Προς το περιεχόμενο

Paladin-}LoA{-

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ

    531
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

    0%

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

579 Excellent

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ Paladin-}LoA{-

  • Κατάταξη
    Senior Member
  • Ημερομηνία γέννησης 11/05/1978

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ
  • Τοποθεσία
    Stavanger, Norway

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Heraklion - Crete

ΠΡΟΣΦΑΤΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΠΡΟΦΙΛ

2.818 προβολές προφίλ
  1. Paladin-}LoA{-

    Το thread της Tesla

    Προσωπικά θα πρόσθετα ότι ποσώς με ενδιαφέρει τι χρόνους κάνει στην πίστα ένα αυτοκίνητο οικογενειακό, που τυγχάνει να έχει απίθανες επιδόσεις. Θα με ενδιέφερε να το δω π.χ. για το Roadster. Συμφωνώ απόλυτα πάντως στο θέμα της επιτάγχυνσης. Είναι πραγματικά εξαιρετικό σε αυτό το κομμάτι 😃
  2. Όπως το γράφεις στην αρχή συμφωνώ. Ήταν μπροστά προ Ryzen Zen 3 (edited). Αν ήθελες PC μόνο για Gaming (ή εφαρμογές single threat), λογικά σε Intel θα πήγαινες μέχρι τώρα. Τώρα πάει και αυτό...
  3. Προφανώς τα fanboys της Intel "σιώπησαν" και αφού δεν υπάρχει ανταπόκριση στα posts των fanboys της AMD, κάπως έτσι περιοριστήκαμε στις 10 σελίδες 😆 Μέχρι τώρα υπήρχε το argument για το single threat / gaming performance. Τώρα τι να γράψουν; p.s. Δεν είμαι fanboy της AMD, και γενικά δεν ωφελεί κάποιος να είναι, καλό είναι να υπάρχει ανταγωνισμός γιατί οφελούμαστε και σε ποιότητα προϊόντων και στις τιμές. Αναμφισβήτητα πάντως η σειρά 5ΧΧΧ είναι εξαιρετική!
  4. Έχω να αναβαθμίσω από το 2013. Τον περίμενα τον 5600Κ πως και πως. όπως έγραψα, εδώ τον βρίσκω στα 320. Για να είμαι ειλικρινής τον περίμενα στα 250, άντε 270 ευρώ. Ελπίζω η AMD να μην ακολουθήσει πρακτικές "χαλίφης στη θέση του χαλίφη". Αν και όπως το κόβω η Intel θα αναγκαστεί να ρίξει τις τιμές άμεσα, οπότε και η AMD θα πρέπει να ακολουθήσει ίσως, ρίχνοντας τις τιμές σχετικά σύντομα.
  5. Γιατί στην Ελλάδα ο 5600Χ από 375 ευρώ; Και Πλαίσο 400; Εδώ τον αγοράζω 320 ευρώ τελική...
  6. Paladin-}LoA{-

    Το thread της Tesla

    Συμφωνώ ότι ο οπαδισμός δεν ωφελεί κανένα ξεκάθαρα και καλό έιναι να υπάρχει ανταγωνισμός γιατί μας επιτρέπει να βρίσκουμε καλύτερα, εξελισσόμενα και φθηνότερα προϊόντα στην αγορά. Νομίζω πάντως ότι την πρωτιά σε overall sales παγκοσμίως την πήρε το Model 3 από το Nissan Leaf και αυτό έγινε το Q1 2020. Εδώ δείχνει και τις πωλήσεις του συμπαθέστατου Zoe στην Ευρώπη που όντως μεμονομένα κάποιους μήνες "κλέβει" την πρωτιά σε πωλήσεις από άλλα ηλεκτρικά. Το έχει ο γείτονάς μου σαν αυτοκίνητο πόλης, και είναι εξαιρετικό για αυτή τη δουλειά. Τον τελευταίο μήνα τα ID3 βγήκαν πρώτα σε πωλήσεις στη Νορβηγία. Συμπαθέστατα επίσης (το ID4 μου αρέσει περισσότερο προσωπικά), αλλά άργησαν να μπούν στην αγορά πολύ λόγω των προβλημάτων που είχαν με το software. Περιμένω να δω αν θα κρατηθεί το ενδιαφέρον, ή αν οι σχεδόν 2.000 πωλήσεις τους τον προηγούμενο μήνα στο Νορβηγία, ήταν απλά μέρος των προπαραγγελιών που τώρα σιγά σιγά παραδίδονται. Όπως έχω γράψει και μερικές μέρες πριν, καλό είναι να πουλιούνται και άλλα αυτοκίνητα, αφενός για τον ανταγωνισμό, και για να υπάρχει και κάτι διαφορετικό. Τα Model 3 εδώ πλέον είναι αμέτρητα. Μου τυχαίνει συχνά να είμαι αυτοκινητόδρομο για δουλειά και να έχω 4-5 μπροστά ή πίσω μου σε ακτίνα 30 μέτρων. 😆 Επίσης απίθανο το πόσα EV γενικά βλέπεις πλέον στο δρόμο (Model 3/S/X, Leaf, Kona, Zoe, Niro, iPace, etron, ακόμα και Twizy, και σιγά σιγά τώρα μερικά Polestart II).
  7. Paladin-}LoA{-

