Προς το περιεχόμενο

vagelisfil

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    40
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

5 Neutral

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ vagelisfil

  • Κατάταξη
    Junior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 27/12/1987

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Athens
  • Ενδιαφέροντα
    Computers, Telecommunications, IT

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

  • Skype
    vagelisfil

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Πήγα χθές με φίλο να πάρω προσφορά για το octavia. Ζήτησα diesel και αυτόματο. Μπυ είπαν βγαίνει μόνο 2.0 TDI 150ps. Αρχική τιμή βασικής έκδοσης χωρίς τίποτα μέσα και έξω 28.000 περίπου.... Ευχαριστώ, γεια σας....
  2. Γράφω πολλά χλμ εντός και εκτός πόλης, έχω γλυκαθεί και με το Vitara που με 25€ ανεβαίνει Αθήνα-Θεσσαλονίκη και δε πρόκειται να πάω σε βενζίνη. Είχα πει ότι το επόμενο θα είναι ηλεκτρικό αλλά τα κωλύματα είναι ακόμα πολλά (ακριβή αγορά, αργή φόρτιση, μικρή αυτονομία, έλλειψη χώρου φόρτισης) και έτσι θα πρέπει όπως φαντάζομαι όλοι να περιμένω να ωριμάσει λίγο σαν τεχνολογία. Άρα για μένα και τη χρήση που κάνω το diesel είναι μονόδρομος. Αυτή τη στιγμή το δίλημμα μου είναι να πάρω ότι βρω σε καινούριο με αυτά τα λεφτά και με πολλές υποχωρήσεις ή να πάρω ένα καλό μεταχειρισμένο πολύ καλύτερης κατηγορίας (Passat, A4-A6 κλπ) ή στην τελική να μείνω με το Vitaraκι και να τα χαζεύω στο YouTube.
  3. Απ' ότι καταλαβαίνω στα λεφτά αυτά δύσκολα βρίσκω αυτοκίνητο. Το σκεπτικό μου είναι να δώσω το Vitara το οποίο είναι σχετικά καινούριο αυτοκίνητο με πολύ δυνατό κινητήρα και με σχετικά καλό εξοπλισμό (Navi, Clima, Camera κλπ) και να συμπληρώσω χρήματα για να πάρω κάτι καλύτερο λόγω οικογενειακών αναγκών. Αλλά λέγοντας καλύτερο εννοώ λίγο πολύ σε όλου τους τομείς, τόσο σε άνεση και χώρους όσο σε εξοπλισμό, ποιότητα και κινητήρα. Μάλλον για να κάνω κάτι τέτοιο, δε με φτάνουν ούτε τα 22, ούτε και τα 25 αλλά μάλλον τα 30 και πάνω, γιατί δε πρόκειται να δώσω καινούριο αμάξι για να πάρω ένα που να είναι ελαφρώς πιο μεγάλο αλλά χωρίς εξοπλισμό ή με ψόφιο κινητήρα κλπ. Θα κάνω κάποια στιγμή μια βόλτα σε κάποιες αντιπροσωπείες να δω μήπως υπάρχει κάποια καλή προσφορά ή κάποιο εκθεσιακό με λίγα χλμ σε καλή κατάσταση αλλά γενικά κρατάω μικρό καλάθι για το budget μου. Το Octavia απ' όσα μου προτείνατε είναι μια καλή λύση αλλά του γκρουπ VAG γενικά δεν δίνει εξοπλισμό στις εκδόσεις και τα έχει όλα σαν εξτρα. Πχ παίρνεις μεσαία έκδοση η οποία ουσιαστικά δεν έχει τίποτα μέσα και αρχίζεις μετά να τα προσθέτεις ένα-ένα (πχ κάμερα, ναβι κλπ) τα οποία πάνε από χιλιάρικο και πάνω το καθένα και σου βγαίνει από αρχική τιμή 20 στα 40 στο τέλος...
