Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

George.Ember

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    476
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με George.Ember

  • Ημερομηνία γέννησης 17/12/1987

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Ενδιαφέροντα
    Υπολογιστές & τεχνολογία, Αυτοκίνητα, Εκδρομές, Σινεμά, Ψάρεμα

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.483 προβολές προφίλ

George.Ember's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1,1k

Φήμη

  1. Σε εχασα. Μπορεις σε παρακαλω να μου δειξεις τι αλλαζω?
  2. Προσπαθω να εμφανισω το αποτελεσμα απο το 1ο entry και το 2ο entry σε ενα 3ο entry οταν παταω το κουμπι αλλα εχω κολλησει στο πως θα εμφανισω το result μεσα στο 3ο entry. Καμια ιδεα? from tkinter import * root = Tk() entry1 = Entry (root) entry1.pack() labelsum = Label (root, text='+') labelsum.pack() entry2 = Entry (root) entry2.pack() def myclick(): result = entry1.get() + entry2.get() button = Button (root, text='=', command=myclick) button.pack() entry3 = Entry (root, text=myclick) entry3.pack() root.mainloop()
  3. George.Ember

    Python calc

    Eκανα την αλλαγη και επαιξε και σε μενα Ευχαριστω
  4. George.Ember

    Python calc

    Τι κανω λαθος? Δεν μου γυρναει καθολου result print ('What do you want to do:') print ('1 for +') print ('2 for -') print ('3 for *') print ('4 for /') choise = int(input('Enter your choise: ')) num1 = int(input('Enter first number: ')) num2 = int(input('Enter second number: ')) if choise == '1': result = num1 + num2 print ('Result is: ', result) elif choise == '2': result = num1 - num2 print ('Result is: ', result) elif choise == '3': result = num1 * num2 print ('Result is: ', result) else: result = num1 / num2 print ('Result is: ', result) Ευχαριστω εκ των προτερων ΥΓ: Mιλατε σε noobα που κανει τα πρωτα του βηματα στον προγραμματισμο. Οποτε με το μαλακο
  5. George.Ember

    CleanMyMac X

    Βρηκα το OxyX. Kανει την δουλιτσα που θελω και ειναι εντελως δωρεαν. https://www.titanium-software.fr/en/onyx.html
  6. George.Ember