    Το thread της Tesla

    Δεν γράφω ακριβώς αυτό. Λέω ότι το αυτοκίνητό μου έχει πάρει αξία επειδή έχει πάρει πάνω η τιμή του FSD. Αν δεν θέλει κάποιος FSD, η τιμή των Tesla σταδιακά πέφτει όπως στα περισσότερα αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας. Επίσης στα μεταχειρισμένα έχει ενδιαφέρουσες επιλογές (χωρίς FSD πάντα). Το ότι ίσως σε λίγους μήνες θα μπορώ να το πουλήσω ακριβότερα απ όσο το αγόρασα θα οφείλεται και σε μεγάλο βαθμό στην αλλαγή πολιτικής της χώρας στις επιδοτήσεις τέτοιων αυτοκινήτων. Χωρίς FSD βρίσκω performance και με 45.000 ευρώ ένα χρόνο μεταχειρισμένο με 30.000km . Σε αυτά με FSD πάντως η τιμή φθίνει αισθητά πιο αργά.
  8. Paladin-}LoA{-

    Το thread της Tesla

    Ήδη το δίκτο των superchargers έχει αναπτυχθεί αρκετά στην Ευρώπη και νομίζω έχουν ξεκινήσει να μπαίνουν σε λειτουργία κάποιοι superchargers στην Ελλάδα. Επιπλέον και οι 3rd party μια χαρά την κάνουν τη δουλειά, αν και αρκετά ακριβότεροι. Αλλά στο θέμα του κόστους πόσο συχνά πας τόσο μακρινές διαδρομές; Οπότε ακόμα και αν είναι τσιμπημένη η τιμή της φόρτισης σε κάποιους 3rd party, στο θέμα κόστους οικιακής φόρτισης είσαι πολύ κάτω εν συγκρίσει με οποιοδήποτε ICE όχημα. Για να μην αναφερθώ σε maintenance cost. Αυτό που λες ισχύει σε ένα βαθμό. Θα δεχτώ ότι η E Class εσωτερικά έχει καλύτερη ποιότητα υλικών (όχι αισθητή), και το χρώμα της έχει καλύτερη ποιότητα, αλλά συνολικά τα Tesla είναι πολύ μπροστά τεχνολογικά. Αν είχα να επιλέξω στα ίδια χρήματα E Class και κάποιο Tesla, δεν παίζει να έπαιρνα τη Mercedes. Θεωρώ ξεπερασμένη πλέον την τεχνολογία αυτών των αυτοκινήτων. Από ταξίδια με το Model 3 Performance έκανα το καλοκαίρι Stavanger - Ηράκλειο Κρήτης μέσω Βαλκανίων (3.300 km) χωρίς κανένα απολύτως θέμα μέσα σε 4 ημέρες. Αν οδηγάς έξυπνα (από πλευράς ταχύτητας) και φορτίζεις έξυπνα (όπου υπάρχουν superchargers, όχι πάνω από 65-70%), μπορείς να κάνεις 1000 χιλιόμετρα σε 10 ώρες μαζί με τις φορτίσεις. Καθόλου άσχημο για ηλεκτρικό (ταχύτητα όχι πάνω από 115-120km/h)! Πόσο λιγότερη ώρα να κάνεις με ένα ICE? Επίσης αυτό που λες με τα εργοστάσια, θα το δεχτώ για τα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και την παραγωγή του, η οποία πραγματικά ρυπαίνει καθότι δεν τους ενδιαφέρει το κομμάτι αυτό, προτιμούν να ρυπαίνουν το περιβάλλον και να γλυτώσουν χρήματα. Δεν ισχύει όμως και για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που παράγονται στην Ευρώπη ή τις Ηνωμένες Πολιτείες όπου η παραγωγή του κάθε ηλεκτρικού έχει ως και 60% κάτω μόλυνση εν συγκρίσει με την