Προς το περιεχόμενο

musictracer

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    9
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

3 Neutral

Σχετικά με musictracer

  • Κατάταξη
    Newbie

Πρόσφατες Επισκέψεις

340 προβολές προφίλ
  • geomos

  1. Η ιστορία αυτή πάει πάνω από 2 χρόνια τώρα. Λες να είμαι τόσο γκαντέμης για καμιά 10ρια μέρες καθυστέρηση? Πρέπει να τελειώσουν δουλειές πριν φέρω ηλεκτρολόγο...
  2. Μου κάνει εντύπωση, δεν το έχω ξανακούσει αυτό. Ισχύει όντως?😕 έλω να πω το καθένα κάνει τι δουλειά του, εξασφαλίζοντας να προστατέψει την επόμενη ηλεκτρική συσκευή. Τι σημασία έχει αν αυτή είναι ένα pc ή ένα AVR ? Ξέρω 'γω, ναι λογικά. Όταν - μία στους τόσους μήνες - πέφτει το ρεύμα τροφοδοτεί κανονικά. Good point! Αν είναι όμως θέμα του ουδέτερου όπως λένε οι υπόλοιποι? 🙁 Δυστυχώς δεν έχω θερμοσίφωνο για να το τσεκάρω. Σκέφτομαι σοβαρά να καλέσω ηλεκτρολόγο. Από περιέργεια, μήπως ξέρεις πως το τσεκάρει? Να σε ρωτήσω, ε
  3. Τελείωσε το 2003. Όχι. έχει μόνο ένα πιεστικό στο ισόγειο που δουλεύει πολλές φορές στη διάρκεια της μέρας χωρίς να έχω παρατηρήσει να αυξομειώνει την τάση εισόδου του regulator. Κάτι που λησμόνησα να αναφέρω είναι ότι στην ίδια φάση - περιέργως - βρίσκεται και το ψυγείο της κουζίνας, το οποίο πιθανόν να είναι και 30ετίας. Μίλησα με ηλεκτρολόγο όπως είπα στην αρχή, αλλά δεν μου ανέφερε κάτι τέτοιο. Αυτό που κατά βάση με παραξενεύει είναι η συμπεριφορά του regulator. Δλδ, εφόσον είναι σε σειρά πριν τα μηχανήματα δε θα έπρεπε λογικά τα spikes να τα ε
  4. Το thread αφορά ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το ρεύμα του δωματίου μου (λογικά όχι ολόκληρου του σπιτιού, αφού στο δωμάτιο φαίνεται να επικεντρώνεται το πρόβλημα) εδώ και περίπου 3 χρόνια. Η ιστορία έχει ως εξής: Επί σειρά ετών χρησιμοποιούσα ένα pc (στο εξής pc1) χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα και για αρκετό καιρό χωρίς ups. Το pc1 λοιπόν κάποια στιγμή κάηκε (σκληροί, μητρική και πιθανόν και επεξεργαστής, δεν μπήκα στον κόπο να το ελέγξω) και σχεδόν ταυτόχρονα άρχισαν να μου παρουσιάζουν προβλήματα το smartphone μου (smartphone1) καθώς και το λαπτοπ μου, προβλήματα που σταδιακά
  5. https://www.iefimerida.gr/ellada/agores-apo-kina-den-ishysei-haratsi-elta-teloneio Αποσύρεται το χαράτσι των 15 ευρώ!
  6. Αν διάβασες προσεκτικά κι εσύ το ποστ μου αναφέρω σαφέστατα : "Η υπάλληλος μου είπε ότι ισχύει ό,τι ίσχυε πάντα, αν και αυτό δεν αποτελεί κάποια επίσημη διαβεβαίωση... "
  7. Σημερινή παραλαβή: Ηλεκτρονική συσκευή (Stud finder) Αξία : $12,6 Εξαγωγή από Γ.Ε.Τ.Α. 4/2/20. Μηδενική χρέωση εκτελωνισμού! Η υπάλληλος μου είπε ότι ισχύει ό,τι ίσχυε πάντα, αν και αυτό δεν αποτελεί κάποια επίσημη διαβεβαίωση...
  8. Σημερινή παραλαβή: Ηλεκτρονική συσκευή (Stud finder) Αξία : $12,6 Εξαγωγή από Γ.Ε.Τ.Α. 4/2/20. Μηδενική χρέωση εκτελωνισμού! Η υπάλληλος μου είπε ότι ισχύει ό,τι ίσχυε πάντα, αν και αυτό δεν αποτελεί κάποια επίσημη διαβεβαίωση...
  9. Μάλλον σε λάθος πράγμα εστίασες. Η ουσία έγκειται στο ότι, σε αντίθεση με την αυθαίρετη τοποθέτηση του Drlo, την οποία κι εσύ με τη σειρά σου υιοθέτησες - ότι δλδ δεν υπάρχει νόμος του Ελληνικού κράτους ή κανονισμός της Ε.Ε. - απαδεικνύεται βάσει των παραθέσεων του alexiadi ότι και Ελληνικός νόμος υπάρχει αλλά και Ευρωπαϊκός. Μάλιστα η εναρμόνιση των δύο περιπτώσεων (Ελληνικού δικαίου - Ε.Ε.) είναι πραγματικά παροιμιώδης, συγκρίνοντας τα γραφόμενά σου ( άρθρο 540) με το παρακάτω screenshot. Αυτό όσο αφορά την αυθαίρετη παραπληροφόρηση, ότι δεν υπάρχει νόμος και ότι είναι αρλούμπες. Α
