Προς το περιεχόμενο

Hal9000

Administrators
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    18.878
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    4
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

4.594 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ Hal9000

  • Κατάταξη
    Administrator

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

  • Website URL
    http://www.insomnia.gr

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Hal9000

    Sony ZV-1 Review

    Η παραγωγή περιεχομένου εικόνας και βίντεο, βρίσκεται εδώ και χρόνια στο προσκήνιο. Οι streamers αποτελούν τους celebrities των generations Z και Alpha, μεγαλουργώντας σε κάθε λογής πλατφόρμες, από το YouTube και το Twitch, μέχρι το Instagram, το Facebook και το TikTok -ανάλογα με το πού βρίσκεται το κοινό του καθενός. Τα τραβηγμένα με smartphone κλιπάκια έχουν δώσει τη θέση τους σε ποιοτικές παραγωγές καθώς οι δημιουργοί περιεχομένου ανεβάζουν με το πέρασμα του χρόνου τα στάνταρ τους. Την ανάγκη αυτή για ένα εργαλείο κομμένο και ραμμένο στις ανάγκες και τις απαιτήσεις αυτού ακριβώς του κοινού αφουγκράστηκε η Sony και προχώρησε στη δημιουργία της vlog camera ZV-1. Ίσως θυμάστε μια παλιά προσπάθεια της Ιαπωνικής εταιρείας πριν 8 χρόνια με την ονομασία Bloggie, μια προσπάθεια που όμως δεν είχε συνέχεια αφού ίσως ήταν μπροστά από την εποχή της. Το νέο μοντέλο σηματοδοτεί για τη Sony την ανατολή της νέας γενιάς vlogging. Με λειτουργίες ανεπτυγμένες βάσει των “θέλω” των σύγχρονων δημιουργών περιεχομένου βίντεο -κυρίως- και εικόνας -δευτερευόντως- η ZV-1 έρχεται να λύσει τα χέρια των τελευταίων, επιτρέποντάς τους να κάνουν τη δουλειά τους πολύ πιο εύκολα και χωρίς καμία έκπτωση σε ό,τι αφορά την ποιότητα. Ας δούμε όμως τις λειτουργίες της και να εξετάσουμε αν και κατά πόσο αξίζει τα -κάμποσα- χρήματα που θα χρειαστεί να δαπανήσει κανείς για την αγορά της. Ο σχεδιασμός της ZV-1 είναι αρκετά λειτουργικός και με ιδιαίτερη έμφαση στην άνετη χρήση με το ένα χέρι. Μεγάλο μέρος του κοινού στο οποίο απευθύνεται εξ άλλου, συνηθίζει να γράφει τα βίντεό του με την κάμερα στο χέρι, οπότε η επιλογή της Sony είναι η πλέον ενδεδειγμένη. Η κάμερα διαθέτει εργονομικό σώμα -με ειδικό grip- και χωρά άνετα στην παλάμη, ενώ το βάρος της έχει διατηρηθεί σε αρκετά χαμηλά επίπεδα -μόλις 294 γραμμάρια. Στο αριστερό τμήμα της επάνω πλευράς της μηχανής -όπως κοιτά κανείς τον φακό- συναντάμε πέντε πλήκτρα. Αξίζει να σημειώσουμε πως ένα εξ αυτών είναι το πλήκτρο εγγραφής βίντεο (σε μία κίνηση που δε μας έχει συνηθίσει η Sony) το μέγεθος του οποίου έχει αυξηθεί σημαντικά ενώ όπως και τα υπόλοιπα, έχει ματ υφή. Το κυρίως πάνελ ελέγχου βρίσκεται στα δεξιά της πλάτης του σώματος και αποτελείται από πέντε πλήκτρα και μία περιστρεφόμενη ροδέλα. Διαβάστε την πλήρη παρουσίαση Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
  2. Hal9000

    Sony ZV-1 Review

    Τα τραβηγμένα με smartphone κλιπάκια έχουν δώσει τη θέση τους σε ποιοτικές παραγωγές καθώς οι δημιουργοί περιεχομένου ανεβάζουν με το πέρασμα του χρόνου τα στάνταρ τους. Την ανάγκη αυτή για ένα εργαλείο κομμένο και ραμμένο στις ανάγκες και τις απαιτήσεις αυτού ακριβώς του κοινού αφουγκράστηκε η Sony και προχώρησε στη δημιουργία της vlog camera ZV-1. Ίσως θυμάστε μια παλιά προσπάθεια της Ιαπωνικής εταιρείας πριν 8 χρόνια με την ονομασία Bloggie, μια προσπάθεια που όμως δεν είχε συνέχεια αφού ίσως ήταν μπροστά από την εποχή της. Το νέο μοντέλο σηματοδοτεί για τη Sony την ανατολή της νέας γενιάς vlogging. Με λειτουργίες ανεπτυγμένες βάσει των “θέλω” των σύγχρονων δημιουργών περιεχομένου βίντεο -κυρίως- και εικόνας -δευτερευόντως- η ZV-1 έρχεται να λύσει τα χέρια των τελευταίων, επιτρέποντάς τους να κάνουν τη δουλειά τους πολύ πιο εύκολα και χωρίς καμία έκπτωση σε ό,τι αφορά την ποιότητα. Ας δούμε όμως τις λειτουργίες της και να εξετάσουμε αν και κατά πόσο αξίζει τα -κάμποσα- χρήματα που θα χρειαστεί να δαπανήσει κανείς για την αγορά της. Ο σχεδιασμός της ZV-1 είναι αρκετά λειτουργικός και με ιδιαίτερη έμφαση στην άνετη χρήση με το ένα χέρι. Μεγάλο μέρος του κοινού στο οποίο απευθύνεται εξ άλλου, συνηθίζει να γράφει τα βίντεό του με την κάμερα στο χέρι, οπότε η επιλογή της Sony είναι η πλέον ενδεδειγμένη. Η κάμερα διαθέτει εργονομικό σώμα -με ειδικό grip- και χωρά άνετα στην παλάμη, ενώ το βάρος της έχει διατηρηθεί σε αρκετά χαμηλά επίπεδα -μόλις 294 γραμμάρια. Στο αριστερό τμήμα της επάνω πλευράς της μηχανής -όπως κοιτά κανείς τον φακό- συναντάμε πέντε πλήκτρα. Αξίζει να σημειώσουμε πως ένα εξ αυτών είναι το πλήκτρο εγγραφής βίντεο (σε μία κίνηση που δε μας έχει συνηθίσει η Sony) το μέγεθος του οποίου έχει αυξηθεί σημαντικά ενώ όπως και τα υπόλοιπα, έχει ματ υφή. Το κυρίως πάνελ ελέγχου βρίσκεται στα δεξιά της πλάτης του σώματος και αποτελείται από πέντε πλήκτρα και μία περιστρεφόμενη ροδέλα. Διαβάστε την πλήρη παρουσίαση
  3. Hal9000

