Προς το περιεχόμενο

HellionKal

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    241
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

579 Excellent

3 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με HellionKal

  • Κατάταξη
    Senior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 22/04/1986

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    https://ragequit.gr

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.110 προβολές προφίλ
  1. Το Outer Worlds ήταν ίσως το πρώτο γκεημ της Obsidian το οποίο είχε εξ αρχής πολύ "ταπεινό" εύρος, και για αυτό δεν είχε bugs. Μιας και ξεκίνησε πριν την εξαγορά της εταιρείας από την MS, οι Lead Developers μαζεύτηκαν και είπαν "τόσο είναι το μπάτζετ μας, μπορούμε να κάνουμε 10 πράγματα μέτρια ή 5 πράγματα πολύ καλά", και επέλεξαν το δεύτερο. Οπότε το γκεημ είναι μεν αρκετά πτωχό σε κάποιους τομείς, αλλά το περιεχόμενο που έχει είναι υπεργυαλισμένο ως εκεί που δεν πάει. Επιμένω βέβαια πως τα bugs του New Vegas οφείλονται στην Bethesda και στη μηχανή του Fallout 3 που είναι bugαρισμένη μέ
  2. Το game θα βγει, αργά ή γρήγορα (μάλλον αρκετά αργά). Η λογική λέει πως θα το κάνουν outsource προς κάποιον που ξέρει τι του γίνεται, και αυτός θα προσπαθήσει να σώσει ότι σώζεται. Υπήρχαν φήμες πως η Paradox ήταν σε συζητήσεις με την Microsoft για... κάποιο θέμα, και αν έχουν βάση ίσως να βλέπαμε τον τίτλο να καταλήγει μέχρι και σε καμιά Obsidian #ΑιώνιαΑισιόδοξος13 Προς το παρόν πάντως, στο Discord του παιχνιδιού επικρατεί νέκρα. Πιο δραστήριο κανάλι είναι ένα όπου τα μέλη μοιράζονται φωτογραφίες των κατοικίδιών τους. Αρκετά ενδεικτική εξέλιξη.
  3. HellionKal

    Cyberpunk 2077 [PC]

    Ούτως ή άλλως, μετά το φινάλε ουσιαστικά το παιχνίδι συνεχίζεται από restore point που γίνεται ακριβώς πριν την εκκίνηση του endgame. Οπότε οι αποστολές μπορούν να ολοκληρωθούν επειδή, θεωρητικά, τα γεγονότα της ιστορίας "τρέχουν" ακόμα.
  4. HellionKal

    Cyberpunk 2077 [PC]

    Στο game μπορούμε να υιοθετήσουμε και έναν αδέσποτο γάτο GOTY CONFIRMED
  5. HellionKal

    Cyberpunk 2077 [PC]

    Νομίζω σε πρώτη φάση κάποιος απενεργοποίησε το 1st person mode αλλάζοντας κάτι στα .ini του παιχνιδιού. Αλλά σίγουρα θα βγει mod στα κοντά.
  6. HellionKal

    Cyberpunk 2077 [PC]

    Δεν με ενοχλεί προσωπικά η απουσία 3ρδ πέρσον, ούτε στο ελάχιστο. Απλά το παραθέτω ως πληροφορία για το μέλλον. Δεν γίνεται να παίξεις Multiplayer και οι συμμετέχοντες να κινούνται έτσι στην οθόνη.
  7. HellionKal

    Cyberpunk 2077 [PC]

    Θα την ξαναγράψουν εκ του μηδενός την ΑΙ αν χρειαστεί, φίλτατοι, να είστε σίγουροι για αυτό. Δεν υπάρχει περίπτωση να λανσάρουν ποτέ Multiplayer στο οποίο οι NPCs και η Αστυνομία είναι τόσο "βασικοί" όσο είναι τώρα. Απλά αυτό μάλλον θα γίνει σε ορίζοντα 2ετίας. Και, για τον ίδιο λόγο, σίγουρα θα εισάγουν και 3rd Person mode (το οποίο προς το παρόν δεν υπάρχει γιατί δεν έχουν φτιάξει τα κατάλληλα character models ακόμα). Αλλά θα χρειαστεί να ξαναοργανώσουν Motion Capture συνεδρίες για να γίνει αυτό. Υπάρχει πάντα και το ενδεχόμενο η ΑΙ να κόπηκε τελευταία στιγμή επειδή δεν θα άντεχαν
  8. HellionKal

    Cyberpunk 2077 [PC]

    Πολύ καλό ποστ που εμβαθύνει σε αυτά που επισημαίνω στο ρηβιού μου για την ΑΙ. Χτυπάει ακριβώς στην καρδιά του ζητήματος.
  9. HellionKal

    Cyberpunk 2077 [PC]

    Apples and Oranges, θεωρώ. Κρίθηκαν με βάση διαφορετικά κριτήρια.
  10. HellionKal

    Cyberpunk 2077 [PC]

    Τα 2 μου σεντς, σε ένα ρηβιού που λογικά δεν θα ικανοποιήσει κανέναν. https://ragequit.gr/reviews/item/cyberpunk-2077-pc-review/ Παίζει να είναι το μεγαλύτερο review που έχω γράψει ποτέ κιόλας.
  11. HellionKal

    Cyberpunk 2077 [PC]

    Μέσα γράφει μεταξύ άλλων "...Even after installing the Day 0 patch, Night City still feels like it's barely holding together at times". Οπότε λογικά παίζει με το patch, εκτός αν είναι διαφορετικές προσθήκες το Day 0 και το Day 1
  12. HellionKal

    Cyberpunk 2077 [PC]

    https://www.pcgamer.com/cyberpunk-2077-review/ 78/100 λόγω Bugs.
  13. HellionKal

    PC Gaming (Συζήτηση)

    Δεδομένου ότι το Phoenix Point είναι strategy στον πυρήνα του, και δημιουργημένο από τον "πατέρα" των παλαιών X-COM, τότε τα XCOM της Firaxis είναι ίσως ότι κοντινότερο σε αυτό, το βασικό gameplay είναι πρακτικά ίδιο. Αλλά δεν τα λες και games που "πέρασαν κάτω από το ραντάρ" αυτά, είναι αρκετά γνωστά. Πέραν τούτου, το ATOM RPG είναι τεράστια παιχνιδάρα. Ίσως ότι πιο κοντινό στο gameplay των Fallout έχουμε δει, σε βαθμό στυγνής αντιγραφής. Tα έχω πει και στα βιβλία μου. Το stand-alone expansion του, ATOM RPG: Trudograd, είναι σε Early Access ακόμα επίσης αλλά ανανεώνεται σχετικά συχνά. Εί
  14. Το έχουν παραξεφτιλίσει με τους Stormtroopers βέβαια. ΟΚ ναι είναι άχρηστοι, το πιάσαμε. Κάθε φορά που εμφανίζονται στη σειρά πλέον δεν υπάρχει η παραμικρή δραματική ένταση γιατί ξέρουμε προκαταβολικά πως θα αποτύχουν οικτρά, και πως το μόνο ενδιαφέρον θα είναι "σε πόσα δευτερόλεπτα θα εξαφανίσουν όλο το τάγμα πάλι".
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.