Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

yositosi

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.718
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Ελλάδα
  • Ενδιαφέροντα

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Thessaloniki

Πρόσφατες Επισκέψεις

6.801 προβολές προφίλ
  1. το μαγαζί πάντως το βλέπω franchise. Η αποδειξη σου γράφει Γερμανός ή στο όνομα του franchise είναι;
  2. εδώ κάλεσες (και έστειλες e-mail)? Από ότι καταλαβαίνω η VESTEL απευθείας τα τρέχει όλα...
  3. 1. Μην κολλάς, το ίδιο λέμε! Τόνισα ότι γενικότερα το concept είναι στα μέτρα προστασίας για "απομακρυσμένες αγορές" όπου στην πραξη δεν βλέπεις ζωντανή συσκευή. Το θέμα μας όμως εδώ δεν ειναι αρχικά η υπαναχώρηση αλλα΄το ότι η συσκευή out of the box δεν κανει αυτό που πρέπει να κάνει (δεν ειναι τηλεόραση αλλα σκέτο τηλέ χωρίς την όραση!). Ο ΟΡΙΣΜΟΣ του DOA και άρα δεν παει καν στους όρους εμπορικής εγγύησης (όπου θα μπορούσαν να επικαλεστούν και αν αξιώσουν επιδίόρθση) 2. Δεν νομίζω ότι όλα τα καταστήματα είναι franchise φιλε μου. Καποια είναι ιδιόκτητα της Cosmote. Αυτό φαίνεται εύκολα φυσικά και από το ΑΦΜ στην απόδειξη αλλά και την ονομασία στην απόδειξη. Αν ειναι της Γερμανός/Cosmote τότε το κατάστημα ας κόψει το κεφάλι του να τα βρουν μεταξύ τους εσωτερικά 3. Δεν ειναι σε καλό δρόμο για τό καλό του εννοω΄. ΠΟΛΥ το συζητάει, και όσο συζητάς δίνεις πάτημα να σου απαντάνε και με τις βλακείς και τα καφριλίκια του
  4. http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_faq1.html https://www.ekpizo.gr/καταναλωτές/δικαιώματα/προϊόνταυπηρεσίες/αγορές-από-το-ίντερνετ Ενημέρωσε και το κατάστημα αλλά και αυτούς γραπτά. Βασικά εγώ θα έπαιρνα την τηλεόραση στα χέρια, θα πήγαινα στο κατάστημα και θα έκανα μανούρα. Αν άρχιζαν τα μα-μου και το πη΄ρες από το Online, απλά και ξερά ένα "βρείτε τα μεταξύ σας, την ίδια ταμπέλα έχετε και αν δεν είσαστε το ίδιο τότε γιατί μου πήρατε τα λεφτά". Γενικά αν τους φέρεις σε δύσκολη θέση (ΧΩΡΙΣ βρισιές και τσιρίδες αλλά με τρέλα και κορδέλα) θα αναγκαστεί ο υπεύθυνος καταστήματος να σηκώσει το τηλέφωνο και να πάρει τα κατάλληλα άτομα στα κεντρικά για να λυθεί το θέμα. Μιλάμε ρε φίλε για μια τηλεόραση κόστους 130~140€!!! Ελεος δηλαδή... ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΦΥΣΙΚΑ επικοινωνία και με τον εισαγωγέα φίλε μου γιατι το αρχικό καραγκιοζιλικι από εκεί ξεκινάει! Αν ο εισαγωγέας έχει εύκολη και γρήγορη διαχείρηση τότε τα μαγαζιά σε εξυπηρετουν άμεσα γιατί και δεν έχουν φόβο να το φάνε στο τέλος, αλλά και για να σε ξεφορτωθούν!!!
  5. Λοιπόν, 4 σελίδες εκτός θέματος και ουσίας! Δεν υπάρχει online αγορά, αλλά ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ ΑΓΟΡΑ (πχ θα μπορούσε να ειναι και τηλεφωνική υπό την έννοια του ΔΕΝ είδες φυσικά το προιόν σε μια έκθεση και εκεί λήγει το θέμα) Για να μην το κουράζουμε... https://www.gov.gr/el/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/right-of-cancellation Στην ουσία... ΔΕΝ εισαι σε καλό δρόμο! 1. ότι λες ΓΡΑΠΤΑ για να έχεις ημερομηνίες. Και για απαντήσεις κυνήγα τα γραπτά γιατί θα σε βγάλουν στο τέλος όλοι τρελό!!! 