    Sony ZV-1 Review

    Η παραγωγή περιεχομένου εικόνας και βίντεο, βρίσκεται εδώ και χρόνια στο προσκήνιο. Οι streamers αποτελούν τους celebrities των generations Z και Alpha, μεγαλουργώντας σε κάθε λογής πλατφόρμες, από το YouTube και το Twitch, μέχρι το Instagram, το Facebook και το TikTok -ανάλογα με το πού βρίσκεται το κοινό του καθενός. Τα τραβηγμένα με smartphone κλιπάκια έχουν δώσει τη θέση τους σε ποιοτικές παραγωγές καθώς οι δημιουργοί περιεχομένου ανεβάζουν με το πέρασμα του χρόνου τα στάνταρ τους. Την ανάγκη αυτή για ένα εργαλείο κομμένο και ραμμένο στις ανάγκες και τις απαιτήσεις αυτού ακριβώς του κοινού αφουγκράστηκε η Sony και προχώρησε στη δημιουργία της vlog camera ZV-1. Ίσως θυμάστε μια παλιά προσπάθεια της Ιαπωνικής εταιρείας πριν 8 χρόνια με την ονομασία Bloggie, μια προσπάθεια που όμως δεν είχε συνέχεια αφού ίσως ήταν μπροστά από την εποχή της. Το νέο μοντέλο σηματοδοτεί για τη Sony την ανατολή της νέας γενιάς vlogging. Με λειτουργίες ανεπτυγμένες βάσει των “θέλω” των σύγχρονων δημιουργών περιεχομένου βίντεο -κυρίως- και εικόνας -δευτερευόντως- η ZV-1 έρχεται να λύσει τα χέρια των τελευταίων, επιτρέποντάς τους να κάνουν τη δουλειά τους πολύ πιο εύκολα και χωρίς καμία έκπτωση σε ό,τι αφορά την ποιότητα. Ας δούμε όμως τις λειτουργίες της και να εξετάσουμε αν και κατά πόσο αξίζει τα -κάμποσα- χρήματα που θα χρειαστεί να δαπανήσει κανείς για την αγορά της. Διαβάστε την πλήρη παρουσίαση
  4. Hal9000

