Προς το περιεχόμενο

CptGiorgis

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

0 Neutral

Σχετικά με CptGiorgis

  • Κατάταξη
    Newbie

Πρόσφατες Επισκέψεις

492 προβολές προφίλ
  1. Σίγουρα εδω με βρίσκεις συμφωνο, αλλά και πάλι αυτό δεν αποτελεί γνώση υπολογιστή αλλά κοινή λογική, που πάνω στον πανικό του κάποιος μπορεί να μην την έχει.
  2. Αν δεν έχεις στο μυαλό σου συνεχώς την υποψία ότι το οτιδήποτε μπορεί να είναι απάτη, είναι θέμα χρόνου να την πατήσεις. Ειδικά όταν κάτι έχει να κάνει με λεφτά, ο καθένας μας μπορεί να το σκεφτεί διαφορετικά. Φοβούμενος πχ κάποιος για την υποτιθέμενη υποκλοπή των στοιχείων του, μπορεί να πατήσει το λινκ στο email και χωρίς πολλά πολλά να πέσει στο δόλωμα, μόνο και μόνο για να επισπεύσει την διαδικασία. Εδώ θα πει κάποιος ότι η ίδια η τράπεζα δεν θα σου ζητήσει ποτέ στοιχεία λογαριασμού ή ότι πρέπει να ελεγξεις την διεύθυνση email και άλλα τόσα που είναι όντως πολύ χρήσιμα. Το να διπλοελεγξει
  3. Όταν ξοδεύεις 1000€ για ΛΆΠΤΟΠ επειδή το θέλεις για την φορητότητα, η αναλογία θα ήταν σαν να αγοράζεις αυτοκίνητο με ελατωματικα λάστιχα. Επιπλέον ζητάω αντικατάσταση αν και μόνο αν η μπαταρία κάνει πάνω από μήνα να έρθει, που στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα θα το έχω χρειαστεί το λάπτοπ λόγω εργασιών και μαθημάτων (όπως και τώρα) και θα είναι θέμα ημερών να μπαρκαρω. Το έχω σκεφτεί να τους το προτείνω και είναι πράγματι καλή ιδέα. Θα περιμένω να μου πουν λεπτομέρειες βέβαια για τον χρόνο επισκευής, αν και αμφιβάλλω αν θα το δεχτούν. Μεγάλη αλήθεια αυτό. Αν και δε
  4. Αν και βρήκα ότι πρέπει, αν η επισκευή ξεπερνά το 15ημερο, να μου δώσουν προσωρινά συσκευή, δεν βρήκα πουθενά για εξολοκλήρου αντικατάσταση μετά από Χ μέρες. Μόνο αν υπάρχει "ενόχληση" στον καταναλωτή και περί "ευλόγου" χρονικού διαστήματος. Όσο αναλυτικά και αν φαίνονται. Προς έκπληξη μου βέβαια διάβασα ότι τα έξοδα αποστολής τα επιφορτίζεται ο έμπορος κάτι που σε καμία περίπτωση δεν έγινε με εμένα αφού μου ξεκαθάρισαν από την αρχή ότι τα έξοδα θα είναι δικά μου. Τέτοιες μικρές λεπτομέρειες είναι που με ανησυχούν και φοβάμαι πως και το λάπτοπ θα πάρω πίσω σε κάνα μήνα, και κανενός τα δόν
  5. Η μπαταρία σταμάτησε να δουλεύει στα ξαφνικά ενώ μέχρι τότε δούλευε άριστα. Άρα το έχω πάει για επισκευή περιμένοντας αντικατάσταση μπαταρίας. Ταυτόχρονα όμως ισχύουν όσα ανέφερα παραπάνω στο αρχικό ποστ και άρα η επισκευή μπορεί να κρατήσει 3,4,5 ή και παραπάνω εβδομάδες. Μετα από πόσο χρόνο μπορώ να ζητήσω να γίνει αντικατάσταση, από το να περιμένω πότε και αν θα έρθει ανταλλακτικό;
