Προς το περιεχόμενο

manag

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

0 Neutral

Σχετικά με manag

  • Κατάταξη
    Newbie

Πρόσφατες Επισκέψεις

599 προβολές προφίλ
  1. Ουτε στο μυαλο μου να ησουν. Απο χθες κοιταω με καλο ματι το i30 και μου φαινεται οτι εχω αρχισε να κλίνω εκει.
  2. Ελα εχεις κουρασει με το χιουμορ 15 χρονου... ημουν ευγενικος 1-2 φορες, τελειωνε αν δεν εχεις κατι να πεις μην μιλας καθολου, δεν στο εμαθαν αυτο;
  3. Καλησπερα, εχει κανεις γνωμη για αυτα τα 2, γενικα σαν αμαξια/μοντελα κλπ? https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35866104-skoda-rapid https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34383783-citroen-c4
  4. ναι ρε γαμωτο, το ξερω για την μαντρα και τον ελεγχο. Γιαυτο κοιταω κυριως απο ιδιωτη, αλλα ειναι πιο περιορισμενες οι επιλογες... Ακουσα προσφατα οτι μεσω ΚΤΕΟ θα πιστοπιουνται αυτοματα τα χιλιομετρα ενος αυτοκινητου. Αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι απο ποτε θα αρχισει να γινεται αυτο και για ποια αυτοκινητα ; για ολα; καινουρια, παλια;
  5. Τα κιλα ροπης τα ακουω πρωτη φορα και καταλαβαινω οτι ειναι ενας πιο advanced τροπος αξιολογησης ενος κινητηρα. Αυτο υπολογιζεται απο το βαρος/ιππους;
  6. Εχω καταληξει στο ελαφρως μεταχειρισμενο. Δηλαδη 5-6 χρονια με λιγα σχετικα χιλιομετρα ~50.000χλμ. Η σκεψη ειναι οτι παιρνεις ενα καινουριο σχετικα αμαξι με αρκετα μειωμενη τιμη. Τα 3-4 χιλιαρικα απο 17->13 ας πουμε που αναφερατε, ειναι λιγα, αν και ποσοστιαια ειναι 20-25% κατω. Οσον αφορα το γουρουνι στο σακι, συμφωνω και αυτη ειναι μια διαδικασια που εχω αποδεχτει πως θα μπω, με την βοηθεια της διαισθησης μου στο ζυγισμα του πωλητη (ιδιωτη ή εμπορο) , αλλα κυρίως στον έλεγχο που θα κανει ο μηχανικος μου, τον οποιο εμπιστευομαι αρκετα. Με αφορμη αυτο, ήθελα ν
  7. Σχετικα με την ταχυτητα που ανεφερα αρχικα, εχω ανασκευασει, αληθεια δεν εχει νοημα να ξανα απαντησω. Απο εκει και περα εχω ευχαριστησει τους περισοτερους που μου απαντησαν. Ευχαριστω και εσας λοιπον για το 2ο κομματι της αναρτησης σας. Χαιρομαι που εχετε διαθεση να το συζητησουμε. πραγματικα εχω αρχισει και πελαγωνω, καθως προσπαθω να καταλαβω μια βιομηχανια που ελαχιστα γνωριζω, ωστε να διαθεσω καποια χρηματα με οσο το δυνατον πιο value for money τροπο γινεται. Τις τελευταιες μερες κοιταω τα εξης https://www.car.gr/classifieds/cars/view/31015932-citroen-c3-aircross (1.2
  8. Φιλε μου ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον σου και για τις απαντησεις σου, αλλα καπου εδω ξεφυγες... Εντελως αστοχο το σχολιο σου
  9. Αυτο ειναι αμαξαρα... και εμφανισιακα και απο επιδοσεις, αλλα οπως ειπε και ο jdrogas και ο intruder φευγουμε σε χρονολογια και χιλιομετρα. Το OPEL το κραταμε, με λιγο τραβηγμα ειναι στο μπατζετ μας.