2. στη συσκευή πρέπει να έχει στοιχέια εισαγωγέα. ΝΟΜΙΖΩ ότι ειναι η Westnet! Για το DOA κανονικά με τον υπεύθυνο εισαγωγέα μιλάς! 3. Εισαγωγέας ΔΕΝ είναι η ASTRA! ΔΕΝ πρέπει να μιλάς εσύ με την Αστρα. Χ3στηκες τι λέει η Αστρα! Είναι ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ εξωτερικός συνεργάτης που παρέχει υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης και τίποτα παραπάνω. ΔΕΝ φέρει ευθύνες εισαγωγέα/διανομέα και επομένως σου τρώνε το χρόνο. Στην τελική και να θέλει πχ δεν μπορει να σου επιστρέψει χρήματα. 4. Αν δεν αναγράφονται στοιχεία εισαγωγέα τότε είναι παράνομο, και φέρει ευθύνη ΚΑΙ το κατάστημα που δεν το τσέκαρε. Ευθύνη απέναντι σου φέρει το κατάστημα που σου έκανε την πώληση. Το αν αγόρασες online στην πράξη δεν λέει κάτι ο Γερμανός είναι ΑΛΥΣΙΔΑ που φέρει κοινό ΑΦΜ (εκτός και αν μιλάμε για τυχόν καταστήματα franchise!). Μαμά εταιρεία που ΄κανει και τις αγορές τους είναι η Cosmote! 5. Αυτά που σου λένε για επικοινωνίες με εξωτερικό είναι μπούρδες. Με ποιόν μιλάνε δηλαδή? Σου το λέω γιατί η Toshiba είναι brand της Vestel (Τουρκίας), οι οποία έχει αν δεν απατώμαι ένα τμήμα πωλήσεων που ασχολείται με την πώληση των εν λόγω συσκευών. Γενικότερα παίζει μπαλίτσα να σε κάνουν να δεχτείς στο τέλος επιδίόρθωση, που θα είναι απλή γιατί μιλάμε είτε για DOA λεντόμπαρο που απλά αλλάζεται, είτε καμία μητρική (που αφού έχεις ήχο αλλά όχι εικόνα, το θέμα είναι στα λεντόμπαρα αλλά λέμε τώρα)!! Αν δεν την κρατήσεις θα πρέπει να φτιαχτεί, και να γίνει ξανά "Α" και να πουληθέι εκ νέου που τους είναι μανούρα (δεν πάει τίποτα για πέταμα φυσικά)! Σε όλες των περιπτώσεων εσύ πληρωσες τον Γερμανό! Οπότε απέναντι σου είναι πρωταρχικά υπόλογος ο Γερμανός! Ακόμα και μετά από την επιστροφή, Doa, moa, [email protected] τα λεφτά τα παίρνεις πίσω από εκεί όπου τα έδωσες (διαφορετικά λογιστικά δεν κλείνει και για αυτούς!), ενώ ο εισαγωγέας μόνο άλλη συσκευή μπορεί να σου δώσει. ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΣ! Αρχισε τις ανακοινώσεις γιατί όσο το συζητάς τους αφήνεις χώρο να σου κάνουν τα μαγικά τους, και ξεκίνα μια καταγγελία να τρέχει! Πραγματικά ντροπής πράγματα όμως το όλο σκηνικό!
  6. υπαναχώρηση πώλησης αφού μπορείς να κάνεις εντός 14ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Βασικά το ίδιο ισχύει και για τα DOA. Λογικό να θέλουν να σε πασάρουν να φτιαχτεί αλλά ο νόμος ορίζει τουλάχιστον 7 ημέρες!!! https://www.mywestnet.com/pdfs/Greece Service Process Description.pdf
  7. και πάλι θα επιμείνω ως προς το "πρακτικό σκέλος". Πχ και το 20C εμένα λίγο μου φαίνεται για το σπίτι μου (με διάφορα θερμόμετρα μετρημένο το λέω) και θεωρώ ιδεατό το 21~22 τον χειμώνα. Βασικά το 50~55% είναι μια υγρασία όπου υγραίνεται το αναπνευστικό τόσο όσο να μην ζορίζεται (είτε υπερβολική ξηρότητα είτε υπερβολική υγρασία), δεν έχεις υψηλή υγρασία ώστε να σου ξεσκίζει τα οστά, και παράλληλα δεν έχεις και τόσο χαμηλή στόχευση αν κάνεις αφύγρανση ώστε να σπαταλάς άσκοπα ρεύμα/χρήμα. Με βάση όλα τα παραπάνω είναι που θεωρώ εγώ (αλλά βασικά και όσοι κατασκευαστές αφυγραντήρων γνωρίζω), αυτό το εύρος ως "ιδεατό"
