Προς το περιεχόμενο

suffocater

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    2.018
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

2.115 Excellent

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με suffocater

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

11.382 προβολές προφίλ
  1. suffocater

    Smart Home

    Τελικά αυτό έκανα και εγώ, γιατί δεν μπορούσα να σκεφτώ κάτι αλλο.
  2. suffocater

    Smart Home

    Thx για τα replies. Δεν δουλεύω HA- όλα είναι στημένα με routines απο alexa -iftt, ούτε έχω ανιχνευτή κίνησης δυστυχώς. Ειδάλλως, απλά θα εβαζα τον ανιχνευτή κίνησης να κοιτάει στην εξώπορτα και θα το έστηνα έτσι. Για τον ελεγχο σε ζώνες /αν ηταν τα φώτα ανοιχτά(και άρα βρισκόμουν σπίτι) χρειάζεται το HA να υποθέσω?
  3. suffocater

    Smart Home

    Έχω το εξής πρόβλημα και δεν ξέρω πως το λύσω. Αγόρασα εναν αισθητήρα για την πόρτα ,ώστε το ανοιγμα της πόρτας να τριγγάρει το άνοιγμα των φώτων οταν γυρίζω σπίτι. Το πρόβλημα μου είναι πως οταν ανοίγει η πόρτα για να φύγω απ το σπίτι, πάλι θα ανάβουν τα φώτα, και αυτό δεν το θέλω,επειδή θα μένουν ανοιχτά. Δουλεύω alexa. Δεν θα ενοχλούσε αν ανοιγαν σε κάθε περίπτωση τριγγαρίσματος (δηλ είτε μπαινω/είτε βγαινω απ το σπίτι) ,αν μπορούσα με κάποιο τρόπο να τα σβήνω μετά από 5 λεπτά.
  4. H ζημιά ειναι σχετικά μικρή, 3 μικροχτυπήματα (χωρις βαθουλωμα) που αφησαν χρώμα απ την πορτα του στην δικιά μου. Συμφωνω μαζι σου στο σκεπτικό, γι αυτό και προβληματίζομαι. Λογικά και εγώ σε 3ο συνεργείο θα παω, εκτός και αν διάβαζα συντριπτικά καλές απόψεις ,ώστε να απέφευγα την διαδικασία αποζημίωσης
  5. Για να μην ανοίγω άλλο θέμα, είχε κάποιος οποιαδήποτε εμπειρια (θετική ή αρνητική) απο τα φανοποιεία της intersalonika(θεσσαλονικη)? Μου προτείνουν να πάω εκει για να επισκευάσω ζημιά που προκάλεσε πελάτης τους, αλλά δεν έχω εικόνα για την ποιότητα της δουλειάς τους, υλικά κλπ.
  6. Μαλλον σταμάτησες να διαβάζεις 9 λέξεις νωρίτερα. "...που δεν θα μπορούσαν να εχουν προβλεφθεί ή αποφευχθεί."
  7. Στο αρθρο 2 του Φεκ που αναρτήθηκε παραπάνω πάντως, γινεται λόγος για απαλλαγή μονο σε περίπτωση εκτάκτων αναγκών που δεν θα μπορούσαν να εχουν προβλεφθεί ή αποφευχθεί. Που να προβλεφθεί άλλωστε πως δεν θα είχαμε τελειώσει με την κατάσταση covid μεσα σε 5 μήνες, ή οτι σε περίοδο black friday/χριστουγεννα ,παραδοσιακά ultra καταναλωτικές περιόδους, η κατάσταση θα ήταν χειρότερη απ οτι ήταν τον Μάιο, και πως αν είχαν ναυαγήσει τότε, τότε ηταν εξτρα αναμενόμενο και λογικό να το λούσουν τωρα.
  8. Αυτό. Αν δεν νιώσουν την πίεση που πρέπει, θα συνεχίσουν έτσι μεχρι το 2022. Εννοείται πως τον απρίλιο ολοι εδειξαν κατανόηση γιατί ήταν πρωτόγνωρη κατάσταση. Τώρα όχι. Τώρα ήταν συνειδητή επιλογή να μας γράψουν στα @@ τους, αντί να επενδύσουν σε προσωπικό και εγκαταστάσεις/μέσα. Και εννοείται επίσης πως είναι ξεκάθαρο στα μάτια μας πως δεν φταίει ο μέσος υπάλληλος για αυτό το χάλι, αλλά οι διοικήσεις τους.
  9. Λογικό ακούγεται (μη ειρωνικά) και ταυτόχρονα δε βλέπω κανένα φως εφόσον ισχύει. - _ -
  10. Εγώ δεν διαφωνώ οτι μια χαρά το σκέφτηκε ο νομοθέτης, την ερμηνεία του απο μερικούς αμφισβητώ. Και (σε) ρωτάω ξανά λοιπόν: Βαζεις αγγελία και πουλάς πχ μια κάρτα γραφικών. Μιλάμε, τα βρίσκουμε στην τιμή ,αλλα επειδή βρίσκεσαι στην άλλη άκρη της ελλάδας ,μου δίνεις την διευθυνση σου και εγώ πηγαίνω στην εταιρία κουριερ, και στέλνω κούριερ στην πόρτα σου να παραλάβει το πακέτο και να το φέρει σε μένα. Το πακέτο καθυστερεί να έρθει εναν μήνα. Την αποζημίωση θα την πάρεις εσύ ή εγώ,"αποστολέα"?
  11. AΡΑ, αν στείλω κούριερ στην πόρτα σου να ρθει να παραλάβει πακέτο και να το φέρει σε μένα , σύμφωνα με την παραπάνω λογική ,και το πακέτο αργήσει να έρθει ,την αποζημίωση θα την πάρει ο αποστολέας ,ισχυρίζεσαι, και όχι εγώ που έχω πληρώσει τα μεταφορικά. Λογικό ακούγεται ,είμαι σίγουρος οτι ακριβώς έτσι το σκέφτηκε ο νομοθέτης.
  12. Επικοινώνησα (μετα απο αναμονη 45 λεπτων περιπου) με μια (overly ευγενικη και εξυπηρετική) κοπέλα απ την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας για να ξεκινήσω την διαδικασία. Μου ζήτησε στοιχεία επικοινωνίας και θα με καλέσουν αυτοι απ το αρμόδιο τμήμα που ασχολείται με τις αποζημιώσεις. Ρώτησα πόσο θα τους πάρει να με καλέσουν, μου ειπε περίπου 3 μέρες. Θα ενημερώνω για τις εξελίξεις.
  13. Διάβαζα πως δικαιούμαστε αποζημίωση 6 ευρώ για κάθε μέρα καθυστέρησης παράδοσης. Εδώ μπορείτε να διαβάσετε κ εσείς τα σχετικά Διάβασε με Aπό εκεί κ πέρα, γνωρίζει κανείς την διαδικασία? Η κατάσταση με τον covid δυστυχώς δεν θα τελειώσει αύριο, και όσο οι μανατζαραίοι θεωρούν πως μπορούν να παραδίδουν με 2-3-4 βδομάδες καθυστέρηση χωρίς να τους κοστίζει τίποτα, θα συνεχίζουν έτσι.
  14. suffocater

    Nintendo Switch Topic v2

    Έπεσα τυχαία σε αυτό, ίσως ενδιαφέρει κάποιους. Προσωπικα δεν αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα. https://kepka.org/deltia-typou-kepka/2020/d-t-2020/2950-10-nintendo-switch
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.