παραγωγή ενός ηλεκτρκού στην Κίνα. Επίσης τα περιθώρια βελτίωσης είναι τεράστια, ειδικά στο θέμα των μπαταριών. Ακόμα δεν έχει ασχοληθεί κάποιος σοβαρά στο θέμα ανακύκλωσης τους, καθότι ακόμα δε αποσύρονται ηλεκτρικά σε μεγάλο βαθμό, οπότε δεν υπάρχει διαθέσιμο υλικό που να δικαιολογήσει μια βιομηχανία πίσω από την ανακύκλωση μπαταριών σε EVs. Αυτό όμως φαίνεται να αλλάζει, και πολλά από τα υλικά μέσα στις μπαταρίες αυτές είναι ανακυκλώσιμα. Γενικά ένα ηλεκτρικό αυτόκίνητο που έχει παραχθεί σε Δυτικές χώρες, σε 2 χρόνια έχει αποσβέσει τη ρύπανση που προκάλεσε η παραγωγή του, και η συνολική ρύπανση εν συγκρίσει με ένα ICE είναι πολύ λιγότερη. Ειδκά σε χώρες όπως πχ στη Νορβηγία όπου το 100% της Ηλεκτρικής Ενέργειας είναι από ΑΠΕ, σε 6 μήνες ένα EV έχει αποσβέσει τη μόλυνση που προκάλεσε η παραγωγή του. Εδώ είναι καθαρά θέμα marketing. Ο Musk σου λέει ότι αγοράζεις ένα πολυτελές (όχι υπερπολυτελές) αυτοκίνητο οικογενειακό, εξαιρετικά ασφαλές, απίθανο τεχνολογικά, φιλικό προς το περιβάλλον, και σου λέει ότι σε απόδοση μπορεί να συγκριθεί με ορισμένα supercars. Supercar δεν είναι φυσικά σε καμία περίπτωση, αν και είναι πολύ κοντά σε απόδοση σε αυτά και έχει ελάχιστα να ζηλέψει. Σε κάθε περίπτωση πάντως μιλάμε για ένα οικογενειακό 5πορτο (αφού μιλάς για το S) που ο προσανατολισμός του είναι αυτός, και όχι το racing, ανεξάρτητα αν βάζει κάτω supercars ακριβότερα από αυτό σε πολλά θέματα. Το ίδιο με από πάνω. Επίσης με τα τελευταία updates το θέμα με τα ελαστικά και τα φρένα έχει φτιάξει σε μεγάλο βαθμό αν δεις βιντεάκια πρόσφατα. Αλλά και πάλι, το Model 3 είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο sedan που θεωρείται και το ασφαλέστερο στον κόσμο. Άλλο που μπορεί να κάνει 0-100 σε 3 δεύτερα και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και έτσι αν θέλεις. Για την ποιότητα υλικών δεν συμφωνώ, θα εκπλαγείς με το Model 3 αν το δεις από κοντά (η Alfa που αναφέρεις δεν έχει ποιότητα εφάμιλη με AMG και M3 σε καμία περίπτωση).Αν λάβουμε υπόψη και το τεχνολογικό κομμάτι, μιλάμε για έτη διαφοράς. Από την άλλη γούστα είναι αυτά. Αν κάποιος προτιμάει την M3 λόγω π.χ. μηχανής και ότι είναι κλασικό κομμάτι, δεν μπορώ να αντιπαραθέσω κάτι σε αυτό, και η M3 (και τα άλλα που αναφέρεις) είναι εξαιρετική σε αυτό που κάνει. Συμφωνώ ότι χρειάζεται να έχεις φορτιστές, ειδικά αν ταξιδεύεις πολύ μεγάλες αποστάσεις. Από την άλλη να σου πω ότι το δικό μου αν το πάω μέχρι 100km/h μπορεί να μου κάνει σε αυτοκινητόδρομο 580+ χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Οπότε