  8. 40% είναι στα όρια του "πολύ ξηρή" ατμόσφαιρα πάντως και δεν είναι και το βέλτιστο και για τα παιδιά. Γενικά 50~55% είναι το ιδεατό. Για αυτό σε ρώτησα αν έχετε βηχαλάκια, ή δυσφορία
  9. 1. πάρε κάτι απλό... Νεράκι φτύνει 2. Τι υγρασία έχει στο δωμάτιο; Σου έκανε το παιδί τίποτα παράξενα με την αναπνοή;
  10. δεν νομίζω ότι υπάρχει πουθενά το Haier που έβαλες. 3 καταστήματα με σήμανση "παράδοση εντός 30 ημερών" που συνήθως είναι "δεν το έχω αλλά το βάζω για να φαίνεται ότι έχω πολλά εμπορεύματα" και όταν καταργείται μένει απλά ξεχασμένο το listing.
  11. Λοιπόν... 1. ΜΗΝ κοιτάς για πόσα τ.μ. λένε όλες οι εταιρείες. 100% marketing με ένα σκασμό αστερίσκους! 2. Για να λες μούσκεμα τοίχοι και σκασίματα, τότε το σπίτι έχει σίγουρα κάποιο θέμα κάπου. Πρωταρχικά θα πρέπει να το δεις λίγο αυτό γιατί όλα τα άλλα είναι ημίμετρα. Δηλαδή αν από τη μια έχεις μια πηγή "που ποτίζει" το σπίτι και καταλήξεις να ψάξεις για μια συσκευή που να μπορεί να "τραβήξει περισσότερο" από το πότισμα που τρως, τότε μπαίνεις σε έναν κοστοβόρο κύκλο που ουσιαστικά είναι ένα τσιρότο και όχι μια επούλωση! 3. Εφόσον έχεις τέτοια σοβαρά θέματα και σίγουρες πηγές υγρασίες (διαφορετικές μεταξύ τους), θεωρώ ότι καλύτερο θα ήταν να πας σε ξεχωριστές συσκευές. Π.χ. έναν 12άρη ή 16άρη για δωμάτια μικρα και έναν 20άρη για κρεβατοκάμαρα και σαλόνι. Σαν πρώτη χρήση θα πρέπει να βάλεις ΦΟΥΛ λειτουργία για 2~3 μέρες τουλάχιστον να τραβάνε (ή να τραβάει αν πάρεις μια συσκευή) ώστε όσο γίνεται τουλάχιστον να στεγνώσουν και τα δομικά υλικά. Γενικά να τραβήξεις μόνο από τον αέρα δεν θα επιτύχεις και πολλά καθότι το πρόβλημα πάντα ξεκινάει από τους "ποτισμένους" τοίχους! Αν αυτοί στεγνώσουν τότε μετά πολύ εύκολα κάνεις συντήρηση σε όλο το σπίτι. Πάρε τις οδηγίες βήμα βήμα από την αρχή και ενεργοποίησε και bluetooth στη συσκευή. Αν ΔΕΝ τότε καλείς υποστήριξη. Γενικά η συνδεσμολογία της Tuya είναι πολύ απλή και straightforward αν θέλεις μόνο για άπλωμα ρούχων ότι και αν πάρεις θα βοηθήσει. Έχε απλά κατά νου ότι καλό είναι τα ρούχα να απλώνονται σε όσο το δυνατό μικρότερο δωμάτιο ώστε να μπορεί να είναι αποδοτικός ο αφυγραντήρας (φυσικά ΠΑΝΤΑ με κλειστή πόρτα). Αν απλώσεις στο σαλόνι, και απλά βάλεις και έναν αφυγραντήρα να δουλεύει τότε τα αποτελέσματα είναι αισθητά χειρότερα! Εχω την εντύπωση (τσέκαρε το για να μην λέω και βλακεία, μιας και απλά το άκουσα) ότι η συγκεκριμένη εταιρεία δεν είναι πλέον αντιπροσωπεία της Meaco οπότε βλέπεις παλιό μοντέλο που ειναι προφανώς στοκ. Αυτό φυσικά σου το αναφέρω υπό την προυπόθεση ότι σε ενδιαφέρει να πάρεις Meaco ξανά. Ολοι οι ζεόλιθοι καίνε το ΙΔΙΟ ακριβώς ανάλογα με την αφυγραντική τους ικανότητα. Επειδη η όλη δουλειά γίνεται από έναν "δίσκο ζεολίθου" και μια αντίσταση, δεν υπάρχουν και περιθώρια για να έχεις αποκλίσεις λόγω διαφορετικής υλοποίησης ή εξαρτημάτων. Από εκεί και πέρα σε όλα τα μοντέλα της αγοράς υπάρχει ρύθμιση επιθυμητής υγρασίας η οποία αφού επιτευχθεί η συσκευή θα κλείσει. Οι διαφορές μεταξύ μοντέλων (μαρκών ή τιμών) εντοπίζονται πχ στην πληθώρα των επιλογών ρυθμίσεων. Πχ. αλλού έχεις 3 ρυθμίσεις (40% / 50% / 60%), αλλού έχεις πολλές με βήμα της τάξης του 5% κλπ κλπ.
  12. yositosi