  10. Δυστυχως ειναι δυσκολο να το φορτωσω και να κανω εκτενες test drive για διαφορους λογους. Επισης να συμπληρωσω κατι, προβλεπουμε οτι τον χρονο θα κανουμε καπου στα 7.000χλμ με αυτο το αμαξι, τα περισσοτερα σε Εθνικη Οδό. Υπαρχει και μια περιπτωση λογω δουλειας (θα δειξει αυτο), να προστεθουν αλλα 12.000χλμ που αλλαζει αρκετα την χρηση
  11. 1.1 του 03 Ειμαι σιγουρος οτι τα νουμερα ειναι ωραιοποιημενα, αλλα εχω στο μυαλο μου οτι ολες οι εταιρειες το κανουν αυτο λιγο πολυ (στο μέτρο που τις παιρνει και για να μην τις φαει ο ανταγωνισμος..) οποτε στο μυαλο μου τα εχω σαν μετρο συγκρισης με αλλα αυτοκινητα και οχι ως απόλυτους αριθμους. Ειναι ομορφο εμφανισιακα, εχει ωραιους και μεγαλους χωρους (410lt πορτ μπαγκαζ παρακαλω) , χαμηλη καταναλωση, χαμηλα τελη κυκλοφοριας, σχετικα κανουριο (2017) αρα και σχετικα μεγαλυτερο προσδοκιμο και γενικα εχει feedback πως μηχανικα ειναι πολυ καλο και δεν ζηταει πολλα απο συν
  12. Για αλλημια φορά, πολυ χρησιμη απαντηση. Ευχαριστώ Όσον αφορά το s/w, καποια μου αρεσαν πολυ σαν αμαξια, με "χαλαει" λιγο το εμφανισιακο της υποθεσης. Μου θυμιζει βαρυ οικογενειακό και ισως (μπορει να ειναι στο μυαλο μου αυτο) παραπεμπει σε αυτοκίνητο ανθρώπων λιγο πιο μεγάλης ηλικιας. Σκεφτομαι πως ενα s/w μπορει να ειναι το επομενο μου αυτοκινητο σε 15 χρονια που οι μικροι της οικογενειας δεν θα ειναι πια πολυ μικροι σε ογκο. Να σου κανω μια ερωτηση. Τα diesel γενικα τα εχω αποκλεισει απο την αναζητηση μου, καθως λέγεται οτι σε βαθος χρονου θα θελησουν να εξαλειψουν τους diesel κι
  13. αυτο με τις μεγαλες ταχυτητες καταλαβαινω σιγα σιγα οτι δεν ειναι εφικτο και ειμαι οκ με αυτο. Τουλαχιστον δεν ειμαι διατεθιμενος να παω σε μεγαλο αμαξι s/w για να εχω την εξτρα δυναμη. Μου αρκει το 140-150 μαξ των 1200cc. κατανοητο αυτο με την ροπή. Όσον αφορά παντως το κομματι της αξιοπιοπιστιας τι εννοείς; αναφερεσαι στην Citroen για το C3 ή το λες γενικα;
  14. ok thanks με καλυψες! Σε ευχαριστω πολυ για τις προτασεις σου, τις κραταω καθως εχει μοντελα που δεν ειχα υποψιν αλλα νομιζω οτι ψαχνω κατι πιο μαζεμενο σαν οχημα. Τωρα κοιταω σε αγγελιες και μου αρεσει αρκετα το C3 Aircross 1200cc - 110Hp (max 190km/h) Καλη καταναλωση, χαμηλες εκπομπες ρυπων (αρα χαμηλα τελη κυκλοφοριας) και αρκετα μεγαλο πορτ μπαγκαζ (410lt) Με αυτα που μου λετε εδω περα, θα μπορουσα να συμπερανω οτι μπορει ανετα να τραβηξει ενα ταξιδι στα 130-150 χλμ χωρις ζορια. Υπαρχει καποιος που εχει αποψη για το συγκεκριμενο αμαξι, καθως επισης γι
  15. Παιδια, δεν ειπα οτι θελω να πηγαινω με 200. Θελω να ξερω αν μπορω να πηγαινω με 170-180 εκει που μου επιτρεπει ο δρομος. Τις δυνατοτητες των αυτοκινητων προσπαθω να καταλαβω. Δεν ειμαι ουτε πιτσιρικας, ουτε καυλογκαζος. Ενα getz εχω 15 χρονια τωρα και ειναι μια χαρα! Ας ηρεμησουμε λοιπον και ας επικεντρωθουμε στην οδηγικη συμπεριφορα των αυτοκινητων για τα οποια συζηταμε.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.