  6. Είναι 100% βέβαιο πως με καλύπτει η εγγύηση από τον έμπορο αφού πριν το στείλω τους είχα εξηγήσει αναλυτικά το πρόβλημα. Η λενοβο δεν καλύπτει την εγγύηση καθώς το λάπτοπ είναι αμερικανικών προδιαγραφών και έτσι ο έμπορος αναλαμβάνει την επισκευή.
  7. Ο έμπορος παρέχει εγγύηση 2 χρόνια, και το λάπτοπ είναι 6 μηνών.
  8. Όπως είχα γράψει και σε άλλο ποστ αντιμετώπισα ένα προβλημα με το λάπτοπ μου. Όπως και να έχει αναγκάστηκα να το στείλω στον έμπορο (2 χρόνια εγγύηση), αφού ο κατασκευαστής (Lenovo) δεν μου καλύπτει την εγγύηση. Ύστερα από προσωπική έρευνα προκειμένου να φέρω μπαταρία με δικά μου έξοδα για να αποφύγω τον χρόνο επισκευής, μέσω επικοινωνίας με τα κεντρικά της Lenovo τα οποία αναλαμβάνουν τις επισκευές, έμαθα ότι η μπαταρία που θέλω δεν υπάρχει ούτε στην Ελλάδα, ούτε στον προμηθευτή του εξωτερικού (φαντάζομαι είναι στην Ευρώπη), αλλά ύστερα από επικοινωνία μου με διάφορα σάιτ (κινέζικα στην πλειο
  9. Εντελώς συμπτωματικά ίσως, αλλά τα χρήματα μου επιστράφηκαν ακριβώς στο 20ημερο από τότε που έκανα την αίτηση. Τόσο μου είχαν πει από την τράπεζα ότι θα ήταν το ελάχιστο χρονικό περιθώριο που θα πάρει.
  10. Για όσους χρήστες απορούν, αποζημιώθηκα πληρως από την τράπεζα και τέλος καλό όλα καλά. Χρειάστηκε να τους ενοχλήσω κάνα δυο φορές, αλλά στο 20ημερο μου επιστράφηκαν χωρίς την παραμικρή δυσκολία.
  11. Καλησπέρα σε όλους, Την περασμένη Τετάρτη, αργά το βράδυ μου ζήτησε ο υπολογιστής επανεκκίνηση ύστερα από αναβάθμιση των Windows. Μετά την επανεκκίνηση τον ξεσυνδεω από την πρίζα, προκειμένου να τον κλείσω και εκεί είναι που ξεκινάει το πρόβλημα που με απασχολεί εδώ και έξι μέρες και συνεχίζουμε. Με το που το βγάζω λοιπον το λάπτοπ κλείνει και βλέπω ότι η μπαταρία απλά αρνείται να δουλέψει. Κολλημένη στο 89%, ούτε πάνω, ούτε κάτω. Σαν να μην υπάρχει. Το λάπτοπ δουλεύει μόνο με τον φορτιστή. Έχω προσπαθήσει ότι λύση, μπορεί κανείς να φανταστεί. Από το πάτημα του κουμπιού εκκίνησης για
  12. Οπως και να έχει θα το ψάξω αυτό που μου εξηγείς και θα δω που μπορεί να καταλήξω
  13. Αν δω δηλαδή ότι δεν βγαίνει άκρη, η τράπεζα της Ελλάδος θα τους πιέσει;
  14. Φίλε μου να σου πω την αλήθεια το σκέφτηκα αλλά δεν νομίζω να βγει άκρη και μόνο επιπλέον λεφτά και χρόνο θα χάσω. Εξάλλου και η αστυνομία ή κάποιος δικηγόρος να μπλεχτεί η τράπεζα πάλι την ίδια διαδικασία θα ακολουθήσει. Θα τηλεφωνώ κατά διαστήματα για την πρόοδο της υπόθεσης σίγουρα πάντως!
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.