Προς το περιεχόμενο

Kostasm45

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    155
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ

47 Excellent

Σχετικά με Kostasm45

  • Κατάταξη
    Senior Member

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.679 προβολές προφίλ
  1. Kostasm45

    Ψησταρια Υγραεριου

    Έχουμε και λέμε , μαρινάρισμα από το βράδυ . Σούβλισμα και τύλιγμα με λαδόκολλα και ξανά μανά τύλιγμα με ασημόχαρτο . Σε Weber spirit 310 με όλους τους καυστήρες ανοιχτούς στην χαμηλότερη ένταση Ψήσιμο στους 200 βαθμούς γύρω στην μιάμιση με δύο ώρες (2.5 κιλά κοντοσούβλι) , όταν φτάσει εσωτερική θερμοκρασία 75 βαθμούς , ξετύλιγμα από λαδόκολλα και τα ρέστα και ψήσιμο ίσα για να πάρει χρώμα . Δεν χρειάζεται να βάλεις από κάτω ταψί με νερό αφού τυλιγμένο κρατάει τα ζουμιά του , δεν θα έχεις αναφλέξεις αφού είναι τυλιγμένο . Ο χρόνος ψησίματος προφανώς διαφέρει ανάλογα με τα κ
  2. Από ότι έχω διαβάσει κι εδώ κι αλλού , είναι ψιλό random ποια version θα στείλουν τα κινεζομάγαζα . Στην δικιά μου (αγορασμένη τον Μάιο) δεν εχω κανένα πρόβλημα . Με προσοχή το γέμισμα με νερό του 2+1 δοχείου , τοποθέτηση αφαίρεση του δοχείου χωρίς τσαπατσουλιές κι όλα θα πάνε πρίμα 🤗 .
  3. Η ίδια σκούπα είναι , σε global έκδοση θα δεις να έχει τον κωδικό skv4109gl (μαύρο) και skv4110gl (άσπρο) . Αφού θα την πάρεις από Ελλάδα θα είναι η global έκδοση . Αν την αγόραζες από Ali ή bangood υπάρχει η πιθανότητα να σου στείλουν την κινεζική version .
  4. Για ρίξε μια ματιά στην σελίδα 13 , ο dim_13 περιγράφει το πρόβλημα που έχει και στην σελίδα 14 εξηγεί το πώς λύθηκε .
  5. Στο παρόν νήμα , κάποιος είχε αναφέρει ότι το βουρτσάκι είχε κολλήσει και δεν γύρναγε καθόλου . Η λύση που του είχαν πει από την xiaomi ήταν να περιστρέψει με το χέρι το βουρτσάκι . Για δώστου μερικές γρήγορες περιστροφές μπας και ξεκολλήσει . Μετά από κάποιο δυνατό σκάλωμα μπλοκάρει την μητρική , δεν χάνεις τίποτα να το δοκιμάσεις .
  6. Kostasm45

    Sony=Πίκρα

    Συμφωνούμε ότι διαφωνούμε 😁😁 . Η ένσταση μου ως προς το service είναι ότι κατά πάσα πιθανότητα η πρώτη αντικατάσταση ,για την οποία πληρώθηκαν , πιθανολογώ ότι έγινε με μη καινούργια μητρική πώς αλλιώς χάλασε τόσο γρήγορα (ούτε καν δύο μήνες) . Ποτέ δεν μου έδωσαν την πληροφορία ότι θα χρησιμοποιηθεί μη καινούργιο ανταλλακτικό . Ως προς το brand αντιλαμβάνομαι ότι συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες αλλά έχω δύο ακόμη τηλεόρασεις σπίτι και μια στο εξοχικό που λειτουργούν απροβλημάτιστα , σχεδόν πάνω από πενταετία και οι τρεις μαζί κοστίζουν λιγότερο από την Sony .
  7. Kostasm45

    Sony=Πίκρα

    Προφανώς και δεν καθόμουν με την καραμπίνα πάνω από τον τεχνικό για να δω αν η μητρική ήταν καινούργια ή όχι . Την τρίτη φορά ήμουν σαφώς πιο υποψιασμένος γι'αυτό και πήρα χαμπάρι ότι ήταν refurbished . Πάντως σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα (ούτε πέντε μήνες) να παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα τρεις φορές, η στοιχειώδης λογική λέει ότι μόνο καινούργια δεν ήταν . Εξάλλου νομίζω ότι γράφω καθαρά , ότι όταν τους έπιασα με την γίδα στην πλάτη, το service πουλούσε τρέλα . Ο τεχνικός παρίστανε ότι δεν ήξερε ο δε υπεύθυνος του service τα έριχνε στην Sony , " ότι μου στείλανε έβαλα". Τώρ
  8. Kostasm45