    Formula 1 2022

    Βάλατε εσείς ήδη την Audi, βάλατε και την Porsche κάνατε και τις μοιρασιές!!! Προσπαθούν να τους το κάνουν appealing μπας και μπει το VAG, σιγά μην εξελίξουν και διαφορετικά μοτέρ έτσι και μπουν! ΑΝ μπουν, ΕΝΑ μοτέρ να περιμένετε με διαφορετικά "καπάκια/λογότυπα".
  13. yositosi

    Formula 1 2021

    1. άλλη δουλειά δεν ειχε το Vag Group να μπλεχτεί με τα πίτουρα (αρκετά δικά του έχει ήδη). Με τις υπάρχουσες περιστάσεις πραγματικά δεν βλέπω ποιόν λόγο θα είχε να εμπλακεί! 2. Καλά και ex-Honda δεν το λες! Είναι μεν Honda, αλλά ο Spice Girl δεν προσέλαβε το προσωπικό της Honda αλλά Μερτσεντικούς... Κοινώς ένα τουρλουμπούκι! Εκτός και αν καταφέρει κάπου να πουλήσει την τεχνογνωσία που θα δημιουργήσει στην πορεία, τότε πρακτικά είναι μια ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ λανθασμένη κίνηση! Τώρα βέβαια ο καθένας όπως γουστάρει τα τρώει
  14. yositosi

    Formula 1 2021

    https://www.motorsport.com/f1/news/red-bull-not-ruling-out-williams-f1-partnership-after-albon-move/6664744/ Διαδόσται! ΩΛΑ ΣΤΙΜΕΝΑ ΠΧΙΑ! ΕΛΕΩΣ
  15. yositosi

    Formula 1 2021

    Συγχώρα με αλλά πες μας και σε ποιό συννεφο κατοικείς να έρθουμε να σε βρούμε!! Το δεύτερο σκέλος που αναφέρεις είναι η ΒΑΣΙΚΗ αρχή for doing any sort of business!!!! Οταν είσαι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ (και όχι ρομαντικός ερασιτέχνης) τότε πολύ απλά υπάρχουν κάποιες ιεραρχίες/προτεραιότητες ή πες το όπως θέλεις. Οι φιλίες γίνονται έχθρες και ξανά φιλίες στο λεπτό! Τα μαχαιρώματα ξεχνιούνται επίσης στο λεπτό. Τα πάντα όλα αλλάζουν ανάλογα με το τι απαιτεί η εκάστοτε μπίζνα! ΔΕΝ γίνεται διαφορετικά, και δεν είναι και παράλογο.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.