Προς το περιεχόμενο

mechpanos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    904
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    100%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

657 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ mechpanos

  • Κατάταξη
    Senior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 17 Οκτωβρίου

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Πύργος

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

3.237 προβολές προφίλ
  1. Όπως νομίζεις, εξάλλου δεν λέω ότι είμαι αυθεντία στα ενεργειακά, την άποψή μου εκφράζω. Όπως κι εσύ, άλλωστε...
  2. Οπότε αν το πάμε έτσι, ποιος ο λόγος να επενδύσεις σε οτιδήποτε από την στιγμή που δεν μπορείς να κάνεις πρόβλεψη του πώς θα πάει... Η ιστορία ωστόσο έχει αποδείξει ότι οι τιμές του πετρελαίου μπορούν να πάρουν μόνο έναν δρόμο, προς τα ΠΑΝΩ. Με δεδομένη την επερχόμενη έλλειψή του, και τους φόρους άνθρακα και ρύπων που θα μπουν σε αυτό τα επόμενα χρόνια (όπως και στο ΦΑ) δεν θα αποφάσιζα να παραμείνω σε πετρέλαιο, με το σκεπτικό ότι τώρα έχει πέσει η τιμή του. Άντε να γέμιζα μια δεξαμενή, μέχρι εκεί.
  3. Σωστός. Όσον αφορά την πτώση της τιμής του πετρελαίου, είναι κάτι που συμβαίνει τώρα, και ανάλογα ακολουθεί και το ΦΑ. Όταν φτιάχνεις μια υποδομή όμως, δεν σκέφτεσαι μόνο το τώρα αλλά και το τι ενδέχεται να γίνει σε βάθος 10-20 χρόνια.
  4. Νο 1: Αντλία θερμότητας Νο2: Φυσικό αέριο Νο3: Πετρέλαιο Αφού η υποδομή υπάρχει (σωληνώσεις, δίκτυο, κλπ) η πιο ανώδυνη λύση είναι η κεντρική εγκατάσταση φυσικού αερίου. Θα επέλεγα την λύση των ατομικών λεβητών για πλήρη αυτονομία του κάθε διαμερίσματος, αν οικονομικά ήταν ανεκτό γιατί θα χρειαστούν μερεμέτια (ενώ στο κεντρικό το βάζεις και τελειώνεις). Σε περίπτωση επιλογής κεντρικού συστήματος, θα προσανατολιζόμουν σε κάποιο πολυβάθμιο σύστημα λεβητών, για να καλύπτονται τα μερικά φορτία με μεγαλύτερη απόδοση (π.χ. 2 λέβητες τώρα, και βάζεις και άλλους 2 αν μπουν και τα 2 διαμερίσματα) με αυτοματισμό να μπαίνουν σε λειτουργία αναλόγως της ζήτησης. Ωστόσο αν τα οικονομικά βγαίνουν, εξέταζα ως πρώτη επιλογή την αντλία θερμότητας.
  5. Παιχνιδάρα... θυμάμαι έπαιζε το παιχνίδι και αναπαρήγαγε μουσική από το cd, είχα κάνει κάτι παιχνίδια με το cd των Prodigy μέσα!!! Φυσικά τώρα πια υπάρχει παντού διαθέσιμο και δωρεάν, δεν χρειάζεται να μπεις στην διαδικασία...και τρέχει άριστα και στο raspberry pi, όπου έχει γίνει port
  6. mechpanos

