χώρα μετά απο 6 χρόνια δεν έχουμε καταλήξει ποιός οδηγούσε το αμάξι του Παντελίδη, αλλά αν μια είδηση κατηγορεί την Te
  6. Υπάρχουν πολλά πράγματα που κάνουν αυτή την ιστορία μη πιστευτή. Ειδικά για όχημα που αγοράστηκε το 2019 με πρόσφατο software. - Καταρχήν δεν είχε αγοραστεί το πακέτο του autopilot. - Χρειάζεται ανα λίγα δευτερόλεπτα το αμάξι να νοιώθει τα χέρια στο τιμόνι για να δουλεύει το autopilot. - Η ζώνη πρέπει να είναι δεμένη. - Πρέπει στο κάθισμα να υπάρχει η πίεση απο το βάρος ενός ενήλικα. - Το όχημα πρέπει να αναγνωρίζει τις βοηθητικές γραμμές που υπάρχουν στους αυτοκινητόδρομους. Δεν υπήρχαν σε αυτόν τον δρόμο. - Δεν αναπτύσσει ταχύτητα μεγαλύτερη απο 5 χλμ/ώρα απο τα όρια. Το όχημα
  7. Αυτό συμβαίνει με τις μπαταρίες όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όχι μόνο των Tesla. Για αυτό τον λόγο σε όλα τα πυροσβεστικά τμήμα σε όλων τον κόσμο πλέον κάνουν ειδική εκπαίδευση για αυτές τις φωτιές. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι εξάλλου το μέλλον. Δεν ξέρω τι γίνεται στην Ελλάδα, πάντως οι πυροσβέστες στο συγκεκριμένο τμήμα πιάστηκαν αδιάβαστοι. Επιπλέον κάθε φορά που διαβάζω την ιστορία βρίσκω να φουσκώνουν τα λίτρα από δημοσίευση σε δημοσίευση. Να πούμε επιπλέον πως αυτά τα αυτοκίνητα δεν πιάνουν ευκολότερα φωτιά απο τα συμβατικά. Τα Tesla ειδικά τα πάνε παρα πολύ καλά στα τεστ ασφαλείας
  8. Φίλε δεν χρειαζόμαστε τα "Κοιμάσαι όρθιος" , "έχεις δίκιο χαχαχχα" και τα "μαζευτείτε". Δεν είμαστε κολλητοί που βγήκαμε για καφέ, αλλά λογικοί άνθρωποι που σχολιάζουμε δημοκρατικά σε δημόσιο forum. Αν διαφωνείς σε κάτι απλά πες το, εκτός και αν νιώθεις καλύτερα όταν προσβάλλεις τους άλλους. Τι θα πει έχασε την ημέρα του για 30 παραδώσεις στα 200 χιλιόμετρα; Δεν είναι αυτή ακριβώς η δουλειά του; Πως κάποιος χάνει την μέρα του αν στο ωράριο του κάνει την δουλειά του; Μόνο αν είχε υπογράψει πως κάνει διανομές μέσα σε μια μικρή περιοχή ή αν του ζητούσαν να κάνει τις παραδώσεις στον δικ
  9. Ο λόγος που επιλέχτηκε η SpaceX και μόνο αυτή, είναι ότι ήδη η NASA είχε δώσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια στις άλλες 2 εταιρίες στον πρώτο γύρο χρηματοδότησης και δεν ξέφυγαν απο το στάδιο των powerpoint και της μακέτας. Την ίδια στιγμή η SpaceX προσπαθεί ασταμάτητα και δείχνει πρόοδο και αποτελέσματα. Αυτά είναι καλά νέα γιατί με πλάγιο τρόπο χρηματοδοτείτε και η ανάπτυξη και Starship για τον Άρη. Όσο για το άλλο ωραίο σχετικά με την πρώτη γυναίκα και τον πρώτο έγχρωμο στην σελήνη, είδα που κάποιοι ξαφνιάστηκαν για την αναφορά. Σαν Αμερικάνικο κυβερνητικό πρόγραμμα οφείλει να έχει τ
  10. Η Amazon γενικά είναι καλός εργοδότης. Οι άνθρωποι παρακαλάνε να πάνε να δουλέψουν για αυτήν. Οι απλοί εργάτες προτιμάνε να δουλεύουν στην Amazon η οποία έχει καλύτερες αποδοχές και συνθήκες εργασίας από τον μέσο όρο και οι άνθρωποι δουλεύουν για αληθινή εταιρία όχι κάποιο παράξενο αφεντικό με τις ιδιοτροπίες του και την οικονομική αβεβαιότητα που φέρνει αυτό. Οι managers θέλουν να δουλέψουν σε αυτήν επίσης για τους μισθούς και τις ευκαιρίες εξέλιξης σε έναν οργανισμό 800.000 εργαζομένων. Οι μηχανικοί επίσης έχουν πάρα πολύ καλούς μισθούς και αμέτρητα projects στην αιχμή της τεχνολογίας γ
  11. Έτσι πίστευα και εγώ πως θα γίνει στην αρχή, αλλά μάλλον δεν προχωράει. Η Κίνα έχει ασκήσει μεγάλη πίεση για να αποτρέψει την ARM να γίνει Αμερικάνικη εταιρία μέσω nvidia (μπορεί να το κάνει γιατί όλοι έχουν εργοστάσια στην Κίνα και χρειάζονται την έγκριση της κυβέρνησης για τα πάντα). Έχει μεγάλο πρόβλημα με τις κυρώσεις των Αμερικανών ενώ η Βρετανία είναι πολύ πιο φιλική. Οι ειδικοί πιστεύουν πως ποτέ δεν θα ολοκληρωθεί η αγορά.