πόσοι θα χρειαστούν παραπάνω από αυτό; Είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις αυτών που ο οικιακός φορτιστής δεν θα τους καλύψει για τις καθημερινές ανάγκες τους. Από πλευράς κόστους δεν το καταλαβαίνω αυτό που γράφεις. Αν δεις το κόστος των Tesla σε maintenace εν συγκρίσει πχ με την E Class που μας παραθέτεις δεν υπάρχει καν σύγκριση. Πολύ χαμηλότερο αυτό της Tesla, πολύ χαμηλότερο το κόστος της φόρτισης (πληρώνω μέχρι 5 ευρώ τη χειρότερη το μήνα εκεί που με το diesel μου πλήρωνα 65 ευρώ το μήνα). Επίσης από τα γραφόμενά σου καταλαβαίνει κανείς ότι η ποιότητα των Tesla είναι σε χαμηλά επίπεδα. Δεν ισχύει, είναι πάρα πολύ καλή. Και το σαλόνι είναι πολυτελές (στα Model 3 minimalistic, το οποίο είτε το λατρεύεις, είτε δεν θα σου αρέσει, γούστα είναι αυτά). Έχει μεν τα θέματά του με το χρώμα, αλλά γενικά είναι πολύ καλό ποιοτικά. Σε κάθε περίπτωση δεν θα έπαιρνα με τίποτα κάποιο Mercedes ή BMW με τα ίδια χρήματα. Με κλειστά τα μάτια θα επέλεγα το Model 3 ξανά και ξανά, όχι μόνο γιατί είναι εξαιρετικό στην οδήγηση και απόλυτα ασφαλές, αλλά γιατί επιπλέον είναι τεχνολογικά χρόνια μπροστά με αυτά που παραθέτεις. Να σου πω ότι στη Νορβηγία οι υπόλοιπες εταιρίες (VW, Mercedes, BMW) υποφέρουν στην κυριολεξία και κινδύνεψαν να κλείσουν. Και αυτό γιατί άργησαν να μπουν στο κόλπο με τα ηλεκτρικά. Και ναι μεν τα ηλεκτρικά εδώ επιδοτούνται και τα ICE είναι πολύ ακριβότερα, αλλά πίστεψέ με δεν είναι ο μόνος λόγος που η αγορά των ICE έχει κυριολεκτικά ρημάξει εδώ. Σε μερικούς μήνες θα αναθεωρηθεί η πολιτική για την φοροαλάφρυνση ηλεκτρικών και πιστεύω ότι θα μπει 22% σε φόρο και τελωνείο και στα ηλεκτρικά, αλλά δεν περιμένω να αλλάξει κάτι. Όλοι πάλι εκεί θα πάνε, όπως έγινε και στις Ηνωμένες Πολιτείες όταν κόπηκαν οι επιδοτήσεις. Επίσης η τιμή του FSD ανεβαίνει συνεχώς. Όταν αγόρασα το M3P, πλήρωσα συνολικά 62.000 ευρώ γιατί έβαλα FSD. Το αυτοκίνητό μου αυτή τη στιγμή έχιε κλείσει 1 χρόνο, έχω 15.000 χιλιόμετρα, και παρόλο που η τιμή του φυσικά στο κομμάτι hardware έχει χάσει, στο κομμάτι του software έχει ανέβει (είχα δώσει 4.000 € στο FSD, τώρα αγγίξει τις 10.000 €). Αν θέλω να το πουλήσω τώρα, πιάνω άνετα 55.000 €. Δεν ξέρω άλλα αυτοκίνητα που να μπορείς να τα πουλήσεις 1 χρόνο μεταχειρισμένα με 15.000 km και να πάρεις πίσω το 90%+ των χρημάτων που έδωσες για να το πάρεις. Edit: Στο τελευταίο να πω ότι αν μπει 22% φόρος/τελωνείο από Φεβρουάριο, μπορώ να πουλήσω αν θέλω το αυτοκίνητό μου και πιθανό να το κάνω σε τιμή μεγαλύτερη από αυτή που το αγόρασα.
  9. Paladin-}LoA{-