    CleanMyMac X

    Καλημέρα σας. Αγόρασα το πρώτο μου Mac ενα Mac Mini M1 με 16gb ram και 256gb δισκο. Ειμαι αρκετά ενθουσιασμένος με το λειτουργικό αν και υπάρχουν apps απο εδω και απο εκεί που ψάχνω για να κάνω την δουλειά μου. Ηδη έχω μείνει με 50gb ελέυθερα και ψάχνω να βρώ ένα πρόγραμμα να καθαρίσω ότι junk file υπάρχει. Βρήκα το CleanMyMac X αλλά είναι πληρωτό. Υπάρχει κάποιος έστω άτυπα να μου στείλει ενα pm που θα μπορούσα να το βρω σπασμένο γιατί σχεδόν τα πάντα στα Mac ειναι πληρωτά και οτι προγράμματα έχω βάλλει είναι απο το Linux (Libreoffice, gimp, vlc, audfacity κλπ). Δεν είμαι υπέρ της πειρατείας αλλά είναι και αδύνατον να πληρώνεις 50ευρα για κάθε πρόγραμμα που θές ή ετήσιες συνδρομές σε office, photoshop κλπ
  7. Ευχαριστώ για την απάντηση. Βρήκα το Nike run club το οποίο είναι ακριβώς αυτό που έψαχνα και επίσης όταν σταματάω να περπατάω το καταλαβαίνει το GPS και κάνει παύση από μόνο του και ξανά ξεκινάει μόλις ξεκινήσω να περπατάω
  8. Γεια σας. Ψάχνω ένα πρόγραμμα δωρεάν χωρίς πολλά πολλά που θέλω να κάνει τα απλά. Θέλω να βλέπει από το GPS την απόσταση που κάνω κάθε φορά που του λέω ότι ξεκινάω να κάνω περπάτημα ή τρέξιμο Και αυτό να μετράει χιλιόμετρα βήματα και θερμίδες που έχω κάψει. Το Google Fit στο Android λειτουργούσε μια χαρά και έκανε αυτό που ήθελα Αλλά τώρα που πήγα σε iOS δεν λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο και το Apple health δίνει συνολικά πληροφορίες και είναι πολύ μπέρδεμα. Υπάρχει κάτι απλό λιτό και απέριττο για iOS που απλά να κάνει τη δουλίτσα που θέλω χωρίς πολλές φαμφάρες? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  9. Παιδιά δεν είναι για μένα. Απλά δεν θέλω να εκθέσω το άτομο και το πήρα όλο πάνω μου. Δεν ξέρω ποιό είναι το θέμα. Απλά να την βοηθήσω προσπαθώ γιατί την βλέπω οτι προσπαθεί και έχει κρασάρει. Και όντως προσπαθεί άπειρα. Οπότε σκέφτηκε αυτή την λύση και είπα να ρωτήσω εδώ γιατί είδα αντίστοιχα θέματα αλλά ήταν αρκετά παλιά
  10. Καλημέρα σας. Ψάχνω για ένα γραφείο να αναθέσω μια εργασία εργοθεραπείας πανεπιστημίου μιας και όσο και αν προσπαθώ μου είναι πραγματικά αδύνατον να την καταφέρω. Το πρόβλημα μου είναι πως όλες όσες βρίσκω έχουν μέτριες προς κακές κρητικές, βαλτές καλές κρητικές για να ανεβάσουν τα αστεράκια και ζητάνε έναν σκασμό λεφτά. Θέλω σας παρακαλώ αν υπάρχει κάποιος να μου προτείνει ένα τίμιο και αξιόπιστο γραφείο να με βοηθήσει με την εργασία μου, να καταλάβει το πρόβλημα μου και τι ζητάω και να την παραδώσω στην ώρα της όπως πρέπει. Επειδή δέχομαι οτι ίσως να μην επιτρέπεται η διαφήμιση μέσα στο forum, μπορείται να μου προτείνετε σε προσωπικό μήνυμα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  11. Kαπου διαβασα πως οταν οι Ιαπωνες εκαναν βιδες ενα Τesla για να δουν την τεχνολογια του, η απαντηση τους κυριως στο θεμα software ηταν πως εμεις δεν μπορουμε να κατασκευασουμε κατι τετοιο. Αν ισχυει, αυτο και μονο λεει πολλα. Να σημειωσω εδω πως ειναι φουλ Ιαπωνοφιλος
  12. Σαν τεχνολογια ναι. Υπηρχε απο παλια. Αλλα υπαρχει διαφορα απο το να φτιαξεις 1 λαμπα που να αποδιδει λιγο φως απο το να φωταγωγισεις μια πολη. Τα κατα των ηλεκτροκινητηρων και τα προβληματα που εχουμε να λυσουμε για να αντικαταστησουμε τους ΚΕΚ φανηκαν οταν αρχισαμε να τα παραγουμε κατα χιλιαδες. Οχι οταν συλλαβαμε την ιδεα και την δοκιμασαμε να δουμε αν εχει προοπτικες να παιξει. Και τα Jet pack υπαρχουν πριν γεννηθω. Αλλα δεν πεταμε με Jet pack ακομα. Η ιδεα υπαρχει αλλα αλλο μια βολτα 5 λεπτα και αλλο να μπορουμε ολοι να αγορασουμε Jet pack και να πεταμε 6 ωρες σερι με ασφαλεια. Ελπιζω να καταλαβαινεις τι εννοω