  12. Ποιος ενδιαφέρεται να το παίξει το πρώτο τώρα που ξέρουμε τι γίνεται στην συνεχεία; Υποτίθεται παίζαμε το πρώτο παιχνίδι προσπαθώντας να βοηθήσουμε τους πρωταγωνιστές και παράλληλα να σώσουμε τον κόσμο. Τώρα που ξέρουμε τι σκ@@ έγινε η ζωή τους, αν πάρω ξανά το χειριστήριο θα τους σκοτώσω εγώ από έλεος.
  13. Να ξεκαθαρίσω καταρχήν ότι δεν προσπαθώ να σε πείσω για τίποτα. Εδώ Stallman και Molly δούλευαν 2 χρόνια μαζί και δεν έπεισαν ο ένας τον άλλον. Νάτοι μαζί όταν ακόμα ήταν στενοί συνεργάτες https://media.libreplanet.org/u/libreplanet/m/rms-with-molly-de-blanc/ Τα link 2,3 τα έχω ήδη υπόψη μου. Πραγματικά μελετάω τα θέματα από πολλές οπτικές γωνίες και δεν περιορίζομαι από ιδεολογίες. Να σου επισημάνω επίσης πως όταν λέμε ότι δεν έχει σημασία πως κάνει ο RMS να αισθάνονται οι άλλοι για τις απόψεις του, εννοούμε εμένα, εσένα, τον παπά της ενορίας, τον πρασινομάλι στο διπλανό φόρουμ.
  14. Ξανά αναφέρεις ότι ο RMS είναι σεξιστής, χωρίς κάποιο παράδειγμα. Μιλάς για το πως αισθάνονται κάποιοι, ενώ αυτό δεν θα έπρεπε καν να είναι στην εξίσωση, δεν είμαστε στο νηπιαγωγείο. Και πάλι πουθενά στοιχεία. Έδωσες το twitter της Molly de Blanc ως απόδειξη, απόδειξη ΔΕΝ βρήκα, αλλά χτύπησες χρυσό. Η συγκεκριμένη γυναίκα δεν είναι κάποια τυχαία που αναφέρει την εμπειρία της δουλεύοντας στην FSF. Είναι αυτή που ξεκίνησε το Open RMS Letter και όλη την λάσπη. Ποια είναι; Είναι επαγγελματίας ηθικολόγος, δεν αστειεύομαι έχει σπουδάσει intersection of ethics, οπότε δουλειά της θεωρεί το να
  15. Αυτά είναι τα προβλήματα των courier και ταξιτζήδων για δεκαετίες. Δηλαδή τι λιγότερο κάνει η Amazon από τους υπόλοιπους; Πριν λίγα χρόνια είχε κυκλοφορήσει μια ιστορία για εργαζόμενους της Amazon να ουρούν σε μπουκάλια Μέσα στα κέντρα εκπλήρωσης παραγγελιών. Δηλαδή οι άνθρωποι σύμφωνα με την ιστορία, δουλεύανε μέσα σε κτίριο, όχι στον δρόμο, αλλά οι επιβλέποντες δεν τους δίνανε διάλειμμα για τουαλέτα. Την επανακυκλοφορία αυτής της ιστορίας προσπάθησε να διαψεύσει η Amazon και τα έκανε μαντάρα. Πάντως αν ισχύει το τελευταίο και έχουμε αρκετές ενδείξεις ότι έχει γίνει, υπάρχει σοβαρό πρόβλ
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.