  10. Λοιπόν, επειδή αρχίζει και γίνεται αυτό που φοβάμαι πάντα στα forums, δλδ το να αρχίσει να λέει ο καθένας το μακρύ και το κοντό του χωρίς να ελέγχει την εγκυρότητα των ισχυρισμών του - ή ακόμα και να μην τον ενδιαφέρει αν είναι έγκυροι ή όχι - και γενικά να προκαλεί παραπληροφόρηση και σύγχυση, παραθέτω το κάτωθι screen shot από τα faq του επίσημου site της Ε.Ε σχετικά με το εν λόγω θέμα. Μιλάει ξεκάθαρα για ευρωπαϊκή ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ και για υποχρέωση του πωλητή κτλ... Δεν πρόκειται για παρότρυνση, δεν πρόκειται για ενθάρρυνση, πρόκειται για ΝΟΜΟ. Τέλος! Ελπίζω να το ξεκαθαρίσαμε πλέον αυτό
  11. Μα δεν αποδεικνύεις ότι υπήρχε από πριν το πρόβλημα. Τουναντίον, δέχεσαι ότι δεν υπήρχε κανένα απολύτως πρόβλημα εξαρχής και απλά εμφανίστηκε στο πρώτο έτος χρήσης. Απλά υπαινίσσεσαι αστοχία υλικού και αυτό βάσει λογικής και όχι μέσω απόδειξης (δλδ δεν τέσταρες το υλικό αυτό καθ' αυτό πχ. σε κάποιο εργαστήριο με εργαλεία κτλ, , απλά θεωρείς ότι για να σταμάτησε να δουλεύει όπως πρέπει, λογικά ήταν ελαττωματικό το υλικό)_
  12. Φαίνεται σωστό, ωστόσο είναι πρακτικώς αδύνατη η απόδειξη της εξ αρχής ελαττωματικής λειτουργίας. Ή για να το θέσω αλλιώς, εφόσον υπήρχε εξαρχής το πρόβλημα, ποιος ο λόγος να περιμένω μέχρι σήμερα για να το επιστρέψω? (Ρητορικό...)
  13. Βασικά νομίζω πρέπει να γίνει μία αποσαφήνιση όσο αφορά την εγγύηση και ποιος την παρέχει. Εμείς ως καταναλωτές τείνουμε να θεωρούμε ότι απλώς καλυπτόμαστε από μία και μόνο εγγύηση ανα προϊόν, την οποία εύλογα διεκδικούμε συνήθως από τον πωλητή. Ωστόσο νομίζω το σωστό είναι να κάνουμε το διαχωρισμό μεταξύ εγγύησης του κατασκευαστή και του πωλητή , όπως πολύ σωστά επεσήμανε πιο πάνω ο Ablaoublas. Δλδ, στην περίπτωσή μου για παράδειγμα, η εργοστασιακή έχει προφανώς παρέλθει, αλλά η του πωλητή εξακολουθεί να ισχύει. Όσο για την ταλαιπωρία της νομικής οδού, δε μου φαίνεται δα και τόσο δύσκολ
  14. Ακριβώς αυτή ήταν κι εμένα η αρχική μου σκέψη, όπως έγραψα πιο πάνω. Δλδ, από τη στιγμή που στον εν λόγω νόμο δεν υπάρχει αναφορά - έστω με αστερίσκο - στην εργοστασιακή εγγύηση του προϊόντος σημαίνει ότι η 2ετής εγγύηση ισχύει ανεξαρτήτως εργοστασιακής εγγύησης. Βέβαια αυτό φαίνεται κάπως..."άδικο" για τους πωλητές, ωστόσο πιθανόν να είναι ένας μοχλός πίεσης από την κομισιόν, ώστε οι πωλητές να επιλέγουν πιο αξιόπιστους κατασκευαστές, προωθώντας έτσι την αγοραπωλησία περισσότερο ποιοτικών προϊόντων εντός της ένωσης...
  15. Mic2mic, ναι το γνωρίζω αυτό που λες και θέλω να το αποφύγω κι εγώ στην περίπτωσή μου. Σε κάθε περίπτωση σ' ευχαριστώ που το ανέφερες. John Only, πολύ ενδιαφέρουσα η περίπτωση που παραθέτεις. Φαίνεται πως η E-shop πιθανόν θεωρεί δικιά της ευθύνη την κάλυψη της 2ετούς εγγύησης παρά την αναντιστοιχία με αυτήν του κατασκευστή. Στη δική μου περίπτωση εννοείται ότι κι εγώ έχω την original συσκευασία με όλα τα παρελκόμενα. Η σελίδα δεν αναφέρεται καν σε εγγύσηση, αλλά στη συσκευασία αναγράφεται εγγύηση 1 έτους...
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.