    Sony ZV-1 Review

    Η παραγωγή περιεχομένου εικόνας και βίντεο, βρίσκεται εδώ και χρόνια στο προσκήνιο. Οι streamers αποτελούν τους celebrities των generations Z και Alpha, μεγαλουργώντας σε κάθε λογής πλατφόρμες, από το YouTube και το Twitch, μέχρι το Instagram, το Facebook και το TikTok -ανάλογα με το πού βρίσκεται το κοινό του καθενός. Τα τραβηγμένα με smartphone κλιπάκια έχουν δώσει τη θέση τους σε ποιοτικές παραγωγές καθώς οι δημιουργοί περιεχομένου ανεβάζουν με το πέρασμα του χρόνου τα στάνταρ τους. Την ανάγκη αυτή για ένα εργαλείο κομμένο και ραμμένο στις ανάγκες και τις απαιτήσεις αυτού ακριβώς του κοινού αφουγκράστηκε η Sony και προχώρησε στη δημιουργία της vlog camera ZV-1. Ίσως θυμάστε μια παλιά προσπάθεια της Ιαπωνικής εταιρείας πριν 8 χρόνια με την ονομασία Bloggie, μια προσπάθεια που όμως δεν είχε συνέχεια αφού ίσως ήταν μπροστά από την εποχή της. Το νέο μοντέλο σηματοδοτεί για τη Sony την ανατολή της νέας γενιάς vlogging. Με λειτουργίες ανεπτυγμένες βάσει των “θέλω” των σύγχρονων δημιουργών περιεχομένου βίντεο -κυρίως- και εικόνας -δευτερευόντως- η ZV-1 έρχεται να λύσει τα χέρια των τελευταίων, επιτρέποντάς τους να κάνουν τη δουλειά τους πολύ πιο εύκολα και χωρίς καμία έκπτωση σε ό,τι αφορά την ποιότητα. Ας δούμε όμως τις λειτουργίες της και να εξετάσουμε αν και κατά πόσο αξίζει τα -κάμποσα- χρήματα που θα χρειαστεί να δαπανήσει κανείς για την αγορά της. Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής Ο σχεδιασμός της ZV-1 είναι αρκετά λειτουργικός και με ιδιαίτερη έμφαση στην άνετη χρήση με το ένα χέρι. Μεγάλο μέρος του κοινού στο οποίο απευθύνεται εξ άλλου, συνηθίζει να γράφει τα βίντεό του με την κάμερα στο χέρι, οπότε η επιλογή της Sony είναι η πλέον ενδεδειγμένη. Η κάμερα διαθέτει εργονομικό σώμα -με ειδικό grip- και χωρά άνετα στην παλάμη, ενώ το βάρος της έχει διατηρηθεί σε αρκετά χαμηλά επίπεδα -μόλις 294 γραμμάρια. Στο αριστερό τμήμα της επάνω πλευράς της μηχανής -όπως κοιτά κανείς τον φακό- συναντάμε πέντε πλήκτρα. Αξίζει να σημειώσουμε πως ένα εξ αυτών είναι το πλήκτρο εγγραφής βίντεο (σε μία κίνηση που δε μας έχει συνηθίσει η Sony) το μέγεθος του οποίου έχει αυξηθεί σημαντικά ενώ όπως και τα υπόλοιπα, έχει ματ υφή. Το κυρίως πάνελ ελέγχου βρίσκεται στα δεξιά της πλάτης του σώματος και αποτελείται από πέντε πλήκτρα και μία περιστρεφόμενη ροδέλα. Κυρίαρχο ρόλο φυσικά διαθέτει η OLED οθόνη των 3 ιντσών η οποία μάλιστα περιστρέφεται κατά 270ο έτσι ώστε ο χρήστης να βλέπει ανά πάσα στιγμή τι “γράφει” η κάμερα, ακόμα κι όταν βρίσκεται απέναντί της. Σε πλήρως ανοιχτή θέση, βρίσκεται στα δεξιά του φακού, κάτι που την κάνει ιδανική για τα περισσότερα σενάρια εγγραφής, συμπεριλαμβανομένου και με την κάμερα κάθετα τοποθετημένη. Αν δεν κάνουμε λάθος, έχουμε χρόνια να δούμε Sony κάμερα με τη θέση της οθόνης σ’ αυτό το σημείο, και πιστεύουμε είναι το ιδανικότερο. Η τεχνολογία αφής της αυξάνει τη λειτουργικότητά της κατακόρυφα, δίνοντας στον χρήστη ορισμένες εντυπωσιακές δυνατότητες που θα αναλύσουμε παρακάτω. Η μπαταρία της ZV-1 αφαιρείται και φορτίζεται ενώ από πλευράς συνδεσιμότητας, θα βρείτε θύρες 3,5 χιλιοστών, micro HDMI και micro USB, η οποία δεν συμβαδίζει καθόλου με την εποχή και αποτελεί παραφωνία. Η μηχανή έρχεται εξοπλισμένη με multi-interface shoe και φυσικά τεχνολογία Bluetooth. Η αυτονομία της δεν εντυπωσιάζει, όμως μπορείτε να συνδέσετε ένα power bank προκειμένου να συνεχιστεί η εγγραφή σας. Τι δεν θα βρείτε στη ZV-1; Χαρακτηριστικά που κατά τη Sony δεν είναι απαραίτητα για έναν vlogger όπως αρχικά κάποιο ενσωματωμένο flash ή την υποστήριξη NFC. Ακόμα δεν υπάρχει Viewfinder κάτι αναμενόμενο όπως επίσης και κάποιο control ring. Οι συγκεκριμένες απουσίες είναι και αυτές που «ξεχωρίζουν» την ZV-1 από την RX σειρά της Sony και σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να πούμε ότι την αντικαθιστά. Τεχνικά χαρακτηριστικά - Λειτουργίες Ξεκινώντας την παρουσίαση των λειτουργιών της ZV-1, θα πρέπει να αναφερθούμε αρχικά στο δυνατότερο χαρτί της κάμερας και αυτό που μας εντυπωσίασε περισσότερο, στο auto focus (0,03 δευτ.). H Sony έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα εδώ λαμβάνοντας υπ’ όψιν ότι αρκετοί vloggers παρουσιάζουν προϊόντα μετακινώντας και περιστρέφοντάς τα στο κάδρο και ως εκ τούτου, η αυτόματη εστίαση οφείλει να είναι άψογη ώστε να μην επηρεάζει αρνητικά την ποιότητα του βίντεο. Η υβριδική λειτουργία αυτόματης εστίασης προσαρμόζεται βάσει ταχύτητας και ευαισθησίας, έτσι ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα κατά περίσταση. Το PDAF (αυτόματη εστίαση αναγνώρισης φάσης) κάνει θαύματα, εναλλάσσοντας την εστίαση μεταξύ του προσώπου και του παρασκηνίου πολύ γρήγορα όπως θα δείτε και στη βιντεοπαρουσίαση, τη στιγμή που η τεχνολογία Real-time Eye AF την οποία γνωρίζουμε καλά από την αlpha σειρά, “κλειδώνει” στα μάτια για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια. Η δε παρακολούθηση θέματος, επίσης σε πραγματικό χρόνο, ενεργοποιείται με ένα άγγιγμα της οθόνης, λειτουργεί με βάση μια σειρά χαρακτηριστικών (απόσταση, χρώματα, πρόσωπο, μάτια, μοτίβο) και χαρίζει εντυπωσιακά πλάνα, ακόμα κι όταν έχουμε να κάνουμε με γρήγορη κίνηση. Εδώ να πούμε ότι η τεχνολογία Eye AF που συναντάμε στη ZV-1 υποστηρίζει ανθρώπους για λήψη φωτογραφιών με δυνατότητα επιλογής αριστερού ή δεξιού ματιού, καθώς και αναγνώριση ζώων, κάτι που για το τελευταίο δεν ισχύει στην εγγραφή βίντεο. Το ενσωματωμένο φίλτρο ND (neutral density ή ουδέτερης πυκνότητας) περιορίζει το φως που εισέρχεται στον φακό, καθιστώντας δυνατή την εγγραφή βίντεο σε υπερβολικά φωτεινές τοποθεσίες με τη μέγιστη τιμή διαφράγματος. Η ZV-1 μάλιστα καταγράφει 1,7 φορές την πληροφορία που απαιτεί ένα 4K βίντεο (συγκεκριμένα μιλάμε για εικόνα 5028 x 2828 pixels όταν το 4K απαιτεί 3840 x 2160) για ομαλότερα αποτελέσματα χάρη στο oversampling. Στις υποστηριζόμενες αναλύσεις εγγραφής βίντεο, απουσιάζει μία από τις σημαντικότερες, αυτή στην 4K ανάλυση με 60fps ενώ στη Full HD ανάλυση, εκτός από 24/30/60, συναντάμε και 120fps. Στα διαθέσιμα format εγγραφής υποστηρίζεται το XAVC S και AVCHD. Η υποστήριξη S-Log3 εγγυάται άριστη ποιότητα αναπαραγωγής από τις σκιές έως τους ενδιάμεσους τόνους (18% γκρι) όπως επίσης και η τεχνολογία HLG (Hybrid Log-Gamma), πλήρως συμβατή με HDR. Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αρκετοί δημιουργοί βίντεο, έχει να κάνει με τον τρόπο που επηρεάζουν την εικόνα οι αλλαγές στον φωτισμό ενώ εκείνοι κινούνται. Όπως διαπιστώσαμε, η ZV-1 βελτιστοποιεί διαρκώς τους τόνους του δέρματος και δίνει έμφαση στο πρόσωπο έτσι ώστε αυτό να παραμένει φωτεινό, ακόμα κι όταν ο περιβάλλων φωτισμός δεν είναι ιδανικός. Η μηχανή αναγνωρίζει το πρόσωπο του χρήστη, ρυθμίζοντας κατάλληλα την έκθεση ενώ παράλληλα εφαρμόζει και ένα εφέ απαλού δέρματος, “μακιγιάροντας” ρυτίδες και ατέλειες, χωρίς όμως να επηρεάζει τα μάτια και το στόμα τα οποία διατηρούν τα χαρακτηριστικά τους (ο βαθμός εφαρμογής ρυθμίζεται). Δοκιμάζοντας μάλιστα να γυρίσουμε το κεφάλι μας έτσι ώστε να μην κοιτάμε την κάμερα, διαπιστώσαμε ότι η μηχανή φρόντιζε να “παγώσει” τη φωτεινότητα και την έκθεση, αποφεύγοντας τις δυσάρεστες εκπλήξεις. Η σταθεροποίηση εικόνας είναι εξαιρετική. Η λειτουργία Advanced SteadyShot με την οπτική και ηλεκτρονική σταθεροποίηση εικόνας χαρίζουν ομαλές λήψεις που παραπέμπουν σε gimbal, ακόμα κι όταν περπατάτε κρατώντας τη ZV-1 στο χέρι. Σε αυτή μάλιστα την περίπτωση δε θα χρειάζεται να ανησυχείτε ούτε για την εικόνα αλλά ούτε και για τον ήχο o οποίος διακρίνεται βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα ακόμα και σε δύσκολες καταστάσεις. Η μηχανή, βλέπετε, έρχεται με μικρόφωνο τριών καψουλών που της επιτρέπει να καταγράφει υψηλής ποιότητας ήχο. Δέχεται δε και γούνινο αντιανέμιο (dead cat) για καθαρή εγγραφή ακόμα κι όταν φυσάει το οποίο το βρήκαμε στη συσκευασία ενώ σε κάθε περίπτωση μπορεί να συνδεθεί και με εξωτερικό μικρόφωνο μέσω του multi-interface shoe. Αυτό που κλέβει την παράσταση κατά την εγγραφή βίντεο, δεν είναι άλλο από το bokeh. Το εφέ θολώματος παρασκηνίου ενεργοποιείται με το πάτημα ενός αποκλειστικού κουμπιού (συγκεκριμένα του C1 στο πάνελ της επάνω πλευράς της μηχανής), εστιάζοντας έτσι από το παρασκήνιο στο πρόσωπο του χρήστη ή ένα αντικείμενο που κρατά/παρουσιάζει εκείνος. Η μετάβαση γίνεται γρήγορα, ομαλά και φυσικά ακόμα και κατά την εγγραφή βίντεο, συγκεντρώνοντας την προσοχή των θεατών του βίντεο εκεί που θέλει ο δημιουργός του. Για την παρουσίαση προϊόντων μάλιστα, υπάρχει και ειδική λειτουργία -το λεγόμενο Product Showcase. Ενεργοποιείται επίσης με το πάτημα ενός πλήκτρου (του C2, στο πίσω μέρος του σώματος) και πραγματοποιώντας μια σειρά ρυθμίσεων επιτρέπει τη γρήγορη και ομαλή μετάβαση όσον αφορά στην εστίαση από το πρόσωπο στο προϊόν και τούμπαλιν. Έτσι, η κάμερα προσαρμόζεται άμεσα στις αλλαγές που συμβαίνουν στο πλάνο χωρίς να χάνεται χρόνος μέχρι να καταφέρει να εστιάσει. Σε περίπτωση που θελήσετε να τραβήξετε κάθετο βίντεο, η ZV-1 θα σας καλύψει απόλυτα, αναγνωρίζοντάς το ως τέτοιο. Το super slow motion υποστηρίζει frame rate στα 240, 480 και 960 fps (στα 24, 30 και 60p) ενώ το Interval Shooting θα σας δώσει την ευκαιρία να δημιουργήσετε τα δικά σας time lapse χρησιμοποιώντας RAW ή JPG. Παράλληλα έχετε τη δυνατότητα να διαλέξετε ενσταντανέ από τα κλιπ σας, προκειμένου να τα χρησιμοποιήσετε ως φωτογραφίες, thumbnails στο YouTube κλπ. Αρκετά χρήσιμη βρήκαμε και τη λειτουργία προσθήκης συγκεκριμένων χαρακτήρων στα ονόματα των αρχείων. Να επισημάνουμε ότι κατά την εγγραφή βίντεο, δίπλα από το φακό υπάρχει ένα μεγάλο κόκκινο λαμπάκι (λυχνία αναφέρεται στο μενού) το οποίο παραμένει ενεργό προκειμένου να σας ενημερώσει άμεσα ότι η εγγραφή είναι ενεργή, και να αποφύγετε δυσάρεστες εκπλήξεις. Το πρόβλημα της υπερθέρμανσης κατά την 4K εγγραφή δεν λείπει και από την ZV-1, με τη Sony να μας δίνει δύο σχετικές επιλογές μέσω του μενού της συσκευής. Η πρώτη δεν κάνει συμβιβασμούς στην ποιότητα και κατά τη λειτουργία της κάμερας σε θερμοκρασία δωματίου, μπορέσαμε να έχουμε συνεχή εγγραφή για περίπου 20 λεπτά πριν εμφανιστεί το σχετικό μήνυμα και η κάμερα απενεργοποιηθεί. Η δεύτερη ρύθμιση δίνει προτεραιότητα στο χρόνο εγγραφής, ρίχνοντας όμως την ποιότητα μετά από κάποιο διάστημα, κάτι που στην περίπτωσή μας μεταφράστηκε σε πτώση της φωτεινότητας και στην παρουσία θορύβου. Στην περίπτωση αυτή, η εγγραφή διήρκεσε πολύ παραπάνω και συγκεκριμένα σ τα 37 λεπτά. Το rebound πάντως, η επανενεργοποίηση δηλαδή της κάμερας και η εκ νέου εγγραφή, δεν παίρνει χρόνο, όμως καλό είναι να το γνωρίζετε. Σε ό,τι αφορά τώρα τη λήψη φωτογραφιών, ο επεξεργαστής BIONZ X (ο ίδιος με εκείνον που διαθέτουν η Alpha 9 II και η RX100 VII) θα κάνει τη ζωή σας ευκολότερη, με τη Sony να αναφέρει κάνοντας καλή δουλειά και με το θόρυβο στο τελικό αποτέλεσμα. Με 20,1 ενεργά MP, εύρος ISO 125-12800 και έναν αρκετά πετυχημένο συνδυασμό CMOS αισθητήρα Exmor RS και τεχνολογίας οπίσθιου φωτισμού, η μηχανή προσφέρει κορυφαία ποιότητα εικόνων. Το εντυπωσιακά ευρύ AF 315 σημείων καλύπτει το 65% της εικόνας ενώ με ένα άγγιγμα της οθόνης, η μηχανή θα εστιάσει στο θέμα σας “κλειδώνοντας” επάνω του. Μπορεί να τραβήξει περί τα 24 καρέ/δευτερόλεπτο μέχρι και 172 λήψεις, ενώ χάρη στο λειτουργικό μενού, τον προσαρμόσιμο δακτύλιο και το πλήκτρο Fn, ο χρήστης έχει ευκολότερη πρόσβαση στις λειτουργίες και τις ρυθμίσεις που