    Ψησταρια Υγραεριου

    Το Pro Series 4400S. Το είχα πάρει 600 ευρώ μαζί με μπουκάλα, κουκούλα και κάτι άλλα παρελκόμενα. Κάνει πολύ καλό ψήσιμο και δεν καίει το φαγητό, απλά θέλει οπωσδήποτε καθάρισμα στα infrared panels γιατί αν τα αφήσεις, την επόμενη φορά θα σου βγάλει μαύρη σκόνη πανω στο φαγητό. Αλλα καθαρίζει εύκολα.
  10. Paladin-}LoA{-

    Ψησταρια Υγραεριου

    Char-Broil παίζει Ελλάδα; Πολύ καλή αναλογία ποιότητας / τιμής, ειδικά στις tru-infrared ψησταριές. Κάνουν απίθανο ψήσιμο. Την έχω κοντά 3 χρόνια τώρα.
  11. Paladin-}LoA{-

    Το thread της Tesla

    Συγγενικό μου πρόσωπο εδώ το έχει σχεδόν 1 χρόνο τώρα. Έχει ακριβώς την ίδια άποψη. Έχει πολλά προβλήματα, και το έχει μετανοιώσει που το πήρε (από τους 1ους εδώ). Γνωρίζει βέβαια ότι και το Model X έχει τα θεματάκια του, αλλά overall καμία σχέση. Όποτε μπαίνει μέσα στο Model 3 τον βλέπω ότι μετανοιώνει που δεν πήγε σε Model X, το οποίο είχε θέματα επίσης στην αρχή, αλλά τα περισσότερα έχουν επιλυθεί. Επίσης δεν περίμενε ότι το κρύο θα έχει τόσο αντίκτυπο στο range του e-tron. Και βλέπει π.χ. το Model X Long Range σε κρύο και χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο. Πιστεύω ότι ήθελε να το πάρει γιατί καταρχάς τα Model X εδώ είναι κυριολεκτικά άπειρα, οπότε ήθελε κάτι διαφορετικό, και κατά δεύτερον γιατί όντως από μέσα έχει πολύ καλή κατανομή χώρων και είναι πιο χλιδάτο. Αλλά τι να το κάνεις με τόσα προβλήματα... Και για μένα, για το e-tron , το μεγαλύτερο πρόβλημά του είναι οι μπαταρίες του, η κατανάλωσή του και η φόρτιση (π.χ. υπερθέρμανση στις μπαταρίες). Κρίμα πάντως γιατί είναι πραγματικά εντυπωσιακό αυτοκίνητο. Για το iPace δεν το συζητάμε καν. Καλύτερα το e-tron βασικά...
  12. Στη Νορβηγία (ζω εκεί) έχει γεμίσει ο κόσμος από Tesla. Η VW τώρα τα έβγαλε τα δικά της στην αγορά εδώ και λογικό είναι να πουλήσει παραπάνω αφενός γιατί είναι καινούργια, αφετέρου γιατί υπάρχουν και αυτοί που λένε "δεν θα πάρω Tesla γιατί έχει ο κόσμος όλος". Πάω και παρκάρω το Model 3 μου σε super market και σε ακτίνα 15 μέτρων έχω τουλάχιστον 4 Model 3, 2 Model X και 2 Model S. Δεν μπορείς να φανταστείς για τι αριθμό μιλάμε. Είναι ΠΑΝΤΟΥ!
  13. Paladin-}LoA{-

    Το thread της Tesla

    Στο τέλος θα εμφανίζονται για κανένα ποστ πιο αραιά και από τον Neowise 🤣
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.