  13. Να σου απαντησω. Εχω οδηγησει ηλεκτρικο αυτοκινητο και η "αισθηση" που αποκομισα με εκαναν να μην ηθελα να βγω απο το αμαξι! Οι ηλεκτροκινητηρες ειναι απειρως ποιο απλοϊκοι απο του ΚΕΚ και γιαυτο και τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι ποιο αξιοπιστα. Στο θεμα δυναμης δεν συζηταμε καν. Ενας ηλεκτροκινητηρας κανει Ferrari να ντρεπεται και με ροπη και δυναμη απο το μηδεν! Επισης επειδη δεν εχει λαδια, ξυδια, φιλτρα και κανει ανακτηση ενεργειας και "κοβει" οταν αφησεις το γκαζι, δεν εχει ουσιαστικα αναγκη απο σερβις και τακακια αντε να αλλαξεις μετα απο 80k χιλιομετρα. Καμια αναρτηση, λαστιχα. Μεχρι εκει. Δεν εχουν ρυπους, δεν εχουν φορολογησεις και ακομα και στην Ελλαδα επιδοτεισαι για να παρεις ηλεκτρικο αυτοκινητο και δεν εχει ουτε Τελη ταξινομησης, ουτε Τελη κυκλοφοριας. Επισης μπορουν να δουλεψουν μεχρι και στο Φεγγαρι. Το υψομετρο δεν αποτελει προβλημα καθως δεν εξαρτωνται απο τον αερα για να πετυχουν καυση! Στα κακα τωρα. Πρεπει να εξελιχθουν οι μπαταριες. Πρεπει να εχουν μικροτερο κοστος, βαρος, μεγαλυτερη αυτονομια, μεγαλυτερη αξιοπιστια στον χρονο και γρηγορη φορτιση απο το 0% στο 80% σε κατω απο 5 λεπτα. (Αυτο χρηζει εξελιξης και οχι ο ηλεκτροκινητηρας). Πρεπει να υπαρξει αναπτυξη στο δικτυο φορτιστων. Πρεπει να μπορεις να βρεις παντου να φορτισεις σε κατω απο 5 λεπτα οπως βρισκεις βενζιναδικο να γεμισεις. Πρεπει να υπαρξει καλυτερη ψυξη των μπαταριων για να μην πεφτει η αποδοση οταν το πας πιστα και το καις. Η Porche με την Taycan το πετυχε. Σε γενικες γραμμες σπανια ακουμε για ηλεκτροκινητο που λαμπαδιασε οταν φορτιζε αλλα ακομα και αυτα τα ελαχιστα περιστατικα θα πρεπει να τα εξαλιψουμε. Τελος ειναι και η τιμη. Για τον μεσο καταναλωτη τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι πολυ ακριβα. Οπως βλεπεις τα ηλεκτρικα εχουν τα υπερ, τα κατα τους και εχουν πολυ δρομο ακομα για να τελειοποιηθουν. Αλλα ηδη οι προοπτικες τους ειναι τεραστιες! Απλα η τεχνολογια τους ειναι ακομα στα σπαργανα! Να σου θυμησω πως οι ΚΕΚ οπως ειπες ειναι 120 χρονια εξελιξης οταν τα ηλεκτρικα δεν ειναι ουτε 10! Να σου θυμισω πως οι ΚΕΚ πριν 50 χρονια χαλουσαν συνεχεια, αφηναν ντουμανια απο πισω, επιναν βυτια βενζινη και εβγαζαν 100 αλογα στα 8000 κυβικα και μουγκριζαν σαν μοσχαρια. Επισης ο αποδοτικοτερος βενζινοκινητηρας δεν περασε ποτε ουτε το 50% σε θερμικη αποδοση. Με απλα Ελληνικα αν καιει 2 σταγονες βενζινη μονο η μια αποδιδει και η αλλη χανεται. Σε 50 χρονια απο τωρα, δεν θα υπαρχουν ΚΕΚ. Τα προβληματα των ηλεκτρικων θα εχουν λυθει, οι μπαταριες θα εχουν εξελιχθει και οι ΚΕΚ θα εχουν μπει στο μουσειο ως κομματι της ιστοριας μας. Εξυπηρετησαν το ειδος μας για πολλα χρονια αλλα εχουν αρχισει να θεωρουνται πεπερασμενοι. Καποια στιγμη θα γυρνουσαμε σελιδα και θα καναμε το επομενο βημα. Για το θεμα αισθησης ειναι υποκειμενικο και ειναι και θεμα συνηθειας. Για ενα παιδι που γεννιεται σημερα και ισως να μην προλαβει ποτε να οδηγησει συμβατικο αμαξι, η αισθηση απο ηλεκτροκινητο θα ειναι η μονη γνωριμη του αισθηση. Δεν θα εχει να συγκρινει οποτε δεν ξερει τι χανει. Για ολους τους υπολοιπους, στο τελος θα μας κερδισουν τα ηλεκτροκινητα γιατι τα υπερ ειναι περισσοτερα απο τα κατα. Καποτε γκρινιαζαμε και για τα ηλεκτρογκαζα και ψαχναμε boosterακια απο τον Μπουλεκο. Σημερα απλα το συνηθησαμε, το μαθαμε και απλα το προσπερναμε ως κομματι της καθημερινοτητας μας και δεν σταθηκε εμποδιο στο να χαρουμε τα αμαξια μας. Το ιδιο θα γινει και με τα ηλεκτρικα. Παντα θα υπαρξει ο ρομαντικος, οπισθοδρομικος αλλα η ζωη συνεχιζεται
  14. Και το stock android τα κανει αυτα. Το stock android δεν ειναι αδειο απο επιλογες. Απλα δεν υπερβαλλει. Εχει τοσσα οσα για να ειναι σχετικα πληρες και συνεχιζει να εξελισεται.
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.