χρησιμοποιεί περισσότερο. Ένας κάτοχος οποιασδήποτε άλλης κάμερας της σειράς Alpha ή RX της Sony, δεν θα δυσκολευτεί καθόλου με το μενού της ZV-1 αφού είναι σχεδόν ίδιο. Παρέχει αρκετές λειτουργίες στις οποίες θα χαθείτε, κάτι που δικαιολογεί σε ένα βαθμό και το κόστος της. Μέσω του My Menu, ο κάτοχος της κάμερας μπορεί να δηλώσει έως και 30 διαφορετικά menu items τα οποία χρησιμοποιεί συχνά, προκειμένου να έχει άμεση πρόσβαση σ’ αυτά. Μας άρεσε ακόμα η ξεχωριστή δήλωση ενός Fn κουμπιού, είτε για φωτογραφία είτε για βίντεο. Συνοδευτικές εφαρμογές – Αξεσουάρ Η ZV-1 είναι συμβατή με την εφαρμογή Imaging Edge Mobile. Θα την κατεβάσετε στο smartphone σας προκειμένου να μεταφέρετε σε αυτό φωτογραφίες και βίντεο από τη μηχανή. Η προβολή και μεταφορά γίνονται, μάλιστα, ακόμα κι όταν η κάμερα είναι απενεργοποιημένη, μέσω Bluetooth! Επιπρόσθετα, έχοντας συνδέσει τις δύο συσκευές, θα μπορείτε να βλέπετε σε πραγματικό χρόνο και με πρακτικά ανύπαρκτη καθυστέρηση την εικόνα που ετοιμάζεται να τραβήξει η ZV-1 στην οθόνη του smartphone. Το Movie Edit add-on είναι ό,τι πρέπει για τη γρήγορη επεξεργασία βίντεο (αλλαγή προσανατολισμού, σταθεροποίηση, καδράρισμα κλπ). Πέραν του Imaging Edge Mobile, υπάρχει και το Imaging Edge Desktop. Μέσω αυτού μπορείτε να χειρίζεστε τη μηχανή από τον υπολογιστή σας, να μεταφέρετε εύκολα και γρήγορα εικόνες, να ελέγχετε την ποιότητα των λήψεών σας και να τις βαθμολογείτε. Υποστηρίζεται επεξεργασία RAW, όχι όμως και αρχείων βίντεο. Στο πακέτο, περιλαμβάνεται και ένα ασύρματο gimbal (GP-VPT2BT), το οποίο είναι απαραίτητο για εγγραφές όπου κινείστε και θέλετε να χειρίζεστε καλύτερα την κάμερα, αλλάζοντας το κεντρικό πλάνο από εσάς σε κάποιο άλλο θέμα και τούμπαλιν. Στην επιφάνειά του βρίσκονται τα απαραίτητα πλήκτρα για τις κεντρικές λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένου του 2x zoom αλλά και του C1, ενώ αναλαμβάνει και το ρόλο του τριπόδου. Συμπέρασμα Με τιμή γύρω στα €800, η ZV-1 δεν είναι φθηνή. Δε στοχεύει προφανώς στο κοινό που τραβάει αραιά και πού κανένα βίντεο για τα προφίλ του στα social media αλλά σε εκείνους που ασχολούνται ημι-επαγγελματικά με τη δημιουργία περιεχομένου και δεν θέλουν ή δεν χρειάζεται να επενδύσουν σε κάποια άλλη κατηγορία, θέλοντας όμως πρόσβαση σε επαγγελματικά χαρακτηριστικά. Οι τεχνολογίες της έχουν τη δυνατότητα να απλοποιήσουν σε μεγάλο βαθμό τη ζωή τους, γλιτώνοντάς τους από την αγορά επιπλέον εξοπλισμού για τη δημιουργία των ιδανικών συνθηκών και την επιπρόσθετη επεξεργασία ενώ δίνει έμφαση στον εύκολο χειρισμό προκειμένου η εγγραφή να ξεκινήσει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Το auto focus που παρέχει σε συνδυασμό με το bokeh εφέ είναι από τα καλύτερα που έχουμε δει ανεξαρτήτου κατηγορίας κάμερας και είναι αυτά στα οποία δίνουν προτεραιότητα οι YouTubers. Αν ανήκετε σε αυτό το γκρουπ, τότε είναι κάτι παραπάνω από δεδομένο ότι αργά ή γρήγορα η ZV-1 θα κάνει απόσβεση των χρημάτων που θα δαπανήσετε για την αγορά της. Μας άρεσαν Λειτουργικό design με εύχρηστα πλήκτρα και φιλικά προς τον χρήστη μενού Κορυφαία λειτουργία AF Απόδοση τόνων προσώπου με απόλυτη φυσικότητα Ενεργοποίηση/απενεργοποίηση bokeh κατά τη λήψη βίντεο στη στιγμή Καθαρή εγγραφή ήχου Πλήθος επιπρόσθετων δυνατοτήτων Δεν μας άρεσαν Αυτονομία Απουσία δυνατότητα εγγραφής 4K/60fps Συχνή υπερθέρμανση κατά την εγγραφή 4K video Απουσία ενσωματωμένου φλας Micro-USB θύρα
  5. Τα μέτρα προστασίας κατά του κορωνοϊού συνεχίζονται σε πολλές χώρες, με την όλη κατάσταση να μην είναι φιλική προς τη διεξαγωγή εκθέσεων, με την IFA 2020, τη μεγαλύτερη ευρωπαική έκθεση ηλεκτρικών καταναλωτικών ειδών, να θέλει να κάνει την αρχή με ένα διαφορετικό μοντέλο. Η Microsoft αντίστοιχα προχώρησε σε μια άκρως επιτυχημένη διεξαγωγή του δικού της συνεδρίου προγραμματιστών σε online μορφή, της Build 2020, όπου και μεταφέρουμε τις ειδήσεις που ξεχώρισαν. Σε άλλα θέματα συζήτησης περιλαμβάνεται η εξαγορά της -ελληνικών συμφερόντων- Softomotive από τη Microsoft, τα εντυπωσιακά στατιστικά στοιχεία για τους πρώτους μήνες λειτουργίας του Gov.gr όπως επίσης και τις πρώτες μας εντυπώσεις από τη νέα κάμερα της Sony, της ZV-1, η οποία απευθύνεται σε vloggers. Κλείνουμε με Michael Jordan αλλά και με πολύ DC και συγκεκριμένα με τις τελευταίες εξελίξεις που αφορούν τη Justice League, είτε μιλάμε για την ταινία που είδαμε πριν μερικά χρόνια στους κινηματογράφους, είτε για την τελευταία ταινία κινουμένων σχεδίων από τη Warner Animation. Αναλυτικά 00:35 - Κορονοϊός 09:06 - IFA 2020 10:52 - Συνεντέυξεις τύπου εν μέσω κορονοϊού 14:45 - Gov.gr 17:25 - Viber 20:00 - Build 2020 25:15 - Softomotive 31:03 - Joe Rogan και Spotify 34:24 - Sony ZV-1 41:01 - Rooms 42:50 - Σχόλια 44:43 - The Last Dance 50:25 - Justice League - Snyder's Cut 51:40 - Justice League Dark: Apokolips War Το podcast "3 στον Αέρα" είναι διαθέσιμο σε πολλές υπηρεσίες όπως το Anchor, Apple Podcasts, Google Podcasts, στο Spotify και στο YouTube με βίντεο!
