Προς το περιεχόμενο

lab_user

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    26
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

18 Good

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ lab_user

  • Κατάταξη
    Member

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

9.445 προβολές προφίλ
  1. Η αλήθεια είναι ότι είπα να το δοκιμάσω αλλά δυστυχώς δε με αφήνει να το κάνω γιατί το χρονικό διάστημα που λέει έχει παρέλθει.
  2. Φίλε μου ειλικρινά σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ αλλά δυστυχώς ούτε αυτό δουλεύει.
  3. Και αυτό φίλε μου έχει γίνει ήδη και το αποτέλεσμα είναι το ίδιο δεν δουλεύει ούτε και έτσι. Άσε που αυτό είναι το πρώτο πράγμα που έκανα. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ πάντως για την προσπάθεια σου και την βοήθειά σου! Να σε καλά!
  4. Φίλε μου το έκανα αλλά πάλι δεν δουλεύει μόνο που τώρα μου εμφανίζει αντί για το προηγούμενο μήνυμα αυτό εδώ:
  5. Είμαι δυστυχώς στην 1909 και τότε είναι που ξεκίνησε το πρόβλημα. Η μητρική μου είναι η AB350M-HDV R3.0 της ASRock. Το έκανα φίλε μου αλλά δυστυχώς δε δούλεψε ούτε με αυτό.
  6. Εμ δεν ανοίγει καν στην ουσία και δεν δουλεύει έτσι το 5.1 ηχοσύστημα που έχω και επιπλέον παίζει σε στυλ 2.1 ένα αυτή την στιγμή. Επίσης δοκίμασα να βάλω ξανά τον τελευταίο driver από τη μητρική μου και το αποτέλεσμα δυστυχώς είναι ακριβώς το ίδιο. Δεν δουλεύει και πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω. Απάντηση σε αυτό για να καταλάβεις φίλε μου δεν μπόρεσε μέχρι τώρα να μου δώσει ούτε η ίδια η microsoft μέσα από το δικό της forum.
  7. Παιδιά καλησπέρα χρειάζομαι την βοήθειά σας όποιος γνωρίζει. Το πρόβλημα μου φίλοι μου είναι όπως το λέει και ο τίτλος.Δεν λειτουργεί το realtek audio console μετά από την αναβάθμιση 1909 των windows 10. Από την στιγμή που έγινε το συγκεκριμένο update το realtek audio console μου εμφανίζει συνέχεια ένα μήνυμα που λέει ότι:«Realtek Audio Console δεν υποστηρίζεται από αυτό το μηχάνημα.» Έχω δοκιμάσει να απεγκαταστήσω το πρόγραμμα Realtek Audio Console και να το ξαναεγκαταστήσω αλλά χωρίς να υπάρχει κανένα απολύτως αποτέλεσμα. Υπάρχει μήπως κάποιος που γνωρίζει ποια μπορεί να είναι η λύση σε αυτό το πρόβλημα βρε παιδιά; Σας ευχαριστώ πολύ όλους εκ των πρωταίρων. Σας δίνω και screenshot του μηνύματος σφάλματος που μου εμφανίζεται κάθε φορά που ανοίγω το realtek audio console.
  8. Ποιο είναι όμως ρε φίλε @AcolyteOfPain το δεκαψήφιο νούμερο που σου έδωσαν δεν μας το λες και εμάς καλύτερα να το γνωρίζουμε όλοι σε περίπτωση που μας χρειαστεί;
  9. Πρόσεξε λίγο να δεις κάτι. Όπως αναφέρω και στο αρχικό ποστ ο τεχνικό της βοντα μου είπε ότι προκαλεί βραχυκύκλωμα το σπλιτερ και επίσης ότι άλλαξε αυτός κάτι στην γραμμή μου. Τώρα επιπλέον εγώ σου λέω ότι παραμένω συνδεδεμένος με το ίδιο σπλιτερ χωρίς να έχω κανένα απολύτως πρόβλημα. Επομένως λοιπόν το πρόβλημα αυτό είναι αποκλειστικά δικό τους και όχι δικό μου.
  10. Γιατί λανθασμένα και αυθαίρετα νομίζω; Δεν το καταλαβαίνω αυτό που λες;
  11. Δεν είναι το πρόβλημα στο δικό μου κομμάτι ευθύνης διότι πρόσφατα ηλεκτρολόγος έχει ελέγξει όλη την καλωδίωση από τον κατανεμητή της πολυκατοικίας μου μέχρι το διαμέρισμά μου και διαπίστωσε ότι όλα είναι οκ. Επίσης αν διαβάσεις προσεκτικά τι γράφω θα δεις ότι λέω κάπου ότι την ώρα που αποσύνδεα εγώ το splitter ο τεχνικός της Vodafone μου είπε ότι έκανε κάτι αλλαγές στην γραμμή μου. Πιο συγκεκριμένα αν δεις γράφω ότι: Επιπλέον αυτή την στιγμή παραμένω ακόμα με το ίδιο splitter και το πρόβλημα φαίνεται μέχρι στιγμής να έχει λυθεί. Άρα λοιπόν όπως καταλαβαίνεις το πρόβλημα εδώ είναι αποκλειστικά του παρόχου στην προκειμένη της Vodafone που αρνείται να παραδεχτεί την βλάβη του.
  12. Αυτό δεν καταλαβαίνω εγώ όμως γιατί πρέπει το πρόβλημα να είναι στο δικό μου κομμάτι ευθύνης;
  13. Γιατί πρέπει να αλλάξω εγώ κάτι στο δίκτυό μου δεν το καταλαβαίνω αυτό ειλικρινά.
×
×
  • Δημιουργία νέου...