Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

patras7

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    245
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

54 Excellent

Σχετικά με patras7

  • Κατάταξη
    Senior Member

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.429 προβολές προφίλ
  1. Καλημέρα παιδιά. Για όσους το πήραν έχει Miracast; Αν το εκφράζω λάθος αυτό που θέλω είναι προβολή της οθόνης του κινητού στην τηλεόραση;
  2. Σε ευχαριστούμε πολύ για τις πληροφορίες. Από ότι κατάλαβα δεν είχες κάνει την εξειδικευμένη προετοιμασία του συγκεκριμένου πτυχίου; Εγώ βλέπω παντού τη διαφήμιση ενός κέντρου με την ονομασία golearn το οποίο έχει κόστος 175 ευρώ και παρέχει το υλικό προετοιμασίας για το LTE. Εσύ απλά έδωσες μόνο τις εξετάσεις με προετοιμασία από ecpe; Σκέφτομαι μήπως με μία ποιο εξειδικευμένη προετοιμασία είναι καλύτερα τα πράγματα.
  3. patras7

    Στρατός/Θητεία/ΕΔ

    Καλησπέρα σε όλους. Έλαβα αυτό το μύνημα στο κινητό μου. AΓAΠHTE EΦEΔPE, ΣAΣ ENHMEPΩNOYME OTI, ENΩ EXETE ΛABEI TA NEA EΠIΣTPATEYTIKA ΣAΣ ENTYΠA, ΔEN MAΣ EXETE AΠOΣTEIΛEI THN AΠOΔEIΞH ΠAPAΛABHΣ TOYΣ KAI TA ΠAΛAIA ΣAΣ ENTYΠA. ΠAPAKAΛOYME ΓIA THN AMEΣH AΠOΣTOΛH TOYΣ. ΓIA ΔIEYKPINIΣEIΣ KAΛEΣTE ..... Γνωρίζει κάποιος αν πρόκειται για επιστράτευση; Δεν τους πρόλαβα σήμερα και θα καλέσω αύριο να μάθω απλά είπα αν γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω.
  4. Υπάρχει αυτό το απόσπασμα της ταινίας με την αναφορά στον φραπέ;
  5. Σε ευχαριστώ πολύ. Στους υπόλοιπους μπράβο σας γνωρίζετε άπταιστα Ιταλικά.
  6. Καλησπέρα σε όλους. Στη συγκεκριμένη συσκευασία παγωτού ποια είναι η ημερομηνία λήξης;
  7. patras7

    Courier και Ελλαδα.

    Καλησπέρα παιδιά. Σας παραθέτω και τη δική μου εμπειρία. Δέμα από Αγγλία έκανε να έρθει Ελλάδα μια εβδομάδα και έχει 8 μέρες από τότε που έφτασε και ακόμα δεν μου έχει παραδώσει η ACS. Τηλέφωνα δεν απαντάνε ούτε κεντρικά ούτε υποκατάστημα ούτε mail. Που μπορώ να κάνω καταγγελία; Έχετε παρόμοια εμπειρία και πως βρήκατε το δίκιο σας; Κατανοώ τις συνθήκες αλλά δεν κατανοώ την έλλειψη υπευθυνότητας απέναντι στον πελάτη και την μη κάλυψη των έκτακτων αναγκών με νέο προσωπικό.
  8. 8 προϊόντα. Σε τρία διαφορετικά mail αναφορά ενός διαφορετικού προϊόντος ότι δεν είναι διαθέσιμο και ότι θα υπάρχει αναμονή. Ξαφνικά χωρίς καμία αιτιολόγηση μετά από 20 μέρες η παραγγελία ακυρώνεται. Είναι διαφορετικό να λείπει ένα προϊόν και να υπάρξει άμεση ενημέρωση και άλλο ο εμπαιγμός του πελάτη.
  9. Ακριβώς όπως τα λες. Θα βάλω τους δικαστές να τους φοβερισουν. Επίσης λόγω ψυχικής οδύνης θα ζητήσω αποζημίωση. Είσαι μέσα στο μυαλό μου ακριβώς έτσι.
  10. 8 προϊόντα λείπει ένα και ακυρώνεις όλη την παραγγελία; Αν είναι έτσι να παραγγέλνουμε και εμείς και να πληρώνουμε όσα προϊόντα μας καπνίσει και αν κιόλας θέλουμε στην πορεία να μην πληρώσουμε κανένα. Όχι δεν έχω πάρει τα χρήματα. Να διεκδικήσω να μην υπάρχουν τέτοιες συμπεριφορές εναντίον του καταναλωτή. Και γιατί όχι και αποζημιώση.
  11. Καλησπέρα σε όλους. Όποιος γνωρίζει παιδιά ας με βοηθήσει στο εξής. Παραγγελία black Friday εδώ και 20 μέρες με διαφορετικά προϊόντα. Αρχικά μου έλεγε λείπει ένα προϊόν... έπειτα τα στέλνουμε άμεσα και σήμερα μου στέλνει ακυρώνουμε την παραγγελία.εγω ποτέ δεν ζήτησα ακύρωση. Επειδή έχω σκοπό να τους κυνηγήσω γιατί είναι απίστευτη η κοροϊδία γνωρίζετε αν ο πωλητής έχει δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας μετά από 20 μέρες χωρίς την συγκατάθεση μου;
  12. Kαλησπέρα σε όλους. Σήμερα μου έκανε δωρεάν παραχώρηση η μητέρα μου. Είμαι άνεργος χωρίς κανένα άλλο εισόδημα. Μπορώ να κάνω αίτηση τώρα στα μέσα της χρονιάς μιας και η δωρεάν παραχώρηση έγινε στην φετινή δήλωση; ηλεκτρονικά αν γίνει η αίτηση θα φαίνεται ή χρειάζεται να πάω σε κάποια υπηρεσία του δήμου να κάνω την αίτηση; το ρολόι της ΔΕΗ δεν είναι στο όνομα μου θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα; συγνώμη εκ των προτέρων αν έχουν ειπωθεί πάλι τα ίδια ερωτήματα.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.