  6. Μαζί στον ίδιο χώρο μετά από αρκετό καιρό, συζητάμε για τις αλλαγές στις συνήθειες που προκάλεσε η κατάσταση του lockdown τους τελευταίους μήνες, όπως επίσης και τι κρατάμε από αυτό το διάστημα ιδίως σε ότι αφορά τον τρόπο εργασίας και την παραγωγικότητα. Τα μέτρα προστασίας κατά του κορωνοϊού συνεχίζονται σε πολλές χώρες, με την όλη κατάσταση να μην είναι φιλική προς τη διεξαγωγή εκθέσεων, με την IFA 2020, τη μεγαλύτερη ευρωπαική έκθεση ηλεκτρικών καταναλωτικών ειδών, να θέλει να κάνει την αρχή με ένα διαφορετικό μοντέλο. Η Microsoft αντίστοιχα προχώρησε σε μια άκρως επιτυχημένη διεξαγωγή του δικού της συνεδρίου προγραμματιστών σε online μορφή, της Build 2020, όπου και μεταφέρουμε τις ειδήσεις που ξεχώρισαν. Σε άλλα θέματα συζήτησης περιλαμβάνεται η εξαγορά της -ελληνικών συμφερόντων- Softomotive από τη Microsoft, τα εντυπωσιακά στατιστικά στοιχεία για τους πρώτους μήνες λειτουργίας του Gov.gr όπως επίσης και τις πρώτες μας εντυπώσεις από τη νέα κάμερα της Sony, της ZV-1, η οποία απευθύνεται σε vloggers. Κλείνουμε με Michael Jordan αλλά και με πολύ DC και συγκεκριμένα με τις τελευταίες εξελίξεις που αφορούν τη Justice League, είτε μιλάμε για την ταινία που είδαμε πριν μερικά χρόνια στους κινηματογράφους, είτε για την τελευταία ταινία κινουμένων σχεδίων από τη Warner Animation. Αναλυτικά 00:35 - Κορονοϊός 09:06 - IFA 2020 10:52 - Συνεντέυξεις τύπου εν μέσω κορονοϊού 14:45 - Gov.gr 17:25 - Viber 20:00 - Build 2020 25:15 - Softomotive 31:03 - Joe Rogan και Spotify 34:24 - Sony ZV-1 41:01 - Rooms 42:50 - Σχόλια 44:43 - The Last Dance 50:25 - Justice League - Snyder's Cut 51:40 - Justice League Dark: Apokolips War Το podcast "3 στον Αέρα" είναι διαθέσιμο σε πολλές υπηρεσίες όπως το Anchor, Apple Podcasts, Google Podcasts, στο Spotify και στο YouTube με βίντεο! Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
  7. Μία από τις ειδήσεις που ξεχωρίζουν από το φετινό συνέδριο προγραμματιστών Build 2020 της Microsoft που πραγματοποιείται μόνο online, είναι η υποστήριξη GPU hardware acceleration που θα ενσωματώσει η εταιρεία στο Windows Subsystem for Linux 2 (WSL 2) των Windows 10. Στην ουσία αυτό θα γίνει με τη δημιουργία ενός Linux Driver από τη Microsoft, ο οποίος κάνει map τους WDDM2.9 Windows Drivers σε ένα εικονικό Linux Layer, και το οποίο θα επιτρέπει στο DirectX 12 να τρέχει στο Linux. Αν και η υποστήριξη OpenGL και OpenCL δεν είναι στα άμεσα σχέδια της εταρείας, εντούτοις κάτι τέτοιο δεν θα αργήσει να γίνει όπως διαβεβαιώνει, προκειμένου να είναι εφικτή η εκτέλεση Linux GUI εφαρμογών. Μέχρι τότε, ένας developer μπορεί να εργάζεται σε έναν containerized workload το οποίο θα ανέβει στο cloud μέσω ενός Linux container, έτσι ώστε να αναπτύξει και να δοκιμάσει τοπικά στον Windows 10 υπολογιστή του όλα τα workloads, κάνοντας παράλληλα χρήση όλων των εγγενών Linux εργαλείων που γνωρίζει καλά. Με τον τρόπο αυτό, η Microsoft συνεχίζει την προσπάθεια που έχει ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια, προκειμένου να καταστήσει ένα Windows 10 υπολογιστή το απόλυτο εργαλείο ανάπτυξης εφαρμογών, μια προσπάθεια που ξεκίνησε πριν λίγα λόγια και πάλι στη Build με την ενσωμάτωση του Bash shell στο λειτουργικό. Προς τα τέλη του μήνα, η Microsoft αναμένεται να κυκλοφορήσει την επόμενη αναβάθμιση των Windows 10, η οποία φέρει μεταξύ άλλων τη δυνατότητα πρόσβασης σε αρχεία Linux συστημάτων μέσα από τον File Explorer. Περισσότερα τεχνικά στοιχεία για την υποστήριξη DirectX 12 στο WSL 2, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν στο αναλυτικό blog post της Microsoft. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
  8. Στην ουσία αυτό θα γίνει με τη δημιουργία ενός Linux Driver από τη Microsoft, ο οποίος κάνει map τους WDDM2.9 Windows Drivers σε ένα εικονικό Linux Layer, και το οποίο θα επιτρέπει στο DirectX 12 να τρέχει στο Linux. Αν και η υποστήριξη OpenGL και OpenCL δεν είναι στα άμεσα σχέδια της εταρείας, εντούτοις κάτι τέτοιο δεν θα αργήσει να γίνει όπως διαβεβαιώνει, προκειμένου να είναι εφικτή η εκτέλεση Linux GUI εφαρμογών. Μέχρι τότε, ένας developer μπορεί να εργάζεται σε έναν containerized workload το οποίο θα ανέβει στο cloud μέσω ενός Linux container, έτσι ώστε να αναπτύξει και να δοκιμάσει τοπικά στον Windows 10 υπολογιστή του όλα τα workloads, κάνοντας παράλληλα χρήση όλων των εγγενών Linux εργαλείων που γνωρίζει καλά. Με τον τρόπο αυτό, η Microsoft συνεχίζει την προσπάθεια που έχει ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια, προκειμένου να καταστήσει ένα Windows 10 υπολογιστή το απόλυτο εργαλείο ανάπτυξης εφαρμογών, μια προσπάθεια που ξεκίνησε πριν λίγα λόγια και πάλι στη Build με την ενσωμάτωση του Bash shell στο λειτουργικό. Προς τα τέλη του μήνα, η Microsoft αναμένεται να κυκλοφορήσει την επόμενη αναβάθμιση των Windows 10, η οποία φέρει μεταξύ άλλων τη δυνατότητα πρόσβασης σε αρχεία Linux συστημάτων μέσα από τον File Explorer. Περισσότερα τεχνικά στοιχεία για την υποστήριξη DirectX 12 στο WSL 2, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν στο αναλυτικό blog post της Microsoft.
  9. Το PowerToys Run έρχεται να αντικαταστήσει τη δυνατότητα εκτέλεσης εφαρμογών στα Windows 10 με το συνδυασμό πλήκτρων Win + R, εμφανίζοντας ένα περιβάλλον που θυμίζει αρκετά το Spotlight launcer του macOS. Με την εφαρμογή, ο χρήστης μπορεί να πραγματοποιήσει μια αναζήτηση εφαρμογής, φακέλου ή αρχείου, η οποία μιμείται κάτω από ένα διαφορετικό περιβάλλον, την αναζήτηση που μπορούμε να πραγματοποιήσουμε με το Start menu των Windows 10. Η διαδικασία αυτή αναμένεται να γίνει πολύ καλύτερη στο μέλλον με τη δυνατότητα δημιουργίας plugins από την opensource κοινότητα και όχι μόνο αφού μέσω του PoweToys Run θα είναι δυνατή η εκτέλεση snippets και προκαθορισμένων αναζητήσεων στο web όπως επίσης και η αναζήτηση processes ή η εκτέλεση αριθμητικών πράξεων. Παράλληλα με το PowerToys Run, η Microsoft κυκλοφορεί δημόσια μια πρώτη έκδοση της εφαρμογής Keyboard Manager η οποία αποτελεί μέρος της συλλογής των PowerToys. Στην ουσία με την εφαρμογή οι χρήστες μπορούν να δηλώσουν διαφορετική λειτουργία σε συγκεκριμένα πλήκτρα του πληκτρολογίου, κάτι που μπορεί να φανεί σωτήριο για power users. Αυτός άλλωστε είναι και ο κύριος λόγος που η Microsoft επανέφερε τα PowerToys στο προσκήνιο, μετά από την πρώτη τους παρουσία στα Windows 95. Μια λίστα από άλλα PowerToys που βρίσκονται υπό ανάπτυξη, μπορείτε να δείτε εδώ.