    Raspberry Pi Insomnia Community

    Το raspberry είναι ένα πολυεργαλείο, πραγματικά! Το έχω στο σπίτι, βλέπω Netflix, τρέχει pihole, τρέχει network monitoring, τρέχει retropie... Το έχω στην δουλειά, τρέχει piVPN και είναι και Wireless Access point... Έχω 2ο στη δουλειά, είναι camera monitor με κάμερες επάνω και τα σχετικά... Και όλα έχουν περάσει από διάφορες χρήσεις!!! Και οικονομικότατα!!!
  7. Ναι, αλλά η καύση είναι καύση...μεταξύ διαφορετικών καυσίμων αλλάζουν οι στοιχειομετρίες (αναλογίες καυσίμου - άερα καύσης) και τα σημεία ανάφλεξης, καθώς και οι πιέσεις. Από την στιγμή όμως που είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε έστω στο περίπου τα στοιχεία των καυσίμων, μπορούμε να κάνουμε την σχετική ρύθμιση. Από εκεί και πέρα υπάρχουν οι αντίστοχοι αισθητήρες όπως ο "λ" που είπες, για να μας δώσουν παραπάνω πληροφόρηση, ώστε να κάνουμε ρύθμιση με μεγαλύτερη ακόμα ακρίβεια. Και όλα αυτά με ένα καλό σύστημα, που έχει τον δικό του εγκέφαλο, πετυχαίνουμε αρμονική συνεργασία με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου για σωστή αναλογία καυσίμου - αέρα σε όλο το φάσμα των στροφών. Μάλιστα τα νεότερα συστήματα (μερικά όχι όλα), διαβάζουν κατευθείαν από το bus τα στοιχεία του εγκεφάλου του κινητήρα, και αλλάζουν σε πραγματικό χρόνο τις ρυθμίσεις τους. Όσο οι ρυθμίσεις λοιπόν είναι εντός των ορίων του κατασκευαστή δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα. Αν δεν γίνει σωστή ρύθμιση και καίει όσο να' ναι όπως να 'ναι, ναι εκεί μετά από μερικές χιλιάδες χλμ. θα βγουν προβλήματα μικρά ή μεγάλα.
  8. Α, και κάτι σημαντικό, κατά την άποψη μου, την προτεραιότητα ή την έχεις εσύ, ή ο άλλος. Δεν είναι κάτι που το διαπραγματευόμαστε επί τόπου και το δίνουμε ή το παίρνουμε. Από τον ΚΟΚ προβλέπεται επακριβώς ποιος έχει προτεραιότητα και ποιος όχι. Αυτό το λέω γιατί έχω πάει να πέσω πάνω σε μερικούς που ενώ έχουν προτεραιότητα αποφάσισαν να την "παραχωρήσουν", ενώ έχω σταματήσει πολλές φορές για να περάσει ο άλλος που έχει προτεραιότητα και αυτός έχει σταματήσει για να περάσω εγώ... Και αναρωτιέμαι να περάσω ή θα ξεκινήσει τώρα επειδή σταμάτησα;;;... Πάντα με προσοχή βέβαια περνάμε είτε έχουμε προτεραιότητα είτε όχι, γιατί δεν ξέρουμε ποτέ πόσο στόκος είναι ο άλλος...
  9. 1. Ψυχραιμία. Αν είσαι cool στο τιμόνι και όχι στην τσίτα κάνεις καλύτερη οδήγηση. 2. Αποστάσεις. 3. Ήρεμες επιταχύνσεις - επιβραδύνσεις. Αν βλέπεις πχ ότι σε 500 μέτρα έχει κόκκινο δεν υπάρχει κανένας λόγος να πηγαίνεις τσίτα για να πλακωθείς στα φρένα στο φανάρι. 4. Όπως σωστά γράφτηκε, ο πίσω ας περιμένει. Κοίτα να οδηγάς σωστά με τις αποστάσεις σου και με ασφάλεια, αν ο πίσω βιάζεται ας βρει τρόπο να περάσει αν θέλει. Το ίδιο εφαρμόζεται και στην Εθνική (20 χρόνια οδηγός σε Πάτρα-Πύργο, αλλά και Κορίνθου - Πατρών με πολλούς βιαστικούς να κολλάνε από πίσω πάντα). Η ασφάλεια προηγείται. 5. Ποτέ μην πιάνεις τέρμα δεξιά στο ταξίδι, δεν ξέρεις μετά από μια στροφή αν είναι κάποιος σταματημένος ή κάτι. Η ρόδα να πατάει την λωρίδα ασφαλείας, minimum. Αν χρειαστεί κάνεις λίγο άκρη να σε περάσει κάποιος, και μετά βγαίνεις πάλι πιο έξω στον δρόμο. Αυτό για την οδήγηση σε επαρχιακούς δρόμους. Αυτά για αρχή...