  4. To Tucson δε το είχα δει ποτέ από χώρους. Αλλά η τέρμα γυμνή έκδοση diesel ξεκινάει στα 22.700€ που σημαίνει ότι αν πάω σε μια πιο μεσαία έκδοση φεύγω πάνω από 26. Το Q2 diesel ξεκινάει στα 30.500€... To Karoq στην βασική diesel ξεκινάει στα 22.500€ χωρίς κάποιο extra και δε μπορώ να πω ότι με ενθουσιάζει για το άνω όριο του budget που σκέφτομαι να διαθέσω. Grandland X βασική diesel στα 22.800€. Αυτές τουλάχιστον είναι οι επίσημες τιμές, δε ξέρω τι παίζει σε αντιπροσωπείες με προσφορές και προωθήσεις, γι' αυτό άλλωστε και ρωτάω εδώ.
  5. (...είχα γράψει και προηγουμένως για μεταχειρισμένο με πολλά χλμ...) και συνεχίζω την ερώτηση σε άλλο εύρος αναζήτησης. Όσοι ψάχνεστε το τελευταίο διάστημα με αγορά καινούριου αυτοκινήτου και έχετε πάρει προσφορές από αντιπροσωπείες έχετε να προτείνεται κάτι στα (πάνω κάτω) 20-22Κ με μεγάλους χώρους σε diesel (αδιαπραγμάτευτο)? Θα δώσω το Vitara άρα ότι μου προτείνεται να είναι μεγαλύτερο, πχ μη μου πείτε για C3 Aircross, Qamic, T-Roc, T-Cross, Duster, Golf, Focus κλπ κλπ, αλλά σε κάτι αρκετά μεγαλύτερο (είτε χαμηλό είτε SUV) πχ Octavia, 3008, C5 Aircross, Kodiaq κλπ. Δεν έχω θέμα με μάρκες και γκρούπ. Να πω την αλήθεια, πιστεύω ότι στα λεφτά που λέω είναι δύσκολο για τέτοιες κατηγορίες, αλλά λέω μπας και υπάρχει κάποια προσφορά λόγω Covid ή απόσυρσης παλιού μοντέλου κλπ...
  6. Μου δείχνεις κάποιος συγκεκριμένο post γιατί τα έχω διαβάσει όλα αλλά δε βλέπω κάποιο παρεμφερές με το δικό μου?
  7. Ναι το διλιτρο κοιτάω με τα 150, 190 ή κσι τα 240 άλογα. Οι τιμές πάνω κάτω είναι αυτές που έγραψα. Δηλαδή βρίσκω αρκετά μεσαία έκδοση με 1-2 έξτρα και καπου 150.000χλμ στα 17-18Κ και υπάρχουν και κάποια 240άλογα με τετρακίνηση σε full extra εκδόσεις (πχ Highline ή R-Line για VW) με 300.000χλμ στα 13Κ. Δε θέλω να πάρω αυτοκίνητο και να ασχολούμαι με αυτό και να τρέχω κάθε λίγο σε συνεργεία απλά ήθελα να ήξερα, πχ αν έπαιρνα αυτό με τα πολλά χλμ αν χρειαζόταν να ρίξω ένα Α λογικό ποσό πάνω και να το φέρω μηχανικά σε πολύ καλό και αξιόπιστο επίπεδο. Δεν έχω εικόνα τι θέλει ένα αυτοκίνητο σε τέτοια χλμ γιατί όσα αυτοκίνητα έχω εγώ και ο στενός οικογενειακός κύκλος είναι κάτω των 100.000 χλμ κι έτσι μέχρι τώρα απλά ασχολούμαστε μόνο με την απλή περιοδική συντήρηση τους.
  8. Έτσι ξεκίνησα και γω να ψάχνω και μάλιστα είχα βάλει ταβάνι τα 80.000 χλμ. Όταν όμως άλλαξα τα φίλτρα και είδα τις επιλογές που έχω αν ανεβάσω τα χλμ τόσο σε χαμηλότερες τιμές όσο και σε πολύ καλύτερα επίπεδα εξοπλισμού, δε σου κρύβω ότι γλυκάθηκα. Ωστόσο κι εγώ φοβάμαι πολύ ένα αυτοκίνητο με τόσα πολλά χλμ και θα ήθελα να μάθω σε τέτοια νούμερα τι σοβαρές αλλαγές θα ήταν πιθανές να γίνουν (πχ κεφαλές μηχανής, πιστόνια, άξονες κλπ κλπ). Πάντα μιλάμε για diesel κινητήρα TDI.
  9. Θα ήθελα τις γνώμες σας και τις συμβουλές σας για τον παρακάτω προβληματισμό. Ενδιαφέρομαι να αλλάξω το Vitara Diesel 2015 που έχω με κάποιο μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Σκέφτομαι να στραφώ για πρώτη φορά σε μεταχειρισμένα καινούρια σχετικά αμάξια και συγκεκριμένα με ενδιαφέρουν και μου αρέσουν αρκετά τα VW Passat Variant και Audi A4 Avant σε diesel εκδόσεις και μοντέλα Euro 6 (2016 και μετά). Πέρα από αγγελίες που είδα στο car.gr και άλλες Ελληνικές σελίδες, βρήκα και