  10. Η αναβίωση των μικρών εφαρμογών της Microsoft για τα Windows 10 που αναπτύσσονται ξεχωριστά από το λειτουργικό και μάλιστα ως opensource, φέρνει από σήμερα για όλους αρχικά το PowerToys Run. Το PowerToys Run έρχεται να αντικαταστήσει τη δυνατότητα εκτέλεσης εφαρμογών στα Windows 10 με το συνδυασμό πλήκτρων Win + R, εμφανίζοντας ένα περιβάλλον που θυμίζει αρκετά το Spotlight launcer του macOS. Με την εφαρμογή, ο χρήστης μπορεί να πραγματοποιήσει μια αναζήτηση εφαρμογής, φακέλου ή αρχείου, η οποία μιμείται κάτω από ένα διαφορετικό περιβάλλον, την αναζήτηση που μπορούμε να πραγματοποιήσουμε με το Start menu των Windows 10. Η διαδικασία αυτή αναμένεται να γίνει πολύ καλύτερη στο μέλλον με τη δυνατότητα δημιουργίας plugins από την opensource κοινότητα και όχι μόνο αφού μέσω του PoweToys Run θα είναι δυνατή η εκτέλεση snippets και προκαθορισμένων αναζητήσεων στο web όπως επίσης και η αναζήτηση processes ή η εκτέλεση αριθμητικών πράξεων. Παράλληλα με το PowerToys Run, η Microsoft κυκλοφορεί δημόσια μια πρώτη έκδοση της εφαρμογής Keyboard Manager η οποία αποτελεί μέρος της συλλογής των PowerToys. Στην ουσία με την εφαρμογή οι χρήστες μπορούν να δηλώσουν διαφορετική λειτουργία σε συγκεκριμένα πλήκτρα του πληκτρολογίου, κάτι που μπορεί να φανεί σωτήριο για power users. Αυτός άλλωστε είναι και ο κύριος λόγος που η Microsoft επανέφερε τα PowerToys στο προσκήνιο, μετά από την πρώτη τους παρουσία στα Windows 95. Μια λίστα από άλλα PowerToys που βρίσκονται υπό ανάπτυξη, μπορείτε να δείτε εδώ. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
  11. Επισημοποιήθηκε από τα πλέον επίσημα χείλη, αυτά του CEO της Microsoft, Satya Nadella, η εξαγορά της Softomotive από τον αμερικανικό κολοσσό τεχνολογίας. Η ανακοίνωση η οποία μάλιστα πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της κεντρικής ομιλίας του Satya Nadella στο online συνέδριο Build 2020, φέρνει την ελληνικών συμφερόντων εταιρεία Ρομποτικής Αυτοματοποίησης Διαδικασίας (RPA) και δημιουργό του WinAutomation, να συνεργάζεται με τη Microsoft και το Power Automate για τη δημιουργία ενός οικονομικού πακέτου, με στόχο των «εκδημοκρατισμό του RPA, επιτρέποντας στον καθένα να δημιουργήσει ρομπότ για την αυτοματοποίηση χειροκίνητων διαδικασιών.» Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, η εξαγορά -το ύψος της σύμφωνα με τη Καθημερινή υπερβαίνει τα 100 εκατομμύρια ευρώ-, θα δώσει στους πελάτες των δύο εταιρειών μια σειρά από δυνατότητες όπως Παροχή μιας ολοκληρωμένης λύσης περιορισμένου κώδικα για την αυτοματοποίηση προσωπικών υπολογιστών με το WinAutomation – Παροχή στους πελάτες πρόσθετων επιλογών για τη δημιουργία ροών εργασίας στο Power Automate. Οποιοσδήποτε μπορεί να δημιουργήσει ρομπότ RPA με την υφιστάμενη εφαρμογή που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης ή μέσω μιας νέας εφαρμογής για υπολογιστές με το WinAutomation. Επέκταση των μη αυτόματων προγραμμάτων διεπαφής χρήστη (UI) για εφαρμογές και υπηρεσίες που χρησιμοποιούνται – Η Microsoft έχει δεσμευτεί να παρέχει το πιο ισχυρό σύνολο δυνατοτήτων RPA σε μία πλατφόρμα και τώρα επεκτείνει την υπάρχουσα εμπειρία αυτοματισμού με την προσθήκη των εφαρμογών της Softomotive με εφαρμογές, όπως SAP, τερματικά παλαιότερης τεχνολογίας, Java, Citrix και άλλα. Διευκόλυνση παράλληλης εκτέλεσης πολλαπλών διεργασιών – Οι πελάτες μπορούν να εκτελέσουν πολλαπλές ροές εργασίας και αυτοματοποιήσεις παράλληλα και στην ίδια συσκευή για να περιορίσουν τις καθυστερήσεις και να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα των ρομπότ τους. Αυτό διασφαλίζει την ίδια αυξημένη κλίμακα από τον υπάρχοντα αυτοματισμό Power Automate API έως τον αυτοματισμό UI. Έχοντας ιδρυθεί το 2005 στην Αθήνα από τον Μάριο Σταυρόπουλο και με έδρα στο Λονδίνο από το 2018 μετά την άντληση 25 εκατ. δολ. από την επενδυτική εταιρεία Grafton Capital, η Softomotive αποτελεί μία από τις κορυφαίες εταιρείες στο χώρο της ρομποτικής αυτοματοποίησης διεργασιών, έχοντας περισσότερους από 9.000 διεθνείς πελάτες επιτρέποντας την αυτοματοποίηση των επιχειρησιακών διαδικασιών σε κλασικές και σύγχρονες εφαρμογές. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
  12. Η ανακοίνωση η οποία μάλιστα πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της κεντρικής ομιλίας του Satya Nadella στο online συνέδριο Build 2020, φέρνει την ελληνικών συμφερόντων εταιρεία Ρομποτικής Αυτοματοποίησης Διαδικασίας (RPA) και δημιουργό του WinAutomation, να συνεργάζεται με τη Microsoft και το Power Automate για τη δημιουργία ενός οικονομικού πακέτου, με στόχο των «εκδημοκρατισμό του RPA, επιτρέποντας στον καθένα να δημιουργήσει ρομπότ για την αυτοματοποίηση χειροκίνητων διαδικασιών.» Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, η εξαγορά -το ύψος της σύμφωνα με τη Καθημερινή υπερβαίνει τα 100 εκατομμύρια ευρώ-, θα δώσει στους πελάτες των δύο εταιρειών μια σειρά από δυνατότητες όπως Παροχή μιας ολοκληρωμένης λύσης περιορισμένου κώδικα για την αυτοματοποίηση προσωπικών υπολογιστών με το WinAutomation – Παροχή στους πελάτες πρόσθετων επιλογών για τη δημιουργία ροών εργασίας στο Power Automate. Οποιοσδήποτε μπορεί να δημιουργήσει ρομπότ RPA με την υφιστάμενη εφαρμογή που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης ή μέσω μιας νέας εφαρμογής για υπολογιστές με το WinAutomation. Επέκταση των μη αυτόματων προγραμμάτων διεπαφής χρήστη (UI) για εφαρμογές και υπηρεσίες που χρησιμοποιούνται – Η Microsoft έχει δεσμευτεί να παρέχει το πιο ισχυρό σύνολο δυνατοτήτων RPA σε μία πλατφόρμα και τώρα επεκτείνει την υπάρχουσα εμπειρία αυτοματισμού με την προσθήκη των εφαρμογών της Softomotive με εφαρμογές, όπως SAP, τερματικά παλαιότερης τεχνολογίας, Java, Citrix και άλλα. Διευκόλυνση παράλληλης εκτέλεσης πολλαπλών διεργασιών – Οι πελάτες μπορούν να εκτελέσουν πολλαπλές ροές εργασίας και αυτοματοποιήσεις παράλληλα και στην ίδια συσκευή για να περιορίσουν τις καθυστερήσεις και να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα των ρομπότ τους. Αυτό διασφαλίζει την ίδια αυξημένη κλίμακα από τον υπάρχοντα αυτοματισμό Power Automate API έως τον αυτοματισμό UI. Έχοντας ιδρυθεί το 2005 στην Αθήνα από τον Μάριο Σταυρόπουλο και με έδρα στο Λονδίνο από το 2018 μετά την άντληση 25 εκατ. δολ. από την επενδυτική εταιρεία Grafton Capital, η Softomotive αποτελεί μία από τις κορυφαίες εταιρείες στο χώρο της ρομποτικής αυτοματοποίησης διεργασιών, έχοντας περισσότερους από 9.000 διεθνείς πελάτες επιτρέποντας την αυτοματοποίηση των επιχειρησιακών διαδικασιών σε κλασικές και σύγχρονες εφαρμογές.