  10. Διόρθωση: Πλήρες φορτίο είναι η κατάσταση που το "γκάζι" είναι τέρμα πατημένο. Οι υπόλοιπες καταστάσεις είναι τα μερικά φορτία. Θα έλεγα να κάνεις ένα excel με κόστος εγκατάστασης, χιλιόμετρα, κόστος λειτουργίας με υγραέριο - κόστος λειτουργίας με φ.α., να δεις τις αποσβέσεις σου και το όφελος που θα έχεις στην συνέχεια, να τα βάλεις κάτω και να αποφασίσεις. Όσους σου λένε να μην το κάνεις αγνόησέ τους, απλά. Το ότι έβαλα υγραέριο στο αμάξι που πηγαινοέρχομαι καθημερινά στην δουλειά, ήταν η πιο σοφή κίνηση που έχω κάνει την τελευταία 5ετία.
  11. Καλά μερικοί έχουν προκατάληψη με το υγραέριο, γιατί τα πρώτα συστήματα που είχαν μπει δεν είχαν εξελιχθεί καθόλου, έπεσαν και όλοι οι σκιτζήδες μαστόροι επάνω και μένανε τα αμάξια από κινητήρες φλάτζες βαλβίδες κλπ το ένα μετά το άλλο. Πώς τώρα κάποιοι έχουν την ιδέα ότι γίνεται κάτι διαφορετικό με το φυσικό αέριο, δεν γνωρίζω. Μαγικά δεν υπάρχουν, καύση αερίου η μία, καύση αερίου και η άλλη.... Το μοριακό βάρος αλλάζει, άρα από αυτή την άποψη σε δεδομένο όγκο αέρα με δεδομένη πίεση βάζεις λιγότερη μάζα καυσίμου, οπότε παράγεις λιγότερη ενέργεια καύσης. Εντάξει, από αυτή την άποψη είναι πιο ασφαλές από το υγραέριο που έχει υψηλότερη πυκνότητα ενέργειας, αλλά ανάλογα χάνεις και σε ισχύ. Υπάρχει ωστόσο και το θέμα της πυρασφάλειας: το φυσικό αέριο είναι απείρως ασφαλέστερο! Θέλει μεν στιβαρότερες και μεγαλύτερες δεξαμενές για να διατηρηθεί υπό πίεση, όπου είναι εξόχως σημαντικός ο έλεγχος και η προσοχή της κατάστασης της δεξαμενής, ωστόσο είναι ελαφρύτερο από τον αέρα επομένως σε τυχόν διαρροή διασκορπίζεται άμεσα στην ατμόσφαιρα, ενώ το δε υγραέριο κάθεται κάτω και "λιμνάζει" όπου η παραμικρή σπίθα ή η θερμοκρασία από την εξάτμιση, καταλύτη κλπ αρκούν να τα κάνουν όλα παρανάλωμα του πυρός! Επίσης είναι επικίνδυνο σε τυχόν πυρκαγιά, για εμφάνιση του φαινομένου "bleve" ο θεός να φυλάει μακρυά από όλους κάτι τέτοιο!!!
  12. mechpanos

    Smart Home

    Εγώ θα τράβαγα καλώδια σε πίνακα KNX (νέα κατασκευή) αλλά δεν μπηκα καν στην διαδικασία!
  13. mechpanos

    Smart Home

    Από την στιγμή που η Shelly βγάζει μόνο wi-fi, εμένα όλο το σπίτι θα γίνει με shellια και θα απλωθεί το σήμα του wi-fi παντού με τα ανάλογα repeaters/access points. Νο πρόμπλεμ!
  14. Έλα ρε φίλε σπίτι παίρνεις...στα @@ σου να το πω απλά, πόσοι θέλουν να το δουν μετά από σένα, να κάτσουν και να περιμένουν! Δικό τους πρόβλημα, όχι δικό σου. Ελπίζω να έβαλες μυαλό τέλος καλό όλα καλά φίλε!
  15. Αυτό λέω...σε κυνηγάνε, να σου κάνουν τι;;; Αν έχει φύγει το ακίνητο και είναι το μοναδικό, ασ'τους να σε κυνηγάνε... γι' αυτό ζητούν εξασφαλίσεις, αν θες να πουλήσεις αλλά να κρατήσεις το δάνειο, πρέπει να βάλεις άλλη εξασφάλιση.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.