ενδιαφέρουσες προτάσεις σε εξωτερικό (κυρίως Γερμανία – mobile.de). Ο ένας μου προβληματισμός είναι: ας πούμε ότι το ίδιο μοντέλο αυτοκινήτου το βρίσκω στα 18.000€ με κάπου στα 100.000 χλμ και το ίδιο μοντέλο και σε ακόμη καλύτερη έκδοση/εξοπλισμό το βρίσκω στα 13.000€ αλλά με 300.000 χλμ. Γενικά είμαι άνθρωπος που το αρέσει ο εξοπλισμός αλλά δε ξέρω τι μπορεί να με περιμένει με το κάθε αμάξι. Δηλαδή τι θα ήταν πιο συμφέρον για εμένα, να πάρω το αυτό με τα λιγότερα χιλιόμετρα σε υψηλή τιμή ή να πάρω το ίδιο (+καλύτερο) με πολλά χιλιόμετρα και σε φθηνότερη τιμή και με τη διαφορά να καλύψω τυχών αλλαγές και service που θα προκύψουν? Τι θα πρέπει να περιμένω από ένα σχετικά καινούριο αμάξι με τόσα πολλά χιλιόμετρα, πέρα από έλεγχο και αλλαγές σε αναλώσιμα (τακάκια, λάστιχα, λάδια, ιμάντες κλπ)? Το αυτοκίνητο προορίζεται για οικογενειακή χρήση και αν όλα πάνε καλά σκοπεύω να το κρατήσω πολλά χρόνια. Ας πούμε τα αυτοκίνητα ότι είναι σε πολύ καλή γενική κατάσταση και ας μην ασχοληθούμε για αρχή με λοιπά έξοδα, εισαγωγής, μεταφοράς, εκτελωνισμού, χρήσης κλπ αλλά σε αυτή καθ’ αυτή αγορά του αυτοκινήτου.
  10. Κάμερα στο παρμπρίζ. Τι ισχύει σε Ελλάδα και Ευρώπη Πηγή: traction.gr
  11. Εγώ πάντως πριν καμιά 15αριά χρόνια έπλυνα το Maverick του πατέρα μου με σφουγκαράκι για πιάτα (από τη σκληρή μεριά) για να φύγουν οι κουτσουλιές... Τόσο μυαλό.... Ακόμα όταν του το αναφέρω βγάζει αφρούς, καπνούς, μπουρμπουλίθρες, εγκεφαλικά και ότι άλλο θέλετε... Εννοείται πως το αμάξι έγινε κώλος, φάνηκε όταν στέγνωσε γιατί με το νερό πάνω δε φαινόταν. Επομένως παιδιά μακρυά από σφουγκαράκια πιάτων!
  12. Σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο Passat και θα ήθελα από τους κατόχους και τους γνώστες να μου πουν τι να προσέξω μιας και είναι η πρώτη φορά αναζητώ μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Συγκεκριμένα ψάχνω για Passat B8 χρονολογίας 2015-2018, Diesel (είτε 1.6 είτε 2.0) με αυτόματο DSG, μέχρι 100.000χλμ σε sedan ή Variant (προτιμώ Variant λόγω χόρων και γούστου). Γενικά τι να προσέξω πέρα από τα τυπικά που κοιτάμε σε μετχειρισμένα αυτοκίνητα? Που πονάει το αμάξι? Τι προβλήματα βγάζει συνήθως? Επίσης αν έχει κάποιος υλικό από παλιά προσπέκτους με εκδόσεις εξοπλισμούς κλπ να μου τα δείξει γιατί αφού υπάρχει το facelift δεν δείχνουν οι σελίδες το παλιό. Προτάσεις για εναλλακτικές? (Octavia, Insignia, A4, Mondeo κλπ)
  13. @jkoukos Όταν είχα γράψει το πρώτο post είχα wind, πλέον έχω ote με speedport αλλά η απορία μου είναι η ίδια. Αλλά ρώτησα για την καλύτερη συνδεσμολογλια και το έκανα και αναπαράσταση σε γράφημα. Είναι καλύτερα να μπει πρώτο το router του οτε με τα τηλέφωνα κουμπωμένα πάνω και μετά να συνδέσω σε αυτό το tp-link για να κάνει τη δουλειά του τοπικού δικτύου ή να συνδέσω κανονικά στη γραμμή το tp-link και σε μια θύρα το speedport μόνο για να έχω τηλέφωνο (φαίνονται αναλυτικά στο γράφημα αλλά αντί για ZTE πλέον υπάρχει speedport)
  14. Καποιος μια απάντηση στην παραπάνω ερώτηση?
  15. vagelisfil

