Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

seppy

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    0
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

0 Neutral

Σχετικά με seppy

  • Κατάταξη
    Newbie

Πρόσφατες Επισκέψεις

244 προβολές προφίλ
  1. έχω σήμερα το 208 καθώς το δικό μου (508) είναι αντιπροσωπεία για αναβάθμιση + ένα θέμα με ζώνες. ντιζελ χειροκίνητο active λοιπόν το μικρουλι. αδιάφορο προς κακό το κιβώτιο, σπαρτιατικό τελείως μέσα με αποκορύφωμα έλλειψη τεμπέλη + χειροκίνητο χειρόφρενο. θέλει καλύτερη έκδοση για να "δείξει".
  2. το xceed περνάει αέρα, έχει πιο μαλακή ρύθμιση και μπροστά έχει την ανάρτηση με υδραυλικές υποβοηθησεις. λογικά στο 1,6 βενζίνη με τα 204 είναι αλλιώς ρυθμισμένο. το πρό είναι λίγο πιο σκληρό και χαμηλωμένο.αλλα όχι κουραστικό. φυσικά στο gt έχει ρυθμιστεί στην Γερμανία σε πίστα από έναν πρώην της bmw.
  3. στην αρχή ήμουν και εγώ σκεπτικός για την χρησιμότητα του lane assist. και το κατά πόσο θα δουλεύει σωστά. στο 508(2020), δουλεύει άψογα με ομαλό πολύ ελαφρύ στρίψιμο και φυσικά αρπάζεις το τιμόνι όποτε θες. κουμπί για απενεργοποιηση.βοηθά πολύ θα έλεγα σε εθνικές, τόσες και τόσες φορές πας για προσπέραση και χαζεύει ο άλλος γέρνοντας αριστερά.. για επαρχιακούς μάλλον θέλει απενεργοποίηση για ευνόητους λόγους.χαλια διαγραμισεις κλπ. το auto start stop το κλείνω 90%
  4. όπως είπες, κατά περιπτωση. πλατφόρμα ίδια, μιλούσα για διάφορα στο μήκος. επίσης κάποια προσφέρουν πολλαπλούς κάποια οχι. δεν είμαι ειδικός, γκολφ είχα/έχω μια δεκαετία και η ποιότητα κύλισης μου φάνηκε καλύτερη από κάποια seat που έχω μπει. τεσπά, κάποιος θα τα πει αδέρφια κάποιος ξαδερφια. ότι vfm θεωρούνται πχ τα Σκόντα είναι γνωστό και ότι είναι σχεδόν ίδιο αμάξι με audi. αυτό πρέπει να το γνωρίζει καποιος. και εν γνώση αυτού μπορεί να επιλέξει audi. περί ορεξεως ..
  5. φυσικά διαφέρουν. μεταξόνια, ποιότητα πλαστικών καλωδίων κλπ, ηχομόνωση..
  6. mercedes είναι, αλλά ο εξοπλισμός που παίρνεις είναι φτωχός, κινητήρας μέτριος. αντίστοιχα έχεις να κουβαλάς την ταμπέλα του πριμιουμ που σημαίνει ακριβή συντήρηση ακριβά σέρβις κλπ. το αμάξι έχει την δυνατότητα να φτάσει 50κ και το παίρνεις με 22 οπότε θα είναι μια βασική εκδοση, ενώ σε κάτι πιο βατό θα πάρεις και καλύτερο κινητήρα και ωραίο εξοπλισμο. μην ξεχνάς ότι ναι, έχουν ρίξει τις τιμές γενικά στις μερκ, αλλά ουσιαστικά αυτό θελουν. να αυξήσουν τις πωλήσεις στην μεσαία τάξη και να τους χρυσό πληρώνεις μια ζωή μετά. για μένα, ψάξε λίγο τα κόστη συντήρησης και αν αν
  7. όχι, εκτός αν το θέλεις για το σήμα. παίρνεις πιο πολύ αμάξι με ένα ceed η Mégane , τυχαία παραδειγματα.
  8. seppy

    Android Auto - Γνωρίζει κανείς;;

    κατέβασα το apk (δεν υπάρχει android auto Ελλάδα), πάω install με πετάει. μετά από λίγο ψάξιμο είδα ότι από android 10 και μετά το app δεν ειναι πλέον app αλλά υπάρχει μέσα στο software. οπότε δεν υπάρχει εικονιδιο. απλά συνδέεις κινητό με αμάξι και ξεκινά μάλλον θέλουν στην Google να το έχουν μόνιμα
  9. ντίζελ είδα τώρα. μια χαρα, καλορίζικο! 15κ χλμ δν είναι τπτ για ντίζελ αρκεί να είναι απροβληματιστο. και εγώ ντίζελ πήρα (30κιλ) (πρώτη φορά) και μου έχει κάνει εντύπωση οι ροπές που βγαζουν.
  10. πολύ πολύ δυνατό, ειδικά το 1,6. ήταν στις δύο επιλογές από βενζινη. ελπίζω να μην πήρες 1000ρι. αν σε βόλεψε που είναι χαμηλό για τους πίσω εισαι κομπλέ.
  11. tsofras τραβάει ρε φίλε; το δοκίμασες καθόλου; μη φορτώσεις οικογένεια καμιά μέρα και παλεύεις με κατεβασματα σε ανηφόρες . πάντως δυνατή τιμή, μπραβο
  12. καλοταξιδο tsofras! θύμισε μου κινητήρα γτ μπλέχτηκα με τα ποστ.
  13. Δν το ξερω το αυτοκινητο αλλα απο οτι ακουω ειναι μια τιμια επιλογη. Οποτε ναι διοτι πλεον με 16κ αγοραζεις..ενα τιποτα με ροδες.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.