    Sony=Πίκρα

    Αγόρασα μια Sony τηλεόραση τον 11/2017 . Πιο συγκεκριμένα την kd55xe9005 . Εφτά μήνες μετά το πέρας της εγγύησης η τηλεόραση έκλεισε και δεν ξανάνοιξε . Παρά μόνο το led ήταν σταθερά αναμμένο . Επικοινώνησα λοιπόν με το πιο κοντινό εξουσιοδοτημένο service της Sony . Ο τεχνικός που ήρθε έβγαλε το συμπέρασμα - χωρίς να την ανοίξει - ότι έχρηζε αντικατάσταση της μητρικής . Με παρότρυνε μάλιστα να επικοινωνήσω με την Sony μήπως μου κάνουν κάποια έκπτωση στο εξάρτημα. Πράγματι πήρα τηλέφωνο και μου έκαναν μια έκπτωση της τάξης των 50 € . Μετά από κάνα δεκαήμερο μου ξανάρθε ο τεχνικός κ
  9. 1) Δεν υπάρχει κάποιος κωδικός για τα ανταλλακτικά , απλά κοίτα να υπάρχει συμβατότητα με τον τύπο της σκούπας . 2) Τον κάδο τον πλένεις κανονικά . Μεγάλη προσοχή στον κάδο 2+1 , έχει μια τρύπα για να ρουφά αέρα η αντλία που είναι μες στο δοχείο . Αν μπει νερό εκεί , υπάρχει κίνδυνος να σου καταστραφεί η αντλία . 3) Δεν έχω δοκιμάσει , έχω διαβάσει όμως ότι έχει καθυστέρηση στην ανταπόκριση η σκούπα . Το λογισμικό είναι ήδη εγκατεστημένο στην σκούπα , δεν αλλάζει αν συνδεθείς σε κινέζικο ή ευρωπαϊκό server
  10. Εργατολόγος δεν είμαι , ξέρω θετικά ότι αν δεν πας στην δουλειά σου για τρεις συνεχόμενες εργάσιμες ο εργοδότης μπορεί να θεωρήσει ότι αποχωρείς οικειοθελώς και θα πρέπει να σου κοινοποίηση την οικειοθελής αποχώρηση εξωδίκως με δικαστικό επιμελητή. Κοινώς μπερδέματα και έξοδα για τον εργοδότη . Εκτίμηση μου είναι ότι τσάμπα το κουράζεις το πράγμα κι όπως σωστά είπαν σε πιο πάνω ποστ , ποιός παλαβός είναι διατεθειμένος να πληρώνει κάποιον που τελεί υπό παραίτηση . Δηλαδή αν πας για το δεκαπενθήμερο που σου ζητάνε και κάθεσαι σταυροπόδι τι θα κάνουν ? Θα σου πάρουν το κεφάλι ? Άποψη μου ξε
  11. Τελικά λύθηκε με κάποιο τρόπο το πρόβλημα ?
  12. Εγώ θα πρότεινα εκτός από το κινητό , να κάνει μια απενεργοποίηση - ενεργοποίηση και στην σκούπα .
  13. Kostasm45

    Ψησταρια Υγραεριου

    Είπαμε ρε μάν να καούν τα κάρβουνα , εσύ το τερμάτισες 😁
  14. Kostasm45

    Ψησταρια Υγραεριου

    Πάρε τηλέφωνο την αντιπροσωπεία της Weber στην Ελλάδα (στο Μαρούσι είναι) μου χάλασε κι εμένα το θερμόμετρο και μου το αντικατέστησαν με την μία . Μια φωτογραφία τους έστειλα στο mail που μου δώσανε και πήγα την επόμενη να πάρω το καινούριο .
  15. Στο Σκρουτζ αν βάλεις αναζήτηση "Mi Robot Vacuum-Mop P Filter (SKV4120TY)" σου βγάζει 30 μαγαζιά , διαλέγεις και παίρνεις . Φαντάζομαι ότι στα περισσότερα μαγαζιά , θα έχουν και τα υπόλοιπα αναλώσιμα.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.