    Μικτή ασφάλιση

    Γενικά με τις μικτές τα ψάχνουν πολύ.... και αυτό επειδή πριν κάμποσα χρόνια όπως όλοι ξέρουμε πήγαινες στο γατόνι τον ασφαλιστή σου και του έλεγες ότι έφαγες το φτερό σε ένα κολωνάκι και σου κανόνιζε αυτός με ένα ξάδερφό του με παλιό zastava ένα ωραίο τράκο και όλα καλά μετά. Βέβαια ακόμα και σήμερα εν έχεις γάτο ασφαλιστή και έχει γνωριμίες θα σε βοηθήσει σε τέτοια όχι ότι είναι σωστό και ούτε στο προτείνω αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις είναι στο που θα πέσεις. Οι μικτές όπως είπαν και προηγουμένως έχουν απαλλαγή που σημαίνει ότι όταν υπάρχει ζημιά με δική σου υπαιτιότητα τότε η ασφαλιστική θα σου καλύψει το κόστος πέραν της απαλλαγής (πχ έχεις απαλλαγή 500€ και έκανες ζημιά 700€, θα πληρώσεις εσύ τα 500€ και η ασφαλιστική θα δώσει τα 200€,αν η ζημιά είναι 300€, τα πληρώνεις όλα εσύ). Και συνήθως λόγω των μεγάλων ασφαλίστρων οι περισσότεροι βάζουν μεγάλες απαλλαγές (750€, 1000+€) οι οποίες δε σε καλύπτουν πρακτικά σε τίποτα εκτός και αν γίνει πολύ χοντρή ζημιά (πχ να φέρεις τούμπα το αμάξι) και να πεις τότε ότι έχεις κάποιο όφελος αφού σου βγάλουν το λάδι πρώτα με διάφορα ψιλά γράμματα. Να έχουμε όμως στο μυαλό μας ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι επιχειρήσεις με σκοπό το κέρδος που σημαίνει ότι θέλουν να παίρνουν χρήματα αλλά όχι να δίνουν και άρα βάσει κανόνα όταν έρθει η ώρα της αποζημίωσης θα κάνουν ότι μπορούν για να μειώσουν την αποζημίωση… Προσωπικά βλέπω ότι υπάρχουν 2 πράγματα που μπορεί να κάνει ένας οδηγός που κινείται σε επικίνδυνο περιβάλλον και δεν έχει και δικό του ασφαλή χώρο φύλαξης, για να έχει το κεφάλι του ήσυχο. Ή να βάλει μια καλή μικτή σε μια φερέγγυα ασφαλιστική εταιρεία και να παρακαλιέται να μη πέσει σε κανένα περίεργο αν χρειαστεί ή να βάλει ότι πιο απλή και φθηνή ασφάλεια υπάρχει και να έχει έναν «κουμπαρά» που να βάζει ένα ποσό για το αυτοκίνητο όποτε μπορεί και να υπάρχει στην άκρη σε περίπτωση που κάτσει μια στραβή.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.