  13. Πιο εύκολη θέλει να κάνει η Microsoft τη ζωή ενός προγραμματιστή που θέλει να αναπτύξει μια desktop εφαρμογή για τα Windows, ανακοινώνοντας σήμερα στα πλαίσια του συνεδρίου Build 2020, το Project Reunion. Με το Project Reunion η Microsoft επιθυμεί να «ενοποιήσει» κατά κάποιο τρόπο τα παραδοσιακά apis που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα ως Win32, με αυτά του Universal Windows Platform (UWP) προκειμένου να παρέχει μια κοινή πλατφόρμα ανάπτυξης εφαρμογών για Windows, με backward υποστήριξη. Η νέα πλατφόρμα δίνει έμφαση σε ένα πιο μοντέρνο σχεδιασμό εφαρμογών, με τα apis να είναι διαθέσιμα κυρίως μέσω εργαλείων όπως το NuGet και όχι μέσω του λειτουργικού συστήματος. Στόχος της Microsoft είναι οι developers να μπορούν να δημιουργήσουν μία Windows εφαρμογή η οποία θα τρέχει όχι μόνο στο 1 δισεκατομμύριο συστήματα που αποτελούν την ενεργή βάση χρηστών Windows 10 αλλά και σε παλαιότερες εκδόσεις του λειτουργικού συστήματος. Το επόμενο διάστημα, η Microsoft θα συνεχίζει να εκσυγχρονίζει τα υπάρχοντα api, προσθέτοντας νέα ενώ σημαντικό μέρος του Project Reunion είναι το WinUI 3, ένα UI Framework που επιτρέπει στις desktop εφαρμογές να έχουν ένα μοντέρνο περιβάλλον το οποίο θα μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα τη συσκευή στην οποία τρέχουν. Το πρώτο api που αποτελεί μέρος του Project Reunion είναι το WebView2 που επιτρέπει σε developers να ενσωματώσουν ένα WebView βασισμένο στη Chromium engine, σε UWP εφαρμογές, Windows Forms και WPF. WinUI 3 WebView2 Στο μέλλον, η Microsoft αναφέρει ότι οι εφαρμογές που θα προκύψουν από το Project Reunion, θα είναι δυνατό να τρέξουν και εκτός Windows όπως μέσω cloud κάνοντας χρήση του Windows Virtual Desktop η οποιασδήποτε εφαρμογής απομακρυσμένης διαχείρισης. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
  14. Με το Project Reunion η Microsoft επιθυμεί να «ενοποιήσει» κατά κάποιο τρόπο τα παραδοσιακά apis που γνωρίζουμε μέχρι σήμερα ως Win32, με αυτά του Universal Windows Platform (UWP) προκειμένου να παρέχει μια κοινή πλατφόρμα ανάπτυξης εφαρμογών για Windows, με backward υποστήριξη. Η νέα πλατφόρμα δίνει έμφαση σε ένα πιο μοντέρνο σχεδιασμό εφαρμογών, με τα apis να είναι διαθέσιμα κυρίως μέσω εργαλείων όπως το NuGet και όχι μέσω του λειτουργικού συστήματος. Στόχος της Microsoft είναι οι developers να μπορούν να δημιουργήσουν μία Windows εφαρμογή η οποία θα τρέχει όχι μόνο στο 1 δισεκατομμύριο συστήματα που αποτελούν την ενεργή βάση χρηστών Windows 10 αλλά και σε παλαιότερες εκδόσεις του λειτουργικού συστήματος. Το επόμενο διάστημα, η Microsoft θα συνεχίζει να εκσυγχρονίζει τα υπάρχοντα api, προσθέτοντας νέα ενώ σημαντικό μέρος του Project Reunion είναι το WinUI 3, ένα UI Framework που επιτρέπει στις desktop εφαρμογές να έχουν ένα μοντέρνο περιβάλλον το οποίο θα μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα τη συσκευή στην οποία τρέχουν. Το πρώτο api που αποτελεί μέρος του Project Reunion είναι το WebView2 που επιτρέπει σε developers να ενσωματώσουν ένα WebView βασισμένο στη Chromium engine, σε UWP εφαρμογές, Windows Forms και WPF. WinUI 3 WebView2 Στο μέλλον, η Microsoft αναφέρει ότι οι εφαρμογές που θα προκύψουν από το Project Reunion, θα είναι δυνατό να τρέξουν και εκτός Windows όπως μέσω cloud κάνοντας χρήση του Windows Virtual Desktop η οποιασδήποτε εφαρμογής απομακρυσμένης διαχείρισης.
  15. Ανάμεσα σε όλα, ο κ. Σίμος αναφέρει πως η εταιρεία αντεπεξήλθε στον τεράστιο όγκο παραγγελιών και το complexitiy τους, -η οποία ξεπέρασε κατά πολύ αυτή της Black Firday-, όπως επίσης και στις αλλαγές των καταναλωτικών συνηθειών. Επόμενο θέμα είναι οι εξελίξεις στην MLS που σημειώθηκαν την περασμένη εβδομάδα, με την αναστολή διαπραγμάτευσης της μετοχής και των ομολόγων της εταιρείας την οποία ανακοίνωσε η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς εξαιτίας λογιστικών παρατυπιών. Στα υπόλοιπα θέματα ξεχωρίζει άλλη μία ανακοίνωση, αυτή της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), η οποία ενέκρινε το τεχνοοικονομικό μοντέλο Bottom-up LRIC+, το οποίο περιλαμβάνει μειωμένες τιμές χονδρικής πρόσβασης σε δίκτυα νέας γενιάς. Ολοκληρώνουμε τη σημερινή εκπομπή με τις ειδήσεις που προέκυψαν από τη συνέντευξη τύπου της Vodafone και του επικεφαλής της ελληνικής θυγατρικής της εταιρείας, μεταξύ των οποίων η μεγάλη αύξηση που έχει παρουσιαστεί στη ζήτηση συνδέσεων υψηλών ταχυτήτων, όπως επίσης και το άκρως εντυπωσιακό demo της Unreal Engine 5 που έτρεχε στο PlayStation 5. Αναλυτικά 01:30- Συνέντευξη με τον κ. Γιάννη Σίμο (Public / Media Markt) 28:00 - MLS 48:04 - ΕΕΤΤ 55:30 - Vodafone 1:00:40 - N26 1:02:10 - Facebook 1:03:30 - Unreal Engine 5 Tech Demo Το podcast "3 στον Αέρα" είναι διαθέσιμο σε πολλές υπηρεσίες όπως το Anchor, Apple Podcasts, Google Podcasts, στο Spotify και στο YouTube με βίντεο!
×
×
  • Δημιουργία νέου...